171 verlichte geesten, 4 doorgeslagen complotters en 5 trollen aanwezig, 2183 leden

RSS-feed van artikelen Twitter-feed van artikelen Zapruder Inc.

Onthutsend: verdrag van Lissabon begin van EU dictatuur! / reageer

Door Gast-Zapper, gepubliceerd op 13-04-2008 12:37, 45 reacties, rubrieken:

imageWe zijn op weg naar een dictatuur in Europa!

EU parlement protesteert maandenlang voor referendum.

Wat is er aan de hand? Maandenlang is er protest in het EU parlement door MPs en wij horen daar niets van in de media? Tachtig MPs roepen boe en zwaaien met spandoeken in de zaal op 12 dec 2007 in een uiterste poging om onze democratie te redden. Waarom heeft de mainstream media weer zitten slapen, terwijl we met z’n allen afstevenen op een complete dictatuur in Europa? Waarom vond de Nederlandse regering het nodig dat er geen referendum zou komen over het verdrag van Lissabon, oftewel het nieuwe Europese verdrag?

Ooit nette Europarlementariërs met spandoeken en in ‘referendum’ T-shirtjes aan het werk gezien? Hebben we ze ooit uit grond van hun hart kwaad gezien? Wat is aan de hand in Brussel en Straatsburg? Het wordt tijd dat de mainstream media hier ook over gaan berichten. Kijk en huiver!

Door Ron1872 via ons ZapLog

Een reaktie uit Ierland:

Vote No!
We are sleepwalking into a nightmare EU police State that may well become a dictatorship. I believe in the EU as it stands but not in this Treaty. Please volunteer: join libertas. org, voteno. ie, lisbonvote. Com

Please come to Ireland to help us Vote No! on June 12. We are the only ones to have a referendum. The future of ½ billion people in the EU rests in the Irish peoples hands. We can defeat this but we need help. Thank you.

De stem van het volk in een referendum is nodig. Dit zeggen de echte democraten in het EU parlement. Het eerste traitee is afgekeurd door de burgers in de Eu van verschillende lidstaten toch wil men het implementeren. De wijzigingen die volgens het verkorte verdrag zouden zijn gemaakt, heeft met het lettertype te maken .... en niet met de inhoud. Is Europa bezig een dictatuur te worden?

eKudos NUjij MSN Reporter Facebook Tell-a-friend
tamso | 13-04-2008 14:12
35506 We hebben gewoon schijtlaarzen en vooral populisten zitten in de politiek.
Het gaat hen echt niet om het volk,maar hun eigen ideeen om het onder hen te verdelen.
En wie ruled,weten zij ook wel.
Tegen die zere beentjes trappen ze niet meer.
Een handjevol gasten die daar zitten omdat zij hen dienen.
Alleen zo kom je hogerop.
Niemand die opstaat tegen bak ellende.
Als ik die vent elke keer op TV zie,en zijn woorden uitkiest het een toneelspelertje is.
Schijnheilig ventje met zijn VOC mentaliteit.
Er moet gewoon een partij komen die dwingt dat het volk mee MOET kunnen beslissen over belangrijke zaken.
Nu worden we gewoon gepiepeld,door de stropdassenbende.
Power to the people.

En als die referendum zegt geen grondwet,er zeker een duiveltje opkomt om eens goed stennis te trappen daar.
Denken we nu echt dat kikkerlandje nederland wat begint tegen het systeem wat wereldwijd vertakt zit.
Yougoslavie was ook een kwestie van tijd.
Nederland zit op het randje.
Ze hoeven alleen maar de geldkraan dicht te draaien.
Of een zogenaamde crisis met shell.
Onze politiek likt niet voor niks.
Zonder de economie is het niks.
merethan | 13-04-2008 16:23
35508 Een dictatoriale, Europese superstaat komt er hoe dan ook toch wel want mensen zijn niet bereid voor hun vrijheid op te staan.
Veel te ingewikkeld en hun leven is al ingewikkeld genoeg.

Ik hoop maar dat het er snel van komt. Ik kan niet wachten.
Wie niet horen wil moet maar voelen!

* merethan is erg pessimistisch de laadste tijd.
merethan | 13-04-2008 16:23
35509 Briljant plaatje BTW wink
Red_vd_Resseny | 13-04-2008 16:23
35510 bedankt voor de filmpjes..heb ze al weer verder verspreid..

maar die Nigel Farage vind ik echt een held..al meerdere filmpjes gezien van hem ook waar hij even de betrouwbaarheid van de Europese Commissie doorneemt..

een man die zegt waar het op staat
xaderp | 13-04-2008 17:28
35513 Hoppatee, met Zapruder naar Ierland? Ik zorg wel voor de broodjes wink
tomnl | 13-04-2008 17:51
35516 Vorige week ivm. staatsbezoek van de president van Brazilie dat stuk Balkellende en Bea en onze kroonprins bedient voor de lunch via mijn werk. Had ik hem nou zijn eten maar niet gegeven, geen referendum=geen eten. Maarja, achteraf...
Ross | 13-04-2008 20:11
35520 Bizar dat de media dit achterwege houdt.

MSM structuur werkt zeer geraffineerd.

Europees Parlement is werkelijk een crimineel zootje.
jf65 | 13-04-2008 20:12
35521 Over de filmpjes: bekend maar schokkend om te zien hoe oppositie gesmoord wordt...

Nigel Farage en alle andere europarlemantariers die pro-referendum zijn, zijn HELDEN.

Ik heb de Ierse NEE campagne al financieel gesteund.
@ xaderp/zapruder: mail me als jullie serieus zijn, dan ga ik mee! (geen geintje)
merethan | 13-04-2008 20:26
35522 Ik wil ook wel een dagje overzees doorbrengen als "we" gaan.

Nu weet ik niets van de burocratische structuur van dat referendum, daarom rest mij deze vraag: Kunnen wij als niet-Ieren wel stemmen in dat referendum?
tamso. | 13-04-2008 20:51
35524 D66 was toch zo een voorstander van de demonstratie opstand.nl.
Gaat nu moeilijk doen of Wilders wel of niet gelogen heeft over een briefje.
Terwijl alles wat nu geflikt word bedrog en manipulatie is.
Struisvogels.
Er moet een aparte media kanaal komen waar geen censuur word toegepast.
1984 george Orwell is al gestart in engeland en europa neemt het over.
Politiek,weg ermee.
Volksverlakkers.
De meeste dan niet die tegen het systeem willen blijven knokken.
Die hoor je alleen niet.
.
Anjalis | 13-04-2008 21:43
35525 Merethan
Stemmen mag niet nee. Maar je mag het er geheel vrijblijvend niet mee eens zijn.
En in de gordijnen klimmen.
(Dat is democratie)
merethan | 13-04-2008 22:03
35526 lol Anjalis rasberry
jf65 | 13-04-2008 22:50
35527 misschien kunnen we als NL-se NEE-stemmers wat moral support geven? Misschien genereert het plaatselijk nog wat media aandacht? Kunnen we het NEE nog even duidelijk vertalen in een NO-statement.
Marcus | 13-04-2008 23:40
35528 "als europa voor de 3e keer een is...."

Alles wordt momenteel scherp gesteld lijkt het wel.

Het volk is te verzadigd om zich ook maar enigzins druk te maken over wat hier gebeurt. Vrijheid en democratie voelen vanzelfsprekend zoals zonlicht. En als iemand al aan voelt hoe we genaaid worden ziet hij niet hoe we dit nog omkeren.

Ik denk dat mensen eerst moeten voelen en dan niet alleen materieel, waar dit alles toe leidt voordat er beweging in de meute komt.

Waarschijnlijk is de schijt dan al zo ver gevorderd dat je, met gevaar voor eigen veiligheid, autoriteits dragers op straat staat uit te leggen hoe ze hun gelijken veraden. Zouden bloemen in vuurwapens nog werken?
| 14-04-2008 00:44
35530 Hoe noemen ze die omgedoopte Europese grondwet ook al weer? Anschluss?
| 14-04-2008 00:49
35531 "Zouden bloemen in vuurwapens nog werken?"

Eh... Nee. Vuurwapens in bloemen wel, natuurlijk.
mathijn | 14-04-2008 01:46
35532 Even vanuit het standpunt van de niet referendum mensen gezien... Wat is dan precies de reden dat ze geen referendum willen?
Inanna | 14-04-2008 07:33
35534 Mathijn, als er een referendum komt, dan is het antwoord NEE.
Bata_4 | 14-04-2008 09:41
35538 Als de Ieren nee zeggen tegen het verdrag, wat betekent dat dan ?
Bata_4 | 14-04-2008 09:49
35539 Toch kan de politieke elite willen wat ze willen, op zeker moment lukken dingen niet langer als de mensen nee gaan zeggen.

Verlenging van de missie in Uruzgan bijvoorbeeld. Waar halen ze de vrijwilligers vandaan ?

Krijgen we natuurlijk herinvoering van de dienstplicht. Onder het mom van : wordt het eindelijk weer rustig in al die prachtwijken.
tamso | 14-04-2008 10:05
35540 Ik las wat het inhoud de grondwet.
Iedereen in europa kan door een ander land uitgeleverd worden en er hoeft niet eens bewijs geleverd te worden.
Of iedereen mag/kan 9 maanden vastgehouden worden zonder aanklacht of bewijsvoering.
De politiestaat gaat nu werkelijk in,gezien de politiecontrole's nu landelijk.
Overal worden gewoon auto's van de weg gehaald en lukraak gecontroleerd op alles.
Je auto doorzocht,zonder geldige reden.
Blaascontrole's,belastingdienst.
Maar ja betere nog dan in Irak,of afrika.
Zie daar het lichtpuntje.
Als je denkt dat je het slecht hebt/krijgt dat het altijd nog slechter kan.
Renatus | 14-04-2008 10:06
35541 Goed stuk, goede filmpjes. Mag zeker niet ontbreken in de brieving!
freedomfiles | 14-04-2008 10:28
35542 "Waarom heeft de mainstream media weer zitten slapen, terwijl we met z’n allen afstevenen op een complete dictatuur in Europa?"

Volgens mij is er al heel lang een behoorlijk gebrek aan interesse en aandacht voor Brussel bij de media (waarschijnlijk mede omdat dit bij de lezer/kijker ook niet heel erg leeft).
Johnito | 14-04-2008 10:57
35544
Goed stuk, goede filmpjes. Mag zeker niet ontbreken in de brieving!


Daarover gesproken...Ik heb het NOS en RTL nieuws nu wel gezien. *wacht met smart op Donkerdoorn* wink
swinferno | 14-04-2008 11:07
35545 -offtopic-
Waar blijft de Maandag-briefing of is DD een weekje met vakantie?
VII | 14-04-2008 11:43
35547 Rustig jongens, geen druk op Donkerdoorn zetten ... wink

*kijkt paranoïde om zich heen, een gevoel van angst en paniek bekruipt hem terwijl een zweetdruppel plagerig langs zijn slaap omlaag glijdt.*
jf65 | 14-04-2008 11:44
35548 @freedomfiles: het is een beetje een kip-ei verhaal: als er in de media niks over wordt bericht denkt de goegemeente 'geen nieuws is goed nieuws' . NL heeft wel degelijk in meerderheid NEE gestemd dus de interesse is er wel degelijk.
Ik heb zo'n vermoeden dat als de NL kiezer eens een keer helder, duidelijk en eerlijk krijgt uitgelegd waar we naar toe gaan in de EU dat er dan een golf van verontwaardiging door NL gaat.

Kortom, we hebben een Nederlandse Nigel Farage nodig.
Donkerdoorn | 14-04-2008 12:00
35551
DD een weekje met vakantie?

Yep....veldonderzoek. En in bairro-no-go is internet niet echt gangbaar smile
tomnl | 14-04-2008 15:50
35556 @jf65, hmm ik weet niet, de mensen kunnen nog steeds stemmen hoor. Bij Idols!
| 14-04-2008 17:27
35562 Waarom vond de Nederlandse regering het nodig dat er geen referendum zou komen over het verdrag van Lissabon, oftewel het nieuwe Europese verdrag?

hmmm, ff denken.......omdat de leden van de balkenbende slecht vingerpoppetjes zijn van de illuminati! Je moet ook goed kijken naar die rotkop van JPB....dat belachelijke kapsel en dat brilletje zijn slechts afleiding voor zijn `evil-spirit`.......

Ik heb ook zo´n idee dat ons drugbeleid binnekort op de schop gaat nav Europese regelgeving......ZIJ weten immers wat het beste voor ons is....

Gewoon weer op zondag naar de kerk, en hopen dat de messias ons komt redden, prace the lord!
spaceinvader | 14-04-2008 19:37
35567 @jf65:

Het nee van de nederlander was *uch* een stem *rochel* tegen *proest* het kabinetsbeleid *kots* en niet tegen de *kots* grondwet.
okidoki | 14-04-2008 22:25
35581 fantastisch dat hier toch nog tegen gevochten wordt!!!! ja tegen referendums
okidoki | 14-04-2008 22:26
35582 dus ik ben dus voor referendums, vooral deze
| 14-04-2008 23:23
35585 Ik vind het verdrag van Lissabon een vooruitgang ten opzichte van wat we nu hebben. Maar dat de mainstream media hierover meer zouden moeten berichten, dáár ben ik het helemaal mee eens!!
| 15-04-2008 09:15
35594 @klaas: stop met schelden op uiterlijkheden, haal dat stikkie uit je mond en ga wat nuttigs doen, een cursus Engels of zo.
BackAndToTheLeft | 15-04-2008 10:45
35597 Heeft iemand tovallig de url van een goeie site waar ik in duidelijke taal kan teruglezen wat er ongeveer in het verdrag van Lissabon staat? En dan bedoel ik geen site van de EU maar dat moge duidelijk zijn grin
tamso | 15-04-2008 11:28
35599 Reinouts

Een vooruitgang.
Leg eens uit wat dan.
Dat vlaggetje bedoel je.
Of onze eigen volkslied mogen behouden.

Wij leven in een schijndemocratie,wat doet alsof het een keuze heeft.
Als de partijen die in de politiek zitten hebben dezelfde ideen,maar een ander tintje.
Het gaat zoveel mogelijk om het verdelen.
Het is de Media die hen af en toe wat zendtijd geeft en daar azen ze ook op.
Wat speelt er die dag.
Wat brengt de media weer die dag/week/maand in het nieuws.
Het zijn oppergemeenteraadsleden geworden.
De baas van de gemeente van nederland.
Niks meer en niks minder.
En het doel is graaien.
Verdelen en herverdelen.
Er is niemand van de politiek die serieuse vragen stelt.
Het is een toneelspelleltje.
Problemen worden ook niet opgelost,maar aangemodderd.
Wel hun eigen regeltjes komen erdoor.
En de SP doet ook net alsof.
Speelt ook toneel,zoals zogenaamd het klokkeluidersfonds steunen,en die directeur van SDNL werd gewoon verwijderd van een stoepje.
De directeur luid al jaren de klokken over misstanden in de maatschappij.
Links,midden,rechts,rechtdoor,achteruit het is 1 pot nat.

Ik zou wel eens willen zien dat iemand rechtstreeks uit het publiek gekozen kan worden,zonder lid te zijn van een politieke partij.
Ze moeten eerst die cristelijke meuk afschaffen wat heerst in de politiek.
Alles wat nederland heeft opgebouwd breken ze weer snel af.
Als het gaat om het individu.
| 15-04-2008 13:42
35602 Re dit debat kan van harte de herdruk van VAN DUN's Het Fundamenteel Rechtsbeginsel aanraden zie http://www.rothbard.be/. R
Hannes | 15-04-2008 14:55
35612 @ Freedomfiles: Spot-on! Dit nieuws verkoop geen kranten en haalt geen kijkcijfers. De uitslag van de laatste stemronde van Idols is veel belangrijker voor velen.

@ Tamso: Kom eens met een oplossing. Iedereen kan kritiek leveren, jammer dat het niet constructief is wat je doet.
Ellen Ripley | 16-04-2008 11:33
35671
Het nee van de nederlander was *uch* een stem *rochel* tegen *proest* het kabinetsbeleid *kots* en niet tegen de *kots* grondwet.


@ spaceinvader: Ik ben een "nee"-stemmer en ik heb 'nee' gestemd omdat ik tegen een Europese minister van Defensie ben, wat in de grondwet vastgelegd was. Ik heb dus wel degelijk tegen de grondwet zelf gestemd. Tegen Bakellende stem ik wel bij de landelijke en locale verkiezingen. En optimistisch als ik ben, ga ik ervan uit dat er meer mensen zijn zoals ik, die het verschil zien tussen Europese en nationale politiek.

Het denegrerende toontje van de regering toendertijd heeft bij veel mensen kwaad bloed gezet, maar ik ben van mening dat er voor het referendum plaatsvondt genoeg debatten op TV zijn geweest om de sheeple te informeren over de voor- en nadelen van de Europese grondwet.

Het hele "ze stemmen tegen het kabinet" mantra is een media spin om het te doen voorkomen dat Nederlanders totaal seniel zijn en niet begrijpen of weten wat er in Europa speelt. Dat verkoopt beter in het EU parlement, begrijp je. "Ze wisten niet wat ze deden."
| 16-04-2008 13:25
35684 Een Europese minister van Defensie stond niet in de EU grondwet. (Wel buitenlandse zaken herinner ik me.) Wat defensie betreft zouden de lidstaten wel meer gaan samenwerken maar het veto-recht op inzet van hun militairen houden. Zeker voor een land als Nederland heeft dat voordelen want het Nederlandse leger en defensiebudget is gewoon niet groot genoeg om alles alleen op te kunnen knappen.
Rik | 16-04-2008 18:08
35704 Voor iedereen die de het EU verdrag uit zijn hoofd wil leren:

http://3rddimension.online.fr/EU_grondwet_kort.htm
Marcus | 17-04-2008 00:07
35738 Interessante analyse:
http://etienne.chouard.free.fr/Europe/Traductions/Eenslechtegrondwetdieeengeheimekankervanonzedemocratieaanhetlichtbrengt.htm

Gaat weliswaar over toen dat gedrocht nog grondwet mocht heten maar we weten inmiddels dat er nauwelijks verschil is met het nieuwe verdrag.

Hij laat hier o.a. zien dat het document wel degelijk het karakter van een grondwet heeft en beargumenteert dat in een goed werkende democratie een grondwet bekrachtigd dient te worden door het volk, dat in staat moet zijn om kennis te nemen van de inhoud die voorgesteld wordt door een grondwetgevende vergadering, niet zijnde de uitvoerende macht.

Ik probeer me voor te stellen hoe die politici hier meedenken weg te komen als dat ding in werking treed. Plan zal wel zijn om de pijn heel gelijkmatig toe te brengen.
Marcus | 17-04-2008 00:08
35739 Nog een keer
meelezer | 19-04-2008 19:08
35925 EU voorbeeld voor Nieuwe Wereld Orde:

http://nieuwsflash.stormwaarschuwing.nl/31-03-2008-2.html
Jouw reactie

*naam:

Email:

Onthoud mijn inloggegevens in een cookie

Email mij bij opvolgend commentaar

*Laat zien dat je geen spambot bent door het onderstaande woord te typen:


opmaken van je reactietekst
lees hier de huisregels
xhtml 1.1 · css/2 · rss 2.0 · WAI · site by Patrick Savalle · hosted by Digitux