Wachtwoord vergeten?

2 van de 3
2
Alle Aliens op een rijtje, Kent u er nog een ander volk van of heeft u een eigen theorie?
Gepost: 09 mei 2009 04:11 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  20
Geregistreerd  2009-04-16
Slaz - 08 mei 2009 01:07 AM

Zijn geen “aliens” maar dimensionale wezens, dat is mijn conclusie.

Mijns inziens bestaan er diverse gradaties en categoriën van niet-stoffelijke entiteiten, alsmede een verzameling van stoffelijke mens-achtigen die op diverse planeten rondhuppelen. Sommigen met reisdrift. In het begrip ‘buitenaards’ wordt hier te weinig onderscheid tussen gemaakt. Dat maakt de zaak er niet overzichtelijker op. Diverse UFO-religies kennen hiermee aan (stoffelijke) aliens een te grote (scheppende) macht toe. Of erger: bevoegdheid.

David Icke heeft naast zeer redelijk klinkende analyses een rariteit in zijn theoriën in de vorm van reptilians. Wat zal de algemene reactie zijn als op een dag deze reptilians - hetzij met trukage, hetzij in actualiteit - op het toneel verschijnen?

G’Kar met sigaret lijkt me overigens een off-scene shot (-:

Profiel

Gepost: 09 mei 2009 08:40 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Geregistreerd  2008-03-17
Hendrik - 09 mei 2009 12:41 PM

Dit vind ik ook wel een interessante benaming.

Maar hoe planten deze personen zich voort?
En hebben deze personen antwoorden op alle vragen die er bestaan (bijvoorbeeld: hoe al het leven is ontstaan, hoe groot het universum(s) is) of hebben zelfs zij nog vragen?
Hoeveel jaar lopen deze personen op ons voor?

Deze personen hebben niets met technologie. Want deze personen kunnen alles al omdat ze zo gebouwd zijn. Supersnel vliegen, door dimensies heen stappen, in 1 seconde van hier naar china en weer terug wink Maar, ze planten zich wel voor en zo. En, ze leven veeeeeeeeeel langer dan ons, maar gaan ook dood. En en en, ze zijn onzichtbaar voor ons blote oog. Maar, als wij contact met ze zoeken (dwz spiritueel bezig zijn) dan kunnen zij zich tonen(dwz onze dimensie binnentreden, of stargate). En ik denk dat veel “aliens sightings” gewoon dus deze wezens zijn. Trouwens ,deze wezens kunnen elke vorm aannemen. Dus ook een mens en kan tegen jou praten terwijl hij gewoon werkelijk een ander wezen is.

Dat is mijn onderzoek conclusie, maar uiteraard is mijn onderzoek nog niet af. Het is groots, een nieuwe perspectief en het lukt me aardig de puzzelstukjes te connecten.

[ : 09 mei 2009 08:46 PM Slaz]
 Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 10 mei 2009 11:31 AM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117
Geregistreerd  2007-09-27
Slaz - 09 mei 2009 08:40 PM

En hebben deze personen antwoorden op alle vragen die er bestaan (bijvoorbeeld: hoe al het leven is ontstaan, hoe groot het universum(s) is) of hebben zelfs zij nog vragen?

Deze personen hebben niets met technologie. Want deze personen kunnen alles al omdat ze zo gebouwd zijn. Supersnel vliegen, door dimensies heen stappen, in 1 seconde van hier naar china en weer terug wink Maar, ze planten zich wel voor en zo. En, ze leven veeeeeeeeeel langer dan ons, maar gaan ook dood. En en en, ze zijn onzichtbaar voor ons blote oog. Maar, als wij contact met ze zoeken (dwz spiritueel bezig zijn) dan kunnen zij zich tonen(dwz onze dimensie binnentreden, of stargate). En ik denk dat veel “aliens sightings” gewoon dus deze wezens zijn. Trouwens ,deze wezens kunnen elke vorm aannemen. Dus ook een mens en kan tegen jou praten terwijl hij gewoon werkelijk een ander wezen is.

Dat is mijn onderzoek conclusie, maar uiteraard is mijn onderzoek nog niet af. Het is groots, een nieuwe perspectief en het lukt me aardig de puzzelstukjes te connecten.

Weet je wat het ook kan zijn: de mensheid ziet techniek als een soort wonder, terwijl techniek misschien gewoon een basisonderdeel van het leven an sich is. Voor hetzelfde geldt zijn wij mensen een van de hoogtepunten van kunstmatige intelligentie alleen zijn we nog te achterlijk om het te kunnen beseffen.

Maar hebben deze personen nou echt antwoord op alle vragen die er in het leven te bedenken zijn of snappen zelfs zij soms dingen niet en weten ze dus ook niet alles?

[ : 10 mei 2009 11:34 AM Hendrik]
 Signature 

If the NWO doesn’t exist, I’ll create it.
If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 10 mei 2009 02:51 PM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Hendrik - 10 mei 2009 11:31 AM

Slaz - 09 mei 2009 08:40 PM

Weet je wat het ook kan zijn: de mensheid ziet techniek als een soort wonder, terwijl techniek misschien gewoon een basisonderdeel van het leven an sich is. Voor hetzelfde geldt zijn wij mensen een van de hoogtepunten van kunstmatige intelligentie alleen zijn we nog te achterlijk om het te kunnen beseffen.

Maar hebben deze personen nou echt antwoord op alle vragen die er in het leven te bedenken zijn of snappen zelfs zij soms dingen niet en weten ze dus ook niet alles?

Deze wezens vinden technologie geen issue omdat het niet belangrijk is.
Deze wezens weten niet alles nee, dat weet alleen de schepper.

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 12 mei 2009 12:22 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Ik hoop dat er geen schepper is. Anders houd ik die verantwoordelijk voor alles wat klote is in deze wereld. En het uitsterven van de dino’s. Oh en die stomme buitenaardse of meerdere-dimensionale wezens (of wat het ook mogen wezen) met hun anal probes. Scotty beam me up!

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 12 mei 2009 04:02 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Ellen Ripley - 12 mei 2009 12:22 PM

Ik hoop dat er geen schepper is. Anders houd ik die verantwoordelijk voor alles wat klote is in deze wereld. En het uitsterven van de dino’s. Oh en die stomme buitenaardse of meerdere-dimensionale wezens (of wat het ook mogen wezen) met hun anal probes. Scotty beam me up!

Het is niet deze wereld wat telt wink

Signature 

Profiel

Gepost: 16 mei 2009 08:49 AM   [ Negeer ]   [ # 22 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117
Slaz - 10 mei 2009 02:51 PM

Dan komen we toch weer uit bij de bijbel. gulp

Signature 

If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 16 mei 2009 10:13 AM   [ Negeer ]   [ # 23 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Hendrik - 16 mei 2009 08:49 AM

Nee hoor, moet je even in de laatste update kijken.. de koran..

Signature 

Profiel

Gepost: 16 mei 2009 10:29 AM   [ Negeer ]   [ # 24 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117
Slaz - 16 mei 2009 10:13 AM

Die vlieger gaat niet op want de koran en die profeet zijn aardser dan aards.
Die islam bestaat ook pas sinds 800 na Christus.

[ : 16 mei 2009 10:32 AM Hendrik]
 Signature 

If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 16 mei 2009 08:47 PM   [ Negeer ]   [ # 25 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Hendrik - 16 mei 2009 10:29 AM

Nee hoor de Islam bestaat al sinds begin der tijden alleen werd het pas zo genoemd toen de laatste profeet kwam, onderwerping an de wil van het Bewustzijn, de schepper, de absolute, de almachtige. Alles in de natuur is moslim, de zon is moslim, de maan, de bloem, de wind, de wolken, de zee. Alle profeten waren moslims. De koran is 1400 jaar geleden geopenbaard, een wonderlijke boek met prachtige stukken onvergelijkbaar met de bijbel en zijn dogma’s.

Signature 

Profiel

Gepost: 17 mei 2009 09:58 AM   [ Negeer ]   [ # 26 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117
Slaz - 16 mei 2009 08:47 PM

Hendrik - 16 mei 2009 10:29 AM

Nee hoor de Islam bestaat al sinds begin der tijden alleen werd het pas zo genoemd toen de laatste profeet kwam, onderwerping an de wil van het Bewustzijn, de schepper, de absolute, de almachtige. Alles in de natuur is moslim, de zon is moslim, de maan, de bloem, de wind, de wolken, de zee. Alle profeten waren moslims. De koran is 1400 jaar geleden geopenbaard, een wonderlijke boek met prachtige stukken onvergelijkbaar met de bijbel en zijn dogma’s.

Wat begrijp je niet aan “aardser dan aards”?

[ : 17 mei 2009 10:01 AM Hendrik]
 Signature 

If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 02 juni 2009 04:08 PM   [ Negeer ]   [ # 27 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

Misschien wil Slaz zeggen dat de profeet in een vliegende schotel op aarde gearriveerd is?

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 02 juni 2009 08:51 PM   [ Negeer ]   [ # 28 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

In het Oude Testament wordt de Joodse god omschreven als “een vuurzuil bij nacht” en “een rookkolom bij dag.”
Toen Mozes zijn orders/instructies/procedures/stenen tafelen ging ophalen had god een rendez-vous met hem op de berg Sinaï. God was toen als een wolk die de top bedekte. Of zoiets. Of gewoon een vliegding ja dat op de berg landde.

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 05 mei 2011 01:38 PM   [ Negeer ]   [ # 29 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  26
Geregistreerd  2007-05-31

Citaat 6, Wetenschappers bevestigen dat menselijk DNA buitenaardse genen bevat

Door Peter Jiang en Jenny Li

Gezamenlijk onderzoek van een groep exo-geleerden gaat ervan uit dat er in het menselijk DNA genen voorkomen van meer dan 20 buitenaardse beschavingen.
Deze exo-geleerden hebben het werk van Nobelprijswinnaar dr. Francis Crick en andere geleerden op dit terrein voortgezet. De laatste bevindingen zijn verenigbaar met de verslagen van professor Sam Chang, die op discrete wijze informatie over zijn eigen ontdekkingen vrijgaf, in samenwerking met het Human Genome Project. De geleerden gaan zich steeds meer beklagen over de pogingen van de politiek om de integriteit van hun belangrijke werk voor de mensheid te compromitteren. Het discreet vrijgeven van de ontdekkingen is een duidelijk manier waarop de geleerden het hoofd trachten te bieden aan de druk van de gevestigde wetenschappers om zich aan te passen aan de heersende politieke krachten.

Bron: Wereldgeheimen
http://www.wereldgeheimen.nl/wg/index.php?option=com_content&view=article&
http://www.wereldgeheimen.nl

dit citaat komt voor in mijn boek:
WEBpublication BOOK WFOR1284 / EPAGE 10 of 27
Voordelen blank houden Nederland
9. Feiten over genen, rassen en racisme

http://www.dewanand.com/blank10.htm

ik vraag mij wel af hoe zij nu kunnen weten wat buitenaardse genen zijn? Waarmee vergelijken zij het menselijk DNA mee? Die exo geleerden willen gewoon carriere maken en geld krijgen voor hun onderzoek en wilde theorieen. Hoe het echt zit is niet meer te achterhalen.

dewanand

Signature 

Planet of the superHindus

Kritisch Podium Dewanand

Profiel

Gepost: 07 juni 2011 01:51 PM   [ Negeer ]   [ # 30 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

Dewanand ik denk dat die “wetenschappers” teveel naar The X-Files gekeken hebben. wink

Signature 

Profiel

2 van de 3
2