Wachtwoord vergeten?

1 van de 2
1
Poll
Kom je langs naar Den Haag op 9/8 (zaterdag voor 9/11)?
Ja zeker! 10
Nee, ik wil gaan maar ik ben bezet / kan niet / etc. 14
Nee, jullie zijn gek. 1
Wat is 9/11? 0
Totaal Aantal Stemmen: 25
Je moet een lid zijn en ingelogd zijn om te kunnen stemmen
Dutch911Truth - Plan voor 9/8, 9/9, 9/11 - UPDATED! - LAST UPDATE (OFFICIAL!)
Gepost: 31 augustus 2007 12:23 AM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  15
Geregistreerd  2007-08-18

GREAT NEWS!

Het is nu officiel!  We kunnen tussen 12 en 18 uur in de GROTE MARKT op ZATERDAG, 8/9 ons demonstratie doen.  Er zijn een aantal trams of de metro vanaf Den Haag Centraal, of het is gewoon 10 minuten lopen.  Tot zaterdag!

---

UPDATE:

Er zijn 5 mensen die wilden tshirts hebben.  Er zijn wel 7 mensen die heeft “ja” gestemd, zo als je bent een van de 2 mensen die heeft nog geen tshirt en je wilt een wel, laat me weten!  Morgen is de laatste dag die ik kan een tshirt voor zaterdag maken.  We hebben de kennisgevings aan de politie gegeven, en we zullen klaar zijn voor 10-15 mensen in de Grote Markt om 12.00 in Den Haag, Zaterdag 8 september.

----

Groeten!

Als je weet het niet, ik een 2 vrienden waren in Den Haag op 8/18 en ik heb ons verhaal op 911blogger.com geplaatst (http://www.911blogger.com/node/10725).  We hebben tot nu een uitstekend reactie gehad.  We hebben dus ons plan van actie voor 9/8, 9/9, en 9/11.

Ik zal met de Haagse Gemeente vroeg volgende week praten, en een kennisgeving met de politie aanmelden.  Op 9/8 om 12:00 wij zullen in het centrum (ik weet niet precies waar, ik moet de politie vragen) staan om ons demonstratie te doen.  Als je wilt langskomen, laat me hier weten, of als je hebt al contact met Joschka opgenomen dan laat hem weten.  We hebben een heleboel flyers, een paar DVDs, ons bord, en ons tshirts.  Als je kan wat meer DVDs maken, ze zijn goedkoop genoeg en je kan de laatste versie van Zeitgeist hier vinden: http://thepiratebay.org/tor/3750008/ZEITGEIST_The_Movie_-_Official_Release

Voor de tshirts, ze zijn €14 (of je kan gewoon je eigen tshirt maken) voor een leuk geel tshirt waarop “9/11 Waarheid” of “9/11 = Inside Job”, etc, is geschreven zoals op 911blogger. Laat me weten ASAP (voor maandag) als je wilt een tshirt, en ik zal kijken als The Printer kan het voor volgende weekend doen.  Dan kan je €14 naar mijn bankrekening overboeken.

Op 9/9, we gaan met de auto naar Brussel, en voor alles over deze demonstratie kan je hier kijken: http://www.virb.com/unitedfortruth

Op 9/11, ik wil iets in Amsterdam doen maar ik ga bezet met school zijn… ik zal in ieder geval proberen met de politie te praten en ik zal jullie laten weten als een plan wordt gemaakt.

In ieder geval, tshirt, DVDs, of niks: ik hoop we zien je op 9/8. smile

[ : 06 september 2007 03:07 PM Greves]
Profiel

Gepost: 31 augustus 2007 06:52 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  737
Geregistreerd  2007-01-03

Ik ben van plan om 8 september jullie in Den Haag te joinen

Signature 

9/11 Press for Truth met Nederlandse ondertiteling

Profiel

Gepost: 31 augustus 2007 03:33 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  63
Geregistreerd  2007-06-03

Ik ben erbij, ik ga ook naar Brussel en op 911 ga ik in Amsterdam lopen, dan zie ik jullie daar graag.

Signature 

Profiel

Gepost: 31 augustus 2007 04:33 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1119
Geregistreerd  2006-12-29

Als het meezit kom ik foto’s maken in Den Haag. (onherkenbaar, indien gewenst). Ben waarschijnlijk om dezelfde reden op eigen gelegenheid in Brussel, met vriendin.

Signature 

De speech van Wilders

Profiel

Gepost: 31 augustus 2007 05:11 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  31
Geregistreerd  2007-08-27

IK STEL VOOR OM OP DEZE DRAAD VERDER TE GAAN (+ aanvullen) VOOR DE ACTIES 8+11 SEPT (DEN HAAG) + 9 SEPT (BRUSSEL) (dus ook regio-Amsterdammers, etc.)
* za 8 sept Den Haag - Dutch911truth-actie. Info: zie bovenaan
* zo 9 sept Brussel – Info + deelnemers: zie bovenaan
* di 11 sept Den Haag

IK STEL VOOR OM OP DEZE DRAAD VERDER TE GAAN VOOR DE FOLDER-ACTIES IN A’DAM OP 10 + 11 SEPT: http://zapruder.nl/forums/viewthread/9496

ZIE definitieve schema NL + BRUSSEL door JFK op: http://zapruder.nl/forums/viewthread/9496/P0/

Materiaal info: http://zapruder.nl/forums/viewthread/9461

[ : 07 september 2007 07:34 PM groenzwart]
 Signature 

“One future. Two choices: oppose them or let them destroy us.” (Propagandhi)

Profiel

Gepost: 03 september 2007 04:08 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  15

Ik ben vandaag bij de Haagse politiebureau geweest, en een schrijftelijk kennisgeving ingeven.  We kunnen tot 15 mensen hebben zoals ik heb de brief geschreven, zo - WE HEBBEN NOG 6 MENSEN NODIG!

Ze zullen me morgen of over een paar dagen bellen als alles goed is, en ik zal hier posten toen ze bellen.  Tot dan, en tot zaterdag!

Profiel

Gepost: 03 september 2007 07:05 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  285
Greves - 03 september 2007 04:08 PM

Ik ben vandaag bij de Haagse politiebureau geweest, en een schrijftelijk kennisgeving ingeven.  We kunnen tot 15 mensen hebben zoals ik heb de brief geschreven, zo - WE HEBBEN NOG 6 MENSEN NODIG!

Ze zullen me morgen of over een paar dagen bellen als alles goed is, en ik zal hier posten toen ze bellen.  Tot dan, en tot zaterdag!

Goed bezig Greves!
Zou je de kennisgeving online kunnen zetten, dan kan het worden gekopieerd voor als kennisgeving in andere steden.
Alvast bedankt.

Signature 

De gevaarlijkste leugen is de leugen die het dichtst bij de waarheid ligt.
- Bron: Jan Groenveld -

Profiel

Gepost: 04 september 2007 02:24 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  15

Ik heb dit gebruikt:

----------------------

Naar de coördinator operationele zaken Politie GEMEENTE

Geachte heer/mevrouw,

Dit is een kennisgevings formulier voor een demonstratie dat zal plaats vinden op DD-MM-JJJJ.  De door de behoefte informatie staat hier beneden:
* gegevens contactpersoon:
* naam:
* adres:
* tel:
* vd organisatie: Onafhankelijk/Geen formele organisatie
* doel: Het doel van de actie is om de vragen die bestaan rondom de gebeurtenissen van 11 september 2001 en soortgelijke aanslagen onder de aandacht te brengen.
* aanleiding: De families van de overledenen zoeken naar antwoorden op deze vragen maar vooralsnog zwijgen de betreffende overheden en de grote kranten en televisiestations nemen het woord van de overheden voor waarheid zonder critisch te evalueren.
* datum: DD-MM-JJJJ
* aanvang tijden: UU.MM
* beeindiging tijden: UU.MM
* aantal deelnemers: #
* vervoer deelnemers: ov/trein/auto
* te gebruiken materialen: Tshirts met opschrift, folders die worden uitgegeven (alleen) op aanvraag, DVDs die worden uitgegeven (alleen) op aanvraag, maat A1/A2 spandoek(en) en of spanbord(en) met opschrift.

Wij hopen u voldoende op de hoogte gesteld over deze manifestatie.

Bedankt en met vriendelijke groeten,

NAAM

Profiel

Gepost: 05 september 2007 11:03 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  737

als de tijd en plaats van bijeenkomst zaterdag 8 september in Den Haag bekend zijn graag zsm posten kan ik ff checken hoe ik daar moet komen rasberry

Signature 

Profiel

Gepost: 06 september 2007 03:52 AM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2223
Geregistreerd  2007-01-01

Ik sluit me ergens aan bij Swinferno al hangt er bij mij ook een duur treinkaartje aan vast terwijl ik op mijn uitgave moet letten.
Morgen wil ik ff kijken wat ik kan regelen om dan ook Zaterdag van de partij te zijn ,@VII ook zou ik graag een aantal flyers van Ron04 ontvangen, al is het maar om acties in Breda de zaak wat kracht te geven.

Team Utrecht bestaat nu uit 5 personen, wel zou het fijn zijn als we daar de gemeente konden informeren al zal het allemaal wel meevallen.

Aanmeldingen voor Utrecht

[ : 06 september 2007 03:56 AM Symbiose]
 Signature 

John Pilger - Obama and Empire excaim 
http://www.youtube.com/watch?v=gXL998q7skI&feature=related

Profiel

Gepost: 06 september 2007 03:06 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  15

OK Folks - het is nu officiel!  We kunnen tussen 12 en 18 uur in de GROTE MARKT op ZATERDAG, 8/9 ons demonstratie doen.  Er zijn een aantal trams of de metro vanaf Den Haag Centraal, of het is gewoon 10 minuten lopen.  Tot zaterdag!

Profiel

Gepost: 06 september 2007 03:22 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  737

Sweet, cya Saturday then!

Signature 

Profiel

Gepost: 06 september 2007 06:13 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  393
Geregistreerd  2007-01-04

Ik kom in de loop van de middag wel even aanwaaien.
Good luck.

Signature 

watch Cut him down created by

Profiel

Gepost: 07 september 2007 06:32 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  737

*bump...*

Signature 

Profiel

Gepost: 08 september 2007 03:26 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  6
Geregistreerd  2007-04-15

Hoi Marcus en ik doen rondje.
Eerst Den haag, dan Utrecht dan Amsterdam. Als we ergens mee van dienst kunnen zijn. Laat het horen.

Profiel

Gepost: 08 september 2007 09:19 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1119

Uhmm....ik ben een paar keer op de Grote Markt en de Grote Markstraat geweest in Den Haag vandaag, maar ik ben waarschijnlijk de flyeraars misgelopen? Hoopte eigenlijk wat plaatjes te schieten…

Signature 

De speech van Wilders

Profiel

1 van de 2
1