De afgrond komt met de dag dichterbij;
een “preventiefe” nucleare aanval op Iran kan ieder moment beginnen, hoe China en Rusland dan reageren valt alleen te raden, maar hun gezamelijke millitaire oefeningen laten niet veel aan de fantasie over.
Naast de verhoogde achtergrondstraling van DU zullen de Amerikaanse en/of Israëlische nukes, wereldwijd, voor nog meer kankers en geboorte defecten zorgen. Als de Russen, de Chinesen of wie dan ook, mee gaan doen zijn de gevolgen al snel niet meer te overzien.
http://www.geocities.com/HotSprings/Falls/1984/nukewar.htm
Ook een wereldwijde economische depressie kan ieder moment plaatsvinden, we balanceren nu al op het randje, voor ons Europeanen zal dat minder snel gaan, maar het wegvallen van onze bondgenoot de VS zal niet zonder gevolgen plaatsvinden.
Veel tijd om iets te doen is er niet meer, juist daarom moeten we nu handelen.
Een grote actie zou tot een verdere doorbraak kunnen lijden, en wie weet word nederland weer iets om trots op te zijn, je kunt in ieder geval mensen voorzien van de info waarmee ze zichzelf kunnen helpen.
.
Ik ga mee doen met de ‘Dutch911Truth’ actie;
http://zapruder.nl/forums/viewthread/9593/
zij hebben twee cameras waarmee ze de actie in Den Haag, en waarschijnlijk ook Brussel gaan filmen , ook kunnen ze je voorzien van een shirt (PM me daarover op/voor maandag 3/9 en ik zorg ervoor dat je het gratis in gebruik kunt nemen), geel met lange mouwen zoals in deze post van arie:
http://zapruder.nl/forums/viewthread/9474/
Of neem je eigen 9/11 of gerelateerde shirt mee.
Geschreeuw hoeft trouwens niet, het fel gele shirt en het Billboard maken dat al duidelijk genoeg.
.
Het enige wat je hoeft te doen is tijd hebben (of nemen) op een van de volgende dagen:
--Zaterdag 8/9 te Den Haag zal er een ‘dutch911truth’ actie plaatsvinden.
Er zal tegen 12:00 bijeengekomen worden in het centrum, exacte locatie kom ik op terug, waarschijnlijk het kruispunt ‘down the road’ van de V&D;(wist even geen goede vertaling).
Als je wilt treinpoolen vanaf Amsterdam (of geen geld hebt voor reiskosten), PM me dan om dat te regelen.
--Zondag 9/9 vind er een grote demonstratie plaats in Brussel, waar iedereen die tijd heeft aan deel zou moeten nemen, ik zal daar ook bij zijn (waarschijnlijk komt d911t daar ook, maar daar word hoe dan ook beeldmateriaal van gemaakt).
--Maandag en Dinsdag 10-11/9 word er gefolderd in Amsterdam, iedereen is welkom.
Tijd en plaats moet nog bepaald worden, meld me welke tijden je in het centrum van de stad kunt zijn en ik zal een gemeene deler vaststellen.
Dinsdag 11/9 word er in Den Haag ook actie gevoerd door Patman en Antagonizer, die kunnen vast wel wat gezelschap gebruiken, neem daarvoor zelf contact met ze op (daar heb je wel je eigen folders/dvd’s/shirt voor nodig).
.
Ik heb hopelijk genoeg folders/DVD’s om onvoorbereide deelnemers te voorzien, zo’n geel shirt kun je ook van me krijgen als je dat nodig hebt, dat moet wel tegen 3/9 gemeld zijn.
Op 10/9 en 12/9 ga ik ook flyeren in Amsterdam (of waar dan ook), één of meerdere 9/11 buddies zou dan wel mooi zijn, als je dan tijd hebt PM me daar dan ook even over.
Volgens mij dachten Swinferno en Actionman er ook over om in Amsterdam te gaan ‘flyeren’. Misschien is het een idee dat julie dit dan samen doen.
Mochten er dan meer flyers en DVD’s nodig zijn, geen probleem, laat het me weten via de PM.
ik ga inderdaad flyeren, alleen was ik dat van plan om op 11 september te doen, niet op de 10e en de 12e....
wel interessant dat er een soortement van Dutch 9/11 Truth is opgestaan, min of meer uit het niets zover ik nu kan zien
Uitderaard mag je alles dragen wat je wilt Resonancer (in theorie), en zo’n button lijkt me ook wel wat.
Als je op de genoemde dagen mee wilt doen kun je me PM’en met jou mogelijkheden, en of je wilt dat ik de folders voor je meeneem. Volgende week weet ik pas of ik op 08 ook mee kan doen, dus voor die dag kan ik niet bestellen, tenzij je het op 01 meeneemt, maar dan kun je het misschien beter zelf bestellen.
Alle andere genoemde dagen ben ik beschikbaar.
Als je alles zelf regelt kun je ook zelf contact opnemen met:
Ik post hier enkel voor een beetje organisatie, Zapruder heeft mooie gratis folders en DVD’s, ‘dutch911truth’ heeft twee cameras en volgens mij maar drie leden, de ingediënten voor een goede actie zijn er, het zou zonde zijn zo’n kans te laten schieten.
Is er niet zoiets als Vrijheid van meningsuiting in nederland??? DAMN!!!
tot zover gaat vrijheid dus… heb ookweleens het idee gehad omzoiets te doen maar ik praat er tot noch toe alleen maar over zonder al te weinig succes. Vrienden, familie en collegas verklaren me voor gek als ik over 9/11 inside job begin, zelfs me eigen vader (waarvan ik dacht dat hij een verstandige man was) geloofd me niet als ik met de feiten kom. Ik laat ze videos zien....: word er gezegt dat dat juist leugens zijn en de makers ervan amerika willen bedriegen!!! lol…
Veel vrienden en familie geloven het verhaal die de media verteld de waarheid is… ik word er gek van.
Maar goede actie!!! ga het denk binnenkort ook eens proberen in rotterdam!!!
stuur me een mailtje voor mijn msn.
Tja, van jouw mag het waarschijnlijk wel, maar de van de politie ?
Hoop dat jullie de vergunningen rond krijgen, dan ben ik er ZEKER bij.
Tja da’s raden, je zou eigenlijk alles moeten kunnen dragen (met een paar begrijpelijke uitzonderingen), zonder de specifieke afbeelding en tekst bij de politie goed te laten keuren kom je daar niet achter.
Ik zie enkel een mogelijk probleem met #2, misschien is het een goed idee een backup mee te nemen.
Een vergunning is overigens geen probleem, het word eigenlijk een ‘kennisgeving’ genoemd “Op die manier kan hij (de burgemeester) een inschatting maken van de maatregelen die gemeente en politie eventueel moeten nemen.”, het moet in Den Haag minstens vier dagen van te voren worden aangevraagd doormiddel een schriftelijke kennisgeving.
Al komt het onder hun voorwaarden inderdaad neer op een vergunning, aangezien ze de mogelijkheid open houden dat het geweigerd kan worden.
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=43034 http://zapruder.nl/forums/viewthread/9477/
Ik zal daar binnenkort achteraan gaan.
.
@ Tyler Durden:
Ik heb eigenlijk de tegenovergestelde ervaring op dat gebied, mijn (beperkte) familie is maar al te graag berijd alles wat ik zeg voor waar aan te nemen (zelfs als ik met extremere, en soms foutieve dingen aan kom zetten), dat is ook geen pretje, ze mogen wel eens een beetje voor zichzelf leren denken.
In Rotterdam moet je trouwens ook een kennisgeving hebben, hoeveel dagen van te voren je dat moet doen is niet duidelijk, dus ik zou het doen zodra de datum vaststaat.
.
@ Patman:
Hoogstwaarschijnlijk vind de ‘dutch911truth’ actie ook op 11/9 in Den Haag plaats, ik denk dat ze jullie daar graag zien. Als er genoeg mensen meedoen zouden de cameras verdeeld kunnen worden, met hopelijk beter beeldmateriaal als gevolg.
Tja, van jouw mag het waarschijnlijk wel, maar de van de politie ?
Hoop dat jullie de vergunningen rond krijgen, dan ben ik er ZEKER bij.
Voor het uitdelen van Flyers is in principe geen vergunning nodig. Het dragen van T-shirts is ook volkomen vrij. Alleen rascistische kreten kunnen worden aangeklaagd, en natuurlijk de majesteits-schennis. Maar verder mag alles.
Bel van te voren even met het gemeentehuis en vraag naar de afdeling Vergunningen. Zeg wat je van plan bent, dan vertelt de ambtenaar je wat er wel en niet mag. Noteer de naam van de ambtenaar en zeg duidelijk dat je dit doet. Als je last krijgt van vage platte petten, zoals laatst in den Haag, zeg dan dat die petten even het gemeentehuis moeten bellen.
Flyers uitdelen valt onder de vrijheid van meningsuiting! Het is GEEN demonstratie, want het is geen optocht. Je hebt dus geen vergunning nodig.
Ter Info, met excuus aan Martijn en Europshopper ik ga naar Utrecht.
Wat Inanna zegt is waar zorg voor eventuele papieren en zeker de naam van de ambtenaar die je hebt gesproken ,doe niets buiten het boekje. ,en neem je legitimatie mee.(Paspoort ID)
Zoals ik begrijp staat er in het midden van het land namelijk iemand in zijn eentje te flyeren , Dat Kan Niet Waar Zijn !!
Deze jongen gaat daarom ondanks alle andere beloftes niet naar Den Haag ( ik had dat dorp graag eens gezien ) maar weer naar Utrecht om daar Audie te helpen.
of the loop on 9/11?
Ik wens jullie allemaal succes elders in het land, stuur Audie en mij maar Flyers. ,Zapruders zijn een rustig volkje dat komt wel goed
Flyers uitdelen valt onder de vrijheid van meningsuiting! Het is GEEN demonstratie, want het is geen optocht. Je hebt dus geen vergunning nodig.
Ik help het je hopen, maar ik ben er niet zeker van.
In de ogen van de politie is twee mensen al een optocht.
Als je het daar niet mee eens bent, dan zak je voor het examen bekrompenheid dat je in het eerste jaar van de politieschool moet afleggen.
Voor de zekerheid ga ik toch maar mijn manifestatie aanmelden bij de Haagse politie.
Heb op 10 en 11 september vrij genomen en ben van plan op 9,10 en 11 september te gaan ‘flyeren’.
Als er iemand is die op dit moment nog geen ‘buddy’ heeft waarmee hij/zij flyert, PM me dan even dan sluit ik me daarbij aan.
Op 9 september wil de actiegroep “united for truth” in Brussel betogen bij de zesde herdenking van de aanslagen van 11 september 2001 in de Verenigde Staten. De actiegroep werpt een reeks vragen op over het onderzoek naar wat echt gebeurd is op 11 september. We publiceren ter info het persbericht dat werd verstuurd door United for Truth.
PERSBERICHT
9/9 UNITED FOR TRUTH - EUROPESE VREEDZAME DEMONSTRATIE IN BRUSSEL OP 9 SEPTEMBER 2007 OM 14 UUR
BRUSSEL - 30 JULI 2007 - Onlangs drukte de Franse minister van huisvesting en steden haar twijfels uit omtrent het officiële 9/11-rapport. Daarvoor hadden Michael Meacher, minister van staat in Groot Brittannië, en Andreas Von Bullow, een vroeger minister uit Duitsland, gezegd dat de aanslagen op 9/11 en de ‘War on terror’ geörchestreerd werden door de Bush-administratie. Prof. David Ray Griffin gaf op 14 september jongstleden zijn lezing ‘Moet de waarheid worden vrijgegeven of niet’ in Kopenhagen, Denemarken. Hierin vroeg hij een Europees onderzoek naar de feiten van 11 september 2001. Om deze vraag te beantwoorden organiseert de Belgische organisatie United for Truth een Europese demonstratie door Brussel, België op zondag 9 september 2007. De demonstratie gaat van start vanaf 14 uur aan het station van Brussel-Noord, om daarna door het centrum, te eindigen aan Brussel-Zuid.
United For Truth verenigt mensen van de verschillende waarheids-, vredes- en mensenrechtenorganisaties in Europa.
De 9/9 - United For Truth-demonstratie zou de eerste grote protestmars in Europa moeten worden, dat een duidelijke verandering eist, en tevens een uitdaging zal zijn voor alle politici in Europa. Alle demonstranten geloven dat de huidige economie en het monetaire systeem aan de basis liggen van de armoede in de wereld, de langzame verdwijning van democratie en het gebrek aan kritische onderzoeksjournalistiek door de pers en media. Ook zijn ze het er over eens dat de aanslagen van 9/11 en andere terroristische daden - of ze nu uitgevoerd werden door Afghanen uit grotten of door de aangevallen overheden zelf- een huidig klimaat van angst veroorzaken.
De mensen die aanwezig zullen zijn op 9/9 hebben enkele duidelijke vragen:
- Wie was er op de hoogte van de aanslagen binnen de EU voor ze plaatsvonden?
- Waarom blijven alle voorstellen met betrekking tot monetaire hervorming onbeantwoord?
- Waarom hebben alle NAVO-leden een akkoord getekend in oktober 2001 betreffende de invasie in Afghanistan, zonder enig bewijs over de betrokkenheid van dit land bij de aanslagen op 9/11?
- Waarom stellen de Europese landen, die betrokken zijn in de ‘Coalitietroepen’ van de NAVO, geen verdere vragen vooraleer een land militair aan te vallen?
- Waarom worden geen antwoorden gegeven op de zovele vragen die rijzen bij het het evalueren van het 9/11-Commissierapport door wetenschappers, studenten, ambtenaren, leden van de geheime diensten, brandweerlieden, piloten en luchtverkeersleiders?
Verder hebben de demonstranten ook enkele eisen:
- Een echt debat, in alle deelstaten van Europa over de voorstellen van alternatieve monetaire systemen en het voorstel om een wereldwijd basisinkomen te creëren (het Global Marshall Plan). Ze stellen uiteindelijk ons huidig monetair stelsel in vraag, waarin Centrale Banken als private ondernemingen geld creëren uit lucht voor elke lening dat wordt afgesloten. Leningen die de sleutel zijn voor vele huishoudens en bedrijven om de immer toenemende inflatie en economische groei te kunnen weerstaan.
- Een internationaal een compleet onafhankelijk onderzoek naar de feiten van 11 september 2001 in de Verenigde Staten van Amerika, met een volksjury, getuigenissen en hoorzittingen van alle betrokken partijen, met de verschillende waarheidsverenigingen.
- Een Europese wet die expliciet verbiedt dat eender welk bedrijf of individu iemands internettoegang limiteert, direct of indirect, binnen de Europese Unie. Daarmee eisen ze het behoud van het recht op vrije meningsuiting en het recht op het vormen van een eigen opinie.
De manifestanten willen ook hun solidariteit betuigen met het Amerikaanse volk die al jaren deze vragen stellen aan hun regering. Ook geloven zij dat er vreedzame én duurzame oplossingen zijn voor deze problemen en ze vragen de Europese leiders om hun verantwoordelijkheid op te nemen. Meer informatie zal aangekondigd worden in een volgende persbericht op 15 augustus aanstaande en op de website. Ondertussen heeft de organisatie alle mogelijke medewerking nodig die ze maar kan krijgen met de verschillende deelnemende landen. Ze nodigen dan ook alle geïnteresseerde politici uit om deel te nemen aan deze demonstratie.
Ik zoek aansluiting bij flyeraars in Amsterdam, ik zit nog maar kort op dit forum. Ik kan op de volgende data:
ma. 10-9 + di. 11-9. Ik heb ervaring met flyeren en omgang met politie. Reageer AUB. Samen staan we sterk!!
Met vriendelijke groeten,
Groenzwart, een (nu nog) geisoleerde Truther
PS: gebruik Hyves voor mobilisatie mensen, ons kent ons!!!