Wachtwoord vergeten?

Waar staan we nu? 
Gepost: 25 maart 2007 08:32 PM   [ Negeer ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  839
Geregistreerd  2007-01-04

Abraham Zapruder stond te filmen.

Tijdje terug las ik al eens dat hij daar niet toevallig stond, maar opdracht zou hebben gekregen.
Hufschmid begint daar nu ook over. ‘The Zionists’ vinden het leuk om alle events te filmen die tot de NWO-hegemonie leiden. Zapruder was dus de dansende Israelier van zijn ‘event’. 

In een serie recente interviews geeft Hufschmid aan waar we - volgens hem - staan.

http://www.erichufschmid.net/mp3/Spyman-Hufschmid-1.mp3
http://www.erichufschmid.net/mp3/Spyman-Hufschmid-2.mp3
http://www.erichufschmid.net/mp3/Spyman-Hufschmid-3.mp3
http://www.erichufschmid.net/mp3/Spyman-Hufschmid-4.mp3

OK. Hufschmid is wat hyper. Ik ben het met iedereen eens die vind dat-ie wat geagiteerd praat. Maar Alex Jones vind ik nog erger. Die lijkt alleen iedereen bang te willen maken.
Hufschmid is overigens wel dé pionier op het 9/11 gebiedt. Door hem is Jimmy Walters aan het werk gegaan, en werd een groot undergroud publiek bereikt.

Echt hilarisch wordt het wanneer Hufschmid analyseert waarom het de NWO-boys niet gaat lukken om de wereldmacht geheel over te nemen. De mensen (amerikanen) zijn te lui om te vechten. Als je ze niet dwingt gaan ze liever TV kijken en video-games spelen. wink

Vandaar natuurlijk dat nieuwe Manhattan project om een robotleger te maken. Mogen ze allemaal video-games spelen en de drones aan de andere kant van de wereld op killermissies aansturen.

Ik lijk A. Jones wel...iedereen bang willen maken.
Hufschmid heeft gelijk. Laten we de NWO lekker uitlachen…

Profiel

Gepost: 25 maart 2007 09:28 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Ik zal hem weer eens in de mp3 speler gooien, ik vrees het ergste grin

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 26 maart 2007 11:23 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Dit was een prima praatje, echt een aanrader. Hij heeft wel goede punten en eerlijk gezegd hoop ik dat hij gelijk heeft met zijn Israel/zionisten verhaal. Ik vind het een stuk minder eng en gevaarlijk als Israel/zionisten het probleem is. Als Amerika instort zakt het hele plan in elkaar, Europa weer vrij bla bla bla. Ik denk alleen dat het iets teveel positief denken is, ik zie toch teveel rare shit in ons landje gebeuren wat eerder op een wereldwijd complot lijkt. Ik neem aan dat jij Schmid zijn werk volgt, als je nog iets mooi tegenkomt posten smile Ze zouden deze week zijn collega interviewen?

Hoe zit het eigenlijk met die Jimmy Walters, had ik wel wat meer over willen horen. Eind vorig jaar was hij hier nog druk bezig…

Signature 

Profiel

Gepost: 26 maart 2007 11:26 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450

Jimmy Walters had er op gezinspeeld dat hij ermee zou stoppen en dat het tijd was om het aan anderen over te laten. Hij is het een beetje zat denk ik en tja hij heeft er zijn persoonlijke vermogen aan opgespendeerd. Van hem horen we verder weinig denk ik.

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 26 maart 2007 11:35 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2225

Mooie Bijdrage David, ik ben persoonlijk ook niet echt rijker geworden van het weg geven van dvd’s en dat gaat zeker ook op voor meer van ons, de man heeft nog wel centen;-P , maar is vast ff aan de zijlijn nu.
Hij heeft ook aanvallen gekregen tegen zijn persoon en idd financieel heeft dat gratis weg geven van duizenden dvd’s hen knaken gekost.

Doe er ff een linkje bij zodat iedereen weet over wie we het hebben.

http://www.reopen911.org/

http://www.jimmywalter.com/

Dan weten de newbees ook over wie we het hebben.

Signature 

John Pilger - Obama and Empire excaim 
http://www.youtube.com/watch?v=gXL998q7skI&feature=related

Profiel

Gepost: 26 maart 2007 11:40 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank

Die paginagrote advertenties in grote kranten heeft hem wel in verhouding (tot het resultaat) het meest gekost denk ik. DVD’s kosten inderdaad ook geld maar zijn veel effectiever dan geldverslindende advertenties in de dagbladen. Toch was dat wel een mooie blikvanger want zonder die advertenties zouden de media hem gewoonweg hebben kunnen negeren denk ik.

Signature 

Profiel

Gepost: 26 maart 2007 11:47 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  883
Geregistreerd  2007-03-02

een kleine advertentie met heel groot GRATIS werkt altijd grin

Signature 

Always speaking the truth
But without hate for those who lie.

Profiel

Gepost: 26 maart 2007 11:47 AM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Ik had toch graag wat meer gehoord over zijn zionistische vrienden die hem wilde “helpen” en dat gedoe met blue screen vliegtuigen. Ik denk dat hij toch iets te hard van stapel is gelopen.

Signature 

Profiel

Gepost: 27 maart 2007 04:54 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  674
Geregistreerd  2007-01-17
monkeyman - 26 maart 2007 11:47 AM

Ik had toch graag wat meer gehoord over zijn zionistische vrienden die hem wilde “helpen” en dat gedoe met blue screen vliegtuigen. Ik denk dat hij toch iets te hard van stapel is gelopen.

Als ik het me goed kan herinneren komt dat onderwerp in de Radioshow van 25mrt. ook nog aan bod, maar dat weet ik niet 100% zeker…

Het kan ook een andere recente uitzending geweest zijn, dus pin jezelf er maar niet op vast. wink

Signature 

Knowledge is Power. Arm yourself

Profiel

Gepost: 27 maart 2007 05:53 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank

Jimmy Walters is voor mij meer een respectabel iemand die z’n nek heeft uitgestoken en het meeste van zijn persoonlijke vermogen in de zaak heeft gestoken. Dankzij hem kon Eric Hufschmid zijn DVD onder een groter publiek brengen (met een decent voice over maar ja alles is beter dan Eric Hufschmid’s eigen stem te horen). rasberry

Ik beschouw de theorieën van Walters niet als erg serieus maar zijn positieve punten overstijgen zijn negatieve punten bij verre. En ik heb hem persoonlijk mogen spreken in een kort 1 op 1 gesprek nadat ik zijn drankje had betaald en die ervaring laat ik me niet afnemen!!!  cool grin  rasberry

Signature 

Profiel

Gepost: 27 maart 2007 06:28 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  674
Audie - 27 maart 2007 05:53 PM

Jimmy Walters is voor mij meer een respectabel iemand die z’n nek heeft uitgestoken en het meeste van zijn persoonlijke vermogen in de zaak heeft gestoken. Dankzij hem kon Eric Hufschmid zijn DVD onder een groter publiek brengen (met een decent voice over maar ja alles is beter dan Eric Hufschmid’s eigen stem te horen). rasberry

Ik beschouw de theorieën van Walters niet als erg serieus maar zijn positieve punten overstijgen zijn negatieve punten bij verre. En ik heb hem persoonlijk mogen spreken in een kort 1 op 1 gesprek nadat ik zijn drankje had betaald en die ervaring laat ik me niet afnemen!!!  cool grin  rasberry

Voor mij geldt hetzelfde, zijn actie om 9/11 onder de aandacht van een breed publiek te krijgen is wat mij betreft een lintje waard wink

Maar, ik denk inderdaad, zoals Hufschmid oa. zegt, dat Jimmy Walters een beetje een slachtoffer is geworden van z’n eigen succes, waardoor allerlei “dubieuze truthseekers” zich met zijn groep wilden gaan bemoeien. Op die manier kon men de Jimmy Walters’ 9/11 beweging met succes van binnenuit controleren, verdelen, lam leggen en blut laten gaan. Doodzonde!

Signature 

Profiel

Gepost: 27 maart 2007 06:46 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
VOER - 27 maart 2007 04:54 PM

Als ik het me goed kan herinneren komt dat onderwerp in de Radioshow van 25mrt. ook nog aan bod, maar dat weet ik niet 100% zeker…

Het kan ook een andere recente uitzending geweest zijn, dus pin jezelf er maar niet op vast. wink

Weer een leuke paranoide uitzending zoals ik het gewend ben grin Die lui kunnen een uur vollullen over zionisten achter elke boom en muur, echt iedereen is een zionist. Doet me toch een beetje denken aan die man die op de snelweg aan het rijden is “hey wel een hoop spookrijders” tongue laugh Ik kwam verder geen uitleg tegen over Jimmy. Ik vind die Hufschmid toch wat beter klinken als die “Fransman” er niet bij is, dan krijg je ten minste wat informatie.

Signature 

Profiel

Gepost: 27 maart 2007 07:37 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank

Ik zei ‘t altijd al! Die DBS is beter te verteren als ie z’n paranoïde klep houdt.  cool grin

Signature 

Profiel

Gepost: 27 maart 2007 08:07 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  674

Ach, zionisten, globalisten, neo-conservatives, neo-liberals, illuminati, NWO, eliten, reptielen, of gewoon criminelen, het beestje kan maar een naam hebben, het maakt voor de boodschap uiteindelijk niet veel uit. tongue wink

Signature 

Profiel

Gepost: 31 mei 2007 10:47 AM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  839
monkeyman - 26 maart 2007 11:23 AM

Dit was een prima praatje, echt een aanrader. Hij heeft wel goede punten en eerlijk gezegd hoop ik dat hij gelijk heeft met zijn Israel/zionisten verhaal. Ik vind het een stuk minder eng en gevaarlijk als Israel/zionisten het probleem is. Als Amerika instort zakt het hele plan in elkaar, Europa weer vrij bla bla bla. Ik denk alleen dat het iets teveel positief denken is, ik zie toch teveel rare shit in ons landje gebeuren wat eerder op een wereldwijd complot lijkt. Ik neem aan dat jij Schmid zijn werk volgt, als je nog iets mooi tegenkomt posten smile Ze zouden deze week zijn collega interviewen?

Hoe zit het eigenlijk met die Jimmy Walters, had ik wel wat meer over willen horen. Eind vorig jaar was hij hier nog druk bezig…

Het zionisten-verhaal moet je niet te simplistisch zien.
Instorting van Amerika is deel van het plan. Christenen en Moslims moeten elkaar bevechten. Geen nationale staat moet er groot uitkomen. De zionisten volgen graag de Oud Testamentische lijnen en dat betekent mogelijk dat 2/3 van de Israelieten nog mag worden gereduceerd (zo zie je maar - het is niet speciaal pro joods, dat zionisme).

Eerst moet er horror en chaos komen. En dan treden de echte machthebbers naar voren. Die hebben vriendelijke gezichten, goede plannen, en blijken altijd al te hebben gewaarschuwd (tuurlijk, want zij wisten wat er gebeurden, hadden het bedacht en trokken aan de touwtjes). Ze hoeven maar in hun handen te klappen en de chaos is voorbij. Ze hebben alleen 1 voorwaarde: zij zijn verder de baas. De superkaste van de ubermenschen. Het 1000 jarige rijk kan eindelijk echt beginnen.

Zolang je NAZI en ZIONISM
COMMUNISME en KAPITALISME

als tegengesteld ziet, begrijp je het spel niet.

En kom je nooit verder dan instortende torens en de vraag: wie en wat zou daar nu achter zitten.

Profiel