Super storms op canvas gezien. Opeens bestaan chemtrails maar dan voor goede doeleinden, uiteraard. De supergigantische hypothetische computergesimuleerde orkanen zoals Karina en geen anders meer, tegen te gaan. Wauw, nobel, de mensheid veert zege. Meester waarom hangen er hier boven de belgische kust chemtrails, wij hebben toch geen superg… storms?
Leuke bangmakerij om hun oplossing dan geloofwaardig te laten aannemen door de populatie. Ik denk dan Frank Debosere z’n standaard email reply ‘chemtrails zijn een hoax’ eens zal mogen aanpassen.
Chemisch of niet? Ik weet het niet.
Dat is ook wat ik gestemd heb.
Er zijn simpelweg mogelijke verklaringen waarom die strepen ontstaan en ook theorieen die tegen spreken dat een dergelijke substantie op zo’n grote hoogte gecontroleerd verspreid kan worden.
Maja… aan de andere kant zijn er ook genoeg motieven te bedenken voor de machthebbende mensen op deze aardkloot.
Misschien heeft dit niets met Chemtrails, H.A.A.R.P of D.A.R.P.A. etc etc te maken maar het is wel bizar.
No DNA ?? Live but not as we know it
Weird red rain in India - are we aliens?
BBCWorldwide — 26 september 2008 — In July 2001, southern India was hit by weird red rain floods. What could cause it? Or who? Watch this fascinating clip from BBC Horizon science show ‘We Are the Aliens’ to find out more.
Vandaag heb ik Saval” gebeld Erik heeft namelijk een idee maar we zijn niet zulke chemisten.
Op zijn werk had iemand verteld dat men in bluspoeder cq schuim ...’stierenbloed’ gebruikt als bindmiddel.
Hoe we ook zoeken op internet, er is geen mooie link en dus dan de fabrikant Saval. maar bellen.
Helaas de receptioniste zou de vraag doorspelen maar nu was zo goed als iedereen naar huis ivm
Vreemd DNA in de regen / stierenbloed ,het zou erg veel verklaren,weet iemand hier daar meer van ?
Spijtig genoeg kan ik geen foto laten zien
Oosterhout N.Br.
Donderdag 02-september 2010. 06:00 uur.
redelijk normale lucht.
Dondeerdag 02 septamber 2010. 07:00 uur
Kris kras vliegtuigen in de lucht en rare strepen en vlekken.
Donderdag 02-september 2010. 08:30 uur.
Compleeet mistig, het radio weerbericht gaf de melding “sluierbewolking “…
You can leave your hat on.
Ha...gelukkig....eindelijk weer een teken van leven van ons aller Morph. Was namelijk bang dat je tijdens het vis vacantie door een haai was gevangen en inmiddels tot realistisch stinkende poep was verworden. Je wegblijven duurde namelijk onwerkelijk lang!
Afijn, mijn angst had dus geen grond.
-
Enorm interessante topic trouwens en daar ook jij de wetenschap in pacht hebt(oud gesjeest schoolmeester in verscheidene vakken der wijsheid)dus niet verwonderlijk om je dan ook hier op deze post...vers terug van weggeweest, aan te treffen.
-
Wat mij wel opviel is dat jij door de complete mist vliegtuigen, rare strepen en vlekken waar kunt nemen.
Roze bril kado gekregen van je vriendje Brabantia?
Vorige week hoorde ik dit bericht al en kwam na lang zoeken uit bij ‘diepe zucht’ NU.nl,we moeten het ermee doen.
Grote groepen Merels die spontaan dood uit de lucht vallen dat doet me denken aan Amerikanen die na het zien van chemtrails giftige blubber en dode vogels zagen,kan aan mij liggen.
Meer dan duizend vogels zijn in de Amerikaanse staat Arkansas dood uit de lucht gevallen. Een gebied in de stad Beebe van ‘nog geen’ twee kilometer groot raakte bezaaid met vogellijkjes.
De zwerm vogels is mogelijk op grote hoogte geraakt door de bliksem of door een hagelbui. Ook zou het kunnen zijn dat de merels geschrokken zijn van het vuurwerk tijdens de jaarwisseling en door de stress zijn gestorven.
Oh ja, de vogels in de video zijn geen merel wat een blackbird vrij vertaald zou zijn, what’s in a name.
Het doet me ook denken aan de ‘ramp’ in Moerdijk, niets aan de hand mensjes,ja giftige stoffen maar geen gevaar voor de volksgezondheid,morgen bent u het vergeten nietwaar ? ¿