Wachtwoord vergeten?

2 van de 26
2
DKNWZ stopt ermee? 
Gepost: 23 februari 2007 07:22 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  839
Geregistreerd  2007-01-04

nee - was persoonlijk.
maar dknwz-mensen raken morgen hun emailadres kwijt.

Profiel

Gepost: 23 februari 2007 09:48 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
swinferno - 23 februari 2007 06:16 PM

tsja, ik als rasechte atheist ben daar denk ik toch te nuchter voor
aangezien ik niet in God geloof, geloof ik ook niet in Satan. Dus als mensen Satan willen vereren of verheerlijken doen ze dat maar lekker.

Het wordt een ander verhaal als die zg. Satanisten aan het evangeliseren slaan....

Atheisten hebben met christenen, moslims en joden een ding gemeen: ze geloven allemaal.

Net als de andere geloofsgroeperingen hebben atheisten geen bewijs nodig voor het al dan wel of niet bestaan van (een) god. Zelfs met de wetenschap dat de wetenschap nog niet de helft of minder van de zgn. werkelijkheid kan verklaren, geloven atheisten toch dat god niet bestaat.

Werkelijk nuchtere en sceptische mensen zijn de agnosten, waar ik mij uiteraard toe reken. Wij geloven nergens in want geloven doe je maar in de (atheistische) kerk. Wij agnosten twijfelen overal aan (behalve aan het punt dat alles te betwijfelen valt). Zo betwijfel ik of de Amerikaanse of zelfs de Nederlandse overheid wel het beste met de burger voorhebben, zoals zijzelf middels hun propaganda stellen.

Bestaat er een god? Wie weet. Is er nog veel dat de wetenschap niet heeft verklaard? Nogal. Ik noem maar ‘donkere materie’ als een voorbeeld. Hoewel de wetenschap geen idee heeft hoe ‘donkere materie’ eruitziet (net zo vruchteloos als proberen een Zwart Gat te zien met je ogen) gaat men er nu wel vanuit dat het merendeel van het bestaande universum wel’s uit ‘donkere materie’ kan bestaan. Dus wie weet, is ‘god’ donkere materie.

Zou kunnen, zeg ik.

Maar ja, die atheisten he… Die geloven stellig dat er geen god bestaat.

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 23 februari 2007 10:24 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  88
Geregistreerd  2007-01-01

Hm. Ik ben het niet met je eens, Audie.
Het is niet zo dat wij (niet-religieuzen) geloven dat god niet bestaat, maar veeleer dat wij niet geloven dat (er een) god bestaat.
Ik zie daar een subtiel, maar niet onbelangrijk verschil…

Signature 

Geschiedenis bestaat niet. Wij bepalen nu wat de geschiedenis is.
(vrij naar George Orwell)

Profiel

Gepost: 23 februari 2007 11:13 PM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  167
Geregistreerd  2007-01-03

Het is een state of mind vind ik. De uitvoering van je wensen ligt bij jezelf. Als je daaraan blijft denken en je goed voelt dan krijg je het. Simpel, it works for me. Als je zo denkt is alles haalbaar. Het was er altijd en is er nog steeds. Zelfde geldt voor God, Hij was er altijd en is er nog steeds. Ik vind dat wij gewoon energievormen op een grotere schaal zijn. En energie trekt energie (vibraties) aan. Hoe trigger je je wensen? Door eraan te denken. Wat gebeurt er dan? Je vibraties passen zich aan op jouw wens en je zal ontvangen. Dit is wat ik denk, zoals ik al zei: it works for me.

(btw dit is redelijk scheeft uitgelegd maar ik ga nu even gamen haha)

Profiel

Gepost: 24 februari 2007 12:34 AM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  839

En dan heb je nog de gnostici.
De geloven niet in God. Maar kennen Hem.
En weet je wat. De eerste wereldwijde godsdienst was gnostisch: de leer van Mani - die zichzelf als Christen zag, maar door de christenheid als grootste ketter werd uitgestoten. Waarom? Waarschijnlijk omdat God, volgens Mani, Rome en de Romeinse kermis niet nodig had om onder de mensen te zijn. Mani had wel een indrukwekkend kerkelijk instituut opgezet dat mensen van Afrika tot en met China verenigde.
En dat geheel zonder populaire liedjes met duivelse boodschap.
Maar natuurlijk wel met het nodige wantrouwen van wereldlijke vorsten, die hem eerst aan het hof aanhaalden, maar uiteinderlijk toch maar in een kerker deden verdwijnen.

Profiel

Gepost: 24 februari 2007 01:27 AM   [ Negeer ]   [ # 21 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  436

Ik had gister nog toevallig een gesprek met een “streng gelovige protestant” waarin ik hem uitlegde hoe je als mens je kennis uit JEZELF je BRON van ZIJN put.

Maar ja hij begreep niet waar ik dat allemaal vandaan had… grin

Profiel

Gepost: 24 februari 2007 05:01 PM   [ Negeer ]   [ # 22 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  737
Audie - 23 februari 2007 09:48 PM

swinferno - 23 februari 2007 06:16 PM
tsja, ik als rasechte atheist ben daar denk ik toch te nuchter voor
aangezien ik niet in God geloof, geloof ik ook niet in Satan. Dus als mensen Satan willen vereren of verheerlijken doen ze dat maar lekker.

Het wordt een ander verhaal als die zg. Satanisten aan het evangeliseren slaan....

Atheisten hebben met christenen, moslims en joden een ding gemeen: ze geloven allemaal.

Net als de andere geloofsgroeperingen hebben atheisten geen bewijs nodig voor het al dan wel of niet bestaan van (een) god. Zelfs met de wetenschap dat de wetenschap nog niet de helft of minder van de zgn. werkelijkheid kan verklaren, geloven atheisten toch dat god niet bestaat.

Werkelijk nuchtere en sceptische mensen zijn de agnosten, waar ik mij uiteraard toe reken. Wij geloven nergens in want geloven doe je maar in de (atheistische) kerk. Wij agnosten twijfelen overal aan (behalve aan het punt dat alles te betwijfelen valt). Zo betwijfel ik of de Amerikaanse of zelfs de Nederlandse overheid wel het beste met de burger voorhebben, zoals zijzelf middels hun propaganda stellen.

Bestaat er een god? Wie weet. Is er nog veel dat de wetenschap niet heeft verklaard? Nogal. Ik noem maar ‘donkere materie’ als een voorbeeld. Hoewel de wetenschap geen idee heeft hoe ‘donkere materie’ eruitziet (net zo vruchteloos als proberen een Zwart Gat te zien met je ogen) gaat men er nu wel vanuit dat het merendeel van het bestaande universum wel’s uit ‘donkere materie’ kan bestaan. Dus wie weet, is ‘god’ donkere materie.

Zou kunnen, zeg ik.

Maar ja, die atheisten he… Die geloven stellig dat er geen god bestaat.

je hebt gelijk, ik “geloof” in de Evolutietheorie en ik geloof dat er geen god bestaat
voor wat god/God betreft, ga ik ervan uit dat hij/zij niet bestaat tot het tegendeel bewezen is smile

Ook heb je gelijk dat er nog veel is wat de wetenschap niet verklaard heeft, desalniettemin “geloof” ik niet in het bestaan van een God

Signature 

9/11 Press for Truth met Nederlandse ondertiteling

Profiel

Gepost: 24 februari 2007 05:25 PM   [ Negeer ]   [ # 23 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  232

.

Profiel

Gepost: 24 februari 2007 05:25 PM   [ Negeer ]   [ # 24 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450

Ha, denk je zo makkelijk van me af te zijn, Swinferno?

Hoe durf je mij gelijk te geven!  cool grin

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 24 februari 2007 05:29 PM   [ Negeer ]   [ # 25 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  232
Donkerdoorn - 23 februari 2007 05:29 PM

Moet je Jan Smit’s “Oma” eens omdraaien.......

vertel....

k ga hem niet kopen… rolleyes

Profiel

Gepost: 24 februari 2007 05:41 PM   [ Negeer ]   [ # 26 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  583
Geregistreerd  2006-12-30
David - 23 februari 2007 07:22 PM

nee - was persoonlijk.

Vind je het dan goed dat ik dit topic dan laat voor wat het is?

Signature 

Knowledge is Power

Profiel

Gepost: 26 februari 2007 10:24 PM   [ Negeer ]   [ # 27 ]  
Moderator
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1788

Het staat nu ook op hun site:

Ditkannietwaarzijn.nl stopt ermee
26 februari 2007

Wegens omstandigheden zijn we genoodzaakt om onze activiteiten te staken. We willen alle trouwe bezoekers en posters op de site ontzettend bedanken voor hun inbreng en enthousiasme. Tevens een woord van dank aan de bezoekers van onze landelijke conferenties. De site wordt om 00.00 uur offline gehaald.

http://www.ditkannietwaarzijn.nl/?p=700#comments

Een anoniempje postte vanmiddag bij shilly-Billy het volgende:

Anonymous said…
Ik weet uit betrouwbare bron dat Bivak spoorloos verdwenen is en dat DKNWZ overweegt om er helemaal mee te stoppen.

8:47 AM

Anonymous said…
Enig idee wat de aanleiding is ?

Ze zijn onder druk gezet.
Verder wil ik er niet over uitwijden.

2:14 PM

https://www2.blogger.com/comment.g?blogID=31160382&postID=8179441152978046487

Signature 

Geloof niet alles wat je verteld wordt
http://www.911disinformation.com
Mijn Youtube
http://www.youtube.com/11septembervideos

Profiel

Gepost: 26 februari 2007 10:29 PM   [ Negeer ]   [ # 28 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  233

Ha, de “AIVD did it”. Ze roepen meet af al dat ze ‘van alle kanten worden bedreigd’ (mijn woorden).
Dat zal dan wel… waarom heeft dan dit forum/deze website, wat kwalitatief veel beter is dan de brakke site DKNWZ, daar geen last van?

Ik weet wel wat ze de nek om heeft gedaan: een slechte website, slechte leidinggeving, en nog slechtere posts.

Profiel

Gepost: 26 februari 2007 11:06 PM   [ Negeer ]   [ # 29 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1102
Geregistreerd  2006-12-30

Yoda zou wel wat meer kunnen vertellen maar of hij dat doet.....  ?
Z’n forum gaat ook verdwijnen iig.

Signature 

“Wake up and smell the fascism.”

--Liberty stickers.

Profiel

Gepost: 26 februari 2007 11:10 PM   [ Negeer ]   [ # 30 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
BeursBengel - 26 februari 2007 10:29 PM

Ha, de “AIVD did it”. Ze roepen meet af al dat ze ‘van alle kanten worden bedreigd’ (mijn woorden).
Dat zal dan wel… waarom heeft dan dit forum/deze website, wat kwalitatief veel beter is dan de brakke site DKNWZ, daar geen last van?
.

Ik zal dan maar even een Eric Huffschmid denkwijze er tegenaan gooien. Als DKNWZ eraf gaat en Zapruder heeft geen last dat betekent....ZAPRUDER = AIVD!!!  LOL Ik moet helaas ook bekennen dat ik meerderemalen wat posts heb geplaatst op de frontpage die dan nooit geplaatst werden. Foetsie schrijfwerk, het zat wat brak in elkaar. Toch jammer dat ze weggaan, misschien dat Zapruder nu het vuur krijgt te voelen wink

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

2 van de 26
2