Wachtwoord vergeten?

1 van de 2
1
De babyfabriek
Gepost: 04 januari 2007 01:12 PM   [ Negeer ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  839
Geregistreerd  2007-01-04

Dit maakt me ziek.

Bred to Order
Posted on: 2006-12-26

Countless children are being bred to order in Mafia-run baby farms

The Baby Factory is run with brutal efficiency. As soon as an order has been placed, a woman is chosen to produce a baby. Only the beautiful girls are selected to join the production line.

http://www.nationalvanguard.org/story.php?id=11149

Bij judicial-inc hebben ze de fantasie er ook maar even op los gelaten.

http://judicial-inc.biz/i..,.sraeli_adoption_industry.htm

Profiel

Gepost: 04 januari 2007 02:27 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Ahmm ik zie prussian blue ook op de site staan als reclame, dat zijn toch een soort Klu Klux Clan liedjes? Een beetje vage bron ben ik bang.
Ik vind de 2 kinderen op de foto trouwens erg lelijk, die komen nooit uit zo’n broed kamp tongue laugh

Edit: ok er is een link naar een echte krant

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/femail/article.html?in_article_id=424450&in_page_id=1879

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 04 januari 2007 02:32 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Moderator
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1788

nazi sites.

Signature 

Geloof niet alles wat je verteld wordt
http://www.911disinformation.com
Mijn Youtube
http://www.youtube.com/11septembervideos

Profiel

Gepost: 04 januari 2007 02:42 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  839
arie - 04 januari 2007 02:32 PM

nazi sites.

Daily Mail?

Nu ja. Ik snap wat je bedoelt. Judicial-inc is niet mals. En vaak erg kort door de bocht. Toch biedt het interessante overzichten en eye-openers.

De wereld staat bol van de stromingen.
En het blijft maar these en antithese. En het komt maar niet tot synthese.

Het ene bericht komt uit de ene extreme hoek. Het andere bericht uit de andere.
Maar als je je beperkt tot de mainstream / middenweg dan blijkt de deceptie volkomen.

Profiel

Gepost: 04 januari 2007 02:43 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Moderator
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1788

nee die andere twee, monkeyman heeft zijn bericht aangepast.

Signature 

Geloof niet alles wat je verteld wordt
http://www.911disinformation.com
Mijn Youtube
http://www.youtube.com/11septembervideos

Profiel

Gepost: 04 januari 2007 03:24 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Administrator
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  461
Geregistreerd  2006-12-29

Prussian Blue is treurige racistische meuk. Snel vergeten dus.

Dat artikel is wel adembenemend en bewijst dat Robin de Ruiter gelijk heeft in zijn boek “De Bloedlijnen”. Verschil is wel hier dat hij stelt dat kinderen door satanische sektes worden “gekweekt” en voor offers worden gebruikt. Dat laatste is mogelijk, maar het staat buiten kijf dat wanneer er vraag is naar een dergelijk “product” er mensen zijn die in die behoefte voorzien. Zelfs in je eigen achtertuin, bij wijze van spreken.

Kinder- en vrouwenhandel vindt overal plaats. Turkije is ook een beruchte doorvoerhaven voor mensenhandel.

Signature 

L’enfer, c’est les autres

Profiel

Gepost: 04 januari 2007 04:18 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  839

Ja, daar moest ik ook aan denken. De kinderoffer breeding farms van Robin.
En als het waar is, dan is dit het patroon: Zet het zo op dat er tegelijk grof geld aan wordt verdiend. Da’s meteen een dekmantel. Als het wordt ontdekt dan denkt men: ze deden het voor de poen (en niet wegens een andere - meer verborgen - agenda).

Heb je al uitgevogeld hoe het nu zit met de stam van Dan? Die heb ik tot dusver niet goed weten te plaatsten. 

Wel ben ik inmiddels deze connectie tegengekomen: Weishaubt zou niet door Rothschild zijn geïnstrueerd, maar door Jakob Frank (1726 - 1791). Dit was de laatste van de psuedo messiassen van de Shabbatianen. 13 jaar zat Frank in de bak. Zijn laatste jaren sleet hij in weelde te Offenbach. De Frankistisch Shabbattische beweging zou een belangrijke inspiratiebron zijn van de huidige messiasverwachting van de Hasidische Joden. En dan zit je dicht bij enkele machtige mannen in o.a. de VS.

Profiel

Gepost: 04 januari 2007 05:48 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2225

hehehe we vergeten hier iets...ff trompetje pakken ( al hoorde ik zelfs minder nieuws vandaag ..ik mag onder ut mes) maar welkom
David.

Prachtig nieuwe molletjes tegen te komen....of is het een nieuwe Nick..? lol

Signature 

John Pilger - Obama and Empire excaim 
http://www.youtube.com/watch?v=gXL998q7skI&feature=related

Profiel

Gepost: 04 januari 2007 09:29 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450

Hoezo Arie, is Judicial-inc biz etc. geen nazi-site dan?

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 06 januari 2007 03:42 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1524
David - 04 januari 2007 04:18 PM

Heb je al uitgevogeld hoe het nu zit met de stam van Dan? Die heb ik tot dusver niet goed weten te plaatsten.

Beste David, ik bestudeer al enige jaren de Bijbel en de Oude geschiedenis en over de Stam van Dan kan ik je wel vertellen dat die redenering van Robin de Ruiter nergens op berust. Jacob had twee vrouwen en twee bijvrouwen. Hij had twaalf zonen en Dan was de oudste zoon van de tweede bijvrouw. Op zich dus geen belangrijke erfgenaam.
Jozef, de oudste zoon van zijn tweede vrouw, werd door Jacob beschouwd als zijn lievelingszoon en zowel Abraham als Isaak hadden de erfenis vermaakt aan slechts EEN zoon. De zonen van de eerste vrouw van Jacob hebben Jozef toen verkocht, hij kwam terecht in Egypte, waar hij een flitsende carrière maakte. Daarna liet hij zijn verwanten naar Egypte komen. Jacob heeft toen de beide zonen van Jozef geadopteerd, zijn erfenis werd dus verdeeld over 13 kinderen.
Het testament van Jacob waar R. de R. zich op beroept, staat in Genesis H. 14 en dat is hoogst waarschijnlijk pas veel later verzonnen. Er staat: “Dan is rechter over zijn volk, als een van de stammen van Israël. Dan zal zijn als een hoornslang (kleine gifslang, een soort adder) op het pad, hij bijt in de hielen van het paard en de ruiter tuimelt achterover. Op uw bevrijding wacht ik, Heer.”

R. de R. verbindt daar vergaande conclusies aan, maar volgens mij staat daar dat deze zoon van een bijvrouw moet worden beschouwd als volwaardige erfgenaam. En ook al is deze stam maar klein, voor de vijanden is hij gevaarlijk.

Lezen we de Bijbel verder, dan veroverden de 13 stammen van Israël het land Kanaän, waarna het land wordt verdeeld onder 12 stammen. Dat staat in het boek Jozua. De stam van Levi werd de stam der priesters, zij hadden ook de rechtspraak tot taak en aan hen werden her en der wat steden toegewezen. De stam van Dan krijgt slechts een heel klein gebied, waar ze meteen al moeten vechten met de oorspronkelijke bewoners. Hun land vormt een buffer tussen dat van Juda en de Filistijnen. Eeuwen later (Rechters H.18) hadden ze geen grondgebied, daarom trokken ze weg en ze veroveren een stad in het gebergte ten oosten van Sidon. Hun gebied grensde zelfs niet aan dat van Israël! Ze hoorden er dus zo’n beetje niet meer bij.

Omdat Dan nu ten noorden van alle andere stammen woonde, werden ze later als eerste stam van Israël het slachtoffer der Assyriërs. Dit uiterst onaardige volk had de nare gewoonten om gebieden te veroveren en dan vrijwel de hele bevolking mee te slepen naar hun eigen land. In de 7e eeuw veroverden ze zo’n beetje heel Kanaän, tot en met Egypte! De enige stammen die niet werden overwonnen, waren Juda (Joden) en de kleine stam Benjamin, met uiteraard wat Levieten. Hun hoofdstad Jeruzalem was namelijk zeer strategisch gelegen. Zij worden een kleine eeuw later wel door de Babyloniërs verslagen en in gevangenschap weggevoerd. Aan deze Babylonische ballingschap kwam echter een einde toen Babylon werd veroverd door de Perzen. De Joden (Juda) mochten toen terugkeren naar hun land, met Jeruzalem als hoofdstad.
Uit de Assyrische ballingschap is nooit iemand levend teruggekeerd. Uit kleitabletten blijkt dat de krijgsgevangenen werden verkocht als slaven en omdat er veel krijgsgevangenen werden gemaakt, kostte een slaaf haast niets. Daarom kregen de slaven nauwelijks te eten en als er een dood viel, dan kocht men een nieuwe.
De stammen die door de Assyriërs gevangen werden genomen, bleven ook niet als een stam bij elkaar! Ook families werden gescheiden, elke slaaf werd los verkocht. Misschien dat er af en toe een enkele ontsnapte, bij voorbeeld naar de bergen van Koerdistan, maar je begrijpt dat ik op grond van deze gegevens geen waarde hecht aan dat verhaal van R. de R. over die zogenaamde bloedlijn van de duivelse stam van Dan.

Dat de grote lijders van de Nieuwe Wereld Orde aan occultisme doen, dat wil nog niet zeggen dat dit soort verhalen waar zijn. Dat zij geloven in het Boek der Openbaringen, dat wil nog niet zeggen dat in dit boek ook maar enige waarheid staat. Het geloof in God en de Duivel stamt uit de tijd van de Perzen, het maakte deel uit van de religie van Zoroaster (Zaratustra), maar dat wil nog niet zeggen dat de Duivel bestaat.
R. de R. gelooft heilig in God en de Duivel, maar volgens mij heeft hij iets te lang op een Jezuïetenschool gezeten. Hij is opgegroeid in Spanje! Zijn analyse van 9/11 vind ik zeer scherp, de man is wel degelijk intelligent en integer! Maar dat verhaal over die Duivelse Bloedlijn van de Stam van Dan vond ik slecht onderbouwd.

Dat er kinderen worden gefokt voor de adoptiemarkt, dat verbaast me niets. Natuurlijk zijn kinderen handelswaar, zolang er maar vraag naar is… Het is om misselijk van te worden, zeker gezien de manier waarop het gebeurt. Misschien dat alleen een drastische verbouwing van het huidige familierecht daar iets aan kan veranderen.

Signature 

Inanna schrijft BOUblog rolleyes

Profiel

Gepost: 06 januari 2007 04:13 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Administrator
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  461
Geregistreerd  2006-12-29

Heldere analyse, Dulcinea.

Er is echter een ander element waar Robin op wijst (en waar ik het mee eens ben): of het nu de “waarheid” is of niet en of het nu historisch of religieus correct is of niet, het is een feit dat er mensen in deze bloedlijn en satan geloven en hun acties en handelingen maken het realiteit!

Zoals ik al eens eerder aanhaalde: als iemand een bom laat ontploffen in naam van de duivel, dan hoef je niet in die duivel te geloven om naar Kingdom Come geblazen te worden. Dan wordt het realiteit. Net zoals de daden van de Son of Sam maar al te reeël waren, i.t.t. zijn geloof in ‘stemmen’.

Ik denk dat het trouwens ook wel waar kan zijn dat er families en bloedlijnen in deze theorie geloofd hebben en zich dientengevolge zo voortgeplant hebben. Alle adellijke families hebben dat gedaan. En zo zijn de Rothschilds ook aan hun adellijke titels gekomen: trouwen met hun clientèle.

Signature 

L’enfer, c’est les autres

Profiel

Gepost: 06 januari 2007 04:43 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  839

Ha dank. Zo wordt het beeld al weer wat scherper.

Hoe het ‘echt’ is gegaan is altijd maar de vraag. Zelfs in mijn eigen leven vraag ik me soms af hoe het ook al weer zat. En ik was er notabene zelf bij! Heel gedetailleerde verhalen van 2000 - 3000 jaar eer, lijken me meer mythisch dan feitelijk.

En mythes produceren werkelijkheid. Dus dat lijkt me ook meer het belang van het verhaal. Als er mensen zijn die er hun mentale universum door laten kleuren, en er bovendien naar handelen, dan is het werkelijkheid.

Stel dat mijn opoe mijn levenlang al beweert dat ik die man van Dan ben. Geweldig toch! Makkelijk zat om jullie - ongelovigen - allemaal voor gek te verklaren. Tuurlijk begrijpen jullie niets van mijn uitverkoren grootheid. En des te beter. Want dat geeft mij de kans om in alle rust aan mijn wederkomst te werken.

En trouwens, grootvader Jacob heeft me nog iets aardigs geleerd. Als ik de boel oplicht en zo de erfenis aan Esau ontfutsel, dan is dat gewoon g-d’s wil, en heb ik juist gehandeld en verdien ik de hemel. 

Ik pak hem bij zijn hiel. Net als de slangetjes de paarden.

Jakob was er een van een tweeling, de andere helft was zijn broer Esau, die als eerste ter wereld kwam. Maar Jakob hield bij zijn geboorte de hiel van Esau vast en dat was de reden waarom hij Jakob werd genoemd, wat ‘hij volgde’ betekent en ook het woord ‘hiel’ bevat.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jakob_(aartsvader)

Profiel

Gepost: 06 januari 2007 07:11 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2225

Ik heb het niet eens gelezen...zoals er mensen mij een idioot noemen omdat 11 september te groot voor ze is, zo lijkt mij dit iets te groot voor mij..te ongeloofwaardig dus. En helaas daar door mogelijk.

Edit : stik wink jaloers op Arie en Dulcinea hun Avatar ...

Signature 

John Pilger - Obama and Empire excaim 
http://www.youtube.com/watch?v=gXL998q7skI&feature=related

Profiel

Gepost: 07 januari 2007 12:21 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Antagonizer - 06 januari 2007 04:13 PM

Heldere analyse, Dulcinea.

Er is echter een ander element waar Robin op wijst (en waar ik het mee eens ben): of het nu de “waarheid” is of niet en of het nu historisch of religieus correct is of niet, het is een feit dat er mensen in deze bloedlijn en satan geloven en hun acties en handelingen maken het realiteit!

Zoals ik al eens eerder aanhaalde: als iemand een bom laat ontploffen in naam van de duivel, dan hoef je niet in die duivel te geloven om naar Kingdom Come geblazen te worden. Dan wordt het realiteit. Net zoals de daden van de Son of Sam maar al te reeël waren, i.t.t. zijn geloof in ‘stemmen’.

Mijn probleem met de 13 bloedlijnen was, dat R. de R. herhaaldelijk zegt dat in de Bijbel de absolute waarheid staat. Ik kreeg het idee dat hij werkelijk gelooft in die dertien bloedlijnen en de duivelse stam van Dan. Ik was dan ook teleurgesteld in dit boek van R. de R. Voor mij is slechts van belang dat we het bijgeloof ontmaskeren dat maakt dat onze nieuwe wereldleiders met het grootste gemak zoveel leed aanrichten en zoveel kapot maken. Tja, als je gelooft dat deze wereld in 2012 toch ten prooi zal vallen aan dat idiote Laatste Oordeel uit het boek Openbaringen, wat maakt het dan nog uit. Als je de Bijbel grondig leest, dan wordt ook dat idiote geloof in een Messias verklaarbaar.  Maar je hebt wel gelijk, de leiders van de NWO geloven in dit soort dingen. Daarom zetten ze in Brussel een centrale computer neer en noemen dat ding schaamteloos: BEAST. En de hele meute roept: “Zie je wel, daar heb je het al! Het Laatste Oordeel is nabij!”

Ik denk dat het trouwens ook wel waar kan zijn dat er families en bloedlijnen in deze theorie geloofd hebben en zich dientengevolge zo voortgeplant hebben. Alle adellijke families hebben dat gedaan. En zo zijn de Rothschilds ook aan hun adellijke titels gekomen: trouwen met hun clientèle.

Volgens mij gaat dat niet over de Duivel, maar over het erfrecht. In de Naam van de Vader en de Zoon en zo, waarbij de vrouwen worden gereduceerd tot babyfabriek. En om zeker te zijn van het vaderschap, moeten deze fokhoeren wel kuis blijven. Maar in feite gaat het over de accumulatie van kapitaal door huwelijk en erfrecht.

Signature 

Profiel

Gepost: 07 januari 2007 12:54 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
David - 06 januari 2007 04:43 PM

Ha dank. Zo wordt het beeld al weer wat scherper.

Hoe het ‘echt’ is gegaan is altijd maar de vraag. Zelfs in mijn eigen leven vraag ik me soms af hoe het ook al weer zat. En ik was er notabene zelf bij! Heel gedetailleerde verhalen van 2000 - 3000 jaar eer, lijken me meer mythisch dan feitelijk.

Daarom ben ik ook nog steeds niet uitgestudeerd op de Bijbel! Want wat is een mythe, wat gebeurde er werkelijk en waarom klopt de Bijbel soms wel en soms niet met de geschiedenis?  Ik weet alleen dat ik niet in de Bijbel geloof, ik wil het WETEN!

En mythes produceren werkelijkheid. Dus dat lijkt me ook meer het belang van het verhaal. Als er mensen zijn die er hun mentale universum door laten kleuren, en er bovendien naar handelen, dan is het werkelijkheid.

Helemaal mee eens, maar ik vermoed dat er ook mensen zijn die de mythe bewust tot werkelijkheid proberen te maken, om grote bevolkingsgroepen bewust te manipuleren. Zie de topics op de voorpagina ver de occulte kanten van het Derde Reich.

Stel dat mijn opoe mijn levenlang al beweert dat ik die man van Dan ben. Geweldig toch! Makkelijk zat om jullie - ongelovigen - allemaal voor gek te verklaren. Tuurlijk begrijpen jullie niets van mijn uitverkoren grootheid. En des te beter. Want dat geeft mij de kans om in alle rust aan mijn wederkomst te werken.

Ik denk dat dit te simpel is. Vermoedelijk eindig je dan namelijk in een psychiatrische kliniek, wegens grootheidswaan…

En trouwens, grootvader Jacob heeft me nog iets aardigs geleerd. Als ik de boel oplicht en zo de erfenis aan Esau ontfutsel, dan is dat gewoon g-d’s wil, en heb ik juist gehandeld en verdien ik de hemel. 

Ik pak hem bij zijn hiel. Net als de slangetjes de paarden.

Jakob was er een van een tweeling, de andere helft was zijn broer Esau, die als eerste ter wereld kwam. Maar Jakob hield bij zijn geboorte de hiel van Esau vast en dat was de reden waarom hij Jakob werd genoemd, wat ‘hij volgde’ betekent en ook het woord ‘hiel’ bevat.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jakob_(aartsvader)

De bijbel zegt ook: Abraham was rijk, hij bezat zilver, goud, kudden, tenten en slaven! Abraham had minstens acht zonen, maar de oudste, Ismaël, was van een bijvrouw, Hagar, en zij werd met haar kind weggestuurd nadat Isaak was geboren. Na de dood van zijn hoofdvrouw Sara trouwde Abraham met een andere bijvrouw, Ketura, en zij had zes zonen. Maar ook deze werden door Abraham weggestuurd. Aldus werd Isaak zijn enige erfgenaam, door alle andere zonen te onterven!

Dat Jacob de erfenis aan Esau zou hebben ontfutseld, is waarschijnlijk een latere toevoeging, want de tekst pas niet in de rest van het verhaal. Esau trok weg van de tenten van zijn vader en trouwde met twee dochters van de Hethieten. De Bijbel zegt: “Zij waren een geestelijke kwelling van Abraham en Sara.”

Jacob trok naar Haran en trouwde de twee dochters van zijn oom van moederszijde. Deze vrouwen volgden hun man, hetgeen essentieel is voor een vaderrechtelijk huwelijk. Esau hechtte geen waarde aan het vaderrecht en aldus werd Jacob de enige erfgenaam. 

Maar goed, het resultaat van deze seksuele orde is volgens mij dat vrijwel alle mensen nu onterfd zijn en dat de gemiddelde seksuele fantasie van de mannen uitgaat naar sletten, snollen en hoeren. Wegwerpvrouwen…
En de gemiddelde seksuele fantasie van vrouwen gaat helaas uit naar bondage en brute verkrachting. Slavernij…
Daar is onderzoek naar gedaan, het boek heette: “The Sexual Phantasies of Women” of zoiets. Maar ik zie het niet meer in mijn kast staan, dus verder referenties ontbreken. Wat ik zelf in dit kader een heel goed boek vond, is: Van Ussel: Geschiedenis van het seksuele probleem.
Maar deze materie is nog steeds nauwelijks bespreekbaar, terwijl het probleem alleen maar groeit en groeit en groeit… confused
Daarom mijn dank dat jij er wel over durft te beginnen!  smile

Signature 

Profiel

Gepost: 07 januari 2007 01:05 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  839
Dulcinea - 07 januari 2007 12:54 PM

En de gemiddelde seksuele fantasie van vrouwen gaat helaas uit naar bondage en brute verkrachting. Slavernij…
Daar is onderzoek naar gedaan, het boek heette: “The Sexual Phantasies of Women” of zoiets.

Jemig. Zou dat echt waar zijn, of een onzin onderzoek om ons weer eens wat pervers te laten geloven.

Wordt ook makkelijk om te zeggen: ‘kijk ze willen het!’

Profiel

1 van de 2
1