En dan doe je s’morgens de gordijnen open en het is me daar een pot mistig…
Logisch Bob Marley zat samen met Onze lieve Heer en Sint Pieter een stevige blow te roken ter gelegenheid van zijn 65-ste geboortedag.
Tribute 2 Bob Marley
Op 6 februari 2010 zou Bob Marley 65 jaar zijn geworden. In de maand februari 2010 viert Tribute2BobMarley dat ism een aantal Nederlandse poppodia met een grootse show.
Dit is vreemd voor een Kinderfilm...geschikt voor alle Leeftijden,zelf heb ik in het onderwijs gezeten en wil dit iedereen afraden !
Tim Burton’s Alice in Wonderland preview & music video - Post Death Soundtrack 2010
Momenteel ben ik een aantal uur per dag buddy en bezoek nu als sociaal hulpverlener mensen die dat steuntje even nodig hebben,en zo helpt Symbiose mij en ik hem nadat ik hem heb leren kennen.
Symbiose ken ik via mijn vriend Charles die in 2008 in Breda een aantal flyers,balpennen,dvd’s leuke nepdollars en meer kreeg bij het “Glazen Huis” van 3 fm radio in Breda.
Wat te doen met een overkill aan goede films en boeken??? delen ??oftewel er komt snel weer wat aan en hier alvast een voorptoefje.
Aldous Huxley/Brave New World
Brave New World
De titel is ontleend aan de woorden die Miranda spreekt in William Shakespeares The Tempest (De storm). In de eerste scène van de laatste acte zegt zij:
O wonder!
How many goodly creatures are there here!
How beauteous mankind is!
O brave new world,
That has such people in it!
Rob (Symbiose ) zijn cd rek is idioot groot.
Zijn youtubes verzameling zo mogelijk nog gekker,ik mag die vogel en zijn ideeën wel.
YTT- Fraction Too Much Friction
Fraction Too Much Friction / Tim Finn
Take a typical man put him,
With a typical woman then,
Sit back and watch everthing slide.
It’s a perfectly natural
Expression of Ill will but,
When will Hostilities subside?