Wachtwoord vergeten?

1 van de 2
1
“Sir Paul” en de illuminati muziekindustrie
Gepost: 23 september 2006 06:56 PM   [ Negeer ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

Hier wil ik weinig woorden aan vuil maken op dit moment. Voel me nog een beetje ziek (fysiek, niet mentaal). 

Van de Beatles heb ik nooit veel leuk gevonden. Het was allemaal voor mijn tijd dus emotioneel zegt het me allemaal niks. Net zoals de maanlandingen. Daarom durf ik te beweren dat ik in deze kwestie weinig emotionele inbreng heb, behalve dan dat ik ‘t het zoveelste bewijs van smerig bedrog door de media vind.

Wat er ook waar moge zijn aan de vreemde verhalen rond ‘Sir Paul,’ feit is dat hij uiterlijk nogal veranderd is in september 1966. Hij bleek ineens een stuk gegroeid en staat nu nog bekend als ‘de langste van de Beatles.’ Vreemd toch dat hij vóór 1966 niet veel langer was dan Ringo Starr en zeker niet langer dan John Lennon of George Harrison. Paul McCartney was een linkshandige basgitaarspeler. Na 1966 hielden de Beatles live optredens voor gezien en in hun nieuwste videoclip “Penny Lane” zie je ‘Sir Paul’ niet eens zijn instrument bespelen (het wordt hem aan het einde aangereikt door een lakei). ‘Sir Paul’ is ineens een lange slungel geworden en niet meer het jongensachtige boefje dat Paul McCartney was. Blijkbaar maakte moeder natuur een uitzondering voor ‘Sir Paul’ en eindigde diens puberteit pas toen hij midden twintig was.

Hier zie je Paul McCartney vóór zijn late groeispurt in de videoclip van “I saw her standing there.” En hij kan ook nog heel mooi linkshandig spelen vóór zijn transformatie.

‘Sir Paul’ kreeg ook een voorkeur voor het toetsenbord, zoals te zien in de videoclip van ‘Hey Jude.’ Weer een mooi excuus om geen basgitaar te hoeven spelen. Maar gaandeweg leerde hij natuurlijk weer linkshandig te spelen.

Het enige wat je hoeft te doen is je te informeren over ‘Sir Paul’ en zijn Wonderbaarlijke Transformatie. Bekijk de foto-vergelijkingen en trek je eigen conclusies. Plastische chirurgie kan een hoop uiterlijkheden veranderen maar ze kunnen niet: de positie van de ogen veranderen t.o.v. de neus en mond. Oogleden zijn ook moeilijk te veranderen maar protheses bieden hier uitkomst. Neusoperaties kunnen jammerlijk falen (zoals Michael Jackson heeft bemerkt; overigens raakte Jackson goed in de ban van plastische chirurgie na zijn samenwerking met ‘Sir Paul’ in de jaren tachtig.

http://digilander.libero.it/jamespaul/

Er is nogal een overdaad aan links in deze url, maar de volgende is een mooi beginpunt:

http://digilander.libero.it/jamespaul/ortho_comparison.html

Gaat iemand mij serieus vertellen dat de gozer aan de rechterkant dezelfde persoon is als die aan de linkerkant? Heeft iemand ‘Sir Paul’ Yesterday horen zingen en dat vergeleken met hoe Paul McCartney Yesterday zong toen hij nog leefde?

Overigens, met alle bandleden liep het slecht af, uitgezonderd Ringo Starr. Paul McCartney ‘veranderde’ in september 1966. John Lennon werd overhoop geschoten door de CIA (oeps dat is nooit bewezen!). George Harrison werd met een mes aangevallen in zijn eigen luxe huis (de alarminstallatie werkte zeker niet) en overleed in 2001 aan kanker.

Hier is ‘Sir Paul’s eerste reactie op de dood van John Lennon. Ziet eruit alsof hij te weinig tijd had voor goeie makeup om dat rare huidflapje aan zijn linkeroog te verbergen.

Sommige paranoïde gasten beweren dat (The) Beatles een psy-ops was van het Tavistock Instituut. Hetzelfde instituut waarvoor de bus ontplofte die op mysterieuze wijze van de vaste route was afgeweken. In een bizarre samenloop van omstandigheden werd de gevel van het Tavistock Instituut besmeurd met bloed. Overigens, de Spice Girls schijnen ook een creatie van Tavistock te zijn evenals het vuurbombardement op Dresden.

Profiel

Gepost: 23 september 2006 09:07 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Rothschild's Spawn

So where does all the money go?

Tellerstand: 01:55 en George Harrison lacht spontaan mee. John maakte natuurlijk slechts een grapje.

Profiel

Gepost: 23 september 2006 09:22 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Rothschild's Spawn

Ik kwam deze site een hele tijd geleden eens tegen toen ik op zoek was naar de backmasking versie van “Stairway to Heaven” van Led Zeppelin. Zie daar ook het Beatles-nummer “I’m so tired.”

http://jeffmilner.com/backmasking.htm

Het nummer is opgenomen in 1968.

http://en.wikipedia.org/wiki/I’m_So_Tired

Overigens schijnen er veel meer aanwijzingen te zijn, vanuit The Beatles zelf, dat er meer aan de hand is.

http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_is_Dead

Profiel

Gepost: 23 september 2006 09:50 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Rothschild's Spawn

Bedankt, Jimson. Fuck, nu pas heb ik die van Led Zeppelin gehoord. Wel knap dat ‘t niet opvalt als je het gewoon vooruit speelt. sick

Volgens mij is iedere musicus die wat voorstelt in de muziekindustrie, op de hoogte. Het zal wel in het contract staan of zo.

David Bowie, waar ikzelf graag naar mag luisteren, beschrijft in dit album volgens PiD (Paul Is Dead)-onderzoekers opkomst en ondergang van Paul McCartney.

The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars - The Album

Ziggy played guitar, jamming good with Weird and Gilly
The spiders from Mars.  He played it left hand
But made it too far
Became the special man, then we were Ziggy’s band

Ziggy really sang, screwed up eyes and screwed down hairdo
Like some cat from Japan, he could lick ‘em by smiling
He could leave ‘em to hang
Came on so loaded man, well hung and snow white tan.

So where were the spiders while the fly tried to break our balls
Just the beer light to guide us,
So we bitched about his fans and should we crush his sweet hands?

Ziggy played for time, jiving us that we were voodoo
The kids were just crass, he was the nazz
With God given ass
He took it all too far but boy could he play guitar

Making love with his ego Ziggy sucked up into his mind
Like a leper messiah
When the kids had killed the man I had to break up the band.

Oh yeah
Ooooooo
Ziggy played guitaarrrrrr

Toevalligheidje: het originele album had 11 nummers. “Ziggy Stardust” is lied nummer 9.

Na Paul McCartney’s “transformatie” in 1966 was de band nooit meer hetzelfde. Hun muziek veranderde van simpele, vrolijke rock ‘n roll in meer filosofische, donkere experimentele rock. ‘Sir Paul’ gaf een interview waarin hij verkondigde LSD te gebruiken en de naam “The Beatles” werd “Beatles.” In “Penny Lane” zie je ze trouwens aan het eind langs een drumstel met “The Beatles” rijden maar ze stoppen pas verderop alwaar hun instrumenten door lakeien worden aangereikt. ‘Sir Paul’ veroorlooft zich een grapje door zijn basgitaar bijna verkeerd om te houden.

Profiel

Gepost: 24 september 2006 12:33 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Rothschild's Spawn

Ik heb in de 70’s al hiervan gehoord. (ik ben al wat ouder ja) De toenmalige bladen, ik geloof dat het de Revu was hadden hier een artikel over geschreven, ook op de radio werd het wel eens genoemd maar eigenlijk werd er in de tijd nooit diep op ingegaan todat ik in het begin van de 80’s een radioprogramma hoorde waar de muziek van de beatles achterste voren werd afgespeeld, ik geloof dat dit in een ncrv programma was wat wat ik me er van kan herinneren werden de beatles hier vergeleken met de boodschappers van de duivel. Na het lezen van jouw topic Audi kwamen deze herinneringen weer bij me boven en na ff googlen toch nog een leuke site gevonden die mijn herinneringen weer boven water haalden. http://www.steenentijdperk.nl/beatles/beatles05.htm

Profiel

Gepost: 24 september 2006 12:34 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Rothschild's Spawn

Fuck, nu pas heb ik die van Led Zeppelin gehoord. Wel knap dat ‘t niet opvalt als je het gewoon vooruit speelt.

Hier een verzameling van wat backward-voorbeelden in de muziek van Led Zeppelin:
http://www.youtube.com/watch?v=p_tTA3Ox9EI

Hier aardige discussie over Stairway to Heaven naar aanleiding van een email van iemand die van mening is dat de HELE song achteruit gespeeld kan worden.
http://jeffmilner.com/?p=561

“Toevalligheidje: het originele album had 11 nummers. “Ziggy Stardust” is lied nummer 9.”

Nog een toevalligheidje:
Als je de woorden “LONELY HEARTS” op het drumstel van de voorkant van het album Sgt. Pepper op een bepaalde wijze spiegelt, dan staat er in spiegelbeeld: “1 ONE I X HE ^ DIE”. Eén wijze waarop dit geinterpreteerd werd was dat de “1” and “ONE” stonden voor het getal 11. De “I” and “X” in Romeinse cijfers verwezen naar het getal 9. Dus ja, 119/911 maak er maar wat van.

De handtekening van de “nummer 11-fetisjisten”, sorry Illumianti, lijkt ook hier weer aanwezig…

Profiel

Gepost: 24 september 2006 09:32 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Rothschild's Spawn

Toen ik de topic begon te lezen had ik iets van, ja doei.....maar tijdens het lezen en luisteren confused
Ik heb ook nog even de Nirvana en Gorillaz beluisterd, dat vond ik maar vaag gebrabbel. Weer iets om over te gaan zitten twijfelen shock

Profiel

Gepost: 24 september 2006 06:00 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Rothschild's Spawn

hier nog een leuke uitzending omtrent zijn dood :

http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=zmbcxCsHEbGcZtHjIembB&refered=czwhLsHEbGcZtHnSopBfqB
In deze video wordt vertelt hoe ze alles hebben verzonnen omtrent de dood van Sir Paul. Hier is ook het achteruit draaien van de muziek van de beatles door ontstaan, het leverde ze in ieder geval een hele grote verkoop op van hun platen, want als je de oude lp’s achteruit afdraaid dan slijten ze erg snel.

en de bbc link:

http://www.bbc.co.uk/dna/h2g2/A277328

let i be uit 1969:

http://video.google.com/videoplay?docid=-6899439864564332661&q=let+it+be

Profiel

Gepost: 24 september 2006 07:22 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Rothschild's Spawn

Mensen, het gaat hier niet hoofdzakelijk over dat geheimzinnige gedoe met hints en muziek die achteruit gespeeld moet worden.

Vergelijk nou gewoon die foto’s van Paul McCartney voor september 1966 met die van ‘Sir Paul’ na 1966.  excaim

http://digilander.libero.it/jamespaul/

Of deze: kun jij de bedrieger eruit pikken? cool grin

http://digilander.libero.it/jamespaul/direct_evidences.html

Hint: de Beatles droegen pruiken omdat Paul McCartney kaal begon te worden. Zijn vader was al helemaal kaal (erfelijk). Na 1966 heeft ‘Sir Paul’ nooit meer haarproblemen gehad lijkt het wel…

Profiel

Gepost: 24 september 2006 07:24 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Rothschild's Spawn
Rik on Net - 24 september 2006 06:00 PM

hier nog een leuke uitzending omtrent zijn dood :

http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=zmbcxCsHEbGcZtHjIembB&refered=czwhLsHEbGcZtHnSopBfqB

Beetje offtopic: Check de Bling Bling Cowboy! Heeft ie dat pakje speciaal voor de documentaire gekocht of gaat ie zo ook naar de bakker en de slager?  LOL

Profiel

Gepost: 24 september 2006 10:05 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Rothschild's Spawn

Hehe mijn eerste conspirecy.
Ik heb de foto’s van voor 66 en na 66 vergeleken in flash en als je ze op maat cropt (op de ogen)dan klopt alles wel). Voor wat het waard is.
Ik denk dat het eerder een hele goeie marketing truck geweest is. Maar dan ook wel een hele goeie.

Profiel

Gepost: 24 september 2006 10:20 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Rothschild's Spawn
Drecul - 24 september 2006 10:05 PM

Ik heb de foto’s van voor 66 en na 66 vergeleken in flash en als je ze op maat cropt (op de ogen)dan klopt alles wel). Voor wat het waard is.
Ik denk dat het eerder een hele goeie marketing truck geweest is. Maar dan ook wel een hele goeie.

Als dat zo is dan was het zeker een goeie… In de docu van Rik geeft zo’n gast dat ook aan. Platen achteruit draaien is niet zo goed voor de houdbaarheid ervan. Mensen kochten 2 a 3 platen tegelijk, 1 om normaal te draaien en de anderen om te verkloten. En dan had je ook nog de mensen die ineens weer alle platen gingen kopen. In die tijd werden alle albums opnieuw uitgebracht! Tel uit je winst…

Profiel

Gepost: 24 september 2006 10:24 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Rothschild's Spawn

Mijn excuses Drecul, maar volgens mij heb jij een brilletje nodig.

http://digilander.libero.it/jamespaul/fc3.html

‘Sir Paul’ is langer dan Paul McCartney, heeft een andere neus en ook de kin en kaaklijn kloppen niet helemaal. Bovendien is zijn stem anders (vergelijk oude opname van “Yesterday” met alles na 1966) en in de jaren na 1966 zag je hem geen linkshandig basgitaar spelen. De ‘Sir Paul’ vlak na 1966 heeft zelfs een wat wijkende kin en hoewel dat later gecorrigeerd is, hebben ze nooit die gespleten kin van Paul McCartney goed kunnen kopiëren.

En als je foto’s gaat vergelijken, wees er dan zeker van dat het ongemanipuleerde foto’s zijn. De mensen die voor het bedrog verantwoordelijk zijn, hebben er alle belang bij om beeldmateriaal te vervalsen.

Dus als je nu zelfgenoegzaam zit te grijnzen omdat jij denkt dat je het beter ziet dan zou ik me maar bedenken. Reclamestunt? Na de verandering van Paul McCartney veranderde ALLES aan de Beatles. Lijkt me dat alleen diehard fans die groep toen trouw bleven. Maar door de hype van de muziekindustrie werd de groep gewoon gepusht op een nieuwer, groter publiek. Mij is het altijd opgevallen dat dit ‘muzikale genie’ in de jaren na de Beatles maar bar weinig liet zien van zijn veronderstelde talent.

Ook zijn gezichtsuitdrukking leek standaard bevroren op ‘verbaasd’ of ‘deer caught in the headlights of a car.’ De echte Paul McCartney had enorm grote ogen en zelfs als hij relaxed keek dan waren ze nog groot. De vervanger moet voor elke foto die verbaasde blik opzetten voor hetzelfde effect.

http://digilander.libero.it/jamespaul/interviews_comparison.html

Profiel

Gepost: 24 september 2006 10:42 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Rothschild's Spawn
Drecul - 24 september 2006 10:05 PM

Would you mind showing us your wonderful result, for what it’s worth? excaim

Profiel

Gepost: 25 september 2006 12:07 AM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Rothschild's Spawn

wat was nou ook alweer dat zinnetje uit I am the walrus…
aren’t we all just molecules bouncing around..

sitting in an Englisch garden waiting or the sun..........

Profiel

Gepost: 25 september 2006 04:57 AM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Rothschild's Spawn

Geen idee Symbiose. Ik ben geen Beatlekenner.

Een wetenschapper zou makkelijk kunnen zien of ‘Sir Paul’s’ stem overeenkomt met die van Paul McCartney door de grafieken van stem tegen elkaar uit te zetten.

Overigens was ‘Mull of Kintyre’ mijn eerste kennismaking met ‘Sir Paul’s’ muziek. Best wel leuk deuntje hoor maar zonder die doedelzakken is het helemaal niks.

Profiel

1 van de 2
1

‹‹ Nu op Veronica: Revelation      ether energie ››