Hier wil ik weinig woorden aan vuil maken op dit moment. Voel me nog een beetje ziek (fysiek, niet mentaal).
Van de Beatles heb ik nooit veel leuk gevonden. Het was allemaal voor mijn tijd dus emotioneel zegt het me allemaal niks. Net zoals de maanlandingen. Daarom durf ik te beweren dat ik in deze kwestie weinig emotionele inbreng heb, behalve dan dat ik ‘t het zoveelste bewijs van smerig bedrog door de media vind.
Wat er ook waar moge zijn aan de vreemde verhalen rond ‘Sir Paul,’ feit is dat hij uiterlijk nogal veranderd is in september 1966. Hij bleek ineens een stuk gegroeid en staat nu nog bekend als ‘de langste van de Beatles.’ Vreemd toch dat hij vóór 1966 niet veel langer was dan Ringo Starr en zeker niet langer dan John Lennon of George Harrison. Paul McCartney was een linkshandige basgitaarspeler. Na 1966 hielden de Beatles live optredens voor gezien en in hun nieuwste videoclip “Penny Lane” zie je ‘Sir Paul’ niet eens zijn instrument bespelen (het wordt hem aan het einde aangereikt door een lakei). ‘Sir Paul’ is ineens een lange slungel geworden en niet meer het jongensachtige boefje dat Paul McCartney was. Blijkbaar maakte moeder natuur een uitzondering voor ‘Sir Paul’ en eindigde diens puberteit pas toen hij midden twintig was.
Hier zie je Paul McCartney vóór zijn late groeispurt in de videoclip van “I saw her standing there.” En hij kan ook nog heel mooi linkshandig spelen vóór zijn transformatie.
‘Sir Paul’ kreeg ook een voorkeur voor het toetsenbord, zoals te zien in de videoclip van ‘Hey Jude.’ Weer een mooi excuus om geen basgitaar te hoeven spelen. Maar gaandeweg leerde hij natuurlijk weer linkshandig te spelen.
Het enige wat je hoeft te doen is je te informeren over ‘Sir Paul’ en zijn Wonderbaarlijke Transformatie. Bekijk de foto-vergelijkingen en trek je eigen conclusies. Plastische chirurgie kan een hoop uiterlijkheden veranderen maar ze kunnen niet: de positie van de ogen veranderen t.o.v. de neus en mond. Oogleden zijn ook moeilijk te veranderen maar protheses bieden hier uitkomst. Neusoperaties kunnen jammerlijk falen (zoals Michael Jackson heeft bemerkt; overigens raakte Jackson goed in de ban van plastische chirurgie na zijn samenwerking met ‘Sir Paul’ in de jaren tachtig.
http://digilander.libero.it/jamespaul/
Er is nogal een overdaad aan links in deze url, maar de volgende is een mooi beginpunt:
http://digilander.libero.it/jamespaul/ortho_comparison.html
Gaat iemand mij serieus vertellen dat de gozer aan de rechterkant dezelfde persoon is als die aan de linkerkant? Heeft iemand ‘Sir Paul’ Yesterday horen zingen en dat vergeleken met hoe Paul McCartney Yesterday zong toen hij nog leefde?
Overigens, met alle bandleden liep het slecht af, uitgezonderd Ringo Starr. Paul McCartney ‘veranderde’ in september 1966. John Lennon werd overhoop geschoten door de CIA (oeps dat is nooit bewezen!). George Harrison werd met een mes aangevallen in zijn eigen luxe huis (de alarminstallatie werkte zeker niet) en overleed in 2001 aan kanker.
Hier is ‘Sir Paul’s eerste reactie op de dood van John Lennon. Ziet eruit alsof hij te weinig tijd had voor goeie makeup om dat rare huidflapje aan zijn linkeroog te verbergen.
Sommige paranoïde gasten beweren dat (The) Beatles een psy-ops was van het Tavistock Instituut. Hetzelfde instituut waarvoor de bus ontplofte die op mysterieuze wijze van de vaste route was afgeweken. In een bizarre samenloop van omstandigheden werd de gevel van het Tavistock Instituut besmeurd met bloed. Overigens, de Spice Girls schijnen ook een creatie van Tavistock te zijn evenals het vuurbombardement op Dresden.