Wachtwoord vergeten?

Docu :  Astronauts Gone Wild with 33rd Degree Mason Buzz Aldrin
Gepost: 17 september 2006 10:10 PM   [ Negeer ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

Erg schokkend om te zien hoe Aldrin en die andere astronauten agressief reageren.
Beetje als bandieten net betrapt zijn door Peter R de Vries

http://video.google.com/videoplay?docid=5774435062980328047

Profiel

Gepost: 17 september 2006 10:55 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Rothschild's Spawn

Even ter verdediging van die astronauten: volgens mij hadden de meesten weinig keus en deden gedwongen mee met het bedrog. Zie ter verduidelijking de Apollo 11 persconferentie.

Apollo 11 Press Conference

Als ze dan klem worden gezet dan reageren ze zo agressief omdat ze letterlijk geen kant uitkunnen. Zie bijv. Michael Collins in ‘Astronauts Gone Wild’ zijn neus tegen de camera aandrukken (laat een lelijke vetvlek achter). En natuurlijk Buzz Aldrin die Bart Sibrel een oplawaai verkoopt.

Ze kunnen geen kant uit omdat ze dan iets heel naars te wachten staat. Dus tenzij Bart Sibrel ze iets van een witness protection programma kon aanbieden dan is het logisch dat die astronauten zo reageren. Op het psychotische af.

Profiel

Gepost: 20 september 2006 05:01 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Rothschild's Spawn

“Op het psychotische af.”

Dat viel me, los van de methode van interviewen, ook al op.. de reactie had ik niet verwacht van ‘helden’.

Profiel

Gepost: 20 september 2006 09:31 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Rothschild's Spawn

Ze laten zich erg kennen. Als het goeie acteurs waren die goed in hun heldenrollen zaten dan zouden ze gewoon minzaam en beleefd afwijzend op Sibrel’s vragen en stellingen gereageerd hebben.

Ik kan Sibrel’s manier van interviewen ook wel begrijpen. Als je zijn documentaire “A funny thing happened on the way to the moon” hebt gezien dan kun je concluderen dat hij een oprecht christen is die nu dus woedend is over die miljardenverspilling, het bedrog en de voortdurende leugens.

Profiel