Dcommander - 30 oktober 2006 05:25 PM
@Helter Skelter
De NWO wil de wereldpopulatie terug brengen tot een acceptabele hoeveelheid, de afgelopen tijd zijn ze hier flink mee bezig.
Maar waarom met deze middelen de NWO tast zo toch ook zijn eigen leefklimaat aan?
De natuur heeft overal oplossingen voor daarom kunnen ze volgens mij beter wachten tot de hard reset in 2012
waardoor de aarde zich weer volop kan herstellen.
Vraag het eens aan jezelf, jij tast ook je eigen leefklimaat aan en klaagt steen en been over de ellende. Toch blijf je het zelf ook doen, waarom?
Waarschijnlijk is de NWO net zoals ons nogal mens, het ver weg van mijn bed show gevoel. Je hoort veel over de techniek die ze achter de hand hebben die zo’n 50 jaar voorloopt, dat is dus zo geavanceerd dat wij het niet eens kunnen verzinnen. Wie weet drukken ze op 3 knoppen om alles binnen enkele jaren schoon te maken, wellicht is de vervuiling lang niet zo erg als men zegt. Als 80% van de broeikas effect wordt veroorzaakt door waterdamp begin je te snappen dat er iets niet klopt aan alle doemverhalen. Tel daarbij op de koeienscheten (ja serieus) en vulkaan uitbarstingen etc. Tuurlijk is het verbranden van olie giftig en slecht maar de poolkappen smelten hierdoor niet zoveel meer, de aarde heeft zijn cyclus. Het cfk verhaal dat de ozonlaag sloopte is ook interessant, Dupont had namelijk octrooi op het product wat rond 1988 afliept. Ineens was het slecht voor de ozonlaag en werd het verboden, Dupont had wel een goede vervanger in de kast liggen met octrooi voor de komende tig jaar. Ga je terug naar de olie verbrandingsmotor komt Dupont weer langs, ze hadden in die tijd allang electrische auto’s en die waren veel beter. Maar goed die zwarte blubber moest verkocht worden dus olie werd de standaard.
Ik kan het ook niet 100% uitzoeken want ik was er niet bij, maar het belletje begint wel een beetje rinkelen. Al Gore met zijn doemfilm, meneer veegde zijn reet af met allerlei milieumaatregels toen hij de macht had. Je begint nu wel te zien dat we echt voor de gek worden gehouden, kijk ook maar eens “who killed the electric car”. Electriciteit zal de oliemaatschappij buitenspel zetten, iedereen heeft zijn eigen stopcontact. Ze lopen nu vooral moeilijke technieken door te drukken onder de naam waterstof, kun je weer langs de pomp gaan om te tanken. Ze doen gewoon alles om hun grip op de macht te behouden, maakt niks uit wat of hoe het moet. Desnoods sproeien ze wel kalmeermiddelen met kwik en arsenicum over de mensen heen, kunnen ze hun kankermedicijnen ook weer goed verkopen.....
Ik neem milieuvervuiling ook voor lief omdat ik mijn computertje graag hoor snorren, zoiets maar dan een miljard keer groter voor de NWO .