Wachtwoord vergeten?

1 van de 3
1
Chemtrails blijken toch geen fictie…
Gepost: 16 september 2006 08:33 PM   [ Negeer ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

http://www.guardian.co.uk/Archive/Article/0,4273,4398507,00.html

Sunday April 21, 2002

The Ministry of Defence turned large parts of the country into a giant laboratory to conduct a series of secret germ warfare tests on the public.
(...)
Many of these tests involved releasing potentially dangerous chemicals and micro-organisms over vast swaths of the population without the public being told.
(...)
While the Government has insisted the chemical is safe, cadmium is recognised as a cause of lung cancer
(...)
Sue Ellison, spokeswoman for Porton Down
Asked whether such tests are still being carried out, she said: ‘It is not our policy to discuss ongoing research.’

Die chemtrails zijn dus geen op hol geslagen fantasie van sommigen
die het opgemerkt en erover geschreven hebben…

Profiel

Gepost: 16 september 2006 09:08 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Rothschild's Spawn

Het knettergekke is dat deze professoren of weet ik veel wie dat doen bij ons in de straat wonen. Ze lopen hun eigen leefruimte, vrienden, familie te besproeien, hoe gek ben je dan....

Profiel

Gepost: 16 september 2006 09:44 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Rothschild's Spawn

Ik vraag me af waarom dat soort dingen nooit in het nieuws komen.... Ik bedoel, de media smult van zulke dingen, toch?

Profiel

Gepost: 16 september 2006 10:43 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Rothschild's Spawn

Asked whether such tests are still being carried out, she said: ‘It is not our policy to discuss ongoing research.’

Ja dus…

Profiel

Gepost: 17 september 2006 01:31 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Rothschild's Spawn

Ik stond vanmorgen op...om 6 uur om te gaan vissen..(ja zielig ) mooi blauwe lucht en wijds zicht,na een tijdje waren erl al3 lijnen 1 horizontaal 2 verticaal er doorheen tov van me.. toen ik weg ging nog wat meer en blawe lucht was weg..om 11 uur.
S’avonds ging ik weer..om 5 uur en wees toen een vriend dat het weer gebeurde… een soort spinnenweb van lijnen die blijven hangen en langzaam uitwaaieren en sameklitten..de hemel raar wit makend...zal wel aan mij liggen. Dit is namelijk Nederland en daar gebeurt dat niet..alleen in Nevada en omstreken..jaja

Profiel

Gepost: 29 oktober 2006 11:43 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Rothschild's Spawn

Ik was dit weekend in Londen en zat in de ondergrondse een artikel over dit onderwerp te lezen, het
ging over de testen van het ministerie van defensie die in Southampton and Swindon tussen 1965 en 1967 werden uitgevoerd.
Helaas heb ik niet het krantenartikel maar de BBC heeft ook een artikel hier over op
http://news.bbc.co.uk/2/low/uk_news/england/6088800.stm
Op een mooie zonnige dag heb ik vermoedelijk een Chemtrail in Nederland mogen aanschouwen.
Het was vorig jaar zomer in Almere geen wolkje aan de lucht tot dat een witgrijs spoor
(als een kerosine damp spoor van een vliegtuig) maar dan veel breder in de lucht te zien was
binnen een paar minuten werd dit spoor grijzer en grijzer en dikker en de lucht boven me zag eruit zoals
je ziet bij smog vorming boven een een grote stad.
Het vond plaats boven het toen nog braakliggende bouwterrein van Almere poort en de chemische wolk
vond plaats op een vrij grote hoogte ten omvang van het grote braakliggende terrein aldaar.
Het duurde ongeveer 25 tot 30 min tot dat de wolk weer verdwenen was, of ik hier nou zo gelukkig mee moet
zijn kom ik later wel achter en terwijl ik dit denk weet ik al dat ik er nooit achter zal komen
of dit voorval me ziek heeft gemaakt of al die andere shit die regeringen over de aarde aan het uitstorten zijn.
Wel goed om te zien dat voor het huis van het parlement in Londen gedemonstreerd wordt tegen Depleted Uranium en het beleid van Blair en zo ik heb rond de huidige ellende toch nog iets positiefs melden.

Profiel

Gepost: 29 oktober 2006 11:44 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Rothschild's Spawn

ik zeg nix...maar gebeurt het nu expres ?of is er een simpele andere verklaring ?

Profiel

Gepost: 30 oktober 2006 02:56 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Rothschild's Spawn

http://www.vkmag.com/zapruder/comments/chemtrails_maar_dan_officieel/

Ik heb het ook al op FreshFM en 100&#xNL; behandeld.

Profiel

Gepost: 30 oktober 2006 03:21 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Rothschild's Spawn

ik zag ze afgelopen zomer best vaak....maar heb me ingehouden omdat vele denken dat het onzin is.

Profiel

Gepost: 30 oktober 2006 03:49 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Rothschild's Spawn

ach misschien willen ze simpel niet dat we dit zien…

http://www.youtube.com/watch?v=Tfa5bYEgDv8&NR;

Profiel

Gepost: 30 oktober 2006 04:12 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Rothschild's Spawn

@Helter Skelter

Chemtrails zijn geen onzin maar ook bij mij komen er veel vragen op ik snap de logica hier niet van.
Wat heeft onze regering op ons getest en waarom over hun eigen bevolking?
Als regering zijnde wil je eigen land toch niet willen besmetten of heeft dit met veranderingen
van het klimaat te maken?

Profiel

Gepost: 30 oktober 2006 04:15 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Rothschild's Spawn

ach ik geloof in een inside job en dus deden ze ook niet moeilijk over 3000 doden in New York en 650.000 nu onder de Irakezen, Wake up man ! ze streven naar 20 % van de wereldbevolking om mee verder te gaan, dit gaat over lijken dus chemtrails..why not ? eigen bevolking ..who cares ?

Profiel

Gepost: 30 oktober 2006 04:54 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Rothschild's Spawn

Helaas vallen dit soort chemtrails pas op zodra je gaat opletten, dus tot hoe ver zijn het gewone strepen? Het vliegverkeer is de laatste 15 jaar ook enorm toegenomen, tegenwoordig vliegt iedereen. Ik blijf erbij dat de testen in mijn achtertuin wijzen op doodnormale strepen die niks raars laten zien, puur tempratuur en vochtigheidsgraad effecten. Dat er tussen al deze gevallen werkelijke chemtrails zitten lijkt mij duidelijk, dat is toegegeven in een krantenartikel.
Je kunt je ook afvragen waarom we onszelf vergiftigen met uitlaatgassen en chemische troep dat op een appel zit tot in je shampoo. Zet een tv aan en je ruikt hem....je kamer vult zich langzaam met verbrande chemicalien deeltjes. De mens is nogal een mad professor, we doen het omdat het kan en nieuwsgierig zijn naar het effect. En tja, met 16+ miljoen Nederlanders en 6 biljoen mensen maakt een paar miljoen meer of minder weinig uit, lekker door experimenteren.

Profiel

Gepost: 30 oktober 2006 05:00 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Rothschild's Spawn

ik mag u wel monkeyman, zonder dat ik hier kleverig wil doen.

Profiel

Gepost: 30 oktober 2006 05:25 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Rothschild's Spawn

@Helter Skelter

De NWO wil de wereldpopulatie terug brengen tot een acceptabele hoeveelheid, de afgelopen tijd zijn ze hier flink mee bezig.
Maar waarom met deze middelen de NWO tast zo toch ook zijn eigen leefklimaat aan?
De natuur heeft overal oplossingen voor daarom kunnen ze volgens mij beter wachten tot de hard reset in 2012
waardoor de aarde zich weer volop kan herstellen.

Profiel

Gepost: 30 oktober 2006 05:58 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Rothschild's Spawn
Dcommander - 30 oktober 2006 05:25 PM

@Helter Skelter

De NWO wil de wereldpopulatie terug brengen tot een acceptabele hoeveelheid, de afgelopen tijd zijn ze hier flink mee bezig.
Maar waarom met deze middelen de NWO tast zo toch ook zijn eigen leefklimaat aan?
De natuur heeft overal oplossingen voor daarom kunnen ze volgens mij beter wachten tot de hard reset in 2012
waardoor de aarde zich weer volop kan herstellen.

Vraag het eens aan jezelf, jij tast ook je eigen leefklimaat aan en klaagt steen en been over de ellende. Toch blijf je het zelf ook doen, waarom?
Waarschijnlijk is de NWO net zoals ons nogal mens, het ver weg van mijn bed show gevoel. Je hoort veel over de techniek die ze achter de hand hebben die zo’n 50 jaar voorloopt, dat is dus zo geavanceerd dat wij het niet eens kunnen verzinnen. Wie weet drukken ze op 3 knoppen om alles binnen enkele jaren schoon te maken, wellicht is de vervuiling lang niet zo erg als men zegt. Als 80% van de broeikas effect wordt veroorzaakt door waterdamp begin je te snappen dat er iets niet klopt aan alle doemverhalen. Tel daarbij op de koeienscheten (ja serieus) en vulkaan uitbarstingen etc. Tuurlijk is het verbranden van olie giftig en slecht maar de poolkappen smelten hierdoor niet zoveel meer, de aarde heeft zijn cyclus.  Het cfk verhaal dat de ozonlaag sloopte is ook interessant, Dupont had namelijk octrooi op het product wat rond 1988 afliept. Ineens was het slecht voor de ozonlaag en werd het verboden, Dupont had wel een goede vervanger in de kast liggen met octrooi voor de komende tig jaar. Ga je terug naar de olie verbrandingsmotor komt Dupont weer langs, ze hadden in die tijd allang electrische auto’s en die waren veel beter. Maar goed die zwarte blubber moest verkocht worden dus olie werd de standaard.

Ik kan het ook niet 100% uitzoeken want ik was er niet bij, maar het belletje begint wel een beetje rinkelen. Al Gore met zijn doemfilm, meneer veegde zijn reet af met allerlei milieumaatregels toen hij de macht had. Je begint nu wel te zien dat we echt voor de gek worden gehouden, kijk ook maar eens “who killed the electric car”. Electriciteit zal de oliemaatschappij buitenspel zetten, iedereen heeft zijn eigen stopcontact. Ze lopen nu vooral moeilijke technieken door te drukken onder de naam waterstof, kun je weer langs de pomp gaan om te tanken. Ze doen gewoon alles om hun grip op de macht te behouden, maakt niks uit wat of hoe het moet. Desnoods sproeien ze wel kalmeermiddelen met kwik en arsenicum over de mensen heen, kunnen ze hun kankermedicijnen ook weer goed verkopen.....
Ik neem milieuvervuiling ook voor lief omdat ik mijn computertje graag hoor snorren, zoiets maar dan een miljard keer groter voor de NWO .

Profiel

1 van de 3
1