Wachtwoord vergeten?

1 van de 2
1
Reptilian bloodline
Gepost: 15 september 2006 09:18 PM   [ Negeer ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

‘’Reptilians’’ het klinkt een beetje raar, maar ik wil jullie aanraden hier eens een keer onderzoek na te doen.
Ik ben erg slecht in uitleggen en als ik dat nu zou doen, zou het ongeloofwaardig overkomen.
Ik ben bij de reptilians gekomen omdat ik erg graag wilde weten wie er achter ‘’echt’’ 911 zat en andere shit.
Als snel kom je dan uit bij de illuminatie cq R.K kerk in mijn ogen, maar wat staat er boven de Illuminatie dacht ik? Satan?
Nu ben ik niet gelovig, maar ik vond het wel toch erg raar dat al onze wereldleiders zich zoveel met satanisme bezighouden.
Bijna begon ik te denken, hey misschien is geloof toch niet zo gek. Honderden miljoenen mensen geloven en bij mijn onderzoek naar/in de bijbel kwam ik veel dingen tegen die nu aan het gebeuren zijn of staan te gebeuren.
Totdat ik bij een video kwam met 600 illuminatie plaatjes kwam en mij een ‘’Draak’’ op sterk water opviel. Na wat googelen kwam ik uit bij de reptilianen en heb al heel veel verrassende dingen gevonden.
Hier alvast een linkje en zoek in google-video maar eens naar David Icke.

http://www.xs4all.nl/~snips/snips/html/reptiel.htm

Gr.Chris

Profiel

Gepost: 15 september 2006 09:34 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Rothschild's Spawn

Ah, de reptielemensen! Ik sympathiseer met je, maar ik denk niet dat we het begrip ‘reptiel’ letterlijk moeten nemen.

Het zijn wel allemaal nogal kille (koudbloedige) slangen zonder een greintje empathie (anders gooi je geen clusterbommen op kinderen) en het zijn immers onze reptielehersenen die bepaalde kenmerken in ons gedrag bepalen (zoeken naar voedsel, doden van concurrenten, geen medelijden of empathie).

Zo’n beetje alles wat Icke opnoemt klinkt mij bijzonder redelijk in de oren m.u.v. dat reptiele-gedoe. Maar ik sluit niks uit. Wie weet speelt ‘t zich af op een andere dimensie maar shapeshifting reptilians komen volgens mij niet in 3D voor.

Wellicht dat ze door hun eigen overtuiging, reptielen te zijn, gemotiveerd worden om bloed te drinken bij hun satanische rituelen.

Profiel

Gepost: 15 september 2006 10:06 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Rothschild's Spawn

dit is toch zapruder...niet niburu?

Profiel

Gepost: 15 september 2006 11:55 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Rothschild's Spawn

Laten we in dit hoekje ook Phil Schneider niet vergeten.
Kwam hem ergens in dit forum ook tegen in het postje over Denver airport.
Ondergrondse constructies t.b.v. aliens. Je hebt kleine grijze en een groter maatje.

De Topic starter is op zoek naar de dader(s) en de verklaring voor alles.
Een begrijpelijke aanvechting bij dit CT gedoe.
Alex Jones heeft het over de elite en de New World Order.
De pakistanen en de israeli’s waren big time involved with 9/11.
Er zijn industrieen die er baat bij hebben.
Misschien is het wel een optelsom van over elkaar liggende agenda’s.
Om met je nick af te sluiten...Osama Bin Laden zou ooit eens gezegd hebben dat de daders van 9/11 dit deden i.v.m. persoonlijke belangen.

Profiel

Gepost: 16 september 2006 12:03 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Rothschild's Spawn

Is dit zoiets als Invasion of the bodysnatchers? Of ‘V’?

Profiel

Gepost: 16 september 2006 12:07 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Rothschild's Spawn

zoiets misschien?

Profiel

Gepost: 16 september 2006 12:34 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Rothschild's Spawn

Als je zegt dat je in een heilig boek met een heilige messias gelooft ben je doodnormaal in deze wereld. Daarom vind ik dit reptielen verhaal ook doodnormaal anders zou ik mensen ongelijk behandelen. Misschien vind ik het reptielen verhaal nog wel geloofwaardiger smile er zit best wel iets in.

Profiel

Gepost: 16 september 2006 12:55 AM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Rothschild's Spawn
Kumbakara - 15 september 2006 11:55 PM

Om met je nick af te sluiten...Osama Bin Laden zou ooit eens gezegd hebben
dat de daders van 9/11 dit deden i.v.m. persoonlijke belangen.

http://archives.cnn.com/2001/US/09/16/inv.binladen.denial/
Hij zou de eerste terrorist zijn die een aanslag ontkent…

“Reptillian Bloodline”, misschien is het meer logisch om dit anders te zien:
De gasten die nu “in power” zijn, zijn afstammelingen van de ‘gods that came from the sky’..
Een kruising tussen een ‘god’ en een mens hoeft niet te betekenen dat de nakomelingen ook
op reptielen lijken…

Er bestaan veel oude teksten en afbeeldingen etc van “reptiel achtigen” die naar de aarde gekomen
zijn duizenden jaren geleden. Hoewel dit extreem achterlijk mag klinken, als het wel zo is, probeer
je ff voor te stellen..., dan zou het niet ondenkbaar zijn aangezien een dergelijke ‘kruising’ gewoon op
een normaal mens kan lijken bijv.

Ik wil nu niet zeggen dat dit de werkelijkheid is maar het is niet uit te sluiten, zeker als je bedenkt
dat de mens als enige op deze planeet genen heeft die geen enkel ander organisme heeft.
http://www.vkmag.com/forums/viewthread/5167/
http://www.dossierx.nl/index.php/content/view/425/28/

Het klinkt heel erg raar maar als je een beetje onderzoek doet kun je min of meer concluderen
dat het zeker vreemd is en niet uit te sluiten, afwachtend op ‘wetenschappelijk bewijs’ dat anders
beweerd.

Profiel

Gepost: 16 september 2006 03:10 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Rothschild's Spawn

Tja wat is raar, de wetenschap zegt dat alles op aarde uit bacterieen is gegroeid. Dat vissen uit de oceaan kwamen lopen en het uiteindelijk een mens is geworden.
Wat er dan zo raar is om te zeggen dat er lui rondlopen die van reptielen afstammen. Als je op discovery ziet hoe de gehaktbal in onze hersenpan werkt ism onze ogen dan hoef je die ook niet te vertrouwen. Zodra we onze hersenen voor 100% gebruiken ipv 10% dan kunnen we beginnen te praten over wat wel en niet mogelijk is.
David Icke legt het op een vlotte manier uit, het heeft mij toch geleerd om bepaalde zaken even anders te bekijken.

Profiel

Gepost: 16 september 2006 05:00 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Rothschild's Spawn

Ik vraag me af dan hoe ze zich zo verborgen hebben weten te houden door de millenia heen.. vooralsnog denk IK dat dit kul is.

hmm..

http://www.greatdreams.com/reptlan/reptilian-research-contents.htm

oh, natuurlijk..

http://en.wikipedia.org/wiki/Reptilian_humanoid

Profiel

Gepost: 16 september 2006 05:43 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Rothschild's Spawn
john_d - 16 september 2006 05:00 PM

Ik vraag me af dan hoe ze zich zo verborgen hebben weten te houden door de millenia heen.. vooralsnog denk IK dat dit kul is.

hmm..

http://www.greatdreams.com/reptlan/reptilian-research-contents.htm

oh, natuurlijk..

http://en.wikipedia.org/wiki/Reptilian_humanoid

Ja ja en Columbus heeft Amerika ontdekt, Edison heeft de lamp uitgevonden. Degene die aan de touwtjes trekt kan alles verbergen. Het is ook niet verborgen alleen kent de massa het verhaal niet, dat is alles wat je hoeft te doen. Een volk zoals de Indianen die erg dicht bij de natuur en hun voorvaders stonden zijn massaal uitgemoord. Zo kan een hoop kennis verdwijnen.

Profiel

Gepost: 17 september 2006 01:21 AM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Rothschild's Spawn

Ik denk dat er veel meer concrete en beter bewijsbare issues in de wereld zijn waaraan je je energie kunt besteden dan deze “far out” theorieën.

Slechts mijn 2 centen…

Profiel

Gepost: 17 september 2006 05:41 AM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Rothschild's Spawn
Antagonizer - 17 september 2006 01:21 AM

Ik denk dat er veel meer concrete en beter bewijsbare issues in de wereld zijn waaraan je je energie kunt besteden dan deze “far out” theorieën.

Slechts mijn 2 centen…

exactemente,,, +, ik lees hier van iemand de bekende misvatting dat we maar 10% v onze hersenen gebruiken: m’n beste het gaat erom dat we op een willekeurig moment iets van een 10% ervan gebruiken. maar wees gerust dat lillende hoopje wordt volledig gebruikt. denk eens na, mocht het zo zijn dat we al heel onze geschiedenis slechts 10% gebruikten, die 90% wel via natuurlijke selectie geloosd werd. tenzij je nog vasthoudt aan het middeleeuwse idee dat die pudding enkel dient om overtollige warmte af te geven,,,

Profiel

Gepost: 17 september 2006 05:57 AM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Rothschild's Spawn

Ik heb juist begrepen dat onze hersens groter worden en zo snel gaat die natuurlijke selectie ook weer niet.
Om nu een hele studie te maken van de lizards is inderdaad overdreven, het is gewoon het 5e uur op de dvd die je dan even afkijkt smile

Profiel

Gepost: 17 september 2006 09:54 AM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Rothschild's Spawn

goh, ik heb eens ergens gelezen dat alhoewel de gemiddelde omvang 1400cc is, de range kan gaan van 1000cc tot zelfs 2000cc. in het artikel dat in de eerste post gelinkt stond las ik dat het bestaan van een reptielenbrein in onze hersenen een aanwijzing is van onze schepping door reptielenmensen,,, wtf? dus alle zoogdieren die er zijn werden voor onduidelijke redenen geschapen door die wezens? en vergeet niet, het oerzoogdier was een knaagdierig ding waarschijnlijk dus waarom zouden reptielachtige mensen al die moeite doen op deze planeet voor een knaagdier?
of, de stelling is dat we vlak voor de aanvang van de historie geschapen zijn;
of, de stelling is dat die wezens miljoenen jaren geleden al gestart waren met een plan om uiteindelijk mensen te verkrijgen.

een combinatie van de twee, dat ze hier twee maal ingegrepen hebben met miljoenen jaren tussen, acht ik vrij onwaarschijnlijk rekening houdend met oa je karakterschets van die wezens. ze zouden zichzelf nog sneller uitgeroeid hebben dan wij.

blijf mss toch eens bij de al moeizaam vergaarde kennis ipv wéér eens te hervallen in mythologieen,,,

Profiel

Gepost: 17 september 2006 02:45 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Rothschild's Spawn

Nu begin je voor mijn gevoel de boel te serieus te nemen. Ik weet waar het over gaat omdat ik een dvd heb afgekeken en dat is werkelijk alles.
Om nu een diepe discussie te houden waarom het wel of niet waar kan zijn gaat me te ver tongue wink Ik zeg alleen dat ik het raar vind dat een stem uit de hemel volkomen logisch is en daar mag je hele tempels voor bouwen, maar zodra iemand over groene retielen begint is het idioterie. Die reptielen kan ik nog ten minste ergens tastbaar terugvinden smile

Profiel

1 van de 2
1