Wachtwoord vergeten?

4 van de 4
4
Partij voor de Waarheid in beroep bij Raad van State
Gepost: 13 september 2006 08:31 PM   [ Negeer ]   [ # 46 ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

Goeie reactie van DKNWZ. Nu ik om mij heen merk dat vrijwel iedereen zich bewust is van het feit dat er iets goed mis is met de aanslagen ben ik als de dood dat er iets gebeurt waardoor de opinie weer omdraait. Na maanden van verhalen vertellen hebben al de uitzendingen van de afgelopen weken mijn omgeving laten zien dat ik geen sprookjes verkondigde. Ik ben alleen bang dat als er iets mis gaat we weer van vooraf aan kunnen beginnen en dan wordt het er niet makkelijker op.
Succes!

Profiel

Gepost: 13 september 2006 10:03 PM   [ Negeer ]   [ # 47 ]  
Rothschild's Spawn

@DKNWZ
Goede reactie; keep up the good work!
En mocht het (in juridische zin) nodig zijn, dan weet ene Hendrik bij jullie mij wel te bereiken per email…

Profiel

Gepost: 14 september 2006 12:10 AM   [ Negeer ]   [ # 48 ]  
Rothschild's Spawn

Die DKNWZ Ary kan iig wel een nieuwe auto gebruiken..zou dat het niet zijn grin

Profiel

Gepost: 14 september 2006 12:15 AM   [ Negeer ]   [ # 49 ]  
Rothschild's Spawn
Ron04 - 13 september 2006 08:31 PM

Goeie reactie van DKNWZ. Nu ik om mij heen merk dat vrijwel iedereen zich bewust is van het feit dat er iets goed mis is met de aanslagen ben ik als de dood dat er iets gebeurt waardoor de opinie weer omdraait.

Ach, die explosieven expert keek angstig/bezorgd genoeg… Het zou mij niet verbazen als die één dezer dagen terugkomt op zijn oordeel van controlled demolition van WTC 7 en vervolgens doodleuk verklaart dat, gezien zijn expertise, het héél goed mogelijk is dat een stom brandje of brand ervoor gezorgd heeft dat WTC 7 als een kaartenhuis in elkaar stortte (alleen een stuk netter, symmetrischer).

Profiel

Gepost: 14 september 2006 12:41 AM   [ Negeer ]   [ # 50 ]  
Rothschild's Spawn

precies mijn gedachten...het zal me niets verbazen als Jowenko straks zijn verhaal weer intrekt. Kent iemand het verhaal van Van Romero nog?

Profiel

Gepost: 14 september 2006 01:23 AM   [ Negeer ]   [ # 51 ]  
Rothschild's Spawn

@DKNWZ:

Als je gezeik hebt met “gasten in regenjassen”: documenteer dat dan, en plaats dat op je website. Als die gasten je opbellen, neem dat dan op. Als ze brieven stuur, scan ze in. Etc..

Profiel

Gepost: 14 september 2006 12:09 PM   [ Negeer ]   [ # 52 ]  
Rothschild's Spawn

Beste DKNWZ, dank voor deze brief! Het is inderdaad niet eenvoudig om een politieke partij te beginnen en al zeker niet rond dit onderwerp. Overal paranoia en iedereen staat op scherp! We wachten met spanning af tot zaterdag. Uit de brief citeer ik een heel klein stukje:

ditkannietwaarzijn.nl - 13 september 2006 04:24 PM

... als we elkaar zaterdag spreken wil ikje prive nog wel even vertellen wat voor een bak shit we inmiddels van de mannen met regenjassen over ons heen hebben gehad en wat we daar mee te kampen hebben gehad. als we dan niet zuiver zouden zijn dan hadden we die ellende niet gehad en ik kan je wel vertellen; daar wordt je echt niet vrolijk van wat ons prive de laatste weken is overkomen.

Ooit was er in de vrouwenbeweging een belangrijk bewustzijn:
HET PERSOONLIJKE IS POLITIEK.
Wat jullie privé is overkomen, dat is natuurlijk niet privé, het is politiek. Daarom is het belangrijk dat jullie dit op een rijtje zetten en naar buiten brengen. Omdat het politiek is, kan het ons allemaal overkomen. Besef daarbij dat de meest indringende vorm van onderdrukking bestaat uit gebeurtenissen waarvoor we ons schamen, of die de goede naam bedreigen van mensen waar we van houden.
Praat hier dus over met elkaar en breng het daarna naar buiten! Vergeet daarbij ook niet, om openlijk te vertellen met welke negatieve emoties deze ellende gepaard gaat!

Ik wens jullie alle goeds!

Profiel

4 van de 4
4