Wachtwoord vergeten?

4 van de 4
4
De Alex Jones uitzending van vandaag
Gepost: 12 april 2007 01:04 PM   [ Negeer ]   [ # 46 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  883
Geregistreerd  2007-03-02

Neu, gewoon algemeen m’n mening wink maar als je je aangesproken voelt zou je dat al wat moeten zeggen niet? grin

Signature 

Always speaking the truth
But without hate for those who lie.

Profiel

Gepost: 12 april 2007 01:25 PM   [ Negeer ]   [ # 47 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Haha, ik voelde me niet aangesproken door je woorden maar het sloeg wel op mijn tekst...een beetje. Ik hoopte alleen op een kleine discussie tot hoe ver de piloot een beetje stoere kletskoek zat te vertellen als een “betrouwbare bron” waardoor het verhaal nogal uit de hand begon te lopen.
Af en toe komen mensen wel met hele prachtige zaken tevoorschijn om bij de stoere club te horen, zullen we maar zeggen.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 12 april 2007 03:17 PM   [ Negeer ]   [ # 48 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  883
Geregistreerd  2007-03-02

Van die piloot kan je naar mijn mening ook niet meer zeggen dan dat het weer “zijn mening” is zonder enige bewijslast of iets zwart op wit te hebben iets claimen kunnen we allemaal. Neemt niet weg dat hij vragen oproept en het is dan weer aan de experts dar wat mee te doen om aan te tonen dat het officiele verhaal niet klopt. Daarmee kan je voor de rechter komen met een ‘verhaal’ van een piloot kan je niets. Maar ik snap Alex wel… probeer maar eens 6 dagen in de wee een boeiende show te maken, dan zitten er wel eens dagen tussen waar van je zegt… HMMMM… maar ja zo zie ik het, wie weet hoe een ander het ziet en daar door juist “gewekt” wordt. Gelukkig is het wel redelijk balanced wat hij doet, een beetje van dt en een beetje van dat, vooral actueel, en af en toe het occulte, het lijkt mij ontzettend moelijk om daarin een balance te vinden aangezien het een zoveel met het ander te maken heeft. Dat hij het balanced houd is essencieel anders vervalt ie toch te snel in of het occulte of komt ie over als een conspiracy nutt. En dat ie daar een paar jaar voor nodig heeft gehad om dat uit te vinden is dus wel normaal… Nobody is born perfect.

Signature 

Always speaking the truth
But without hate for those who lie.

Profiel

Gepost: 12 april 2007 10:07 PM   [ Negeer ]   [ # 49 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  325
Geregistreerd  2006-12-30
monkeyman - 11 april 2007 11:51 PM

Zembla had het helemaal fout of bullshit verhalen???

Ik heb die uitzending van zembla net nog even terug gekeken (vanaf min 28). Ik zie daarin niet de zelfde manier van Pentagon crash die omschreven is in het officiële verhaal. Als je goed kijkt zie je dat ze in de simulator er vanaf boven in de zijkant van het Pentagon storten, en niet zo lage aanvlieg route hebben dat ze nog een paar lantarenpalen afbreken. Vind het dus 1 van de vele gefabriceerde stukken “tegenbewijs” waar werkelijk heel de Zembla uitzending mee vol zat.
Ik heb de AJ uitzending van gister nog niet geluisterd, ga ik alsnog doen.

Signature 

Dossier Secretaris-Generaal Joris Demmink

Wie helpt mee de doofpot te openen?

Profiel

Gepost: 12 april 2007 10:21 PM   [ Negeer ]   [ # 50 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1102
Geregistreerd  2006-12-30
monkeyman - 12 april 2007 01:25 PM

Haha, ik voelde me niet aangesproken door je woorden maar het sloeg wel op mijn tekst...een beetje. Ik hoopte alleen op een kleine discussie tot hoe ver de piloot een beetje stoere kletskoek zat te vertellen als een “betrouwbare bron” waardoor het verhaal nogal uit de hand begon te lopen.
Af en toe komen mensen wel met hele prachtige zaken tevoorschijn om bij de stoere club te horen, zullen we maar zeggen.

De familie van die piloten waren er ook niet van overtuigd dat die piloten
zich zo maar hadden laten overmeesteren. Misschien waren ze bang om de indruk te wekken
dat die mannen zich laf hadden gedragen of hun plicht t.a.v. de passagiers niet waren nagekomen.

Het kan dan ietwat overdreven vertelt worden en AJ ging er toen meteen overheen door te stellen dat
hijzelf zich niet zou laten intimideren en die kapers zou hebben aangepakt en overmeestert.
“...wat kun je nu met een stanleymes doen.....ze kunnen je niet doodsteken....etc..”

Nou duw je die AJ niet zomaar weg maar of het in werkelijkheid zo zal lopen…
Ik denk dat ie af en toe een beetje doordraaft en z’n gasten daarin meesleept.

Signature 

“Wake up and smell the fascism.”

--Liberty stickers.

Profiel

Gepost: 13 april 2007 12:19 AM   [ Negeer ]   [ # 51 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

@eagle
Klopt, maar ze zeggen dat het inprincipe wel mogelijk is en dat het vliegtuig niet in stukken breekt etc. Dat lijkt me wel bewezen, dat ze niet exact over het gras vliegen is weer wat anders. Volgens mij zegt Zembla nergens dat het 100% onzin is, alleen dat het niet 100% onmogelijk is zoals wel beweerd wordt. Het zal wel ergens in het midden liggen.

Hij laat zich inderdaad soms wel wat meeslepen, eerlijk gezegd maakt die eigenschap het wel aantrekkelijk om naar zijn show te luisteren grin Hij heeft verder prima kennis en goede gasten maar anders zou het maar gortdroog worden wink Ook altijd grappig hoe hij zegt geen tijd te hebben om zijn video’s te promoten wat hij daarmee wel doet LOL en in het reclameblok komt zijn videopromotie ook altijd langs LOL

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 22 januari 2010 11:23 PM   [ Negeer ]   [ # 52 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  163
Geregistreerd  2007-09-12
Abraham Zapruder - 08 september 2006 06:00 PM

Luister je ook wel eens Naar Jack Blood?

new link
http://deadlinelive.info/

live or from archives
for free at
http://www.americanfreedomradio.com

Dr.No.
http://www.jackbloodforum.com

Signature 

It is a very miserable
and very false thing
to belong to the majority !!

Profiel