Wachtwoord vergeten?

2 van de 2
2
911 ‘toevalligheden’ etc, numerology
Gepost: 24 september 2006 09:40 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

sorry carlyle...want ik vindt je een goede poster… je laatste lijn was wel ok ,maar ik vond Holmaxu wel leuk ff ..als humor dan om er ook Elvis bij te halen en James dean is fucking briliant, was ik zelf never opgekomen.. beter dan alleen op het jodendom afgeven zoals je eerder deed.

Profiel

Gepost: 24 september 2006 10:15 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
Rothschild's Spawn
BeursBengel - 08 september 2006 11:42 AM

Dat zou betekenen dat sommige kapers daags voor de aanslag nog in Afghanistan verbleven? Klopt dat wel met de officiële timeline?

Nee volgens mij niet, waar komt de datum 7 Sep 2001 vandaan m.b.t. die tape ?

Profiel

Gepost: 28 september 2006 05:48 AM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
Rothschild's Spawn

symbiose,

Gaan we nu in ene persoonlijk doen? Jij geeft dus liever Politiek Correct af dus. Des te meer dat wat ik schrijf klopt. Men mag geen kritiek hebben op Joden of Zionisme wat voor mij synoniem is trouwens (de feiten liegen er niet om). Ik ruik iets. Het bevalt me niet. Maar ik denk dat ik al weet wat het is :-(|) Die neus van mij is heel goed. En deze tactiek wel bekend. En zo’n tactiek verraad het motief en hiermee de overtreder. En een beetje zielig. Een forum stalking-struikrover.

Het woord Jood kwam er vaak in voor omdat het gaat over Joden. Alles gaat over Joden wist je dat nog niet? Kijk als ik een stuk schrijf over de Grijze Wolven en Turkije dan komt uiteraard het woord Turk of Turken er veel in voor. Vanwaar altijd die angst en paniek als het over Joden gaat. Waarom mag daar niet aan gerefereerd worden. Ik heb die angst niet want ik ben niet geïndoctrineerd door dat zgn heilige van Joden. Ik geloof daar niet in. Want ik weet dat het allemaal nep is. Bovenal omdat “Joden” voor 90% afstammen van Edomieten en Khazars (zijn Turken die tot het Joden bekeerd zijn). Ik zie dus al helemaal niet als de uitverkoren. Alleen linkse mafkezen en gereformeerden hebben nog steeds dat “rad voor ogen gedraaid”. Omdat ze zich niet verdiepen in wat er werkelijk speelt. Ze kijken niet achter de zaken maar laten zich verblinden door de uiterlijke schijn en theater. En verheugen zich gezamenlijk in een strijd tegen nazi-spoken die ze overal zien rondlopen. Ondertussen blijft de werkelijke wortel-oorzaak uit beeld. Ze kunnen het niet verhappen en kunnen de keiharde waarheid niet aan.

Kijk je kunt wel praten over “was ik nog niet opgekomen” enzo. Neem ik allemaal voor kennis waar. Aardig, leuk bedankt. Maar het is niet de bedoeling dat penibele kwesties vermeden moeten worden daar heb ik echt geen zin in. Als ik kritiek wil hebben op iets in dit geval een geloof (en alles wat daarmee samen hangt) dan doe ik dat. Het lijkt me niet zinvol dat het allemaal maar leuk moet blijven omdat er op een paar tenen gestapt word. Ik ga geen dingen uit de weg. Die ruimte neem ik. Vrijheid heet zoiets. Als daar op een forum geen ruimte voor is dan is zo’n forum voor mij waardeloos en volkomen (met recht kut) inhoudsloos. Voor de goede orde: Jouw heilige huisjes zijn de mijne niet.

Helemaal terug naar de origine: olie is nodig voor de usa. En de usa is nodig voor de zionistische machine (geldstromen richting zionisme). Je weet niet half wat er ons boven het hoofd hangt. 911 is kinderspel bij wat nog komen gaat. Grote mensenmassa’s zullen uitgeroeid worden door allerlei toestanden. Men moet en zal die tempel op de templemount herbouwen. En daarvoor moet eerst kort metten worden gemaakt met de moslims want die hebben daar nu een moskee op staan. Dat zit achter ALLES!!! En als die tempel er staat is het de bedoeling dat ieder volk zich daar ten dienst van stelt. En dan zal een hogepriester (666) zich zelf daar installeren en zich uitroepen tot Messias. Dat is de agenda. En dan zullen er weer dierenoffers gedaan worden daar. En daar mee zal de gruwel worden voltrokken. Want met de komst van Christus is de noodzaak tot het offeren van dieren tot een einde gekomen. Het toch te doen zal de voltrekking van de gruwel zijn. Een belediging van G*d en een ontkenning van Christus. Dat is ook de bedoeling: daarom de ANTI-Christ). Maar het moet en zal allemaal gebeuren. Want het is het laatste deel van de profetieën. Die dingen moet je nuchter zien en feitelijk. Het is self-fulfilling prophecy. Laat ze maar doen al die geschifte neocons (judeo-christenen) erbij. Ze graven hun eigen graf. Ze zijn hongerig naar ‘the Abyss’, de afgrond waaruit ze niet meer zullen terug keren. Maar om het te begrijpen is wel uitvoerige kennis nodig van religie en geschiedenis en ideologieën.

Maar ik laat me straks niet chippen ik ga liever gewoon dood. Want dat is ook een deel van hun agenda (het teken van het beest opleggen aan de mensen). “Wat want voor nut heeft het een mens als hij de wereld wint maat zijn ziel verliest”. Religie is overal het loopt als een rode draad door geschiedenis en heden en toekomst heen, of je het wilt of niet. Het is realiteit en bepaald de gang van de mens. Atheïsten kunnen het niet aan en daarom werden ze maar atheïst (klassieke ontkenning of gewoon dom, blind of allebei). Maar oh wee als de engel des doods voor hun deur staat dan sidderen en beven ze. En veranderd die grote bek in een hoop klein hartje. De mijn niet want ik heb een schoon geweten en hoef niet te vrezen dan de ijdele angsten die elk mens ten deel valt.

Ik zou je willen verzoeken vervolgens te discussiëren op onderwerp en naar inhoud en dus op de plaats in kwestie. En niet over mij als een klein kind elders te gaan klagen tegen anderen. Als ik een mening heb en daar heb jij een probleem mee moet je bij mij wezen en niet anderen daar lastig mee gaan vallen omdat je kennelijk medestanders zoekt of mij zwart wil maken. Heel doorzichtig allemaal. Een zwartboek waard.

Je bent in beeld, stom! Ik ook maar ik heb een zuiver geweten, ik vrees er niet voor. Dat is het verschil tussen jou en mij. Snap je wel. Ik denk je het heel goed snapt. En daar ben je bang voor. Je bent gezien! Al loop je nog zo hard om er te komen ik ben er al en was er al eerder. Want je weet dat je op argumenten aan het kortste eind trekt. Daarom is emotie, gebaseerd op hetze, je wapen. Want ik zie allang waar dit heen gaat. Ik moet inbinden. Nou mooi niet. Gebruik je wapen maar zolang je kunt. Het is het enige wat jou soort nog rest. En het is bijna op. Wij hebben geduld. En je weet alle goede dingen komen naar hen die geduld hebben. Onze voorraden zijn namelijk onuitputtelijk en die van jou soort niet. Een gelopen race?!

-Zonder steenslag geen dwarsliggers.
-Die geen ontzag heeft voor de dood aan hem is het leven niet besteedt

Dus we nemen deze discussie mee naar het thema in kwestie

c-u later alligator

.·:*¨¨*:·.•´¯`•.¸

Profiel

Gepost: 28 september 2006 09:18 AM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Rothschild's Spawn

wauw wat een verhaal man....jeempje.
Nou ik heb een ochtend vrij genomen , was geen punt maar ik moet wel zo weg, ik denk dat je het heeeeel goed bedoelt Holmaxu, en echt ik voel me niet beledigd of zo door je post, sterker nog heb het meegenomen als kritiek ter opbouw.
Maar ...........Je weet niet half wat er ons boven het hoofd hangt, ik ben bang voor een copue D’etat, en veel erger eigenlijk de staat van beleg in de usa voor eind oktober.  Ik ben bang dat ik als een van de weinige wél een eng idee heeft van wat ons boven het hoofd hangt, waar jij met veel letters aan voorbij streeft is namelijk hoe de amerikaanse samenleving (Israel is een ander verhaal wat dat betreft ) de usa is ingericht op de eigen oliebron, zeg maar olie exporteren, dat is sinds een decenium of 2 olie importeren , dus bv de mensen die n de file heen en van de sub urbs staan hadden nooit klachten, nu wel de olie wordt hen te duur < dat moet je wel ff in je betoog meenemen .

Ik merk dat je enorm veel leest, dat is goed, ik post veel met weinig info dat is niet goed.... ik ga jouw volgeling worden dan komt alles goed,,,ik weet ook niet de waarheid broeder/zuster maar pak de zoutbus en laat jezelf niet gek maken , ik denk en search mee op internet, dat is mijn aandeel en sommige weten na zaterdag dat ik veel meer wil doen voor een beetje meer waarheid.

Je hebt je goed ingelezen, zal ook jouw posts goed volgen, ik ga fietsen tot later

Profiel

2 van de 2
2