Wachtwoord vergeten?

23 van de 23
23
Op tv
Gepost: 15 december 2007 11:27 PM   [ Negeer ]   [ # 331 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  164
Geregistreerd  2007-01-06

Die Klimaatshow was echt vermaak, ik heb in tijden niet zo gelachen. Precies waar televisie voor bedoeld is eigenlijk, entertainment. wink

Signature 

“Hoedt u voor mensen die het zeker weten.”—Jan Terlouw

Profiel

Gepost: 16 december 2007 01:47 AM   [ Negeer ]   [ # 332 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01
backtrace - 15 december 2007 11:27 PM

Die Klimaatshow was echt vermaak, ik heb in tijden niet zo gelachen. Precies waar televisie voor bedoeld is eigenlijk, entertainment. wink

co2 is een gevaarlijk broeikas gas dus we gaan klimaatvriendelijk op waterstof rijden wat co2 vrij is joepie!!! Dat waterdamp 95% van alle broeikas gassen is dat we nu dus NOG groter maken ach.....hoe dat waterstof wordt opgewek ach....

Allemaal pasta koken met zonnepanelen op het dak, geen co2 mensen. Waar die panelen vandaan komen zeggen ze er niet bij, de productie daar hebben we het niet over. Met zijn vieren uren trappen op de fiets voor een hapje pasta, de cikel is rond..... Waar de pasta, pan, fietsen vandaan komen ach...en dat ik zo’n pan alleen leeg eet ach....

Ernstige vervuiling en klimaatverandering handig door elkaar husselen hadden ze ook geen moeite mee, anti-vervuiling staat gelijk aan klimaatverbetering.

Die irritante nicht is al niet grappig bij dit was het nieuws en nu loopt ie nog quasi grappig en slim te doen bij dit soort propaganda.

Komt er weer een slimmerik met een schijtlelijke auto waar niemand in wilt rijden. Zijn open source idee was cool maar wel super naief, geen industrie die daar interesse in heeft. Zijn waterstof idee spreekt ook boekdelen, indoctrinatie. We willen juist af van de monopolie, electriciteit lijkt nu toch het beste idee te zijn zodat je lekker thuis kunt inpluggen en de onderhoud minimaal wordt voor het “motor” gedeelte. Fuck the Shells en onderdelenmarkt van de wereld.

Komt er weer een andere jojo langs die een eiland wilt bouwen, god mag weten wat we daar mee moeten doen. Staat dat Markenwaard nog steeds onderwater?

Die knakkers van de drijvende huizen waren volgens mij de enige die het een beetje doorhadden, die zagen de “stijgende zeespiegel” bullshit gelukkig wel.

Allemaal lekker kort door de bocht en het volk wauwelt wel na, zichzelf lekker slim vinden want dat heb ik op tv gehoord.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 17 december 2007 10:03 PM   [ Negeer ]   [ # 333 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3124
Geregistreerd  2007-02-27

maandag 17 december BBC 1

21:30 - 22:00 Documentaire

Afl: The battle for Basra palace.
Panorama
Documentaires. Afl.: The battle for Basra palace. De Iraakse stad Basra was ooit het kosmopolitisch centrum van het land. Nu worden vrouwen er vermoord voor het dragen van verkeerde kleding, en zijn marteling en corruptie aan de orde van de dag. Er wacht het nieuwe hoofd van politie een zware taak nadat de Britse troepen zijn vertrokken.

Signature 

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Profiel

Gepost: 25 december 2007 10:47 PM   [ Negeer ]   [ # 334 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  7
Geregistreerd  2007-10-24

Er was vandaag een kruispunt extra kerst special op tv waarin rkk presentator Leo Fijen te gast was bij Hans Kolvenbach.

Uitzending online te bekijken op http://www.katholieknederland.nl/kruispunt/archief/2007/detail_objectID616883.html

Profiel

Gepost: 27 december 2007 06:43 PM   [ Negeer ]   [ # 335 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

22:55 - 00:15 Comedy, Kunst/Cultuur ned3

Lebbis - Het kwaad
Af en toe is hij bloedserieus, maar nooit zonder sterke grap. Het kwaad is spannend! 

Mijn ervaring leert dat hij echt goed is, veel maatschappij kritische zaken die tegen Zapruder aanschurken.
De laatste 2 of 3 keer heb ik echt met genot zitten luisteren. Met zijn partner Jansen is het een stuk minder maar ook wel ok.

Signature 

Profiel

Gepost: 28 december 2007 01:14 AM   [ Negeer ]   [ # 336 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Zo, ik heb weer goed gelachen en er kwamen weer coole dingen langs smile

Signature 

Profiel

Gepost: 29 december 2007 03:13 PM   [ Negeer ]   [ # 337 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

zaterdag 29 december Nederland 1

20:25 - 22:35 Kunst/Cultuur

Youp van ‘t Hek: Schreeuwstorm
Stevig in lakschoenen, actueel tot op het laatste journaal, hard en poëtisch, niet bang en heel veel lachen!

Signature 

Profiel

Gepost: 29 december 2007 07:49 PM   [ Negeer ]   [ # 338 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  317
Geregistreerd  2007-08-25

Youp heeft altijd goeie shows, ik ga zeker kijken

Signature 

WE ARE CHANGE!

http://www.WACHolland.org

Profiel

Gepost: 30 december 2007 06:16 PM   [ Negeer ]   [ # 339 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Arminius the Terrible - 29 december 2007 03:13 PM

zaterdag 29 december Nederland 1

20:25 - 22:35 Kunst/Cultuur

Youp van ‘t Hek: Schreeuwstorm
Stevig in lakschoenen, actueel tot op het laatste journaal, hard en poëtisch, niet bang en heel veel lachen!

Ik heb weer eens ouderwets genoten.
Ook leuk!

zondag 30 december Nederland3 & Z@pp

22:25 - 23:55 Comedy, Kunst/Cultuur

Javier Guzman: Ton Zuur
Guzman toont in Ton Zuur een indrukwekkende, brutale en meeslepende verteller te zijn en tart zijn publiek, strooit met al dan niet verzonnen persoonlijke anekdotes en fileert de maatschappelijke problemen tot de naakte essentie. Herhaling van 29-12-2006.

Voorproefje uit deze shw
Over marketing

Signature 

Profiel

Gepost: 31 december 2007 06:35 PM   [ Negeer ]   [ # 340 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Alweer een jaar voorbij. Morgen lekker met de overgbleven oliebollen en huzarensalade op de bank. cheese

dinsdag 1 januari Nederland 1

11:15 - 13:40 Muziek

NOS Nieuwjaarsconcert
Nieuwjaarsconcert rechtstreeks vanuit Wenen. De Franse dirigent Georges Prêtre zal voor het eerst het Wiener Philharmoniker leiden tijdens dit wereldberoemde concert. Het commentaar wordt verzorgd door Joop van Zijl.

dinsdag 1 januari Nederland 1

13:40 - 15:40 Sport

NOS Skispringen: Garmisch Partenkirchen
Live verslag van het schansspringen in het Duitse Garmisch-Partenkirchen. Voor het eerst tijdens het Neujahrsspringen wordt de nieuwe Olympia-Schanze in gebruik genomen. Commentaar: Evert ten Napel.

Signature 

Profiel

Gepost: 31 december 2007 10:46 PM   [ Negeer ]   [ # 341 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  164
Geregistreerd  2007-01-06
monkeyman - 16 december 2007 01:47 AM

backtrace - 15 december 2007 11:27 PM

co2 is een gevaarlijk broeikas gas dus we gaan klimaatvriendelijk op waterstof rijden wat co2 vrij is joepie!!! Dat waterdamp 95% van alle broeikas gassen is dat we nu dus NOG groter maken ach.....hoe dat waterstof wordt opgewek ach....
...
Allemaal lekker kort door de bocht en het volk wauwelt wel na, zichzelf lekker slim vinden want dat heb ik op tv gehoord.

Begrijp me niet verkeerd, welgerespecteerde mede-forumganger, het lachen was puur om de grootse opzet, moeite gedaan om iets waar geen bal van klopt. Zo absurd en onzinnig, dat gaat zeker op de lachspieren werken. Met dat geblaat over CO2 hoef je bij mij niet aan te komen, zeker niet tot iemand er in slaagt mij ervan te overtuigen dat we moeten vrezen voor het ergste, dat hoge temperatuur iets afgrijselijks is, dat het klimaat nooit eerder veranderd is en wat al niet meer.

Het belangrijkste wat ik altijd in gedachte houd is hoe meer moeite mensen doen om anderen ergens van te overtuigen, hoe groter de kans dat deze mensen aan het liegen zijn. En daarnaast, is het je ooit opgevallen hoe ongemakkelijk liegende mensen stilte vinden? Vanwaar dan deze hoop herrie? Als er echt wat aan de hand zou zijn, zou er flink geinversteerd worden door de grote partijen (overheid met name), maar zouden er niet allerlei concerten, grootse televisieshows en bergen merchandise geproduceerd worden, want die helpen immers niks tegen de problemen van deze nieuwe religie. Sterker nog, logisch gezien zou dit averechts werken.

Signature 

“Hoedt u voor mensen die het zeker weten.”—Jan Terlouw

Profiel

Gepost: 02 januari 2008 11:00 AM   [ Negeer ]   [ # 342 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

woensdag 2 januari Nederland 2

23:20 - 01:00 Documentaire
Breedbeeld

VPRO’s Import: Jonestown, the life and death of Peoples Temple
Amerikaanse (USA) documentaire. 18 november 1978. Verbijsterende beelden van de ontzielde lichamen van meer dan 900 jonge mannen, vrouwen en kinderen die hun leider Jim Jones op bevel in de dood zijn gevolgd. Wie is die man dat hij zoiets teweeg kan brengen? Wat is zijn charisma? In de onstuimige jaren zestig met zijn veranderende normen en waarden biedt Jim Jones met zijn Peoples Temple een ideaal aan met de perfecte balans tussen spirituele antwoorden en politieke overtuiging. Jones predikt niet alleen integratie en gelijkheid, maar lijkt dit ook in de praktijk te brengen met zijn commune, die mensen ongeacht ras of sociale klasse voorziet van voedsel, kleding en onderdak. Maar in de zomer van 1977 brengt een artikel in New West Magazine de waarheid aan het licht. Er is sprake van afvallige leden en verontruste familie doet een boekje open over seksueel misbruik, drugsverslaving, financiële corruptie. Er blijken ook leden te zijn die tegen hun wil worden vastgehouden. Nog geen jaar later plegen ruim 900 leden van de Peoples Temple zelfmoord. Wat trok mensen aan in de sekte van Jones en hoe kwamen ze uiteindelijk in de jungle van Zuid-Amerika terecht? Aan de hand van uniek archiefmateriaal en interviews met overlevenden, vertelt de documentaire het verhaal van mensen die Jim Jones volgen van Indiana naar Californië. Door hun zoektocht naar de ideale samenleving komen zij uiteindelijk terecht in de onbereikbare jungles van Guyana. Regie: Stanley Nelson.

Signature 

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 07:35 PM   [ Negeer ]   [ # 343 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  317

Donderdag 17 januari 2008
Nederland 2 22:50-23:40 uur
Documentaire

Holland Doc: Hoger dan de Kuip

De bouw van een enorme moskee naast het Feyenoordstadion biedt volop gelegenheid voor geruchten en veronderstellingen. Het contact tussen de verschillende culturen in de wijk krijgt er een scherp randje door, hoewel de Rotterdamse humor de ergste kou uit de lucht haalt. Cirkelend rondom de moskee in aanbouw legt de camera onderlinge gesprekken vast van zeer verschillende bewoners van de Rotterdamse volkswijk Hillesluis. Mensen hebben gehoord dat dit de grootste moskee van Europa gaat worden, nog hoger dan de lichtmasten van aanpalend voetbalstadion De Kuip. Er zouden plannen zijn om brand te stichten. Anderen halen hun schouders hierover op: ‘Allemaal grootspraak, de wijk wordt er juist veiliger door.’ Geruchten en speculaties, ze laten zien hoever mensen uit elkaar gedreven zijn. Terwijl de moskee de hoogte in rijst zien we hoe dit proces in het leven van alledag werkt. Welke verhalen vertellen mensen elkaar? Hoe verhouden deze verhalen zich tot de waarneembare werkelijkheid? En verschillen de verhalen van de bewoners van een seniorenflat die op de moskee uitkijken met die van de Surinaamse bewoners een straat verderop? Een eenduidig verhaal over hoe een wijk op de komst van een moskee reageert, blijkt niet te vertellen.

Signature 

WE ARE CHANGE!

Profiel

Gepost: 18 juni 2008 05:01 PM   [ Negeer ]   [ # 344 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  317

Woensdag 18 juni 2008 23:55 - 01:20
VPRO’s Import: The Yes Men

The Yes Men is een duo grappende politiek-activisten dat wereldwijde faam verkrijgt door zich voor te doen als leden van de World Trade Organization. De twee leden van The Yes Men zetten ooit een website op die de WTO imiteerde, maar ze werden voor echte organisatieleden aangezien. Vervolgens speelden ze het spelletje mee en verschenen op conventies, besprekingen en televisieprogramma’s. Aangezien ze juist fel tegen de WTO zijn, geven ze constant satirische opmerkingen, die de slechte kanten van de organisatie belichten, waardoor hun publiek op het verkeerde been komt te staan.

Signature 

WE ARE CHANGE!

Profiel

Gepost: 16 juni 2009 11:32 PM   [ Negeer ]   [ # 345 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2477

Een beetje laat en niet de Nederlandse TV maar eindelijk lijkt men PressforTruth aan te durven..911Truth Breakthrough! Mainstream Denver TV 911 Press for Truth draws Huge Support Colorado Viewers

http://www.youtube.com/watch?v=8NzbF_Tgp9Y

Ik denk er trouwens over een zuster topic te starten genaamd ”Op de Radio”, als slechtziende luister ik hele dagen en zeker de inbel programma’s zijn vaak interessant.

Signature 

6 jaar zonder Televisie,Priceless.

http://www.youtube.com/watch?v=DYfM8FqSIRs

W.M.D.’s staan in veel huiskamers.... de TV

Profiel

23 van de 23
23