backtrace - 15 december 2007 11:27 PM
Die Klimaatshow was echt vermaak, ik heb in tijden niet zo gelachen. Precies waar televisie voor bedoeld is eigenlijk, entertainment. 
co2 is een gevaarlijk broeikas gas dus we gaan klimaatvriendelijk op waterstof rijden wat co2 vrij is joepie!!! Dat waterdamp 95% van alle broeikas gassen is dat we nu dus NOG groter maken ach.....hoe dat waterstof wordt opgewek ach....
Allemaal pasta koken met zonnepanelen op het dak, geen co2 mensen. Waar die panelen vandaan komen zeggen ze er niet bij, de productie daar hebben we het niet over. Met zijn vieren uren trappen op de fiets voor een hapje pasta, de cikel is rond..... Waar de pasta, pan, fietsen vandaan komen ach...en dat ik zo’n pan alleen leeg eet ach....
Ernstige vervuiling en klimaatverandering handig door elkaar husselen hadden ze ook geen moeite mee, anti-vervuiling staat gelijk aan klimaatverbetering.
Die irritante nicht is al niet grappig bij dit was het nieuws en nu loopt ie nog quasi grappig en slim te doen bij dit soort propaganda.
Komt er weer een slimmerik met een schijtlelijke auto waar niemand in wilt rijden. Zijn open source idee was cool maar wel super naief, geen industrie die daar interesse in heeft. Zijn waterstof idee spreekt ook boekdelen, indoctrinatie. We willen juist af van de monopolie, electriciteit lijkt nu toch het beste idee te zijn zodat je lekker thuis kunt inpluggen en de onderhoud minimaal wordt voor het “motor” gedeelte. Fuck the Shells en onderdelenmarkt van de wereld.
Komt er weer een andere jojo langs die een eiland wilt bouwen, god mag weten wat we daar mee moeten doen. Staat dat Markenwaard nog steeds onderwater?
Die knakkers van de drijvende huizen waren volgens mij de enige die het een beetje doorhadden, die zagen de “stijgende zeespiegel” bullshit gelukkig wel.
Allemaal lekker kort door de bocht en het volk wauwelt wel na, zichzelf lekker slim vinden want dat heb ik op tv gehoord.