Wachtwoord vergeten?

3 van de 3
3
Groene energie initiatieven
Gepost: 20 januari 2007 02:38 AM   [ Negeer ]   [ # 31 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Shell fakkelt nog steeds af, natuurlijk alleen in arme landen. Is al jaren verboden maar dat kan Shell natuurlijk geen zak schelen.
Ik weet niet meer waar dat op tv was maar ze waren naar het hoofdkantoor van Shell gegaan om Jeroen van de Veer te spreken. Ze kwamen natuurlijk niet verder dan de ingang.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 20 januari 2007 02:45 AM   [ Negeer ]   [ # 32 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  350
Geregistreerd  2007-01-02
monkeyman - 20 januari 2007 02:38 AM

Shell fakkelt nog steeds af, natuurlijk alleen in arme landen. Is al jaren verboden maar dat kan Shell natuurlijk geen zak schelen.
Ik weet niet meer waar dat op tv was maar ze waren naar het hoofdkantoor van Shell gegaan om Jeroen van de Veer te spreken. Ze kwamen natuurlijk niet verder dan de ingang.

Shell moerdijk fakkelt ook nog steeds af hoor. Als er iets mis gaat in hun proces fikken ze alles weg, ik woonde daar in de buurt en kon er een boek bij lezen.

Signature 

Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.”

Profiel

Gepost: 22 januari 2007 07:18 AM   [ Negeer ]   [ # 33 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2477

@Monkeyman , kom ff kijken, ik heb uitzicht op 15 km polder en zie de vlam van Shell Moerdijk en ATM ,haast elke avond, wat nou , arme landen, hier is de horizon 9 van de 10 keer rood. praat geen poep.

Shell fakkelt nog steeds af, natuurlijk alleen in arme landen.

Signature 

6 jaar zonder Televisie,Priceless.

http://www.youtube.com/watch?v=DYfM8FqSIRs

W.M.D.’s staan in veel huiskamers.... de TV

Profiel

Gepost: 22 januari 2007 12:04 PM   [ Negeer ]   [ # 34 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

We halen verschillende soorten affakkelen door elkaar ben ik bang. In Nigeria levert het iig een vreselijke vervuiling op, kan me niet voorstellen dat er zwarte roetwolken uit een oliebron in jullie achtertuin hangt. Ik heb begrepen dat het sinds ergens jaren 80 verboden is.

Dit soort affakkelen dus (niet slecht voor een poepprater rolleyes )
http://www.milieudefensie.nl/globalisering/nieuws/051216.htm

Signature 

Profiel

Gepost: 22 januari 2007 01:21 PM   [ Negeer ]   [ # 35 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

door elkaar ben ik bang. je bent ook nogal een bang typ

Laat maar joh, ik zie het met mijn eigen ogen en het haalde zelfs de krant een aantal weken geleden, mijn pa was projectmanager op Pernis, ik weet heus wel waar ik het over heb, whatever.

Ik zag heel vaak plants, dus raffinaderijen heel dichtbij met een dagpasje, en later als beveiligingsbeambte.

Signature 

Profiel

Gepost: 22 januari 2007 03:02 PM   [ Negeer ]   [ # 36 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Google op affakkelen en je ziet inderdaad vlammen van Pernis. Er is alleen een verschil tussen open leidingen 24 uur per dag laten vlammen of tijdens een “noodsituatie” overtollig gas verbranden in een fabriek. Zover ik begrijp moet het process inprincipe zonder affakkelen gebeuren, niet als standaard makkelijke oplossing. Ze roepen niet voor niks moord en brand als er in Nigeria iets gedaan wordt door Shell en hier in Nederland kraait er geen haan naar, lijkt me vreemd.
Vandaar dat ik zeg dat je de term “affakkelen” door elkaar kunt halen, geef ik toe dat ik het mis kan hebben is het nog niet goed rolleyes

Signature 

Profiel

Gepost: 22 januari 2007 03:06 PM   [ Negeer ]   [ # 37 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Nee, daarin heb je gelijk, absoluut.

Maar geloof me hetzelfde is hier ( Moerdijk ) en bij bv Pernis en ook in Groningen (gas overdruk)dagelijkse kost.
Dat gaat off topic, maar ik ken de verhalen uit Nigeria .. De Sudan etc. voel je niet door mij aangevallen, ik zie alleen met mijn ogen , en dat al jaren terug van dichtbij dat hier een vergelijkbaar proces gaande is.

Het is verder off topic dat af fakkelen, krijg niet het idee dat ik iets tegen jou of wie dan ook heb, is een misvatting.

Edit: mijn signature zegt genoeg :waar rook is , is vuur.

Signature 

Profiel

Gepost: 23 januari 2007 08:26 PM   [ Negeer ]   [ # 38 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  166
Geregistreerd  2007-01-05

Ik heb tot 1998 in Groningen gewoond daar in de buurt heb je een plaatsje dat heet Spijkerboor in die tijd waren ze daar dag en nacht aan het affakkelen.

Signature 

Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt

Profiel

3 van de 3
3

‹‹ Joe Cell      Nulpunt energie ››