Wachtwoord vergeten?

1 van de 3
1
Joe Cell
Gepost: 23 augustus 2006 07:29 PM   [ Negeer ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

Heeft hier iemand er al eens eentje geprobeerd te bouwen?

(Als je niet weet wat de Joe Cell is, google video dan eens op Joe Cell...)

Profiel

Gepost: 24 augustus 2006 12:23 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Rothschild's Spawn

The following statements are attributed to “Joe” himself.

-The water in the cell is not consumed.
-The cell runs cold to the touch.
-It takes a period of time before the engine will run from the cell. It then has an erratic power output and works in an intermittent fashion.
-When the cell is removed from the car, the engine takes an appreciable time to return to “normal” and run from the original fuel.
-If the cell is left in the car for a long period, the engine become “charged”. From this point, the cell is not required for the motor to run.
-All spark plug leads can be removed and the engine will still run as long as the ignition coil and distributor remain functional.
-The output of the cell does not have to be connected to the internals of the engine. A close external coupling will do.
-The cell requires the “charging” of the water to work.
-The requires a specific style of construction, little understood by most constructors.
-The source of power for the cell and its use has great value for some individuals. These individuals are creating misinformation, cloaking operations and inducing fear in cell constructors.
-Human presence can affect the operation of the cell in a positive or negative way.

Ik heb er de ballen verstand van, maar vandaag zag ik wel een NGC-programma over o.a. bolbliksems. Die zijn tot nu toe onverklaarbaar, maar men is het er wel over eens dat het plasma’s zijn, die aantoonbaar zonder schade door een vliegtuigwand naar binnen en naar buiten zijn gevlogen. Bovengenoemde verschijnselen doen daar aan denken. Interessant.

Profiel

Gepost: 24 augustus 2006 12:30 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Rothschild's Spawn

Tja bolbliksems. Dat heb ik altijd een reuze interessant onderwerp gevonden.

En ik was niet de enige. Tesla probeerde ze ‘uit te lokken’. Het schijnt dat hij ook daadwerkelijk successen had geboekt. Alleen één ding jammer van die man: hij schreeft nooit wat op. Na zijn dood wist dan ook niemand wat hij precies had gedaan. Tesla was zijn tijd erg ver vooruit, en nu kunnen we alleen maar proberen na te bootsen van wat we denken wat-ie deed. Jammer, anders hadden we wellicht controleerbare bolbliksems gehad.

Profiel

Gepost: 24 augustus 2006 01:52 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Rothschild's Spawn

http://www.byronnewenergy.com/wiki/uploads/BNE_cosmicwatercell_hq.wmv

Daar laten ze een auto lopen op dit apparaat.

Hmm dat word weer veel lezen. Met dit soort dingen heb ik wel altijd zoiets : Waar kan ik dit kopen
Ik ben zelf te onozel smile om dit te bouwen dus waar kan ik een pakket kopen waarmee bijvoorbeel
mn pc van stroom kan voorzien ?

Profiel

Gepost: 24 augustus 2006 05:42 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Rothschild's Spawn

Ik heb zelf wel zin om er een te bouwen. Wil alleen zeker weten dat ik precies de juiste onderdelen heb voor ik ga beginnen, daarom vroeg ik me af of er al mensen geweest waren die het hadden geprobeerd. Ik ben niet iemand die zoiets binnen een week gedaan heeft, maar als er resultaten zijn laat ik dat zeker weten! Als je iets tegenkomt van aan welke eisen het staal moet voldoen, drop het even hier.

Profiel

Gepost: 25 augustus 2006 01:29 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Rothschild's Spawn

Ik heb eens even gekeken naar wat er zoal is gepubliceerd en ik moet zeggen dat ik vooral veel lees dat het bijna werkt maar nergens zijn echt duidelijke bouwtekeningen te vinden of constructie beschrijvingen. Alles is text based en de filmpjes zijn allemaal erg vaag en laten niet echt zien wat er nu gebeurt.
Zo dat was mijn cynische kant van het verhaal.

Waar ik wel in geloof is dat mannen zoals Tesla een energieveld hebben ontdekt dat door de huidige wetenschap nog niet erkent is (niet in het openbaar iig).
Dit hele verhaal valt in de categorie morfologische velden of eerder onder de naam ethervelden. Etherenergie heb ik nog niet vaak voorbij zien komen maar daar zit nog heel veel toekomst in denk ik. Ik las ook ergens dat de cell pas werkt als iemand zijn aandacht er op richt of in iedergeval een soort van telepathische verbinding met de machine. Nu wordt het verhaal natuurlijk wel erg wazig maar goed. Is er in nederland al iemand bezig geweest met een joe cell of beginnend?

Ik zou het graag eens proberen maar dat wil ik wel eerst een beetje meer bewijs zien, zo te zien bestaat dat apparaat uit niet magnetische buizen (RVS of aluminium) en 2 polen om het water elektrisch te laden. Vervolgens gaat dat water koken en laten ze met het vrijgekomen gas(?) de motor lopen. Ik heb zelf zowel een mechanische als een elektrotechnische opleiding genoten maar ik kan het niet helemaal volgen. Het enige gas dat vrij kan komen is waterstof en zuurstof en dat brand erg goed maar te goed om een motor op te laten lopen, de motor zou te warm worden door de extreem snelle verbranding (de mix waterstof en zuurstof heet niks voor niks knalgas).
De makers claimen ook dat de cell oneindig energie levert en dat het water niet opraakt. Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk als er gas vrijkomt, dit gas moet ergens vandaan komen, er wordt beweerd dat uit puur vacuum materie kan ontstaan maar voor zover ik weet zijn de enkele deeltjes en zeker geen sloot gas om je motor op te laten draaien.

conclusie:
Als ik heel nuchter kijk zie ik dat ze een vat water met 2 polen onder spanning zetten en dat er gas vrijkomt. Dit is gewoon de simpelste elektrolyse die er is en iedereen heeft dat wel eens bij scheikunde les gedaan. Naar mijn idee trekken ze gewoon de accu waarmee ze waterstof maken leeg en stoppen ze het gas in een auto (die technisch gezien echt niet op waterstof gaat rijden). Eigenlijk ben ik aan het eind van dit verhaal bang dat het gewoon een hoax is. smile

Profiel

Gepost: 25 augustus 2006 04:48 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Rothschild's Spawn

Eindelijk een mooie beschrijving gevonden met een hele uitleg.

http://www.joecell.com.au/alexbook.html

Voor zover ik het nu begrijp is het inderdaad orgone of etherenergie waar de cell op draait.
Het klinkt nogal vreemd allemaal maar ik ben toch wel nieuwsgierig geworden naar die joe cell.
Lijkt mij leuk om weer eens wat metaal te gaan verspanen. Iemand nog een draaibank ter beschikking?

Profiel

Gepost: 25 augustus 2006 04:35 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Rothschild's Spawn
GrimPie - 25 augustus 2006 01:29 AM

Is er in nederland al iemand bezig geweest met een joe cell of beginnend?

Ik wil het wel proberen!

GrimPie - 25 augustus 2006 01:29 AM

Ik zou het graag eens proberen maar dat wil ik wel eerst een beetje meer bewijs zien, zo te zien bestaat dat apparaat uit niet magnetische buizen (RVS of aluminium) en 2 polen om het water elektrisch te laden. Vervolgens gaat dat water koken en laten ze met het vrijgekomen gas(?) de motor lopen. Ik heb zelf zowel een mechanische als een elektrotechnische opleiding genoten maar ik kan het niet helemaal volgen. Het enige gas dat vrij kan komen is waterstof en zuurstof en dat brand erg goed maar te goed om een motor op te laten lopen, de motor zou te warm worden door de extreem snelle verbranding (de mix waterstof en zuurstof heet niks voor niks knalgas).
De makers claimen ook dat de cell oneindig energie levert en dat het water niet opraakt. Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk als er gas vrijkomt, dit gas moet ergens vandaan komen, er wordt beweerd dat uit puur vacuum materie kan ontstaan maar voor zover ik weet zijn de enkele deeltjes en zeker geen sloot gas om je motor op te laten draaien.

Ik heb het zo begrepen dat het water zelf gaat bubbelen (elektrolyse), daarna gaat seeden (uit zichzelf meer gaat bubbelen) en uiteindelijk zoveel seed dat hij zichzelf altijd in stand houdt. Buizen van RVS, van 1 inch t/m 4 inch breed, 4 buizen dus (kan ook met 3, of 5.). Buizen tussen de 4 en 10 inch lang.

Het is een raar verhaal, daarom wil ik het graag proberen om te kijken wat er nou waar van is. Dat australische filmpje ziet er niet slecht uit. Hoax of niet, I’m in!

Profiel

Gepost: 26 augustus 2006 12:32 AM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Rothschild's Spawn

Ik ben ook wel te vinden voor een experimentje. Die elektrolyse geloof ik wel maar dat zelf in stand houden wil ik wel eens zien.
Ik heb het nu even druk maar volgende week ga ik eens bij de ijzerboer kijken wat hij heeft liggen. Ik heb alleen nog niet helemaal begrepen hoe lang dat nu seeden moest gaan duren (sommige bronnen hebben het over 4 dagen !).
Nog iets wat ik niet helemaal volg is dat ze dat waterstof gewoon direct in de carburateur van een auto spuiten terwijl een andere site zegd dat de energie op het koelwater gericht moet worden om implosies te veroorzaken zodat je puur op energie rijd (??!?!?!?). Die theorie kan ik niet helemaal volgen maargoed.

Ik zit in de omgeving van eindhoven, nog meer mensen in de regio die zin hebben in een zaterdagmiddagje klussen?

Profiel

Gepost: 26 augustus 2006 12:40 AM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Rothschild's Spawn

Ah, een verhaaltje hoe dat met op pure orgone energie rijden zit.

http://educate-yourself.org/lte/joecellssandelectrolysis25sep05.shtml

Profiel

Gepost: 05 september 2006 11:51 AM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Rothschild's Spawn

Ey Grim, mail me effe op mn nickname at hotmail.com. Misschien kunnen we wat fixen; lijkt me leuk.

Profiel

Gepost: 05 september 2006 03:23 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Rothschild's Spawn

Hoi misschien hebben jullie hier wat aan?

http://www.nulpuntenergie.net/diversen/joecell-frank.htm

Profiel

Gepost: 05 september 2006 03:26 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Rothschild's Spawn

Of deze site:
http://www.vrijeenergiemachine.nl/component/option,com_wrapper/Itemid,39/

Profiel

Gepost: 05 september 2006 03:27 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Rothschild's Spawn

Goeie links Drecul!

Profiel

Gepost: 05 september 2006 03:41 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Rothschild's Spawn

Ik dacht al dat ik jullie blij kon maken. Ik ben benieuwd naar je resultaten.
op de laatste link staan wat aardige filmpjes over zeropoint energy waaronder de Joe cell maar ook tal van andere aparaten die op dit princiepe werken.

Profiel

Gepost: 05 september 2006 03:45 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Rothschild's Spawn

Ik heb nog geen contact gehad met Grim, er zijn nog geen concrete plannen dus, maar het gaat zeker goedkomen. Zelf vind ik het lastig de filmpjes en artikelen te geloven, daarom wil ik het zelf proberen om te kijken of je er ook echt een motor op kan laten lopen. Maar deel één is natuurlijk de cell werkend te krijgen. Ik hoop dat het wat wordt!

Profiel

1 van de 3
1

‹‹ Olieprijzen      Groene energie initiatieven ››