john_d - 29 augustus 2006 12:00 AM
JapieJapie - 28 augustus 2006 07:35 PM
john_d - 28 augustus 2006 12:39 AM
Maar wat bedoelt tie met die lizards.. toch beeldspraak om zich te beschermen?
Je bedoelt tegen aanklachten van antisemitisme?? Hij bedoelt werkelijk reptielachtige en geen Joden 
Hmm, Icke is gek geworden, zonder enig bewijs of duidelijke aanleiding is het een fabeltje. Zijn verhaal begint heel goed, en word gaandeweg gekker en gekker.
Wat vindt je dan precies gek aan zijn verhaal? Het enigste wat ik leuk vind om over na te denken zijn de reptielen en dat onze wereld een hologram is van onze eigen hersens. Als je kijkt naar oude gebouwen in het westen zie je overal van die reptielachtige afbeeldingen, ook bij oudere beschavingen, waarom? Dat onze ogen een electrische puls naar onze hersens sturen en dat de hersen de boel omdraaien en daarna uitfilteren heb ik zelfs op discovery channel gezien. Dat alles van dezelfde atomen is gemaakt is volgens mij ook normale wetenschap, genoeg over gezien. Hij heeft daar gewoon een goed verhaal ook al kan ik nog steeds niet door muren lopen
Wat er precies is gebeurd met die Canadees geen idee. Wel een keer zo’n filmpje gezien met Loui Theroux die Icke in Canada volgde, kreeg hij in zo’n boekenwinkel een taart naar zijn kop geworpen door van die linkse radicalen. Hij was geloof ik ook nog even bij het vliegveld “aangehouden” door die antisemitisme onzin.