Wachtwoord vergeten?

2 van de 2
2
“Confronting the evidence” Woensdag 30 Aug op tv in Amsterdam Abcoude Salto A1 om 20.00
Gepost: 16 augustus 2006 06:37 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

Ben ik. Dat was juist het gekke. Dat waar ik gepubliceerd heb daar kan ik niet meer komen voorlopig. Zal morgen wel vooorbij zijn denk ik.

Profiel

Gepost: 16 augustus 2006 11:20 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
Rothschild's Spawn

Net de laatste 5 min. gekeken op Salto. Zag er prima uit. Ondertiteling okee, en op de laatste minuut na alles uitgezonden.

Profiel

Gepost: 16 augustus 2006 11:25 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
Rothschild's Spawn

@ VAB
Is de naam eqgen of rickD nog in beeld geweest?

Profiel

Gepost: 16 augustus 2006 11:47 PM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Rothschild's Spawn

Nee, niet gezien, althans niet op het eind. (Ik was pas laat thuis.) Komt misschien ook omdat de film een paar minuten langer duurde dan 23.00u, en exact om die tijd schakelden ze over naar een kort promo-filmpje van Vrije Keyser en daarna de beeldkrant + radio. Dat is het enige lullige aan Salto: ze schakelen altijd strikt heen en weer op het hele uur, ongeacht of de uitzending van Vrije Keyser afgelopen is of niet. Ze zetten gewoon de knop om. Da’s toch wel jammer, maar goed, ‘t is nou eenmaal een lokaal zendertje. Het zullen hun uitzendregels en budget wel zijn, ofzo.

Even verschrikkelijk off-topic: dat strikte heen en weer schakelen zag ik voor ‘t laatst op een klein atol in Pacific, exact 8 jaar geleden. Daar hadden ze 1 satellietschotel, aangesloten op een lokale antenne. Degene met die schotel pikte alle zenders uit de lucht en linkte het signaal door naar de antenne, waardoor alle mensen op het eiland met simpele antenne-tv’tjes toch “satelliet tv” konden kijken. Degene met die schotel schakelde elk uur strikt over naar het volgende kanaal dat ie ontving, volkomen willekeurig. Dus nooit ruzie over de programmering op dat eiland. IJzeren regelmaat, nooit gezeik. Dus dan zat je net een film te kijken op TNT, en zag je opeens basketbal op ESPN, en dan weer opeens een documentaire op Discovery, dan weer MTV, dan weer westerse ellende op CNN etc. etc. Iedereen vond het allemaal even schitterend. Kom ik net een hostel inlopen, eindelijk op dat atol, zit de hele familie met het volume op 10 Ghostbusters te kijken… ook wel weer grappig, natuurlijk.

(Sorry jongens, ik kon het even niet laten. Salto brings back travel memories.)

Profiel

Gepost: 16 augustus 2006 11:52 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
Rothschild's Spawn

LOL  Hilarisch Goede manier om van je televisie verslaving af te komen.

Profiel

Gepost: 17 augustus 2006 02:01 AM   [ Negeer ]   [ # 21 ]  
Rothschild's Spawn

Overigens staat er nog steeds geen Salto-aankondiging op 911blogger.com. Vorige keer wel. Misschien hebben ze toen negatieve reacties gekregen ofzo, iets in de trant van: “Amsterdam schaadt het imago van de 9/11-beweging”. Zou me niks verbazen. Het blijft toch Amerika… maar goed, misschien zijn ze momenteel slechts gewoon een beetje traag.

Profiel

Gepost: 17 augustus 2006 02:35 AM   [ Negeer ]   [ # 22 ]  
Rothschild's Spawn

Een paar hoeren in Amsterdam schaadt de goede naam meer dan een land vol losgeslagen dictators die aan massamoord doen grin

Profiel

Gepost: 17 augustus 2006 01:39 PM   [ Negeer ]   [ # 23 ]  
Rothschild's Spawn

The party goes on: http://www.salto.nl/tv/televisie_A1.asp?uitzDag=2006-8-23&Weekdag=Woensdag.

Zojuist heb ik ook een aankondiging geplaatst op het forum van Ajax, zie http://ajax.netwerk.to/forums/forum.php?forum=21.

Maar even iets anders: ik begrijp er geen ene moer van dat noch DKNWZ noch DaanSpeak een Salto-aankondiging (of tenminste een berichtje erover) op hun website hebben staan. Is het soms “ieder voor zich” in de Nederlandse 9/11-beweging?????!!!!!!  angry

Profiel

Gepost: 17 augustus 2006 03:59 PM   [ Negeer ]   [ # 24 ]  
Rothschild's Spawn

DKNWZ is als eerste op de hoogte gesteld door mij nadat ik het mailtje kreeg over Salto programmering.

Ik heb een comment geplaatst met de aankondiging voor Salto bij DKNWZ.
Plus dit:

Zitten jullie te slapen ofzo? Of heb je het te druk? Graag een uitleg. Op ZF of waar dan ook.

http://www.ditkannietwaarzijn.nl/?p=160

By the way: Alle perikelen die ik had van het niet kunnen bereiken van de sites waar ik aankondigingen had geplaatst
zijn weer voorbij. Een soort spam beveiliging van Tiscalie ofzo? 24 uur geen toegang meer? Hoe dan ook het houd mij niet tegen.

Profiel

Gepost: 17 augustus 2006 05:07 PM   [ Negeer ]   [ # 25 ]  
Rothschild's Spawn

Nog steeds geen aankondiging op 911blogger.com, dus dan maar bij de comments neergezet: zie http://www.haloscan.com/comments/dazinith/115577699034272517/
Meteen een mooie gelegenheid om de Franse beweging aan te sporen tot meer actie op een hoger niveau. (Ze geloven daar blijkbaar heilig in hun eigen internet-subcultuurtje; daar bereik je volgens mij niks mee, althans niet het gros van de bevolking.)
In Nederland ligt de boel nu aardig op koers. Duitsland doet ook z’n best. Scandinavi, Itali en Spanje weet ik niet.
In Australia was een jaar geleden nationale opschudding toen de landelijke islamitische krant daar een keer een complete voorpagina had gewijd aan de “9/11 hoax”. Die voorpagina kwam toen vervolgens volop ter sprake in de Australische MSM (men was compleet geshockeerd), maar sindsdien is het geloof ik nogal stil gebleven, al is er misschien meer gaande dan ik weet. Binnenkort zal ik het eens checken. Het betreft hier immers een kwestie die de hele wereld aangaat, dus hoe meer landen meedoen, hoe beter.

Profiel

Gepost: 18 augustus 2006 02:57 AM   [ Negeer ]   [ # 26 ]  
Rothschild's Spawn

hoe staat het eigenlijk met korea ofzo? ik bedoel, op google video was loose change toch ineens zon hit bij hen?
heet dat nog een staartje gekregen?

Profiel

Gepost: 23 augustus 2006 03:47 AM   [ Negeer ]   [ # 27 ]  
Rothschild's Spawn

Zojuist heb ik een verse aankondiging geplaatst op Indymedia; zie http://www.indymedia.nl/nl/newswire/newswire.shtml
en http://www.indymedia.nl/nl/2006/08/38476.shtml.
Er kunnen vandaag eventueel nog meer nieuwe aankondigingen geplaatst worden op websites, fora etc., maar op zich is dat vorige week al gebeurd.
*EDIT: zie ook http://www.911blogger.com/v2/node/2220.

Profiel

Gepost: 23 augustus 2006 08:03 PM   [ Negeer ]   [ # 28 ]  
Rothschild's Spawn

BELANGRIJK:
SALTO IS MOMENTEEL LIVE TE ZIEN OP HET INTERNET VIA
http://live.nu/1.ram.

Spread the word!!!!!!!!!!!!!

Profiel

Gepost: 23 augustus 2006 10:12 PM   [ Negeer ]   [ # 29 ]  
Rothschild's Spawn

De uitzending is wederom een amateuristische chaos, maar goed. Ik vraag mij inmiddels echt af wie daar in godesnaam achter de knoppen zit… iemand die zo stoned is dat ie de labels van de tapes niet meer kan lezen??!
Anyway, ‘t is een begin.

*EDIT: de avond liep ongeveer als volgt:
20.00u: Loose Change II;
21.00u: promo Vrije Keyser; (ja, je leest ‘t goed: dwars door de uitzending heen)
22.00u: Confronting the Evidence; (bad timing)
promo Vrije Keyser (natuurlijk)
23.00u: rest van Loose Change II; (ah!)
23.30u: enkele links-radicale docu-filmpjes; (was te verwachten...)
promo Vrije Keyser (alweer)
0.00 - 1.30u: herhaling Loose Change II (nu wel vrijwel continu).

Op zich valt het me nog mee. Het is alleen jammer dat
1) de continuiteit ‘s avonds ontbrak en de overgangen technisch slecht waren;
2) ze telkens hun eigen f**cked up promo’s er doorheen gooien;
3) ze tussendoor een half uur filmpjes over links-anarchistische acties in Europa uitzonden.

De Amerikanen zullen ook wel gedacht hebben… “Jeez, these Amsterdam guys sure are a bunch of commie radicals!?”

Maar ik ben er tevreden mee, al hoop ik wel dat de Nederlandse 9/11-beweging qua imago hierdoor niet opeens in een extreem-linkse hoek gedrukt zal kunnen worden… maar een beetje intelligent persoon zal toch hopelijk wel beseffen dat deze kwestie niets met links/rechts te maken heeft. En hopelijk zal de massa binnenkort LC2 gewoon in de winkel of via bol.com kunnen kopen.

Profiel

2 van de 2
2

‹‹ 911 en 2vandaag      Dagblad Metro vandaag ››