26 - 16 augustus 2006 08:54 AM
nou japie, de HELE week vind ik toch echt te veel van het goede, want hoe vaak zeg ik zelf niet: hey, er is geen bal op de tv! en dan heb ik het niet over voetbal
je hebt gelijk dat er wel goede programmas zijn hoor, maar ik vind wel dat je ze dan moet selecteren… vaak zijn deze programmas in de avond, want overdag vind ik het helamaal dus bezaaid… dan zie je bijvoorbeeld ook 18 zenders met belspelletjes die blijkbaar helemaal suf worden gebelt, anders bestonden ze niet allemaal…
ik denk dan ook dat dit mede wordt gecreerd door de commercie, en natuurlijk vele andere zaken, maar het is niet voor niets dat de publieke omroepen het moeilijk hebben… mensen kijken blijkbaar liever naar linda, voetbal of een belspel, dan naar een wetenschappelijk of geschiedkundig programma…
persoonlijk zit ik tegenwoordig meer op internet (vind mn vriendin leuk joh
) en kijk docus via de pc, en natuurlijk GTST!
Als het nieuwe seizoen begint komt er weer een hoop op tv, opnemen is ook een manier om het over de week te verdelen. Netwerk en Nova zijn vaste prik, ned3 heeft heel veel goede programma’s zoals keuringsdienst van waarde, tegenlicht, interessante docu’s, premtime, import, zembla, de leugen regeert en nog een hoop meer. Wat luchtige programma’s zoals de verbouwing of huis te koop vind ik ook prachtig, discovery channel is ook leuk. Als je overdag OOK tv wilt kijken zit je wel erg vaak voor dat kastje, daar kan geen programmering tegenop
Ik persoonlijk zet overdag altijd maar CNN aan om te zien wat de mainstream nieuws zegt, de propaganda ontrafelen. De publieke zender heeft vaak ook programma’s op het internet staan, ik kijk het daar ook vaak terug omdat ik geen video heb. De tv gewoon uitzetten of zelf een divx in je dvd speler gooien (incl. die leuke vriendin op de bank) is natuurlijk ook geen slecht idee.
De Nederlandse bevolking is grotendeels ook gewoon zo enorm dom, eigenlijk verdienen we een chip in onze harses zodat iemand anders voor ons kan denken. Dat de publieke zender weinig kijkers trekt zegt een hoop over het IQ van de Nederlander, die kijken liever een doorgestoken programma zoals temptation island en andere zut. De hele verhoering van onze samenleving zit me ook erg hoog trouwens, de vunzigheid in elk programma of reclameblok is echt om te kotsen. Ik lijk wel een conservatieve ouwe zak terwijl ik dat niet ben. Ik begin te concluderen dat het een bewuste poging is om onze samenleving totaal te slopen.