Wachtwoord vergeten?

2 van de 2
2
2e intifada - oorzaak? 
Gepost: 16 augustus 2006 04:49 AM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

Er komen wel enorm veel goede programma’s op tv, ik kan zo een schema voor de hele week samenstellen. Het is alleen dat mensen voetbal voetbal voetbal en alle andere onnozele zut op de 30 zenders schijnbaar veel interessanter vinden. Als ik de meeste mensen als zombies de hele avond voor dat kastje zie zitten en zich druk maken over hoe Linda de koffertjes openmaakt verlies ik echt alle hoop. Het heeft werkelijk de hele bevoling in zijn grip dat kastje, totaal gehersenspoeld. Tv met mate is er ook niet meer bij, vroegah had je 2 zenders die pas om 20:00 gingen stralen en 1 keer studio sport per week. Ik kan echt iedereen aanraden om de helft van de zenders gewoon uit je tv te halen, ik kijk nu al een aantal jaar alleen “intellectuele” programma’s. Ik voel me er echt prettiger door en je krijgt echt meer informatie dan je zou verwachten. Ik moest vroeger erg lachen om kinderen die thuis geen “tv cultuur” hadden of om religieuze redenen niet naar de duivelse tv mochten kijken, achteraf gezien was ik dus de sukkel. Degene die hier kinderen hebben zou ik echt voor dat kastje willen waarschuwen, 1 uur per dag een goed programma is meer dan genoeg voor die hersentjes.

Profiel

Gepost: 16 augustus 2006 08:54 AM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
Rothschild's Spawn

nou japie, de HELE week vind ik toch echt te veel van het goede, want hoe vaak zeg ik zelf niet: hey, er is geen bal op de tv! en dan heb ik het niet over voetbal wink je hebt gelijk dat er wel goede programmas zijn hoor, maar ik vind wel dat je ze dan moet selecteren… vaak zijn deze programmas in de avond, want overdag vind ik het helamaal dus bezaaid… dan zie je bijvoorbeeld ook 18 zenders met belspelletjes die blijkbaar helemaal suf worden gebelt, anders bestonden ze niet allemaal…
ik denk dan ook dat dit mede wordt gecreerd door de commercie, en natuurlijk vele andere zaken, maar het is niet voor niets dat de publieke omroepen het moeilijk hebben… mensen kijken blijkbaar liever naar linda, voetbal of een belspel, dan naar een wetenschappelijk of geschiedkundig programma…

persoonlijk zit ik tegenwoordig meer op internet (vind mn vriendin leuk joh smile ) en kijk docus via de pc, en natuurlijk GTST!

Profiel

Gepost: 16 augustus 2006 10:00 AM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
Rothschild's Spawn

de aanleidng van de tweede intifada is me nu duidelijk, bedankt voor de links!

Profiel

Gepost: 16 augustus 2006 10:59 AM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Rothschild's Spawn
26 - 16 augustus 2006 08:54 AM

nou japie, de HELE week vind ik toch echt te veel van het goede, want hoe vaak zeg ik zelf niet: hey, er is geen bal op de tv! en dan heb ik het niet over voetbal wink je hebt gelijk dat er wel goede programmas zijn hoor, maar ik vind wel dat je ze dan moet selecteren… vaak zijn deze programmas in de avond, want overdag vind ik het helamaal dus bezaaid… dan zie je bijvoorbeeld ook 18 zenders met belspelletjes die blijkbaar helemaal suf worden gebelt, anders bestonden ze niet allemaal…
ik denk dan ook dat dit mede wordt gecreerd door de commercie, en natuurlijk vele andere zaken, maar het is niet voor niets dat de publieke omroepen het moeilijk hebben… mensen kijken blijkbaar liever naar linda, voetbal of een belspel, dan naar een wetenschappelijk of geschiedkundig programma…

persoonlijk zit ik tegenwoordig meer op internet (vind mn vriendin leuk joh smile ) en kijk docus via de pc, en natuurlijk GTST!

Als het nieuwe seizoen begint komt er weer een hoop op tv, opnemen is ook een manier om het over de week te verdelen. Netwerk en Nova zijn vaste prik, ned3 heeft heel veel goede programma’s zoals keuringsdienst van waarde, tegenlicht, interessante docu’s, premtime, import, zembla, de leugen regeert en nog een hoop meer. Wat luchtige programma’s zoals de verbouwing of huis te koop vind ik ook prachtig, discovery channel is ook leuk. Als je overdag OOK tv wilt kijken zit je wel erg vaak voor dat kastje, daar kan geen programmering tegenop grin Ik persoonlijk zet overdag altijd maar CNN aan om te zien wat de mainstream nieuws zegt, de propaganda ontrafelen. De publieke zender heeft vaak ook programma’s op het internet staan, ik kijk het daar ook vaak terug omdat ik geen video heb. De tv gewoon uitzetten of zelf een divx in je dvd speler gooien (incl. die leuke vriendin op de bank) is natuurlijk ook geen slecht idee.

De Nederlandse bevolking is grotendeels ook gewoon zo enorm dom, eigenlijk verdienen we een chip in onze harses zodat iemand anders voor ons kan denken. Dat de publieke zender weinig kijkers trekt zegt een hoop over het IQ van de Nederlander, die kijken liever een doorgestoken programma zoals temptation island en andere zut. De hele verhoering van onze samenleving zit me ook erg hoog trouwens, de vunzigheid in elk programma of reclameblok is echt om te kotsen. Ik lijk wel een conservatieve ouwe zak terwijl ik dat niet ben. Ik begin te concluderen dat het een bewuste poging is om onze samenleving totaal te slopen.

Profiel

Gepost: 16 augustus 2006 01:00 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
Rothschild's Spawn

ik werk nogal op wisselende tijden japie, vandaar dat ik overdag OOk wel eens de tv aanheb wink daarbij werk ik ook thuis, en heb ikniet aldoor muziek op staan, maar ook wel eens tv… maar je opmerking over temptation island was onder de gordel wink

Profiel

Gepost: 16 augustus 2006 09:43 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]  
Rothschild's Spawn

TV is inderdaad om de mensen te programmeren. En dan vooral de kinderen. Kijk ‘s naar het logo van Jetix: ik zie zowel een pyramide met Alziend Oog als een omgekeerd pentagram verborgen in dit logo. Maar ik heb dan ook te veel naar Alex Jones gekeken… rasberry

Ikzelf heb nogal wat gelukkige omstandigheden die mij in staat stelden te ontsnappen aan het martelkastje.

Toen ik 25 was zat ik 6 weken in onderhuur in een kamer zonder tv. Gevolg: ik was gedeprogrammeerd voor de rest van m’n leven. Voor het eerst maakte ik me niet meer druk wanneer iets op tv kwam of wat er volgende week op het program stond. Zelfs als ik een serie keek dan kwam het zo vaak voor dat ik de week erop alweer was vergeten wanneer ie kwam.

Godzijdank heb ik altijd al een diepgrondige hekel aan voetbal gehad. En dan bedoel ik betaald voetbal, de plaag van de buis. WK’s en EK’s wil ik nog wel ‘s volgen als ‘we’ er wat meer van bakken.

De klad kwam in jeugd tv toen ze continu goedkope Amerikaanse cartoons lieten zien. Echt schokkend slechte animatie. In mijn tijd hadden we kwaliteitsseries als Swiebertje, Meneer de Uil en J.J. de Bom, Kindervriend. De Belgen hebben nu Samson, Piet Piraat en Kabouter Plop. Wát produceert de Nederlandse jeugdtelevisie nou nog?

Nog een ding wat betreft de Israël-Palestijnen kwestie: ik houd er sterk rekening mee dat Arafat gewoon in het complot zat en zijn eigen mensen heeft verkocht. Hij is immers ook een hooggeplaatste Vrijmetselaar. Het Israëlische leiderschap heeft hetzelfde gedaan want zeg nou zelf: is Israël niet gewoon één grote gevangenis? Alleen de Palestijnen beseffen dat ze gevangen zitten. De Israëlische burgers denken dat ze ‘beschermd’ worden. Protection, capice? (Mafia stijl).

Profiel

Gepost: 16 augustus 2006 11:37 PM   [ Negeer ]   [ # 22 ]  
Rothschild's Spawn

Over de uitverkoop van Arafat, kijk naar hoe dat wijf van Arafat leeft in Parijs en dan is die vraag ook beantwoord. Corrupte boeven de Palestijnse leiders.

Profiel

Gepost: 17 augustus 2006 02:17 AM   [ Negeer ]   [ # 23 ]  
Rothschild's Spawn

Het volgende is pure speculatie, ingegeven door een akelig gevoel dat ik heb overgehouden aan deze Israël-Hezbollah kwestie.

Het lijkt een beetje op de Suez-crisis eind jaren 50, toen Israël een oorlog begon met Egypte. Groot-Brittannië en Frankrijk traden toen op als ‘reddende engelen’ door troepen te droppen in de kanaal-zone. Hiermee stelden ze het Suez-kanaal ‘veilig.’ Toenmalige Sovjet-leider Chroestjof stelde toen Londen en Parijs voor om wat atoombommen op hun dak te gooien. Uiteindelijk moesten Groot-Brittannië en Frankrijk met de staart tussen de benen afdruipen. Wat bleek? Ze hadden met Israël samengezworen om het Suez-kanaal, dat door de Egyptische leider Nasser was genationaliseerd, weer in Europese handen te krijgen.

Ervan uitgaande dat het leiderschap van Israël de belangen van de Nieuwe Wereld Orde dient (en dus niet de veiligheid van de staat Israël), lijkt het mij dat het Israëlische leger weer ‘s voor het karretje is gespannen. Nu dit leger een ‘veiligheids-corridor’ heeft veroverd in Libanon, komt de VN weer op de proppen met een internationale troepenmacht, op uitnodiging van Israël’s leiders. Dankzij Alex Jones zie ik de VN niet meer als een altruïstische organisatie die orde en stabiliteit nastreeft. Zij zijn de ‘oplossing’ waar de mensen om smeken nadat het ‘probleem’ (oorlog, terreur) door de elites zelf gecreëerd is.

Wie weet is het toekomstbeeld van VN-troepen in de VS, bijv. bij de grens met Mexico, niet zo’n grap meer over een paar jaar.

Profiel

Gepost: 18 augustus 2006 12:51 AM   [ Negeer ]   [ # 24 ]  
Rothschild's Spawn
Audie - 17 augustus 2006 02:17 AM

Het volgende is pure speculatie, ingegeven door een akelig gevoel dat ik heb overgehouden aan deze Israël-Hezbollah kwestie.

Het lijkt een beetje op de Suez-crisis eind jaren 50, toen Israël een oorlog begon met Egypte. Groot-Brittannië en Frankrijk traden toen op als ‘reddende engelen’ door troepen te droppen in de kanaal-zone. Hiermee stelden ze het Suez-kanaal ‘veilig.’ Toenmalige Sovjet-leider Chroestjof stelde toen Londen en Parijs voor om wat atoombommen op hun dak te gooien. Uiteindelijk moesten Groot-Brittannië en Frankrijk met de staart tussen de benen afdruipen. Wat bleek? Ze hadden met Israël samengezworen om het Suez-kanaal, dat door de Egyptische leider Nasser was genationaliseerd, weer in Europese handen te krijgen.

Ervan uitgaande dat het leiderschap van Israël de belangen van de Nieuwe Wereld Orde dient (en dus niet de veiligheid van de staat Israël), lijkt het mij dat het Israëlische leger weer ‘s voor het karretje is gespannen. Nu dit leger een ‘veiligheids-corridor’ heeft veroverd in Libanon, komt de VN weer op de proppen met een internationale troepenmacht, op uitnodiging van Israël’s leiders. Dankzij Alex Jones zie ik de VN niet meer als een altruïstische organisatie die orde en stabiliteit nastreeft. Zij zijn de ‘oplossing’ waar de mensen om smeken nadat het ‘probleem’ (oorlog, terreur) door de elites zelf gecreëerd is.

Wie weet is het toekomstbeeld van VN-troepen in de VS, bijv. bij de grens met Mexico, niet zo’n grap meer over een paar jaar.

mijn idee over de libanon kwestie is dat wanneer er Vn troepen komen het geweld weer zal oplaaien. (goed mogelijk dat het uitgelokt wordt door israel, wat natuurlijk dan niemand weet...) vervolgens betekent dat dat de Vn in het conflicht betrokken raakt, iran wordt doorgespeeld, et voila, zelf in europa is er dan steun voor een oorlog tegen iran… de oorlog begint, arabische landen kiezen de kant van de arabische landen… et voila WWIII is gestart… al is dit imo nu al het geval…

Profiel

2 van de 2
2