Plan verijdeld om vliegtuigen op te blazen |
|
|
| Gepost: 10 augustus 2006 10:13 AM |
[ Negeer ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Totaal Aantal Posts 17907
Geregistreerd 2007-01-01
|
Vandaag in het nieuws:
http://www.nu.nl/news/799444/21/Politie_verijdelt_plan_om_vliegtuigen_op_te_blazen.html
“De Britse politie heeft een plan verijdeld om ‘talrijke’ vliegtuigen tijdens de vlucht op te blazen. Daardoor zou ‘een aanzienlijk aantal levens zijn vernietigd’. Dat heeft de Britse minister van Binnenlandse Zaken, John Reid, donderdagochtend gezegd.”
“In het hele land geldt nu de hoogste alarmfase. Dat betekent dat er rekening moet worden gehouden met een op handen zijnde aanslag en dat de bedreiging van Groot-Brittannië een uitzonderlijk hoog niveau heeft bereikt. De veiligheidsmaatregelen op alle Britse vliegvelden zijn aangescherpt. Daardoor worden vertragingen verwacht, waarvan tienduizenden passagiers de dupe zullen worden.”
Tsja, 11 september nadert. Gaan we nu de komende weken allemaal van dit soort berichten krijgen? Zou me niets verbazen als de journaals er weer ruim aandacht aan schenken.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 10 augustus 2006 11:08 AM |
[ Negeer ]
[ # 1 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
ow shit...heb net ook een draadje gestart in ‘synthetische terreur’ want ik denk dat het hier gaat om conditionering. Je mag alleen nog noodzakelijke spullen meenemen in het vliegtuig in een doorzichtig tasje...De dames lopen dus allemaal met hun tampons en maandverband in een doorzichtig tasje...Hoe verzinnen ze het....
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 10 augustus 2006 01:21 PM |
[ Negeer ]
[ # 2 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Ik vraag me toch af of dit weer zo’n false flag is of dat een paar lui werkelijk geknapt zijn door alle shit in het midden oosten. Het kan natuurlijk ook gewoon een kul bericht zijn. Grappig hoe ze wel steeds allerlei zaken verijdelen, geen idee hoe dom terroristen zijn tegenwoordig maar ik vertrouw het niet. Als ik een aanslag zou willen plegen komen ze daar dus nooit voortijdig achter en ik zit niet eens in het criminele circuit.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 10 augustus 2006 06:38 PM |
[ Negeer ]
[ # 3 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
ABSOLUTE FLAUWEKUL!!!!!!
Zodra het over Al Qa’ida gaat weet je dat het niet klopt.
http://www.mediablackout.nl
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 10 augustus 2006 07:49 PM |
[ Negeer ]
[ # 4 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Remember remember, th’Eleventh of September...
Mijn eigen variatie op het Guy Fawkes rijmpje. Weten jullie nog de publieke verontwaardiging na de aanslagen in Amerika van “9/11?” Hoe de FBI en de CIA van te voren wisten… etc. Daarna kregen we de aanslagen in Bali, Madrid en Londen.
Dus het is logisch dat ze, naast deze geslaagde aanslagen, van tijd tot tijd op grootse wijze een verijdelde aanslag van de daken schreeuwen. En natuurlijk kunnen de mensen alvast wennen aan hoe het in de toekomst zal gaan. Onze kinderen zullen het waarschijnlijk doodnormaal vinden om op straat je iris te laten scannen door de aardige mannen van de GEheime STAatsPOlitie.
Leuk foto-onderschrift op nu.nl trouwens, Politie houdt reizigers op Londense luchthaven Gatwick in de gaten jajaja, want dankzij de doortastende aanpak van de westerse overheden is immers iedereen verdacht.
http://www.nu.nl/news/799558/21/Chaos_vliegverkeer_na_terreuralarm_(video).html
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 10 augustus 2006 09:31 PM |
[ Negeer ]
[ # 5 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Wacht even.
Er zijn een tiental verdachte sujetten aangehouden omdat ze een aanslag wilden plegen met explosies in vliegtuigen. Na maandenland onderzoek worden de boeven aangehouden en zitten achter slot en grendel. Nee wacht, laten we dan ook meteen de luchthavens op slot gooien met een code rood.
reality check:
-boeven
-gevangenis
-toch luchthaven met veel bombarie op slot gooien.
Ben ik de enige die dit niet begrijpt?
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 10 augustus 2006 09:52 PM |
[ Negeer ]
[ # 6 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Hebben jullie netwerk gezien vandaag.
Conditionering.nl.
Eerst een leuk stukje over dikke wijven die de melk van hun baby moesten voordrinken
vervolgens een stukje over een arme man die vast zat in het eville Iran
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 10 augustus 2006 10:40 PM |
[ Negeer ]
[ # 7 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Democraatus en de rest, bekijk die beelden van die afgesloten luchthavens (vooral in Engeland) nog ‘s.
Tienduizenden mensen die nergens naar toe kunnen op zo’n luchthaven…
Bewaakt door politie, marechaussee met pistoolmitrailleurs en honden…
Als er in de nabije toekomst vrijwel geen vliegverkeer meer mogelijk is (behalve voor de elite, die vanaf privé-vliegvelden opstijgen en landen) dan zijn die grote luchthavens in Europa toch nét zo handig als geďmproviseerde concentratiekampen?
Let maar niet op mij, ik ben paranoďde.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 10 augustus 2006 11:03 PM |
[ Negeer ]
[ # 8 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Ik dacht bij het eerste stukje van je post eerder aan een Sarin-gas aanval op het juiste ogenblik, maar dat is echt E=VIL
Stratcom war games komen er binnenkort weer aan
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 10 augustus 2006 11:08 PM |
[ Negeer ]
[ # 9 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Neuh, als de NWO mensen gaat opsluiten in concentratiekampen dan hebben ze die terrorisme-hype niet meer nodig.
Mensen in een concentratiekamp kun je gewoon laten doodhongeren. Kost je niks, nog geen druppeltje Sarin.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 11 augustus 2006 12:08 AM |
[ Negeer ]
[ # 10 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Audie - 10 augustus 2006 10:40 PM Democraatus en de rest, bekijk die beelden van die afgesloten luchthavens (vooral in Engeland) nog ‘s.
Tienduizenden mensen die nergens naar toe kunnen op zo’n luchthaven…
Bewaakt door politie, marechaussee met pistoolmitrailleurs en honden…
Als er in de nabije toekomst vrijwel geen vliegverkeer meer mogelijk is (behalve voor de elite, die vanaf privé-vliegvelden opstijgen en landen) dan zijn die grote luchthavens in Europa toch nét zo handig als geďmproviseerde concentratiekampen?
Let maar niet op mij, ik ben paranoďde. 
Voorbeeld op Schiphol…
Nu de containers nog…
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 11 augustus 2006 12:14 AM |
[ Negeer ]
[ # 11 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Aandacht van Israel weg, grote financiele instututen zullen wel weer gecashed hebben op handel met voorkennis en Bush en Blair kunnen nog wat extra wetten doordrukken en de massa bang als het is, slikt alles.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er veroordeeld worden voor de ‘verijdelde’ aanvallen van vandaag, ik denk nul of misschien 1 patsy die ze al in het oog hadden.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 11 augustus 2006 11:33 PM |
[ Negeer ]
[ # 12 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Ik moet wel lachen om die doorzichtige tasjes.
Je kan toch ook een flesje nitroglycerine in de borstzak van je overhemd stoppen ?? Of in de voering van je jasje.
Daar bedenken ze ook wel wat op.
Strippen bij de incheck-balie. Je kleren in je bagage stoppen en zo’n doorzichtige plastic-regenjas aan.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 11 augustus 2006 11:36 PM |
[ Negeer ]
[ # 13 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Waar hebben ze die mooie doorzichtige plastic tasjes zonder opdruk zo snel vandaan gehaald?
Dat zou ik wel even willen weten. Ik ga ervan uit dat ze er daar ettelijke tienduizenden van hebben op iedere luchthaven maar ik zou willen weten waar die dingen normaal liggen (stomerij? niet te klein?).
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 12 augustus 2006 02:19 PM |
[ Negeer ]
[ # 14 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
euroshopper - 11 augustus 2006 11:33 PM
Strippen bij de incheck-balie. Je kleren in je bagage stoppen en zo’n doorzichtige plastic-regenjas aan.
er zijn alluchthaven waar de controle me de pet echt te boven gaat…
israel bijvoorbeeld…
alles, maar dan ook alles uit je koffer wordt gechecked op kruidsporen etc…
je moet je seriues strippen en je wordt apart van elkaar (als je met een groep bent) ondervraagd door 3 verschillende mensen…
steeds weer dezelfde vragen en dubbelchecken etc…
daar moet je niet 10 min voor tijd binnen komen stormen, want dat red je niet....
zou het wereldwijd die kant op gaan, dan schaam ik me diep voor de mensheid…
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 12 augustus 2006 07:45 PM |
[ Negeer ]
[ # 15 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Ik heb vliegangst, net als Dennis Bergkamp.
Ik heb sinds 1988 niet meer gevlogen en ik zal ook nooit meer vliegen.
Komt dat even goed uit.
|
|
|
|
|