Wachtwoord vergeten?

1 van de 2
1
De mediamarkt als klokkenluider, 9-11 is nep
Gepost: 08 augustus 2006 09:38 PM   [ Negeer ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

Kijk ik in de mediamarkt folder vandaag staat er gewoon in dat 9-11 een groot bedrog is whahaha. Online is het ook enigzins te zien maar in de folder kun je heel goed de Nederlandse tekst lezen, even bij documentaire klikken.
Is dat niet de film van Anthony Wilder? Dat is dan mijn favoriete film, die vent is echt lachwekkend goed, hoe hij eruit ziet, hoe hij praat, zijn onheilspellende muziekjes.
4 euro is niet duur, ik zou een bibliotheek aanleggen als alle films die prijs hadden want op het internet zijn de dvd versies toch moeilijk te pakken.

http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/nationaal_classic/

Profiel

Gepost: 08 augustus 2006 10:13 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Rothschild's Spawn

Krijg nou wat idd.
Ik ken deze helemaal niet overigens.

Profiel

Gepost: 08 augustus 2006 10:26 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Rothschild's Spawn

we hebben hier geen media markt in de buurt.
zou iemand vor mij een extra copy in kunnen slaan?
die vergoed ik natuurlijk gewoon....
please grin

Profiel

Gepost: 08 augustus 2006 10:49 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Rothschild's Spawn

ik heb hem een week geleden gekeken...een beetje vreemd, maar voor 3,99 zou ik hem scoren grin We hebben hier geen mediamarkt dus ik kan je niet helpen helaas

Profiel

Gepost: 08 augustus 2006 11:08 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Rothschild's Spawn
bartelomeus00 - 08 augustus 2006 10:13 PM

Krijg nou wat idd.
Ik ken deze helemaal niet overigens.

Hoe kan dat nu, Zapruders die niet elke film hebben gezien rasberry via goodle video ook te zien.
Hij heeft het steeds over FB-LIE en L-cia-DA (al qaida en cia, fbi en lie, knap gevonden), flink wat hakenkruizen, doodshoofden en de duivel laten morphen met Bush. Het is ook een hoop knip en plakwerk van andere films maar zeker een hoog entertainment gehalte. Die vent stapt ook zo uit de jaren 60 qua kapsel, kleding en praat als een sekte leider.

Profiel

Gepost: 09 augustus 2006 01:51 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Rothschild's Spawn

Kende ik ook nog niet. Net even vluchtig bekeken. Coole gast, die Anthony Hilder.

Profiel

Gepost: 09 augustus 2006 06:59 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Rothschild's Spawn

Hoe is de kwaliteit dan van de film? Issie echt informerend, of heel erg voor en door aluminium hoedjes dragers? Ik denk dat voor 4 E mensen die film wel gaan kopen en dan zou het wel een pluspuntje zijn dat er ook echt iets zinnigs wordt verteld…

Profiel

Gepost: 09 augustus 2006 07:11 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Rothschild's Spawn

Kijk zelf even, het is behoorlijk informerend alleen is het geen film voor beginners hehe. De vorm is nogal extreem gedaan, kijk eens bij 2.30 wanneer de intromuziek begint. Elke huisvrouw schrikt zich een hoedje, het openingsbeeld laat al hakenkruizen zien rasberry

http://video.google.nl/videoplay?docid=6952102263921897950&q=greatest+lie+ever+told

Profiel

Gepost: 09 augustus 2006 11:45 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Rothschild's Spawn

Veel vergelijkingen met nazisme en nadruk op de police state / martial law. Beetje Alex Jones achtig, maar dan een wat meer macabere stijl… Verder inderdaad wel informerend, maar ik kan me voorstellen dat het mensen erg afschrikt. Is misschien ook weleens goed wink

Ik vroeg me af, zou het een idee zijn om Loose Change uit te delen met medewerking / in de buurt van DVD-winkels?

Edit: Oja, wel erg veel herhaling in de video. Maar ook interviews met grote namen in de 9/11 beweging. Een 8 voor de inhoud en een 5.5 voor de vorm.

Profiel

Gepost: 10 augustus 2006 12:38 AM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Rothschild's Spawn

Persoonlijk vind ik dat “What’s The Truth: why indeed did the twin towers fall” een betere documentaire en minder speculatief dan “Loose Change 2nd Edition.”

Hoewel ik ook weer vind dat “Loose Change 2nd Edition” beter bij de jongeren zal vallen door de vormgeving.

“What’s The Truth” is dan voor de minder MTV-gerichte groepen.  cool smile

Profiel

Gepost: 10 augustus 2006 05:34 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Rothschild's Spawn
Audie - 10 augustus 2006 12:38 AM

Persoonlijk vind ik dat “What’s The Truth: why indeed did the twin towers fall” een betere documentaire

Waar heb je die dvd gekocht? ik vind ‘m alleen maar op google video

Maxzz

Profiel

Gepost: 10 augustus 2006 08:13 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Rothschild's Spawn

Als je Arie Kanarie vriendelijk vraagt dan wil hij je wel een paar DVD’s opsturen.

Hij heeft ze ook zélf in het Nederlands (goeie vertaling) vertaalt!

Als je zelf een DVD-brander hebt dan kun je die dingen gewoon kopiëren.

Ik logeer voor ruim een week bij vrienden dus ik kan je op dit moment helaas niet helpen.

Profiel

Gepost: 10 augustus 2006 08:39 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Rothschild's Spawn
26 - 08 augustus 2006 10:26 PM

we hebben hier geen media markt in de buurt.
zou iemand vor mij een extra copy in kunnen slaan?
die vergoed ik natuurlijk gewoon....
please grin

Wil je een kopie, of een origineel? Ik heb ‘m gekocht en kan ‘m zo voor je kopieeren en opsturen. Als je het origineel wilt, moet ik kijken of ze deze nog hebben. Laat maar horen.

Maxzz

Profiel

Gepost: 10 augustus 2006 11:10 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Rothschild's Spawn
Audie - 10 augustus 2006 08:13 PM

Als je Arie Kanarie vriendelijk vraagt dan wil hij je wel een paar DVD’s opsturen.

Hij heeft ze ook zélf in het Nederlands (goeie vertaling) vertaalt!

Als je zelf een DVD-brander hebt dan kun je die dingen gewoon kopiëren.

Ik logeer voor ruim een week bij vrienden dus ik kan je op dit moment helaas niet helpen.

Bedankt voor de tip. Toch wacht ik nog even, omdat ik net nieuw ben op dit forum en inmiddels begrepen heb dat er meer dvd’s in omloop zijn. Ik zal eerst een inventaris maken van de dvd’s die ik al heb (en anderen die nog onderweg zijn) Verder ga ik me eerst nog wat meer inlezen in dit forum, om te kijken of er nog ergens een topic is waar mensen zich voorstellen (kan ik dan ook gelijk doen) en hoe ze de vragen over 911 hebben ontdekt.
Ik weet nu in ieder geval dat de dvd mogelijk via dit forum te vinden is.

Maxzz

Profiel

Gepost: 10 augustus 2006 11:17 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Rothschild's Spawn

“Loose Change Second Edition” heeft nogal wat kritiek gekregen omdat de makers nogal wat speculeren over het hoe en waarom. Desondanks vind ik dát ook nog steeds een heel geschikte DVD, zeker voor MTV-minded mensen.

Of er nu wel of niet met mobiele telefoons vanuit United 93 is gebeld, of er nu werkelijk voice-morphing technologie is toegepast, wat er nu in het Pentagon is gecrashed… Het doet allemaal minder terzake dan de vernietiging van WTC 7. En daar is iedereen van “9/11” Waarheid het over eens: explosieve sloop (controlled demolition).

Profiel

Gepost: 10 augustus 2006 11:26 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Rothschild's Spawn

WTC 7: Té toevallig, gezien de organisaties die gevestigd waren in het gebouw, een explosieve sloop waardoor bewijsmateriaal bijna geheel vernietigd werd…

Profiel

1 van de 2
1