Wachtwoord vergeten?

1 van de 28
1
Maanlandingen in scene gezet
Gepost: 25 juli 2006 12:23 AM   [ Negeer ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

Dit is wellicht oud nieuws voor de meeste mensen hier maar aardig om dit onderdeel mee te beginnen.

Filmer Bart Sibrel’s documentaire over de in scène gezette maanlandingen. In het kort komt het erop neer dat de Van Allen stralingsgordels rondom de Aarde het ruimtereizen onmogelijk maken, in ieder geval bemande ruimtevaart. Eind jaren 90 zag Sibrel een CNN-bericht over het stralingsgevaar voor Shuttle-astronauten, zelfs in een relatief lage baan om de Aarde.

http://video.google.nl/videoplay?docid=8168276650786411133&q=sibrel

De ‘vergeten’ NASA-tape die Sibrel gebruikte voor zijn documentaire.

http://video.google.nl/videoplay?docid=-73731341583788062&q=moon+landing+fake

Op Google Video stond ook nog een andere goede, meer uitgebreide documentaire over de nep-maanlandingen. Helaas heb ik die niet meer terug kunnen vinden. Maar echt schreeuwend bewijs in het officiële NASA-beeldmateriaal bewees dat het Apolloproject nep was. Tijdens het Gemini-project, in een lage baan om de Aarde, maakte een astronaut een ruimtewandeling. Op een beroemde foto daarvan is het vizier van de astronaut te zien, met daarin weerspiegeld de zon, als een klein, schitterend object. Dit komt mede door de kromming van de astronautenhelm én natuurlijk de werkelijke afstand tot de zon.

Op de Maan, niet veel verder dan een lage baan om de Aarde (in verhouding tot de afstand tot de zon), is de weerspiegelde zon in de helmen van de astronauten ineens reusachtig! Dit betekent dat de zon ineens bijzonder dichtbij de astronaut staat. Hoe dichtbij? Zo dichtbij als een reusachtige spotlight in de studio waar de maanlandingen werden opgenomen.

Een andere filmopname van het planten van de Amerikaanse vlag op het maanoppervlak, ongemonteerd, laat duidelijk zien dat de vlag vrolijk wappert. Disinformanten hebben redelijk succesvol beweerd dat het op de foto’s alleen maar líjkt alsof de vlag wappert: de rimpels zaten al in het doek en waren gewoon permanent. Helaas laat de video zien dat de vlag wel degelijk wappert. Het is ook de reden waarom één van de astronauten de hoek van de vlag vasthoudt. Om het wapperen tegen te gaan. Omdat de landing in een studio werd opgenomen, is de oorzaak van de ‘maanwind’ waarschijnlijk de airconditioning die voor een leefbare temperatuur moest zorgen voor de fiere astronauten.

Filmer Bart Sibrel confronteert oud-astronauten van het Apolloproject met hun recente verleden en probeert ze op de Bijbel te laten zweren dat ze op de maan gelopen hebben… Daar hebben ze weinig zin in, vreemd genoeg. Buzz Aldrin, de tweede man die zogenaamd op de Maan liep, verkoopt Sibrel later zelfs een opdoffer.

http://video.google.nl/videoplay?docid=5774435062980328047&q=moon+landings

Eric Hufschmid stelt allemaal lastige vragen over het Apolloproject.

http://members.aol.com/painfulquestions/ApolloMoonHoax.pdf

En dan hebben we nog de dol-enthousiaste astronauten van Apollo 11, de eerste ‘missie naar de maan.’

http://www.erichufschmid.net/apollo11_press_conference.wmv

http://www.erichufschmid.net/MoreInfoForScienceChallenge.html

Profiel

Gepost: 25 juli 2006 12:24 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Rothschild's Spawn

Haaaaaaaaaaa! Cool onderweprp. Echt iets voor onze gloednieuwe rubriek ‘Mysteries, enz. enz.’ wink

Profiel

Gepost: 25 juli 2006 03:24 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Rothschild's Spawn

Ik heb net de video van de eerste link bekeken. Indrukwekkend. Vooral de tranen in de ogen van Neil Armstrong aan het eind als hij wat van de waarheid naar buiten snottert en de stille verwijzing naar de moord op Kennedy.

Amerika’s “Dark Side Of The Moon” project.  Fascinating, zou Spock zeggen.

Profiel

Gepost: 25 juli 2006 06:23 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Rothschild's Spawn

Jongens, hoeveel waarheid kan ik aan in een jaar? Ophouden nu wink

Profiel

Gepost: 25 juli 2006 08:09 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Rothschild's Spawn

Gewoon niet bang zijn voor de waarheid, Bartolomeus!  cool smile

Als je ziet hoeveel zgn. debunking sites er zijn i.v.m. het Apollo-project dan is het goed om te weten hoe bezorgd al die mensen zijn dat we vooral niet in enge conspiracy theories gaan geloven.

Maanstenen kun je trouwens ook op Antarctica vinden, schijnt het. Ik heb ook gehoord dat ze in principe in het laboratorium te produceren zijn, zoals ze ook synthetische diamanten kunnen maken. Dat was waarschijnlijk ook de reden dat, toen een Apollo-expositie naar Nederland kwam in de late jaren 90, de tentoongestelde maansteen een diameter van nog geen centimeter had. Het pijltje dat de maansteen aangaf was stukken groter dan de steen zelf.

Moonrocks in Antarctica

En wie hadden er baat bij het Apollo-project? NASA, die voor een paar miljard best wel wat wazige filmpjes in de studio wilde ensceneren en tegelijkertijd capsules in een lage baan om de aarde lanceren. Toenmalige president Nixon, die van zichzelf niet echt een populariteitsmagneet was. En het project was ook een aardige afleider van de Vietnam Oorlog.

Profiel

Gepost: 25 juli 2006 08:35 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Rothschild's Spawn

Hier volgt mijn reactie, in een ander topic gedaan, omdat ik gisteren nog niet hier kon reageren.

Yep, achteraf gezien was de Golden Age van ruimtevaart rond 1969. Toen zijn ‘we’ zes keer naar de maan en teruggeweest. Van de vluchten die op de maan landden, is er geen één verongelukt bij de landing en geen enkele had een technisch mankement toen de maanlander weer opsteeg. Alleen Apollo 1 is in de fik gevlogen maar die kwam niet eens in de buurt van de maan. Pas Apollo 11 zou op de maan landen en dat is ze in één keer gelukt. Tegenwoordig kunnen we een enorm ruimtestation in een lage baan rond de aarde bouwen en handhaven maar even op en neer naar de maan is er niet bij, meer dan 36 jaar na dato.

En dan is er natuurlijk nog de dramatische Apollo 13 missie. Die ging bijna mis en de hele wereld zat weer aan de buis gekluisterd. Vóór dat ‘ongelukje’ met Apollo 13 was bijna geen hond meer geïnteresseerd in maanvluchten. Toevallig dat Apollo 13 daar verandering in bracht met een missie die bijna helemaal mis liep. Maar zoals in elke goeie Hollywood film, zoals Apollo 13 van regisseur Ron Howard, liep alles met een sisser af dankzij Amerikaanse know how, moed en improvisatievermogen. En de drie mislukte astronauten werden ingehaald als helden!

Dan zal ik voor de vorm nog effe verklaren waarom de Russen en Chinezen en alle andere ruimtevaartnaties na de zogenaamde maanlandingen geen alarm hebben geslagen: ik weet er het fijne niet van maar ik heb het gerucht gehoord dat Youri Gagarin’s “Eerste mens in een baan rond de aarde missie” ook in scène is gezet. En de elites in Amerika, Rusland en China en waar dan ook hebben altijd al meer met elkaar gemeen gehad dan met hun eigen stomme bevolking. Ze kennen allemaal de problemen die optreden bij het managen van die honderden miljoenen schapen.

Tot slot nog de beloofde video. De fiere astronauten planten de Amerikaanse vlag in de maanbodem. Als de vlag niet helemaal stilhangt (waarschijnlijk kon die ene astronaut zijn enthousiasme niet bedwingen en bleef maar zwaaien met die vlag) helpt de andere astronaut het ding stil te hangen door met zijn hand een hoek vast te pakken. Op dat moment denkt ene astronaut waarschijnlijk: fuck you, vlaggen moeten zwaaien, niet stilhangen! En hij geeft er weer een zwieperd aan. Of misschien was het wel een windvlaag, van de airconditioning.

Moon Flag

Deel van documentaire met uitgebreide analyse van de verschillende elementen in de maanlanding nepperij

Profiel

Gepost: 25 juli 2006 09:04 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Rothschild's Spawn

Ik wil jullie niet teleurstellen maar op Discovery channel is weleens een debunk geweest van deze theorieen. Ik had van te voren weleens een video gezien met de verhalen en die kwamen dus ook langs. Ik moet zeggen dat ik erg overtuigd was van het programma, misschien dat het nog ergens te downloaden valt. De vlag had een soort constructie om het omhoog te houden, dat was erg flexibel dus het ding bleef bewegen toen ze het in de maan porde. De foto’s zonder sterren lieten ze ook zien, geen idee hoe dat ook alweer zat.  Je weet het natuurlijk nooit grin

Profiel

Gepost: 25 juli 2006 09:26 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Rothschild's Spawn
JapieJapie - 25 juli 2006 09:04 PM

De vlag had een soort constructie om het omhoog te houden, dat was erg flexibel dus het ding bleef bewegen toen ze het in de maan porde.

Op die video zie je de stok stil staan en de vlag als een dolle heen en weer zwaaien. Verder zie je schaduwen die elkaar (gaan) snijden en dus zijn ontstaan door twee lichtbronnen. Schone Lunar Module voetjes, geen brandsporen van de remraketten, tijden en data die niet kloppen, ach, eigenlijk teveel om op te noemen. Bekijk die jankende Armstrong eens die z’n hele verdere leven met een leugen heeft geleefd, nooit interviews gaf, maar op het eind toch een tipje van de sluier oplicht. Dit Apollo toneelstukje is Amerika op z’n allerzieligst: rot als een mispel.

Profiel

Gepost: 25 juli 2006 09:30 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Rothschild's Spawn

Ik zal de bovenstaande films eens kijken, alleen kan een film van de tegenpartij natuurlijk ook nooit kwaad.

Profiel

Gepost: 25 juli 2006 09:31 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Rothschild's Spawn

JapieJapie, gewoon die documentaire van Bart Sibrel bekijken en je bent voorgoed uit de droom. Sorry hoor. Kost je alleen maar drie kwartier en dan hoef je de rest van je leven geen tijd meer te besteden aan die Apollo-onzin. Discovery is een heel vermakelijk populair wetenschappelijk kanaal (entertainment) dat af en toe nog wel ‘s een goeie docu uitzendt. Zoals die docu over het bloedbad te Waco, over de monopoliepositie van de farmacie “In Pills We Trust” en Hitler’s ondergrondse tunnelcomplexen. Helaas zenden ze voor het grootste deel puur entertainment uit en propaganda-shit zoals “Why The Towers Fell” en dus Apollo.

http://video.google.nl/videoplay?docid=8168276650786411133&q=sibrel

Daar helpen geen nog geen honderd debunking sites tegen.

Mijn naam voor Apollo Believers: Apollogists. cool grin

Profiel

Gepost: 25 juli 2006 09:41 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Rothschild's Spawn
JapieJapie - 25 juli 2006 09:30 PM

Ik zal de bovenstaande films eens kijken, alleen kan een film van de tegenpartij natuurlijk ook nooit kwaad.

JapieJapie, ik heb met veel plezier en interesse “Apollo 13” met Tom Hanks en door Ron Howard gezien. Beregoeie film: alles gaat fout en het lijkt helemaal fout te gaan, maar na een bijzonder spannende climax loopt alles toch nog goed af.

Nee, kan geen kwaad die film. Degelijk entertainment. ‘t is alleen wel fictie.

Profiel

Gepost: 25 juli 2006 11:47 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Rothschild's Spawn

Ik heb al die documentaires al lang geleden bekeken en laatst ook weer. Ik heb drie zeer overtuigende debunks gezien en ik persoonlijk denk wel dat we gewoon op de maan zijn geweest.

Die docu die je noemt met Neil Armstrong is overtuigend maar er wordt compleet gehakt van gemaakt op Wikipedia. Maar het is zeker wel een cool onderwerp om eens een leuke themaweek over te doen!

Profiel

Gepost: 25 juli 2006 11:48 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Rothschild's Spawn

Ja, Patman?

Hoe verklaar jij die wapperende Amerikaanse vlag op de maan? Heb je daar de video van gezien? Echt?  cool hmm

Ik behoor trouwens tot het type dat zeker niet al die shit door gaat ploegen. Filmpjes met wapperende vlaggen en het simpele feit dat behalve de Amerikanen geen enkel land erin geslaagd is een retourtje maan te bewerkstelligen zeggen mij genoeg. Plus het feit dat de Space Shuttle, met aanzienlijk dikkere wanden dan die flinterdunne Apollo-capsule, al last kreeg van verhoogde straling toen ze iets hoger dan hun gewoonlijke baan gingen, voor research.

Reacties zoals die van jou, Patman, zijn tekenend voor mensen die de waarheid niet willen accepteren. ‘Ik heb al die documentaires al gezien...’ Tsk, en je hebt er niks van opgestoken? Weet je nog wat je over AIDS beweerde? Sinds ik die 9/11 shit eindelijk doorzag sta ik open voor alles. Maar jij blijft volhouden dat we op de maan zijn geland… cool hmm

Profiel

Gepost: 25 juli 2006 11:51 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Rothschild's Spawn

Hier dus twee nog veel overtuigendere debunks:

http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_moon_landing_hoax_accusations

En:

http://www.bbc.co.uk/science/space/solarsystem/earth/moonvote.shtml

Meest overtuigende bewijs:

De talloze grondstations die de lander gewoon hebben gevolgd. NIet in opdracht maar uit interesse. En de verklaring van Van Allen zelf dat die stralinggordels niet gevaarlijk zijn voor mensen.

Wat betreft die foto-aspecten, ik ben prof. fotograaf en ik zie geen vreemde dingen op die foto’s. De zwarte hemels zijn normaal (te grote contrastomvang) en de de vreemde perspectieven ook.

Ik geef wel toe, het is één van de meer overuigendere CT’s wink

Profiel

Gepost: 25 juli 2006 11:52 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Rothschild's Spawn
Audie - 25 juli 2006 11:48 PM

Ja, Patman?

Hoe verklaar jij die wapperende Amerikaanse vlag op de maan? Heb je daar de video van gezien? Echt?  cool hmm

Ja, ik heb al die docu’s hier. De mannen van DKNWZ kwamen ook al met jouw verhaal en een ‘smoking gun’ dus ik heb twee maanden geleden jouw video nog zitten bekijken.

De debunks zijn veel overtuigender nog, vooral die van de BBC. IMO.

Profiel

Gepost: 25 juli 2006 11:54 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Rothschild's Spawn

De BBC kan mij nog meer vertellen. Die geven niet eens de info dat die gearresteerde SAS-commando’s Arabische vermommingen bij zich hadden. Die lui die ze toen met veel geweld hebben bevrijd en waarbij een paar Britse voertuigen in de hens gingen.

Ik heb het VERDOMME niet eens over de foto’s. Leg mij eens uit hoe die vlag blijft wapperen in de wind? En al die zielloze debunkers negeren dat filmpje gewoon en laten alleen die stomme foto’s zien.

WAPPERENDE VLAG. Leg uit AUB.

Als die debunkers zo overtuigend waren dan zul je weinig moeite hebben om dat gedeelte even te reproduceren. Waarom wappert die Amerikaanse vlag op het maanoppervlak?

Profiel

1 van de 28
1