De Derde Wereldoorlog |
|
|
| Gepost: 10 juli 2006 10:34 AM |
[ Negeer ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Totaal Aantal Posts 17907
Geregistreerd 2007-01-01
|
De Derde Wereldoorlog
Iedere generatie z’n eigen oorlog, wordt wel eens gesteld. Onze generatie leek er lange tijd aan te kunnen ontkomen, maar het moet maar eens worden gezegd. We zijn in OORLOG.
Dat klinkt zwaar, weet ik, maar het is wel zo. Wen er maar aan. In Irak en Afghanistan zijn illegale oorlogen aan de gang, getriggered door wat wij hier beschouwen als een Neo-Con operatie op 9/11, de facto een oorlogsdaad, aangezwengeld door een illegale Bush administration. Wij verzetten ons daartegen en daarmee zijn wij partij geworden in een oorlog. Wereldomvattend nog wel. En dat maakt het gewoon - vooruit, laten we het gore beestje maar eens bij de naam noemen - de Derde Wereldoorlog. Die met 9/11 als moderne Pearl Harbor variant dus al lang en breed aan de gang is. Alleen beseffen we dat nog niet helemaal. En als we het al beseffen, ontkennen we het liever nog maar even. Want wie weet komt het allemaal vanzelf wel weer goed en gaan we in het najaar weer fijn - haartjes nat, koffie + koek op tafel - met z’n allen lachen om een nieuwe generatie Idols-idioten. En dat terwijl Irak, Afghanistan (en straks misschien ook Iran) in de fik staan en begraven worden onder de DU-projectielen.
Uh-oh, zou Tinky Winky zeggen. Want zo zwart-wit gesteld is het even wennen voor ons Nederlanders, nietwaar? Vooral omdat het een oorlog betreft waarbij de werkelijke doelen, betrokken partijen, omvang en duur anno 2006 nog altijd niet helder zijn. De wapens die je in deze wereldwijde crisis kiest, moet ieder voor zich kunnen verenigen met zijn/haar geweten. Maar dat het niet zal blijven bij politieke partijen aanschrijven en je buurvrouw bewust maken van de raadselachtige ineenstorting van WTC-7, moge ook duidelijk zijn. Neutraliteit is geen optie meer, zeker niet nu onze eigen regering braafjes meeloopt in de “Coalition of the Willing” ganzenpas. Ik haal daarom graag nog even het eerste deel van arie_kanarie’s signature aan:
The hottest places in Hell are reserved for those who, in times of great moral crisis, maintain their neutrality. - Dante
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 10 juli 2006 10:52 AM |
[ Negeer ]
[ # 1 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Goede post Leon34. Wat mij vooral beangstigd is de haast apathische houding van het grootste deel van de mensen. Zelfs als ze inzien dat 9/11 een inside-job is, is de reactie “ja ach, er is zoveel mis met de wereld, wat eten we?”.
De media en de politiek hebben gefaald. Niemand komt nog op voor het goede, integendeel...ze helpen aktief mee aan het instandhouden van de grote leugen die ons uiteindelijk allemaal de kop zal kosten.
Maar dat het niet zal blijven bij politieke partijen aanschrijven en je buurvrouw bewust maken van de raadselachtige ineenstorting van WTC-7, moge ook duidelijk zijn.
Waar doel je op Leon?
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 10 juli 2006 11:15 AM |
[ Negeer ]
[ # 2 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
arie_kanarie - 10 juli 2006 10:52 AM Maar dat het niet zal blijven bij politieke partijen aanschrijven en je buurvrouw bewust maken van de raadselachtige ineenstorting van WTC-7, moge ook duidelijk zijn.
Waar doel je op Leon?
Ik bedoel dat onze eigen regering - de door ons democratisch gekozen leiders - bewust de weg van de Neo-Cons kiest. Het onbeholpen ontbijtje van Balkenende bij Bush, de deal om De Hoop Scheffer als NAVO-baas aan te kunnen stellen, de Nederlandse volgzaamheid inzake de JSF, Irak, Afghanistan en noem maar op. Nederland heult met wat wij hier als vijand zien en dat kon het wel eens gevaarlijk maken om voor je mening uit te komen.
Ik heb eerlijk gezegd al langer vraagtekens bij het fenomeen “democratie”. Eens in de zoveel jaren wordt een sappige dis van one-liners en zoet/zuur opgediend. En zodra we onze kont hebben gekeerd uit het stemhokje, gaan de wettelijk gekozen volksvertegenwoordigers rustig hun eigen gang. Alsof ze door de verkiezingen een soort vrijbrief hebben verkregen. Neem Rita Verdonk. Wie kon voorspellen dat ze een dergelijk beleid kon gaan voeren - met toestemming van het zittende kabinet. Het Nederlandse volk heeft gesproken, heet het dan. Of neem Henk Kamp, die alles op alles zet om van het Nederlandse leger een US Army verlengstuk te maken. Apaches. Chinooks. Transportvliegtuigen. Kruisraketten. JSF. Over die JSF: dat is een dubbel zo duur uitvallend totaal onzinvliegtuig. Een Rafale of zelfs een MIG vliegen ook wel (pikant detail: NAVO-partner Griekenland heeft ongegeneerd Russische Tor M1 luchtafweerraketten aangeschaft). Alleen passen de Rafale, Eurofighter of MIG niet in ons “Amerikaanse” leger qua software, opleidingen en wapenophangpunten. Deze wijsheid heb ik overigens van een F16-piloot die ik vrij regelmatig spreek.
Om nog even terug te komen op je vraag: een concrete en legitieme actie is bijvoorbeeld het protest tegen de stemcomputers. Als het verkiezingshokje het enige moment is dat we onze stem kunnen laten gelden, wil ik wel zeker weten dat die stem terechtkomt bij de kandidaat/partij van mijn keuze. Ik wil op 22 november a.s. liever niet via een “black box” stemmen en ik denk dat het goeie ouwe rode potlood maar weer snel terug moet komen. Er is nog voldoende tijd om onze democratisch volksvertegenwoordigers aan hun plichten (hun rechten kennen ze zelf wel) te herinneren. Dit land is een democratie en dat zullen ze weten ook.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 10 juli 2006 01:38 PM |
[ Negeer ]
[ # 3 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Leon even een nuance.
Henk kamp schaf helemaal niet alleen maar USA wapens aan.
Kijk es naar de grondwapens bijvoorbeeld : Duitse Tanks, Zweedse APCs, Canadeese/belgische handwapens, Nl/Duitse verkennings voertuigen, Duitse MB jeeps, Scania vrachtwagens
De Marine heeft alleen maar Nederlands fabriekaat shepen en ook in de luchtmacht zien we her en der wat europeese stuff
(lynx heli, Cougar franse heli, NH90 Euro helicopter )
Dat we dan toevallig F16s en dalijk JSF hebben betekend echt niet dat we een 1op1 copy van het USA leger hebben
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 10 juli 2006 01:38 PM |
[ Negeer ]
[ # 4 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
AUSTIEROOL - 10 juli 2006 01:38 PM Leon even een nuance.
Henk kamp schaft helemaal niet alleen maar USA wapens aan.
Kijk es naar de grondwapens bijvoorbeeld : Duitse Tanks, Zweedse APCs, Canadeese/belgische handwapens, Nl/Duitse verkennings voertuigen, Duitse MB jeeps, Scania vrachtwagens
De Marine heeft alleen maar Nederlands fabriekaat shepen en ook in de luchtmacht zien we her en der wat europeese stuff
(lynx heli, Cougar franse heli, NH90 Euro helicopter )
Dat we dan toevallig F16s en dalijk JSF hebben betekend echt niet dat we een 1op1 copy van het USA leger hebben
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 10 juli 2006 07:55 PM |
[ Negeer ]
[ # 5 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Maakt ook niks uit, met die verdergaande globalisering.
FN, Fabrique Nationale in Herstal, België, voorziet zowat de hele wereld van modern schiettuig, inclusief het Amerikaanse leger. Ze hebben speciaal daarvoor een Amerikaanse FN-vestiging. Natuurlijk kunnen terroristen niet met FN wapens rond gaan lopen maar die hebben altijd nog de oude vertrouwde Kalashnikovs (AK-47’s). Verschil moet er wel zijn, althans uiterlijk.
Gelukkig zijn wij lid van de Axis of Good.
Victory in Iraq!
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 27 juli 2006 02:10 AM |
[ Negeer ]
[ # 6 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Leon34 - 10 juli 2006 11:15 AM Over die JSF: dat is een dubbel zo duur uitvallend totaal onzinvliegtuig. Een Rafale of zelfs een MIG vliegen ook wel (pikant detail: NAVO-partner Griekenland heeft ongegeneerd Russische Tor M1 luchtafweerraketten aangeschaft). Alleen passen de Rafale, Eurofighter of MIG niet in ons “Amerikaanse” leger qua software, opleidingen en wapenophangpunten. Deze wijsheid heb ik overigens van een F16-piloot die ik vrij regelmatig spreek.
Voor de ouderen onder ons: in 1973 (Yom Kippur oorlog?) is minister Henk Vredeling (PvdA)van Defensie de Israëlis te hulp geschoten met wapens en munitie zonder het parlement hiervoor toestemming te vragen. Dit onder het mom van: dat kleine Israël was in gevaar door die vreselijke Arabieren.
Zou er een link zijn tussen dit soort hulp acties en de identieke interfaces (o.a. ophangpunten) van Israëlisch / Amerikaans/ Nederlands wapentuig?
Dat zwaarder materieel niet Amerikaans is, is in dit kader wel te begrijpen, die kun je in noodgevallen toch niet snel naar Israël overbrengen.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 27 juli 2006 02:49 PM |
[ Negeer ]
[ # 7 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Het grappige is wel dat het journaal vaak de feiten laat zien maar nooit de juiste verbanden of opmerkingen erbij geeft. Gisteren was wel mooi hoe Chavez met meneer Kalasnikov in Rusland rondliep om even flink te shoppen. Het woord Shanghai pact hoor je dan weer nooit, de droom van het machtige westen blijft gewoon voortbestaan. Als 1 van onze mensen gaat shoppen worden ze nooit in zo’n kwaad daglicht gezet, alsof Chavez direct een oorlogzuchtige man is.
Wat betreft Kamp en onze regering, realistisch gezien kan Nederland alleen meevaren met de machtige landen want we zijn klein. Je ziet wel dat we meer gaan schurken tegen China en Amerika een beetje loslaten. In de politieke powerplay betekenen mensenrechten en eerlijk spel natuurlijk bitter weinig, we worden dan zelf opgevreten. Dat is dan het andere kant van het verhaal en ik denk ook niet dat wij zitten te wachten op een 3e wereld Nederland.
Ik zie liever ook dat alles wat beter verdeeld wordt in de wereld, wij de werkmieren profiteren echt niet van de rijkdommen ook al hebben we een lcd’tje staan etc.. Ik geloof er heilig in dat de hele wereld op onze levensstandaard of hoger kan leven ten koste van de belachelijk rijke elite. Het systeem zal gewoon moeten klappen om dat te realiseren. Wat dat betreft is een soort NWO geen slecht idee, met zijn allen als team de schouders eronder en geen egocentrische onzin, wat zou de mensheid en technologie dan gaan bloeien.
We zijn trouwens ook in scholen gebrainwashed wat precies oorlog, slavernij, nazi’s etc. etc. zijn. Tegenwoordig ziet het er totaal anders uit, mensen herkennen het alleen als marcherende hakenkruizen en negers aan kettingen. Tegenwoordig kun je ook gewoon onzichtbare economische bommen afgooien, geen hond die dat snapt.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 03 augustus 2006 03:27 PM |
[ Negeer ]
[ # 8 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Leon34 - Deze wijsheid heb ik overigens van een F16-piloot die ik vrij regelmatig spreek.
Heb je ‘t al met ‘m gehad over 9/11? Hoe reageert hij er op?
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 03 augustus 2006 04:40 PM |
[ Negeer ]
[ # 9 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
George3 - 03 augustus 2006 03:27 PM Leon34 - Deze wijsheid heb ik overigens van een F16-piloot die ik vrij regelmatig spreek.
Heb je ‘t al met ‘m gehad over 9/11? Hoe reageert hij er op?
Het NORAD-gedeelte kon wel eens interessant zijn. Zal er eens naar vragen.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 08 augustus 2006 03:51 PM |
[ Negeer ]
[ # 10 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Ik ben zelf van mening dat WOIII pas echt losbreekt als er in Amerika een burgeroorlog komt. Het lijkt erop dat je daar steeds meer 2 kampen ziet ontstaan. De mensen die erg gebrand zijn op hun burgerrechten (veelal verenigd in milities), en de ‘gevestigde orde’ die het niet zo nauw neemt met een privacy-schending hier en daar.
Overigens ben ik net 1 dag terug van vakantie, en de berichten die ik zo even snel hier en op 911blogger.com lees stellen mij gerust. Een goed Trouw artikel, meer mensen die eerst aan de ‘coincidence’ kant zaten komen over naar de ‘conspiracy’ kant, en zo verder.
Weet overigens iemand hier iets meer over de Zembla aflevering over 9/11? Wanneer wordt die uitgezonden?
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 08 augustus 2006 04:16 PM |
[ Negeer ]
[ # 11 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
10 september is de zembla uitzending…
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 08 augustus 2006 04:22 PM |
[ Negeer ]
[ # 12 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 08 augustus 2006 05:22 PM |
[ Negeer ]
[ # 13 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 21 augustus 2006 05:39 PM |
[ Negeer ]
[ # 14 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
De arabische wereld pikt nu veel. Maar eens houdt et op neem ik aan. En dan hebben we de poppen echt aan het dansen.
Nederlandse regering moet zich dit gaan beseffen en meer neutraal gaan. Ze hebben er niks te zoeken in afghanistan. En al helemaal niet in Irak.
peace
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 21 augustus 2006 10:50 PM |
[ Negeer ]
[ # 15 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
n3z - 21 augustus 2006 05:39 PM De arabische wereld pikt nu veel. Maar eens houdt et op neem ik aan. En dan hebben we de poppen echt aan het dansen.
Nederlandse regering moet zich dit gaan beseffen en meer neutraal gaan. Ze hebben er niks te zoeken in afghanistan. En al helemaal niet in Irak.
peace
als je je eerste post eindigt met peace, dan is het goed!!!!!
welkom!
|
|
|
|
|