Wachtwoord vergeten?

2 van de 2
2
Very Strange 9/11 Aircraft Registrations
Gepost: 06 juli 2006 10:27 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

Bedankt voor alle welkomsberichten!

(Was er al een tijdje en heb wel eens gepost onder een andere naam.)

Alex jones is de man. Via internet kan je live naar zijn shows luisteren van 18:00 tot 21:00. En ze worden daarna nog een aantal keer herhaald.

Profiel

Gepost: 06 juli 2006 10:52 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
Rothschild's Spawn
arie_kanarie - 06 juli 2006 10:17 PM

Het is vooral belangrijk dat je mensen niet bang maakt. Van angst verstijven mensen, ze moeten juist gestimuleerd worden om na te gaan denken smile

Een vriend van mij werd bang van al die H5N1 (vogelgriep) propaganda. Na uitleg dat het wel heel toevallig is dat een medisch bedrijf, onderdeel van de Carlyle Group, het enige vaccin aanbied, en dat het dus grote kans is dat we voor niets ‘bang worden gemaakt’, was hij toch wat meer gerustgesteld.

Het lijkt wel een hype om bang te zijn. Zeg je dat je niet bang bent, dan ben je volgens je omgeving naïef ("ja maar die enge terroristen! vogelgriep! etc. etc.").

Profiel

Gepost: 06 juli 2006 11:28 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
Rothschild's Spawn

“Een vriend van mij werd bang van al die H5N1 (vogelgriep) propaganda. Na uitleg dat het wel heel toevallig is dat een medisch bedrijf, onderdeel van de Carlyle Group, het enige vaccin aanbied, en dat het dus grote kans is dat we voor niets ‘bang worden gemaakt’, was hij toch wat meer gerustgesteld.”

welk bedrijf is dat?

Profiel

Gepost: 07 juli 2006 12:41 AM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Rothschild's Spawn

Krombo, net als Arie ben ik tegen angst als drijfveer. Omdat het ongezond is en omdat het precies hetzelfde is wat de NWO de mensen aandoet.

Ik ben ook een fan van Alex Jones. En ik ben er ook helemaal nog niet uit of je mensen bang moet maken. Mijn tekst is nogal idealistisch omdat het mensen puur op het geweten aanspreekt.

Als dat niet helpt dan zijn die mensen het redden niet waard, denkt een stemmetje in mij. Maar ik heb makkelijk praten. Ik heb niets te verliezen.

Profiel

Gepost: 07 juli 2006 12:58 AM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
Rothschild's Spawn

@ Audie en anderen

Stel dat je weet dat er een dijk op springen staat, nadat je de mensen in de polder geinformeert hebt
blijken ze niet erg verontrust en gaan ze gewoon door met hun leven alsof er niets aan de hand is.
Dan laat je hun een video zien van de waterstand en de kleine stroompjes die door de dijk siepelen.
En een proffessor op die video die hun uitlegd dat de volgende stap is dat de dijk gaat breken.
Vervolgens een film van een polder dat een jaar of 60 geleden volkomen ondergestroomt is.

Nu slaat de mensen de schrik om het hart en haasten zich om de dijk te versterken.
Verder gebeurde er niets. De versterkte dijk brak niet. En de mensen gingen gewoon door met hun leven.

Ik ben er op tegen om mensen bang te maken. Maar lekke dijken zie ik ook niet erg zitten.

Profiel

Gepost: 07 juli 2006 01:00 AM   [ Negeer ]   [ # 21 ]  
Rothschild's Spawn

wat was het onderwerp van dit topic ook alweer? lol...we hebben een nieuw forum nodig grin

Profiel

Gepost: 07 juli 2006 02:12 AM   [ Negeer ]   [ # 22 ]  
Rothschild's Spawn

Het blijft spannend met 9/11 nietwaar, Patman, Ignull & Donkerdoorn wink

Profiel

Gepost: 07 juli 2006 05:01 AM   [ Negeer ]   [ # 23 ]  
Rothschild's Spawn

Krombo, ik heb de een zinnetje of twee in mijn tekst veranderd.

Maar nog steeds geen waarschuwing wat men zelf kan overkomen.

Profiel

2 van de 2
2