Het valt me op dat de laatste tijd er een enorm aantal condensstrepen van vliegtuigen te zien zijn en dat ze letterlijk uren blijven hangen. Als je er een beetje op let zie je vooral op heldere dagen enorme hoeveelheden strepen die blijven hangen.. Horen die dingen niet gewoon binnen een minuutje op te lossen?
Nou geloof ik niet direct in ‘chemtrails’ maar ik begin me wel af te vragen of deze kunstmatige bewolking niet effect heeft op ons klimaat. De vliegtuigen vliegen af en aan en wat een mooie heldere dag had moeten worden veranderd nu in wat het KNMI omschrijft als ‘sluierbewolking’. Aan deze sluierbewolking is niets natuurlijks. Het fenomeen valt inmiddels niet meer te ontkennen. Geef me een week en ik heb 100 foto’s van compleet bestreepte hemels.
Het begon vanochtend met een strak blauwe lucht en inmiddels is het melkachtig. De strepen die de vliegtuigen achterlaten blijven hangen, waaien uit en vormen een wittige waas aan de hemel. Global dimming iemand?
Ik heb net even een paar foto’s gemaakt.
Misschien zou dit een aardig onderwerp zijn voor Zapruder, niet direct op de chemtrails duiken maar het voorlopig maar even bij vliegtuigsmog houden. Ik ben erg benieuwd naar de verklaring van oa. het KNMI, professoren metereologie, schiphol etc. Misschien dat vliegtuigspotters ook wel iets te zeggen hebben, die kijken immers de hele dag naar vliegtuigen.
Ik lees overal dat voor ongeveer 1990 dit fenomeen niet voorkwam en dat er geen foto’s zijn van voor die tijd die deze dikke uitwaaierende strepen laten zien. Heeft iemand een foto archief waarin hij/zij dat zelf kan checken?
De dikke strepen op de eerste foto hangen er al minstens een uur, de waas op de tweede (ontstaan uit een streep) al minstens twee uur.
Ik wil hier niet een chemtrail topic van maken, ik houd het voorlopig nog op vliegtuigsmog. Desalniettemin is de omvang van het fenomeen zo groot geworden dat er nu toch eens serieus vragen gesteld mogen worden.
Dat ‘dingetje’ op de eerste foto is trouwens geen UFO maar een viesje op het raam