Wachtwoord vergeten?

1 van de 4
1
Bye bye blue blue sky
Gepost: 04 juli 2006 09:34 AM   [ Negeer ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

Het valt me op dat de laatste tijd er een enorm aantal condensstrepen van vliegtuigen te zien zijn en dat ze letterlijk uren blijven hangen. Als je er een beetje op let zie je vooral op heldere dagen enorme hoeveelheden strepen die blijven hangen.. Horen die dingen niet gewoon binnen een minuutje op te lossen?

Nou geloof ik niet direct in ‘chemtrails’ maar ik begin me wel af te vragen of deze kunstmatige bewolking niet effect heeft op ons klimaat. De vliegtuigen vliegen af en aan en wat een mooie heldere dag had moeten worden veranderd nu in wat het KNMI omschrijft als ‘sluierbewolking’. Aan deze sluierbewolking is niets natuurlijks. Het fenomeen valt inmiddels niet meer te ontkennen. Geef me een week en ik heb 100 foto’s van compleet bestreepte hemels.

Het begon vanochtend met een strak blauwe lucht en inmiddels is het melkachtig. De strepen die de vliegtuigen achterlaten blijven hangen, waaien uit en vormen een wittige waas aan de hemel. Global dimming iemand?

Ik heb net even een paar foto’s gemaakt.

Misschien zou dit een aardig onderwerp zijn voor Zapruder, niet direct op de chemtrails duiken maar het voorlopig maar even bij vliegtuigsmog houden. Ik ben erg benieuwd naar de verklaring van oa. het KNMI, professoren metereologie, schiphol etc. Misschien dat vliegtuigspotters ook wel iets te zeggen hebben, die kijken immers de hele dag naar vliegtuigen.

Ik lees overal dat voor ongeveer 1990 dit fenomeen niet voorkwam en dat er geen foto’s zijn van voor die tijd die deze dikke uitwaaierende strepen laten zien. Heeft iemand een foto archief waarin hij/zij dat zelf kan checken?

De dikke strepen op de eerste foto hangen er al minstens een uur, de waas op de tweede (ontstaan uit een streep) al minstens twee uur.

Ik wil hier niet een chemtrail topic van maken, ik houd het voorlopig nog op vliegtuigsmog. Desalniettemin is de omvang van het fenomeen zo groot geworden dat er nu toch eens serieus vragen gesteld mogen worden.

Dat ‘dingetje’ op de eerste foto is trouwens geen UFO maar een viesje op het raam wink

Profiel

Gepost: 04 juli 2006 10:29 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Rothschild's Spawn

volgens mij is dat altijd al zo geweest. Misschien hebben ze de kerosine ook doorontwikeld naar kero V-power?

Profiel

Gepost: 04 juli 2006 10:35 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Rothschild's Spawn

daarom vraag ik ook iemand een foto archief van voor 1990 kan checken. Let er eens op, op sommige dagen hangt de lucht helemaal vol met die dingen. Dat moet toch z’n invloed hebben op het klimaat? Zelfs als vliegtuigen altijd van die strepen hebben gemaakt die uren blijven hangen dan is de hoeveelheid de laatste jaren enorm toegenomen…

Lekkere kero-V-power, nu met extra uitlaatgassen wink

Profiel

Gepost: 04 juli 2006 11:51 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Rothschild's Spawn

vliegtuigen hebben wel een effect op de natuur, maar dat komt niet door strepen die nep wolken veroorzaken maar door de brandstof die gaten in onze ozonlaag bijt. ( langste zin ooit? )

Profiel

Gepost: 04 juli 2006 12:14 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Rothschild's Spawn

hier een interessante site over contrails.

http://www.contrails.nl/

Ook een paar satelietfoto’s om de omvang van het probleem te laten zien…

Profiel

Gepost: 04 juli 2006 04:01 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Rothschild's Spawn

Over het effect van vliegtuigen op de weersomstandigheden heeft de BBC een hele goede documentaire gemaakt. Ik zal vanavond kijken of ik die docu kan vinden.

Overigens, laten we het niet over chemtrails hebben. Dan degradeerd dit forum zich tot die van b.v. Niburu. Voor je het weet komen er ‘President Bush is een reptiel’ topics wink.

Profiel

Gepost: 04 juli 2006 04:02 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Rothschild's Spawn

Ik wil hier niet een chemtrail topic van maken, ik houd het voorlopig nog op vliegtuigsmog. Desalniettemin is de omvang van het fenomeen zo groot geworden dat er nu toch eens serieus vragen gesteld mogen worden.

Daarom heb ik het ook over contrails. Het feit echter dat er tegenwoordig zoveel strepen zijn dat ze de vorming van wolken beinvloeden baart mij wel enigszins zorgen. Het feit dat er nooit over gesproken wordt ook trouwens.

Profiel

Gepost: 04 juli 2006 04:29 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Rothschild's Spawn

Over het manipuleren van het weer gesproken, vandaag kwam er hierover een aardig artikeltje uit op Prinsonplanet.com:
http://www.prisonplanet.com/articles/july2006/030706controlweather.htm.

Daarin wordt nogmaals duidelijk gemaakt dat het weer op korte termijn daadwerkelijk manipuleren (b.v. orkanen aansturen, dagenlang de lucht (on)bewolkt houden) nu nog een fictie is. De claims van o.a. Rusland en China dat ze succesvol het weer gemanipuleerd zouden hebben, zijn niet hard te maken.

Dat de mens het weer op de langere termijn beinvloed, is 1 ding wat zeker is. Denk maar aan global-warming.

Profiel

Gepost: 04 juli 2006 07:51 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Rothschild's Spawn
arie_kanarie - 04 juli 2006 09:34 AM

Het wink

ik dacht dat het er hier om ging dat de officiele verklaring omtrent 9/11?

in ieder geval, zodra iemand hier een postje maakt (recentelijk Deco meen ik) dat hier zon beetje alles met alles te maken heeft of in ieder geval verdacht is wordt er geroepen dat dat helemaal niet waar is.

Echter, na een post als deze “gek zeg, er zijn ineens meer condensstrepen in de lucht” wordt die ergens anders weer gequote, en herhaald en gequote tot het onderdeel uitmaakt van 1 of ander alomvattend verhaal.

Dit soort posts versterken kortom het beeld van 9/11 truth adepten als angsthazen die onder iedere steen de CIA vermoeden.

Profiel

Gepost: 04 juli 2006 07:58 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Rothschild's Spawn

heb je eigenlijk wel gelezen peter?

Gaat dit forum alleen over 9/11?

Zeg je ooit weleens iets positiefs?

Waarom kom je hier eigenlijk?

En waarom reageer ik hier eigenlijk op....?

Alleen maar commentaar...en niets positiefs. Als je zo goed weet hoe alles moet en in elkaar steekt vertel dat dan in plaats van iedere post op dit forum af te zeiken.

Profiel

Gepost: 04 juli 2006 08:01 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Rothschild's Spawn
arie_kanarie - 04 juli 2006 10:35 AM
daarom vraag ik ook Dat moet toch z’n invloed hebben op het klimaat? Zelfs als vliegtuigen altijd van die strepen hebben gemaakt die uren blijven hangen dan is de hoeveelheid de laatste jaren enorm toegenomen…

quote]

kijk hier eens

http://www.worldorder.nl/Ontwikkelingslijnen.htm

geez.....

Profiel

Gepost: 04 juli 2006 08:04 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Rothschild's Spawn

en dat verklaart waarom er niet over gepraat wordt…

Profiel

Gepost: 04 juli 2006 08:12 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Rothschild's Spawn

en dat de lucht hier inmiddels volledig versluiert is door de uitgewaaide strepen maakt niets uit, of wel peter?

Profiel

Gepost: 04 juli 2006 09:10 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Rothschild's Spawn

De eerste keer dat dit me opviel was in 1989. Ik lag met vriendinnen aan het strand mijn verjaardag te vieren (rond midzomer) en zij genoten van het mooie weer. Maar er was in de lucht iets vreemds aan de hand: Het leek als een dambord geruit van de vlieg-patronen. De volgende dag zag ik wolken die er uitzagen als olievlekken: met iriserende randen. Je weet wel: het hele spectrum van kleuren rond de grijze kern.
Ik werd daar een beetje bang van, maar ik weet niet wat het betekent.
Ik heb het nadien ook nooit zo erg meer gezien!

Profiel

Gepost: 05 juli 2006 01:43 AM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Rothschild's Spawn

De BBC zend momenteel een serie uit omtrent klimaatveranderingen:
http://www.bbc.co.uk/sn/hottopics/climatechange/programmes1.shtml

De BBC docu waar ik het eerder over had heet “Global Dimming”. Zie hier een transcript:
http://www.bbc.co.uk/sn/tvradio/programmes/horizon/dimming_trans.shtml

Het volgende stukje is interessant:

NARRATOR: For 15 years Travis had been researching an apparently obscure topic, whether the vapour trails left by aircraft were having a significant effect on the climate. In the aftermath of 9/11 the entire US fleet was grounded, and Travis finally had a chance to find out.

DR DAVID TRAVIS: It was certainly, you know, one of the tiny positives that may have come out of this, an opportunity to do research that hopefully will never happen again.

NARRATOR: Travis suspected the grounding might make a small but detectable change to the climate. But what he observed was both immediate and dramatic.

DR DAVID TRAVIS: We found that the change in temperature range during those three days was just over one degrees C. And you have to realise that from a layman’s perspective that doesn’t sound like much, but from a climate perspective that is huge.

Dr. David Travis legt het verband tussen het niet-vliegen van de vliegtuigen na 9/11, en de stijging van 1 graden celcius (!) in Amerika.

Profiel

Gepost: 05 juli 2006 01:45 AM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Rothschild's Spawn

Ok..maar dat is toch oud nieuws..de condenssporen van vlieguigen hebben idd een meetbaar effect.

Profiel

1 van de 4
1

Big Oil vs Fusion ››