Wachtwoord vergeten?

2 van de 2
2
Alle mogelijke CT’s voor 9/11
Gepost: 29 juni 2006 01:56 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

@ patman:
Waar staat CT voor?
En zou je mischien een fictief voorbeeld kunnen posten van een enkele gebeurtenis en hoe dat dan uitgewerkt kan worden.
Ik weet nog niet of ik blij ben met dit initiatief.

Profiel

Gepost: 29 juni 2006 02:01 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
Rothschild's Spawn

Conspiracy Theory....

Complot Theorie....

Profiel

Gepost: 29 juni 2006 02:17 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
Rothschild's Spawn

Dus zijn ook al bang on gewoon een overzicht te publiceren?

Dat geeft nogal te denken vind ik.

1. je denkt dat jullie luisteraars erg dom zijn
2. je denkt dat je eigen proppositie erg zwak is
3. je bent bang dat de media er misbruik van zal maken, wat eigenlijk weer angst voor 1 of 2 is.

Toch? wink

mijn ervaring is, dat als je mensen niet ECHT overtuigd hebt, je ze niet overtuigd hebt. Dan keren ze net zo makkelijk hun rug weer toe naar je.

Profiel

Gepost: 29 juni 2006 02:32 PM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Rothschild's Spawn

Dat is mijn mening patman...en ik weet dat we verschillen op een aantal punten. Ik weet niet hoe en wat je gaat vertellen over al die verschillende CT’s. Of er duidelijk wordt aangegeven wat ‘algemeen geaccepteerd is’ en wat niet. Nogmaals, jij hebt een aantal keren gezegd dat het vooral belangrijk is om kritisch naar de officiele versie te kijken, dat ben ik helemaal met je eens.

De no-plane en hologram theorieen hebben nauwelijks aanhangers maar zullen door de media eruit gelicht worden om te laten zien dat alle 9/11 sceptici een stelletje gekken zijn (dat vooroordeel hebben we al kunnen lezen in trouw, VN en de VK).

Je kunt toch niet verwachten van mij dat ik mijn tijd ga steken in iets waar ik niet in geloof? Er zijn een hoop mensen hier op het forum die een hoop tijd steken in 9/11. Als ‘dank’ krijgen we te horen dat we ‘te fanatiek’ zijn en dat je liever hebt dat we ons met andere zaken bezig gaan houden. Tegelijkertijd verwacht je wel dat we even een overzicht maken van alle CT’s (heb je enig idee hoeveel werk dat is?).

Het is jullie ding, zapruder, dat begrijp ik ook wel. Maar een beetje meer waardering voor de inbreng van de bezoekers zou zo af en toe wel op prijs gesteld worden. Er zou volgende week van alles veranderen waardoor de bezoekers meer inbreng zullen krijgen...ik ben benieuwd.

Profiel

Gepost: 29 juni 2006 02:34 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
Rothschild's Spawn

Het zou een goed initiatief kunnen zijn of niet. Ik zou graag eerst een beter idee willen hebben hoe zoiets er ongeveer uit komt te zien voor ik me hiervoor in zou zetten. smile

Profiel

Gepost: 29 juni 2006 02:55 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]  
Rothschild's Spawn

Mijn niet zo bescheiden mening:

1) Het publiek is niet dom maar als ze bepaalde ‘signaalwoorden’ horen dan schakelen ze meteen om naar ‘jahahaha...’ (Ik was zelf zo maar dan zonder het schampere lachen);

2) Mijn zaak is bijzonder sterk en staat als een WTC zonder explosieven. Maar dat maakt niet uit want de mensen geloven liever mythes en fabeltjes (wij zijn ‘het vrije westen,’ ‘Amerika is onze vriend’ ;

3) Ik WEET dat de media op die dingen springen als gieren op een vers karkas;

Daarom beperk ik mij tot WTC 7 omdat ik een schreeuwende in de woestijn ben. Ik voel me als iemand op de Titanic die een ijsberg ziet opdoemen maar niemand luistert naar me.

Als iemand anders zo’n overzicht wil maken dan heb ik daar niets op tegen.

Profiel

Gepost: 29 juni 2006 04:56 PM   [ Negeer ]   [ # 22 ]  
Rothschild's Spawn

Ik vind dat Arie hier grotendeels gelijk heeft.

Het is begrijpelijk om een overzicht van alle 911 theorien te willen maken. Toch denk ik dat als we een overzicht maken we ons moeten beperken tot theorien die te verdedigen zijn. De waarheid heb ik niet in pacht maar UFO’s, hologrammen, etc. dat vind ik niet te verdedigen. Ik vind niet dat we ons, ook al is het om een objectief overzicht te geven, niet bezig moeten houden met dit soort theorien.

Profiel

Gepost: 29 juni 2006 05:27 PM   [ Negeer ]   [ # 23 ]  
Rothschild's Spawn
VII_ - 29 juni 2006 04:56 PM

De waarheid heb ik niet in pacht maar UFO’s, hologrammen, etc. dat vind ik niet te verdedigen.

Oh nee?
Wat is dit dan:  twin towers observated by ufo

Geintje tussendoor wink

Profiel

Gepost: 29 juni 2006 06:23 PM   [ Negeer ]   [ # 24 ]  
Rothschild's Spawn

We moeten ons beperken tot vragen die onbeantwoord blijven.
Het CT veld is heel breed en gaat van serieus (vragen) naar de meest vreemde uitwassen.
Om onze boodschap goed voor het voetlicht te brengen moeten we zo droog en feitelijk mogelijk blijven.

Profiel

Gepost: 30 juni 2006 01:47 AM   [ Negeer ]   [ # 25 ]  
Rothschild's Spawn

Er is een verschil tussen Spreken en praten. Haal vooral de S niet weg wink

Profiel

2 van de 2
2