Dobermann - 26 juni 2006 04:12 PM
De geluiden van een explosie kun je er later ook in mixen, bij het bestaande geluid.
Los van het feit of in deze filmpje explosies op de achtergrond te horen zijn, vertelt die man zelf explosies gehoord te hebben die hij niet kan plaatsen, net als veel brandweer -en politiemensen en andere mensen die in of bij de WTC gebouwen waren.
De concierge van het WTC, William Rodriguez (http://williamrodriguezwtc.blogspot.com/) die jaren daar werkte zegt ook duidelijk explosies te horen in de kelder (kijk even naar die scenes van de brandweerlieden en Wiliam Rodriguez in het Loose Change 2nd Edition documontaire).
Dus een enorm aantal mensen zegt explosies te hebben gehoord, het in vrije val in elkaar storten van de gebouwen, het gemolten metaal in de kelders van WTC 1, 2 en 7, de zgn. ‘squids’ die 10 tot 15 meter onder het instortfromt zichtbaar zijn, wellicht ben ik nog een aantal zaken vergeten die wijzen op explosiven.
In het licht van de voorgaande feiten en aanwijzingen lijkt het me niet waarschijnlijk dat deze geluiden er in zijn gemixed. Er zijn meer dan voldoende andere (de hierboven genoemde) zaken die wijzen op explosieven.
Ik weet niet of je op de hoogte was van het bovenstaande maar het focusseren op een waarschijnlijkheid dat deze geluiden er later in gemixed zouden kunnen zijn terwijl je de aangedragen feiten en aanwijzingen buiten beschouwing laat wijst volgens mij op cognitive dissonantie.