Wachtwoord vergeten?

1 van de 10
1
Ideen voor acties in September. 
Gepost: 21 juni 2006 04:49 PM   [ Negeer ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

Goed idee van Boudineke:
---------------
In september 2006 organiseert het Delftse SG een uitgebreid programma rond nine eleven.
In plaats van samen te bepalen wat de TU wel en niet moet en zal onderzoeken, kunnen we ons volgens mij beter afvragen wat we zelf in september voor actie’s gaan ondernemen!

11 september valt op een dinsdag. Vergadert die BuZa commissie dan weer?
Verder is er Prinsjesdag, waarin BilderbergBea in haar gouden koets gaat rijden. Het volk mag dan juichen en met vlaggetjes zwaaien en zo. Vinden ze leuk! Maar mag men ook wapperen met een rood-wit-blauwe vlag waarop staat:
ROOD: 11 september = bedrog
WIT:  Nederland = medeplichtig
BLAUW:  Beatrix = Bilderberg
Natuurlijk heb ik geen vlag, maar als het moet kan ik er wel een maken van een oud laken!

Mijn voorstel om een nieuw draadje te maken, speciaal voor actieplannen, is overigens niet gehonoreerd. Jammer, want zo raken de plannen versnipperd.
--------------

Laat je hersenen weer kraken.

Profiel

Gepost: 21 juni 2006 04:52 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Rothschild's Spawn

sterke vlag, maar ik denk dat je in no time achter de tralies zit… hoe triest dat ook is…

Profiel

Gepost: 22 juni 2006 12:36 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Rothschild's Spawn

Je denkt toch niet dat ze Beatrix en die journalisten precies vertellen waar ze allemaal mee bezig zijn, tijdens die Bilderbergconferenties?
Daar wordt uiteraard slechts met mooie woorden gesproken en in het belang van de mensheid. Die mensen wordt immers evengoed een rad voor ogen gedraaid, anders zou het wel erg opzichtig zijn natuurlijk!
Via die conferenties maakt men deze mensen echter wel (impliciet) medeplichtig.... een erg slim plan (wanneer je eigenlijk van ze af wilt).

Profiel

Gepost: 22 juni 2006 01:32 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Rothschild's Spawn

Acties? Zorg er gewoon voor dat je iemand in de journalistiek kan beïnvloeden. Protestacties werken alleen maar averechts. Het ongeïnformeerde publiek zal protesterende mensen (al dan niet met vlaggen zoals topicstart beschrijft) zien als ‘krakers, tuig, niet vaderlandlieverend’, etc..

Door dergelijke ‘acties’ druk je een stempel op jezelf, én op de ‘9/11 truth movement’. Een stempel, die er voor zorgt dat er later geen deuren open (bijvoorbeeld in de politiek d.m.v. Kamervragen), maar juist dicht, gaan. In de jaren ‘70 waren de protestacties tegen raketten gestationeerd in Nederland massaal. Heeft het iets uitgericht? Nee, de raketinstallaties zijn er nog steeds. Openbaar protest d.m.v. spandoeken, demonstraties, etc.. leiden tot niets.

Profiel

Gepost: 22 juni 2006 01:55 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Rothschild's Spawn

-Even voor de goede orde: aangezien op zondag 17 september 2006 er volgens de Aktie Agenda nogal wat georganiseerd wordt, ga ik er vanuit dat 11 september op een maandag valt. http://www.aktieagenda.nl/bin/select?q=11+september+2006

Dat is verder niet zo erg, maar wel nuttig om in het achterhoofd te houden bij het plannen van acties.

Maar het zou toch mogelijk moeten zijn om op het Plein in Den Haag een wake te houden, compleet met infokraam en videoscherm?

Verder hoop ik dat ik die dag flyers voor het 9/11-gedeelte van het Shoot Me Filmfestival kan uitdelen, dat een maand later plaatsvindt.

Wat Prinsjesdag betreft: ongetwijfeld zullen de mensen van http://www.keerhettij.nl weer een manifestatie organiseren, op of rond die dag. Het kan volgens mij geen kwaad om daar als 9/11-truthbeweging op de één of andere manier duidelijk aanwezig te zijn, toch? Kraam, flyers, whatever.

Profiel

Gepost: 22 juni 2006 09:50 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Rothschild's Spawn
BeursBengel - 22 juni 2006 01:32 AM

Acties? Zorg er gewoon voor dat je iemand in de journalistiek kan beïnvloeden. Protestacties werken alleen maar averechts. Het ongeïnformeerde publiek zal protesterende mensen (al dan niet met vlaggen zoals topicstart beschrijft) zien als ‘krakers, tuig, niet vaderlandlieverend’, etc..

Door dergelijke ‘acties’ druk je een stempel op jezelf, én op de ‘9/11 truth movement’. Een stempel, die er voor zorgt dat er later geen deuren open (bijvoorbeeld in de politiek d.m.v. Kamervragen), maar juist dicht, gaan. In de jaren ‘70 waren de protestacties tegen raketten gestationeerd in Nederland massaal. Heeft het iets uitgericht? Nee, de raketinstallaties zijn er nog steeds. Openbaar protest d.m.v. spandoeken, demonstraties, etc.. leiden tot niets.

Ik begrijp zeer goed wat je bedoeld. Mensen moeten zich met ons kunnen identificieren, dat doen ze m.i. inderdaad niet wanneer we de straat zouden opgaan. Ik kan me niet herrinneren wanneer dat heeft geleid tot concrete en meetbare resultaten. Als er al na lange tijd verandering kwam, kwam dit door de veranderende politieke of economische belangen.

M.i. moet onze informerings acties bestaan uit:
1. Basis informerings website (http://www.nederlandtegencensuur.nl ?) en forum waar we mensen naar toe kunnen wijzen, zelf kunnen discusseren , ideeen lanceren en wat kan dienen als centraal coordinatiepunt.
2. Informerings bijeenkomsten organiseren ala dknwz.
3. Via de website 40.000 handtekenigen verzamelen voor het op de agenda plaatsen van deze zaak op de politieke agenda (niet dat het ergens zal leiden, maar dat levert weer media aandacht op.

We mogen geenszins de indruk wekken van ongeorganiseerde zooitje wereldverbeteraars en ons verre houden van associaties met zweverige, occulte, paranormale, niet concrete zaken die de ernst van onze vragen zou kunnen ondermijnen.

Punt 1: 26 is hard op weg om http://www.nederlandtegencensuur.nl op te zetten.
Punt 2: Ik denk dat dit niet moeilijk kan zijn
Punt 3: We moeten deze zaak opsplitsen in meerdere vragen, zodat we meerdere malen een vraag op de agenda van de 2e kamer kunnen zetten.

Profiel

Gepost: 22 juni 2006 12:59 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Rothschild's Spawn
Johnito - 22 juni 2006 01:55 AM

-Even voor de goede orde: aangezien op zondag 17 september 2006 er volgens de Aktie Agenda nogal wat georganiseerd wordt, ga ik er vanuit dat 11 september op een maandag valt. http://www.aktieagenda.nl/bin/select?q=11+september+2006

Dat is verder niet zo erg, maar wel nuttig om in het achterhoofd te houden bij het plannen van acties.

Maar het zou toch mogelijk moeten zijn om op het Plein in Den Haag een wake te houden, compleet met infokraam en videoscherm?

Verder hoop ik dat ik die dag flyers voor het 9/11-gedeelte van het Shoot Me Filmfestival kan uitdelen, dat een maand later plaatsvindt.

Wat Prinsjesdag betreft: ongetwijfeld zullen de mensen van http://www.keerhettij.nl weer een manifestatie organiseren, op of rond die dag. Het kan volgens mij geen kwaad om daar als 9/11-truthbeweging op de één of andere manier duidelijk aanwezig te zijn, toch? Kraam, flyers, whatever.

Ik snap dat je bedoelingen goed zijn, Johnito. Toch blijf ik van mening dat je voorgestelde plannen niets uithalen. Zeker door b.v. tijdens “Keer het Tij” een actie op te zetten zorg je er voor dat het ongeïnformeerde publiek de Nederlandse 9-11 truth movement over één kam scheert met die - excusé le mot - wereldverbeteraars.

Nogmaals, in mijn optiek kan je het beste:
- journalisten benaderen (dit zou in de weblog wereld te doen moeten zijn? De Nederlandse weblogs zijn begonnen door studenten journalistiek!)
- invloed uitoefenen op de politiek (ik kan me niet voorstellen dat hier niemand lid is van een politieke partij. Probeer b.v. een lokale/regionale bijeenkomst op te zetten. Groenlinks e.a.. hebben een paar maanden geleden bijvoorbeeld al een bijeenkomst georganiseerd waarin de inhoud kritisch was ten op zichte van de komende oorlog in Iran. De bekende internet CT-jouranlist Daanspeak was daar als spreker).

Profiel

Gepost: 22 juni 2006 01:50 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Rothschild's Spawn

Weet iemand of het onderzoek van TD Delft gepresenteerd gaat worden ergens? Ik heb er niets over kunnen vinden.

Ik denk dat het een goed idee is als we de presentatie gaan bijwonen, hopelijk in zulke grote getalen dan we de presentatie zaal
laten overlopen c.q. deze stampvol is. We moeten daar zeker niet met spandoeken, fluitjes of aanverwante zaken komen om herrie te schoppen
maar laten zien dat we intelligente mensen zijn die zinnige relevante vragen kunnen stellen.

Doel hiervan is om een signaal te geven dat deze zaak enorm actueel is en springlevend.

Profiel

Gepost: 22 juni 2006 02:32 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Rothschild's Spawn
BeursBengel - 22 juni 2006 12:59 PM

Johnito - 22 juni 2006 01:55 AM

Ik snap dat je bedoelingen goed zijn, Johnito. Toch blijf ik van mening dat je voorgestelde plannen niets uithalen. Zeker door b.v. tijdens “Keer het Tij” een actie op te zetten zorg je er voor dat het ongeïnformeerde publiek de Nederlandse 9-11 truth movement over één kam scheert met die - excusé le mot - wereldverbeteraars.

Nogmaals, in mijn optiek kan je het beste:
- journalisten benaderen (dit zou in de weblog wereld te doen moeten zijn? De Nederlandse weblogs zijn begonnen door studenten journalistiek!)
- invloed uitoefenen op de politiek (ik kan me niet voorstellen dat hier niemand lid is van een politieke partij. Probeer b.v. een lokale/regionale bijeenkomst op te zetten. Groenlinks e.a.. hebben een paar maanden geleden bijvoorbeeld al een bijeenkomst georganiseerd waarin de inhoud kritisch was ten op zichte van de komende oorlog in Iran. De bekende internet CT-jouranlist Daanspeak was daar als spreker).

Maar waarom zou je “wereldverbeteraars” buitenspel zetten? Juist in dát (bovengemiddeld geïnformeerde) kamp is het momenteel nog akelig stil rond het 9/11-bedrog, terwijl ze wel degelijk een groot grassroot-netwerk hebben. Het is misschien niet onaardig te vermelden dat ook grote milieu-organisaties en politieke partijen deel van Keer Het Tij uitmaken, zoals Milieudefensie, SP, GL en afdelingen van de PvdA. Daarnaast vakbonden, brandweerlieden, muzikanten, boeren, homo’s, kerken, Marokkaanse en Turkse organisaties, buurtorganisaties nou ja je kunt het zo gek niet bedenken. Bedenk hoeveel mensen je kunt bereiken door hen voor bijeenkomsten, acties etc. uit te nodigen. Het heeft niet zoveel zin om (zo vat ik het een beetje op, sorry) denigrerend op “wereldverbeteraars” neer te kijken, want zonder hen werkten we allang voor een euro per dag, bij wijze van spreken.

Overigens vind ik je idee om binnen politieke partijen bijeenkomsten over 9/11 te organiseren briljant. Ik ga daar binnen mijn eigen partij de mogelijkheden toe onderzoeken.

Profiel

Gepost: 22 juni 2006 03:15 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Rothschild's Spawn

@Johnito: Begrijp me a.j.b. niet verkeerd als ik het woord ‘wereldverbeteraar’ gebruik. Helaas is en wordt deze woord vaak gebruikt (misbruikt) door mensen wanneer men een groep mensen in een hokje wil plaatsen als niet realistische idealisten. Deze woord heeft hierdoor vaak een negative lading en dat is de reden waarom ik het gebruikte om dit beeld te schetsen.

Ik weet niet maar volgens mij bedoeld BeursBengel het ook op deze manier.

Wat mij betreft lang leve ‘wereldverbeteraars’, ik beschouw mezelf tot deze groep.

Profiel

Gepost: 22 juni 2006 09:17 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Rothschild's Spawn

Aha!
Jongens, jullie zitten dus hier! Dank je wel, VII, voor het draadje. Neem me niet kwalijk dat ik daar zo traag achteraan kom sloffen, maar ik heb net mijn verjaardag gevierd. Omdat ik een Tweeling ben en omdat Tweelingen nou eenmaal goed met elkaar overweg kunnen, is er rond deze tijd een hoop te vieren. Al was het maar dat het midzomer is.
Maar goed. Vandaag was het dus DU-dag. Arie Kanarie, houdt me even stevig vast, maar DU is $$$***!!@##***F@CK###**$$$$$$$$$$$$$$$$$!!!!!! En dan heb ik het nog niet eens over Skull&Bones;en de Bohemian Grove!
Johnito, dank je wel voor de links op jouw site vandaag! Ik heb op Zapruder mijn verzameling links naar DU gepost. Iemand denkt daar echt dat een prinses dit wel zal opruimen. Wat een zooitje!
Wat te doen met 11 september? Nee, die valse vlag zal wel weer niet mogen en ik heb al eens in een cel gezeten. Zonde van mijn tijd! Wat denken jullie van een kettingbrief?
Ooit ben ik zelf zo begonnen. De brief moet kort en goed zijn, met links naar informatie. Er zijn plenty films sinds begin april op Google. Met het verzoek om de brief te verspreiden en op 10 september te versturen aan alle leden van de Tweede Kamer.
Johnito, je hebt gelijk, het valt op een maandag. En wat als men op deze maandag duizenden mailtjes over 11 september ontvangt?
Of gaan ze soms niet aan het werk voor Prinsjesdag?
Welnu, welterusten en morgen liever géén DU! Deze link staat nu favoriet.
:-O gaap!

Profiel

Gepost: 22 juni 2006 10:36 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Rothschild's Spawn

@Johnito
Bedankt voor je reactie. En ik bedoel ‘wereldverbeteraars’ niet denigrerend, maar op dezelfde manier zoals VII het bedoelde. Als ik echt op hen neer zou kijken, dan zou ik op dit forum weinig te zoeken hebben. Morgen heb ik meer tijd om hier verder te posten, dus dat zal ik dan ook zeker doen.

Profiel

Gepost: 23 juni 2006 01:08 AM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Rothschild's Spawn

@VII en Beursbengel: okay don’t worry, ik snap ook wel enigszins wat jullie bedoelen. Het is ook een beetje mijn frustratie dat het uitgerekend in die hoek zo stil is op dit onderwerp. Ik kan dat niet accepteren. Als ik bijvoorbeeld verslagen over het pasgehouden Nederlands Sociaal Forum lees, wordt het 9/11-verhaal totaal genegeerd. Althans in de zin van dat het een mogelijke inside job is.

Ik heb bewondering voor een groot deel van dat wereldverbeteraar-kamp, en heb er op mijn manier ook deel van uitgemaakt, maar hierin schiet men echt tekort. En dat stelt me teleur. Ik heb gemerkt dat zelfs Indymedia.nl berichten over het 9/11-bedrog binnen een dag verwijderd, en naar de “ruispagina” verplaatst.

Tegelijkertijd besef ik dat niets me belet om de knuppel in het hoenderhok der wereldverbeteraars te gooien. In mijn toespraak tijdens de Paasmars voor vrede, in april in Den Haag, heb ik er al voorzichtig op gewezen.

http://johnito.blogspot.com/2006/04/paasmars-amerikaanse-ambassade.html

Dat was mijn tweede stap, voorafgegaan door mijn eerste stap: het voorzichtig aandacht besteden aan 9/11 op mijn oude weblog, http://www.johnito.tk. Mijn volgende (huidige) stap was en is het ondersteunen van en bijdragen aan de versterking van de online-campagnes, geleid door redacties en lezers van Zapruder en Dit Kan Niet Waar Zijn, door veelvuldig te verwijzen vanaf mijn huidige weblog, en te pogen er nog wat aan toe te voegen. Wat volgt is het nog in te vullen 9/11-gedeelte op een onafhankelijk filmfestival in Den Haag, http://www.shoot-me.nl. Maar dat vind pas in oktober plaats. Dat betekent dat er nog een hele zomer is, om voor 11 september iets op te zetten. Maar wát? Ik weet het eigenlijk even niet...Mochten er Haagse lezers met ideeën zijn hier, ik hou me graag aanbevolen.

@Bou: allereerst gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je het gezellig hebt gehad. smile

Wat betreft eventuele vergaderingen rond 11 september en Prinsjesdag:

http://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/plenaire_vergaderingen/lange_termijn_schema/index.jsp

De vergaderweek begint op dinsdag 12 september, dus misschien is een nachtwake van 11 op 12 september toch niet zo’n slecht idee? (Zie mijn bijdrage eerder in deze draad) Als daar tenminste een vergunning voor verkregen kan worden, en dat is in Den Haag nog niet zo makkelijk, schijnt. Dit gecombineerd met een email-bombardement (excusez le mot) zou wel eens aan kunnen slaan.

Een online petitie-applicatie op bijvoorbeeld die masterlijke site http://www.nederlandtegencensuur.nl zou daarbij ook wel kunnen helpen. Stickers, affiches, posters, spotjes via podcasts. Nou ja, toch wel ideeën in dit hoofd. Alleen het uitvoeren pfffff....

Anyway, prettige nachtrust allemaal

Profiel

Gepost: 23 juni 2006 10:12 AM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Rothschild's Spawn

Ter aanvulling: ik ben soms een beetje vergeetachtig. Tot 16 september ben ik op vakantie…

Profiel

Gepost: 23 juni 2006 10:15 AM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Rothschild's Spawn
Johnito - 23 juni 2006 10:12 AM

Ter aanvulling: ik ben soms een beetje vergeetachtig. Tot 16 september ben ik op vakantie…

vanaf wanneer? vanaf NU???

Profiel

Gepost: 23 juni 2006 10:43 AM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Rothschild's Spawn

Beste Johnito, Daar zit ik ook mee! Mijn eerste Kettingbrief heb ik ook naar een aantal organisaties gestuurd. Nooit meer iets van gehoord.
Niet alleen bij Keer het Tij willen ze niets over 11 september weten. Ik probeer al maanden om iets over 11 september te plaatsen bij Anja Meulenbelt, maar mijn bijdragen worden systematisch gewist. Anja is zeer Moslimvriendelijk, zie bij voorbeeld haar bijdrage aan het Europees Moslimnetwerk: http://anjameulenbelt.sp.nl/weblog/2006/06/18/europees-moslim-netwerk/#comments Maar toen ik reageerde dat 11 september niet door moslims is gepleegd, werd mijn bijdrage alweer geweigerd.
Op http://www.maghreb.nl/marokkaansforum/viewtopic.php?p=7867#7867 heb ik een draadje gestart, maar de reacties zijn een soort lauw: “Ach, dat weten we al lang!” Waarom zegt men het dan niet gewoon hardop? Ik vind dat een vreemde kronkel.
Toen ik in februari in arrenmoede mijn kettingbrief begon te versturen, bleek een van mijn vrienden reeds op de hoogte. Op zijn verjaardag vroeg hij mij, om na het feestje nog even te blijven en hij liet me toen: In Plane Site zien, die hij van Internet had geplukt en op DVD gezet.
Dat brengt me op de vraag: Hoeveel mensen weten het reeds en wat doen ze met die wetenschap? Het lijkt wel alsof iedereen blijft zwijgen. Het is dus belangrijk om dat zwijgen te doorbreken. Het zou een normaal gespreksonderwerp moeten zijn.
Het lijkt me daarom heel belangrijk om aan te sluiten bij de initiatieven die er reeds zijn. Helaas woon ik nogal geïsoleerd, ik kom zelden van het eiland af en iedere stad is voor mij de andere wereld.
Op 28 juni is er weer een 11 september conferentie op de UT van Twente.
Zie: http://members.home.nl/neelrob/
Misschien kunnen we hen benaderen voor een gezamenlijk initiatief op of rond 11 september. Hetzelfde geldt voor Ditkannietwaarzijn.
Hetzelfde geldt ook voor Ajax en PSV. Vinden jullie het goed als ik de link naar deze draad ga posten op die sites? En op Maghreb? Of houden jullie het voorlopig liever onder ons? Ik zou op Maghreb ook een draad kunnen starten onder het kopje: actie op 11 september!
Besef wel, dat als ik deze draad bekend maak, er ook mensen op kunnen springen die de boel verstieren. Daarom graag een gezamenlijk besluit.
Ook wil ik best een concept voor een nieuwe kettingbrief schrijven. Er is nu reeds zoveel goede informatie. Die brief moet en kan vrij kort zijn, met links naar films.
Ook zouden we gezamenlijk een mail-actie kunnen starten naar bij voorbeeld Keer het Tij, de Europese Moslims en dat soort organisaties. We maken allemaal onze eigen standaard-brief en posten de relevante adressen hier.
Heb verder een prettige dag! smile

Profiel

1 van de 10
1