Denk het wel, denk het niet, etc.
Het grote politieke kader, belangen, machtsspelletjes etc. lijkt me voor de grootste groep mensen voor nu te breed en complex om de samenhang te zien. Mensen moeten realiseren dat een regering, in dit geval de V.S., in staat is zijn eigen mensen te vermoorden, voor een doel dat volgens haar de middelen heiligt.
Zoals arie zegt, 911 is tastbaar en conreet. We waren er allemaal getuige van. Gelukkig is de officiele verlaring over 911 en het kader waarin het tot stand is gekomen zo incompleet en in strijd met natuurwetten dat dit op z’n jan boere fluitjes onderuitgehaald kan worden. Verder natuurlijk de overige vragen, NORAD standdown, missende vliegtuigen op waar deze zouden zijn neergestort, gag-orders, levende kapers, etc. etc..
De massa heeft geen weet van de vragen rond 911 (ik wist voor een paar maanden geleden niet eens over WTC7), in mijn optiek zijn we nog steeds in de informeringsfase. Nadat de massa i.i.g. op de hoogte is van enkele vragen, dienen we deze mobiliseren om een onafhankelijk onderzoek te doen naar onze vragen. Dit onderzoek en de antwoorden (of wellicht het gebrek eraan) zal leiden tot nieuwe vragen, en die momentum moeten we vasthouden en gebruiken om te graven naar de ware ‘puppet masters’.
Dit zal een lange proces zijn, vergis je niet, we moeten geduldig blijven. Dus samenvattend, kleine stapjes, informeren met tastbare zaken dan is het begrip en het doorgronden van de samenhang minder moeilijk.