9-11, Martial Law, Rise Of The Police State, NL subs, nu op Google Video |
|
|
| Gepost: 18 juni 2006 02:19 AM |
[ Negeer ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Totaal Aantal Posts 17907
Geregistreerd 2007-01-01
|
Er zijn mensen die kunnen maar moeilijk wennen aan Alex Jones zijn emotionele en agressieve stijl van presenteren. Desalnietemin heeft hij vele fans, miljoenen in Amerika, maar ook vele in Europa. Zelf ben ik een groot fan en na het vertalen van zijn film Martial Law staat hij dan nu eindelijk ook online op Google Video, uiteraard inclusief Nederlandstalige ondertitels.
Deze documentaire duurd 3 uur, maar gaat veel dieper in op de aspecten rondom de aanslagen van 11 september dan welke 9/11 film ook.
http://video.google.com/videoplay?docid=-4628461537770214767
Alles wat Alex zegt is controleerbaar en daarom geniet hij ook het respect van vele grote kopstukken in de politiek, de wetenschap, leger en politie en binnen de diversen inlichtingendiensten.
Veel kijkplezier.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 18 juni 2006 06:10 AM |
[ Negeer ]
[ # 1 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
YouTube ook al overwogen? Daar kun je je video ook kwijt namelijk. Goed werk RickD.
http://youtube.com
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 18 juni 2006 10:28 AM |
[ Negeer ]
[ # 2 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Ik heb diversen videofragmenten voorzien van ondertitels geplaatst op YouTube, maar daar is de maximum duur van een film maar 10 minuten.
http://www.eqgen.nl/html/aanslagen911_video.html
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 18 juni 2006 10:33 AM |
[ Negeer ]
[ # 3 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 18 juni 2006 10:49 AM |
[ Negeer ]
[ # 4 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
superrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!
het is idd een apart mannetje, maar hij is wel fanatiek, en weet mijn gevoelige snaar te raken. sinds je film (al even geleden) ben ook IK een groot fan van hem…
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 18 juni 2006 01:25 PM |
[ Negeer ]
[ # 5 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Ik ben ook een groot fan van hem, maar tegelijkertijd denk ik niet dat hij het ver gaat schoppen met z’n fanatisme. Ik heb hier ook nog een stukje audio waarin hij ná een interview met Noam Chomsky nog even achterbaks los gaat op Noam. En die heb ik nog wel een paar (hele hoop) treden hoger staan. Dus ik weet niet precies wat ik van Alex moet denken. Inhoudelijk is het altijd goed onderbouwd, de interpretatie die hij aan de feiten geeft zijn wel wat aan de extreme kant.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 18 juni 2006 01:38 PM |
[ Negeer ]
[ # 6 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Noam Chomsky noemt 9/11 een hopeloze internet-theorie...deze man heeft bij mij alle respect verloren…
|
|
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 18 juni 2006 03:56 PM |
[ Negeer ]
[ # 8 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
arie_kanarie - 18 juni 2006 01:38 PM Noam Chomsky noemt 9/11 een hopeloze internet-theorie...deze man heeft bij mij alle respect verloren…
Onzin, dat komt omdat jouw leven uit 9/11 bestaat, dan zie je alles wat zwart-wit Noam Chomsky is voor mij één van de grootste denkers die ik ken. Zinn, Chomsky, dat zijn de mannen.
En laten we eerlijk zijn. Het IS ook een hopeloze internet-theorie. Daarom dat mensen als Ruppert en Griffin, Mears, Bulow er bij wegblijven. Die blijven gewoon bij de ‘bewijsbare’ dingen.
Kijk eerst even waar je dat artikel vandaan hebt gehaald. DAT is nou nog eens een onbetrrouwbare bron. Als je nou eens de tijd neemt om 9/11 even te laten liggen en gewoon een goede lezing van Chomsky op Google-video bekijkt.
Hier kan je zelf een shoren wat hij bv. over Irak te zeggen heeft: http://video.google.com/videoplay?docid=-7333556703536657423&q=chomsky
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 18 juni 2006 08:52 PM |
[ Negeer ]
[ # 9 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Patman - 18 juni 2006 03:56 PM arie_kanarie - 18 juni 2006 01:38 PM Noam Chomsky noemt 9/11 een hopeloze internet-theorie...deze man heeft bij mij alle respect verloren…
En laten we eerlijk zijn. Het IS ook een hopeloze internet-theorie. Daarom dat mensen als Ruppert en Griffin, Mears, Bulow er bij wegblijven. Die blijven gewoon bij de ‘bewijsbare’ dingen.
Tja, wat doen we hier dan nog?
|
|
|
|
|
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Onzin, dat komt omdat jouw leven uit 9/11 bestaat, dan zie je alles wat zwart-wit Noam Chomsky is voor mij één van de grootste denkers die ik ken. Zinn, Chomsky, dat zijn de mannen.
Hij praat niet alleen maar poep maar zijn 9/11 ontkenning en zijn vertrouwen in het Warren rapport doen mij vermoeden dat hij een dubbele agenda heeft. Ja ik zie alles zwart/wit...beetje rare opmerking…
Waarbij wegblijven, 9/11? Ik snap je helemaal niet...het staat inmiddels toch onomstotelijk vast dat niet OBL en zijn 19 rovers erachter zaten.
Kijk eerst even waar je dat artikel vandaan hebt gehaald. DAT is nou nog eens een onbetrrouwbare bron. Als je nou eens de tijd neemt om 9/11 even te laten liggen en gewoon een goede lezing van Chomsky op Google-video bekijkt.
Hier kan je zelf een shoren wat hij bv. over Irak te zeggen heeft: http://video.google.com/videoplay?docid=-7333556703536657423&q=chomsky
Heb je het artikel gelezen? Er worden namelijk hele zinnige dingen in gezegd. En ik heb zeker wel een en ander gelezen/gezien van Chomsky.
|
|
|
|
|
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
DeepThought - 18 juni 2006 08:52 PM Patman - 18 juni 2006 03:56 PM arie_kanarie - 18 juni 2006 01:38 PM Noam Chomsky noemt 9/11 een hopeloze internet-theorie...deze man heeft bij mij alle respect verloren…
Tja, wat doen we hier dan nog?
Tja, ik begrijp ook niet precies waarom jullie zo (schijnbaar) kortzichtig blijven denken dat 9/11 het grootste probleem is dat er bestaat. Het is gewoon een onderdeel van een geheel, een duidelijk onderdeel, maar niet meer dan een schakeltje. No offence, maar volgens mij zouden jullie het veel breder moeten trekken. Asl je dat doet en het lukt je om op die manier mensen bewust te maken, zul je zien dat ze ineens ook veel makkelijk kunnen accepteren dat 9/11 bij de planning hoorde.
Technische details over hoe die torens instortte zijn helemaal niet zo belangrijk.
Ik zal eens in die Chomsky materie duiken.
|
|
|
|
|
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
arie_kanarie - 18 juni 2006 10:18 PM Ja ik zie alles zwart/wit...beetje rare opmerking…
Toch niet. Als 9/11 je hele denken is gaan domineren, heb je geen overzicht meer.
|
|
|
|
|
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
9/11 is veel tastbaarder dan ‘het grote geheel’. Ik snap je redenatie wel maar ik denk dat je beter 9/11 kan gebruiken om mensen het geheel te laten zien in plaats van andersom.
|
|
|
|
|
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Nee, ik denk juist van niet.
Als die mensen geen overzicht of context hebben, zullen ze nooit de redenen voor 9/11 begrijpen. En dan gaan ze het niet geloven. Daarom blijven al die discussies van die eindeloze ja/nee spelletjes. Ik zie die discussies nou al een tijdje voorbij komen op forums over de hele wereld en ze zijn allemaal hetzelfde. Iedereen graaft zich in en uiteindelijk eindigt het hetzelfde als het begon.
Daarom hebben we hier op Zapruder zoveel aandacht besteed aan de politiek eromheen. Dat ontbreekt op 99 van de 100 9/11 sites, zeker de Nederlandse…
|
|
|
|
|
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Om mensen dat overzicht of die context te verschaffen kost veel meer tijd en moeite dan ze ervan te overtuigen dat 9/11 een inside-job was. Tuurlijk is er een groter geheel en dat wordt geillustreerd door onder andere 9/11.
Hierin verschillen we blijkbaar van mening, geeft niet. Dat houdt de discussie levendig
Ik hoor trouwens in mijn eigen omgeving steeds vaker geluiden dat mensen het erover hebben gehad met anderen. Het begint wel degelijk te leven onder de mensen.
|
|
|
|
|