Wachtwoord vergeten?

1 van de 6
1
Steken jullie niet teveel moeite in 9/11?
Gepost: 13 juni 2006 11:10 AM   [ Negeer ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

Mannen, vrouwen, het valt me op dat jullie opstaan en weer slapengaan met 9/11 aan je hoofd. Dat je probeert de waarheid te achterhalen is belangrijk, maar nu na maandenlange intensieve studie van jullie kant, weet je die toch wel? Dan kan je toch niet veel meer doen dan er bovenop blijven zitten en mensen heel voorzichtig (!) bewust maken.

En laten we eerlijk zijn, in the grand-scheme of things is 9/11 niet zo heel belangrijk. Global-warming, Peak-oil, DU-munitie, corporatisme/fascisme dat zijn zo al vier dingen die veel ingrijpender zijn. De effecten van DU-munitie zullen 4.5 miljard lang bij ons blijven en miljoenen slachtoffers gaan eisen. De doorwerking van Peak-oil is permanent. Als we het corporatisme niet aanpakken heeft 9/11 oplossen helemaal geen zin, enz. enz.

Ofwel, ik zeg: jullie zijn (erg) goed bezig, maar het kan nog veel beter.

Dat overheden ons naaien en dat overheidsterrorisme de meest voorkomende vorm van terrorisme is, is toch niets nieuws? Jullie zijn toch niet net uit een ei gekropen?

Als jullie echt iets willen betekenen, wat zeker kan, dan verbreden jullie je interess/actie-gebied, dan stoppen jullie met het uitmelken van elk 9/11 verhaal, dan verenigen jullie je en maken een soort gezamelijk plan. Dus… komt u maar met goede ideeen. Wat bijvoorbeeld heel goed werkt is consequent op andere forums en in comment van weblogs gewoon heel beschaafd en niet te uitbundig mensen wijzen op dingen. Wat heel erg goed werkt is kamerleden, kranten en vakbonden mailen. Wat nog beter werkt is dat structureren. Dat soort plannen moeten jullie maken. Niet lullen maar vullen wink

Een studietip: het echte evil is corporatisme, dat is de drijvende kracht die leidde tot 9/11, DU-munitie, global-warming en zelfs een grote vinger in de pap van de peak-oil onrust. Inlezen kan door even ‘The corporation’ the torrenten.

http://www.thecorporation.com/

http://www.torrentspy.com/torrent/738185/documentary_The_Corporation_complete_Michael_Moore_Noam_Chomsky_USA_MUST_SEE_THIS_avi

Profiel

Gepost: 13 juni 2006 11:26 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Rothschild's Spawn

beste iqnull,

je maakt op zich zeker een punt. denk echter niet dat iedereen buiten 911 zn oogkleppen opheeft. andere zaken paseren wel degelijk de revue, maar 911 is op dit moment een aanwijsbaar en bewijsbaar punt. hiermee kun je mensen wakker schudden, met feiten.
je weet waarschijnlijk dat ik bezig ben met een site… hierop zullen ook andere zaken wordenbelicht naast het directe 911 verhaal.
echter is “the total package” VEEL te groot om voor een gemiddelde burger te bevatten…
je moet ergens beginnen, en toewerken naar een groter plan. ik denk dat 911 een goed begin is.
tevens is 911 wel de aanleiding geweest voor veel mensen alle ellende te accepteren… dan moet je daar toch mee starten?
natuurlijk is het 911 plaatje me wel duidelijk, maar up to date blijven is erg belangrijk imo…
zapruder en dit forum zijn hier een goede verzamel plaats voor… toch?
een groepje “freaks” bij elkaar smile

Profiel

Gepost: 13 juni 2006 11:28 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Rothschild's Spawn

Ik zeg ook niet dat jullie moeten stoppen met 9/11 bewustmaking, integendeel. Ik zeg echter dat het veel effectiever kan. 9/11 is niet de wortel, slechts een blaadje. Ik zeg dat jullie mensen nog steeds bewust kunnen maken over 9/11 en tegelijkertijd veel meer kunnen doen. Elke dag 911blogger bestuderen maakt jullie niet wijzer dan jullie al zijn.

Nog een site beginnen met 9/11 artikelen heeft niet zoveel zin heeft. Een wildgroei aan sites waar bijna niemand komt is onhandig. Beter maken jullie een mooi plan voor samenwerking en bundelen jullie de krachten. Praat eens met ditkannietwaarzijn ofzo. Maak een gezamelijke site waar jullie allemaal op gaan publiceren. Zoiets.

Profiel

Gepost: 13 juni 2006 11:31 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Rothschild's Spawn

@iqnull:
Het klopt dat in het grote plaatje 911 maar een kleine rol speelt. Maar wat belangerijk is, is dat m.i. alleen 911 zo concreet en tastbaar dat we de massas hiermee uit hun slaap kunnen wekken. Hiermee kunnen we ze ook wijzen op de overige, nog belangerijkere, zaken. Ik zie 911 al een handvat om de beerput open te trekken. Voor nu moeten we ons denk ik focussen op de handvat en hier grip op krijgen, daarna moeten we onze krachten verzamelen om daadwekelijk ook de deksel los te trekken voor de onderliggende meer belangrijke zaken. Als de dekse open is dan gaan we naar binnen om deze issues aan de kaak te stellen. Als we nu onze aandacht verbreden verliezen we grip en kracht op de handvat.

Wel moeten we ons wat meer organiseren, er zijn veel vectoren die ongeveer dezelfde kant uitwijzen, maar als we alle pijltjes dezelfde kant op kunnen laten wijzen, sorteert dat veel meer effect. M.a.w. er zijn veel mensen die tijd en energie steken in 911 op hun eigen manier, als we dit kunnen organiseren, managen en de krachten bundelen kunnen we veel meer bereiken.

Profiel

Gepost: 13 juni 2006 11:53 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Rothschild's Spawn

het doel van mijn site is dan ook een verzamelpunt creeeren. ik nodig iedereen dan ook uit een bijdrage te leberen wanneer het online is smile graag zelfs, want alleen ten strijde trekken is niette doen…

maar eerlijk gezegd vind ik het “aantal” sites behoorlijk tegenvallen… ik kan het vooralsnog op mn vingers tellen… althans de NL sites.... maar we leven immers in NL…
engels is voor velen gewoon niet te doen…

Profiel

Gepost: 13 juni 2006 11:55 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Rothschild's Spawn

Ik heb je toch nog toe niet leren kennen als iemand die graag debatteert met niet-gelijkgestemden, dus ik zie niet in hoe ik inhoudelijk in kan gaan je deze oproep een andere richting in te slaan.

http://www.vkmag.com/forums/viewthread/2262/P0/

Profiel

Gepost: 13 juni 2006 12:09 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Rothschild's Spawn

Ik debatteer niet graag met mensen die niet luisteren en liever ongeinformeerd blijven. Dat is namelijk een bewuste keuze van die mensen, voor hen is de wereld al complex genoeg en hun reactie is uit zelfbescherming.

Profiel

Gepost: 13 juni 2006 12:11 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Rothschild's Spawn

heb je het over mij petra?
mijn oproep is natuurlijk geen verplichting… dus je hoeft er dan ook niet op in te gaan.
verder debatteer ik graag met mensen met een andere mening. echter zie ik wel graag dat ze de “feiten” onderbouwen… dit zie ik niet veel gebeuren.
zoals ik eerder zei, het gaat mij om de boodschap, niet om de boodschapper…

Profiel

Gepost: 13 juni 2006 12:26 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Rothschild's Spawn
26 - 13 juni 2006 11:53 AM

het doel van mijn site is dan ook een verzamelpunt creeeren. ik nodig iedereen dan ook uit een bijdrage te leberen wanneer het online is smile graag zelfs, want alleen ten strijde trekken is niette doen…

maar eerlijk gezegd vind ik het “aantal” sites behoorlijk tegenvallen… ik kan het vooralsnog op mn vingers tellen… althans de NL sites.... maar we leven immers in NL…

Ik draag mijn steenje graag bij.
Daarom heb ik ook op de CD’s van LC2E die ik rondstrooi ook http://www.nederlandtegencencuur.nl en http://www.st911.org geschreven wink.

Profiel

Gepost: 13 juni 2006 12:26 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Rothschild's Spawn

9/11 is een handvat...ontmasker de criminelen en het hele kaartenhuis zal instorten

Profiel

Gepost: 13 juni 2006 12:28 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Rothschild's Spawn

Onzin. Echt waar.

Als deze criminelen vallen, verandert er niets. Het onderliggende probleem blijft gewoon bestaan.

Ik zal er volgende week een artikel over schrijven.

Profiel

Gepost: 13 juni 2006 12:30 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Rothschild's Spawn

je moet ergens beginnen

Profiel

Gepost: 13 juni 2006 12:31 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Rothschild's Spawn
VII_ - 13 juni 2006 12:26 PM

26 - 13 juni 2006 11:53 AM

Ik draag mijn steenje graag bij.
Daarom heb ik ook op de CD’s van LC2E die ik rondstrooi ook http://www.nederlandtegencencuur.nl en http://www.st911.org geschreven wink.

cool tongue rolleye en tnx

Profiel

Gepost: 13 juni 2006 12:32 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Rothschild's Spawn

Dat nederlandtegencensuur dekt niet de lading, kan je niet kominactie.nl of laatjehoren.nl gebruiken?

Profiel

Gepost: 13 juni 2006 12:33 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Rothschild's Spawn
arie_kanarie - 13 juni 2006 12:30 PM

je moet ergens beginnen

Dat klopt, maar dat is heel wat anders dan je net zei wink

Zoals jullie zien op de site hebben we vanaf vandaag versterking van het mooiste meisje van Nederland…

Profiel

Gepost: 13 juni 2006 12:41 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Rothschild's Spawn
arie_kanarie - 13 juni 2006 12:26 PM

9/11 is een handvat...ontmasker de criminelen en het hele kaartenhuis zal instorten

911 is een handvat waar we ons krachtig aan moet vasthouden. Dit is het begin.
Wel moeten we denk ik realiseren dat de echte criminelen zich niet zo makkelijk laten vangen. Im mijn optiek zijn zijn Bush en consorten zijn niet anders dan stromannen die de agenda van de achterliggende macht aan het uitvoeren zijn. Maar om bij die acterliggende macht te komen moet we wel eerst de stromannen ontmaskeren voor wat ze zijn. Dus niet stoppen als de waarheid van 911 eindelijk boven komt maar doorgraven.

Zover zijn we nog lang niet!!
Stap voor stap, bewustwording, bewustmaking, massa creeren, onderzoek eisen, onderzoek laten doen, onderzoek analyseren, onderzoek toetsen.
Dit onderzoek zal m.i. nog veel pijnlijkere vragen doen opkomen dan het nu het geval is.

Profiel

1 van de 6
1

‹‹ 9/11 in een uur.      9/11 Debunking Sites ››