Petra - 15 juni 2006 07:40 PM
je ziet zelf niet hoe je boven op zit, je post om 46 en nog geen 10 minuten later eis je in vette letters antwoord.
Onbeschoft vind ik dat.
ik zit er idd bovenop. ik konniet wachten op het antwoord, en zat te wachten tot de dvd klaar was met branden, zodat ik die kon gaan kijken. de tijd dodennoem ik dat.
verder EIS ik niets, ik verzoek je… vandaar mijn begin: “zou je...”
wat ik in vette letters postte, was jou tekst, niet de mijn…
zowel in dit topic, als in het topic waar ik naar verwees…
dat je het onbeschoft vind, dat mag…
al denk ik simpelweg dat je mijn posts niet goed hebt begrepen…
verder verzocht ik het je, omdat ik het idee krijg dat JUIST JIJ vermijdt om op inhoud in te gaan… kan zijn dat ik mis zit, maar je geeft ook nu weer een leuk stukkie tekst, maar beantwoord niet mijn vraag.
al had je het al 26x vermeld, moet toch een kleine moeite zijn om mijn vraag even te beantwoorden…
Zo behandel je de mensen die ik vragen stel die niet beantwoordt worden ook niet, en niemand overigens die het met je eens is. Dit is de laatste keer dat ik serieus op jou inga 26, ik zei het al eerder. Jij bent een kokerkijker van het ergste soort.
ik hoef mensen toch die JOU niet antwoorden toch nergens op aan te spreken… dat is je eigen taak, dunkt me…
en niemand die het met me eens is???
ik ben geen kokerkijker beste petra, maar ik heb wel graag antwoord als ik een vraag stel…
over mensen in de hoek plaatsen gesproken
beetje jammer overigens als je ZONDER antwoord te geven op mijn vraag eenzeidig de discussie beeindigt… das een behoorlijk gluglu trekje!!!
Ik heb die post waar jij naar verwijst beantwoordt, maar zit niet continu te f5-en er is ook nog voetbal en een avondmaaltijd.
Als jij zo pushy blijft doen laat je alleen maar zien dat ik het inderdaad bij het rechte eind heb ten opzichte van jou character flaw.
ik heb geen normaal antwoord van je gezien, vandaar dat ik in herhaling val.
als je nu eens WEL gewoon antwoord geeft, wat niet zo moeilijk zou moeten zijn als je dat al eerder hebt gedaan, dan kan ik ophouden met pushen…
ik heb ook honger en zin in mn dvd te gaan kijken
ook hier probeer je me niet in de hoekk te zetten met je “character flaw”??? *kuch kuch*
Ik citeer nergens een rapport, en daar gaan de meeste posts in die thread over. ik zeg:
daarmee praat ik gewoon tno na.
lees de reacties daarna nog eens door en kom, net als ik, tot de conclusie dat mensen aan de haal gaan met wat ze dEnken te lezen.
ik ben me er van bewust wat je hebt gezegd. dat heb ik nota bene speciaal voor jou, en ieder ander, dik gedrukt in dat bewuste topic, remember?
maar iedereen blijft benieuwd WAT je dannapraat van TNO.
niemand heeft ook maar enog benul van wat je nu eigenlijk bedoeld.
is die vraag dan zo raar???
En dat mijn beste 26, is precies wat ik veel bezoekers hier verwijt. Mensen passen wat ze zien in wat ze al dachten. Mensen gebruiken verhalen niet om die aan hun eigen waarheid te toetsen.
je verwijt zo te zien iedereen nogal wat… wat heb je toch? het lijkt erop dat JIJ moeite hebt met een fatsoelijke discussie…
beetje jammer…
de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!
dag menneke, u krijgt voor de 2de keer in korte tijd de hand om verder tegen te praten en dat is dan ook wel weer een prestatie.
bedankt voor je hand, als het in vlees en bloed was zou ik hem aannemen.
echter bevastig je met dit antwoord precies wat mijn gedachte was.
je hebt geen kaas gegeten van 911, en brabbelt maar wat heen, zonder in te gaan op inhoudelijke zaken.
als je dat wel zou doen, dan zou je jezelf kwalificeren tot waardig discussie partner…
maar je valt als een baksteen door de mand.
dag vrouwke
PS voor de duidelijkheid wil ik mijn vraag nog wel een keer stellen. al weet ik nu inmiddels wel dat je daar geen antwoord op gaat geven. je mist de kennis simpelweg om er een onderbouwde reply op te geven…
komt ie dan, heh, komt ie komt ie dan heh:
hoe denk jij over WTC7?
als je dit weg wilt wimpelen met:
Het neerstorten van een gebouw als WTC7 zie ik niet als bewijs dat er geknoeid is.
dan zegt dat genoeg over je niveau…
JUIST WTC7 laat zien dat er niets klopt van het officiele “911 commission report”.
of heb je dat niet gelezen???
succes (als je uberhaubt antwoord kunt of wilt geven...)