Wachtwoord vergeten?

1 van de 4
1
Italië gaat los omtrent 11 September
Gepost: 10 juni 2006 11:29 PM   [ Negeer ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

Las vandaag op 91blogger.com dat Italië aardig los gaat in hun 911 verslaggeving.
Ik versta helaas gaan Italiaans dus kan er weinig van maken maar de onderstaande omschrijving is bemoedigend.

Italian mainstream media is starting to speak quite a lot about the 9/11 truth.

On May 24 2006, the program Matrix, on channel Canale 5, aired a debate between journalist Giulietto Chiesa (who is working in a research called Gruppo Cinque, on 9/11) and ex center-right parliamentary Marco Taradash. The interesting thing is that they showed a few minutes of Loose Change 2nd edition, and they covered the building 7 collapse. It’s a pity the show was aired at 12:15 at night! This is the link (unfortunately, it’s all in italian): http://www.matrix.mediaset.it/videogallery/2006/05/24/videogallery.shtml

Anyways, I thought it was an isolated case. Instead, the same show dedicated another two entire evenings on the same subject, with different guests, but getting better to the core of the case. The shows were aired May 31 and June 2. The May 31 show talked about producer Marco Mazzucco’s documentary called “Inganno globale” (Global fraud), and about the different italian blogs that are out there. Among the guests was director of Cnn Italy, Marco Vinci, Here’s the link: http://www.matrix.mediaset.it/videogallery/2006/05/31/videogallery.shtml

The show had a HUGE audience for its standards. That’s why they decided to give it another shot on June 2, which covered the 9/11truth Congress that was just starting in Chicago. (and they listed ALL 40 top questions that are being asked to the Bush administration) Among the guests were prof. Cardini and prof. Ernesto Galli della Loggia (which is a really big name in Italian society).
Third link: http://www.matrix.mediaset.it/videogallery/2006/06/02/videogallery.shtml

But that’s not all. This morning (June 10), channel La7 dedicated its morning show, Omnibus Weekend, to the big 9/11 cover-up with this title present all the time at the bottom of the screen: “September 11: a conspiracy?”. They dedicated more than hour to debate on the whole thing, having four different guests on the show. Quite a bit was dedicated to the Building 7 collapse, and the video of its collapse was shown more than once.

I think it is very interesting that the mainstream media is starting to talk about the 9/11 cover-up now that the center-right government of Silvio Berlusconi has lost the elections (April 10). Berlusconi was one of the most obliging allies of Bush. Maybe now the media feels more free to get the alternative truth out there, because there is no doubt that the people who work in the media, all over the world, have all of the information they need to start speaking out. I hope these programs can be a sign of a future italian awakening, because we have been blinded in all different ways by five years of Berlsuconi, just as the Usa is still suffering the continuous lying that is being done by its government.

I’ll keep you updated with any other news from this side of the ocean.

Profiel

Gepost: 11 juni 2006 12:11 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Rothschild's Spawn

Wie had dacht gedacht van het land met de slechtste TV ter wereld. Jaja, het kan nog slechter dan in Nederland.

Ik versta ook geen Italiaans, maar filmpje 4 op deze pagina http://www.matrix.mediaset.it/videogallery/2006/05/31/videogallery.shtml stelt mij gerust. Gebouw 7 blijft 3 minuten lang vallen. Wat die Italianen zeggen weet ik niet maar dat maakt ook niet zoveel uit, de opnamen zeggen genoeg. smile

Profiel

Gepost: 11 juni 2006 12:37 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Rothschild's Spawn

Is er toch nog nieuws op de late avond! En ik spreek enigszins Italiaans, dus ik zou dit moeten kunnen volgen, helaas werken de links niet, hoe krijg je die filmjes geopend?

Profiel

Gepost: 11 juni 2006 02:38 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Rothschild's Spawn

Ik kreeg een popup om iets te installeren, dat heb ik gedaan en toen werkte het.

En anders doet deze het wel:

filmpje 4 via 911podcasts

Profiel

Gepost: 11 juni 2006 01:51 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Rothschild's Spawn
bartelomeus00 - 10 juni 2006 11:29 PM
Las vandaag op 91blogger.com dat Italië aardig los gaat in hun 911 verslaggeving.
Ik versta helaas gaan Italiaans dus kan er weinig van maken maar de onderstaande omschrijving is bemoedigend.

Dit is heel goed nieuws bratelomeus00!!

Profiel

Gepost: 12 juni 2006 01:28 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Rothschild's Spawn

Hier even een link naar een clipje van 1 van die Italiaanse programma’s over WTC7

http://www.911podcasts.com/display.php?vid=113

Als die Italianen dit uit kunnen zenden waarom de Nederlandse omroepen dan niet?

Profiel

Gepost: 12 juni 2006 03:54 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Rothschild's Spawn
arie_kanarie - 12 juni 2006 01:28 PM

Hier even een link naar een clipje van 1 van die Italiaanse programma’s over WTC7

http://www.911podcasts.com/display.php?vid=113

Als die Italianen dit uit kunnen zenden waarom de Nederlandse omroepen dan niet?

omdat onze koningin in de bilderberg groep zit wink

Profiel

Gepost: 12 juni 2006 04:18 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Rothschild's Spawn

JAAAAA
De veelgeprezen onafhankelijke Italiaanse media, gelukkig van samenzweringssmetten vreemd. Daar hebben jullie toch een prima bondgenoot lijkt me zo bij het ontrafelen van het complot rondom de illegale machtsgreep van GW en consorten.

Profiel

Gepost: 12 juni 2006 04:46 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Rothschild's Spawn
Petra - 12 juni 2006 04:18 PM

JAAAAA
De veelgeprezen onafhankelijke Italiaanse media, gelukkig van samenzweringssmetten vreemd. Daar hebben jullie toch een prima bondgenoot lijkt me zo bij het ontrafelen van het complot rondom de illegale machtsgreep van GW en consorten.

De betrouwbaarheid van de Italiaanse media staat hier niet ter discussie maar de openstaande vragen rond 911.
Heb je inhoudelijk iets wat zou kunnen bijdragen aan de beantwoording van deze vragen?

Profiel

Gepost: 12 juni 2006 04:50 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Rothschild's Spawn

Petra heeft ook veel meer verstand van geitenneukende Amerikanen (serieus). Daar schreef ze laatst de hele voorpagina van VK mee vol, heeft ze minstens een uur aan besteedt. Geeft wel aan waar ze vandaan komt en waar haar interesses liggen toch?

Profiel

Gepost: 12 juni 2006 04:55 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Rothschild's Spawn

Heb je daar een link van toevallig? Altijd leuk te lezen wat mensen bezig houdt.

Profiel

Gepost: 12 juni 2006 06:17 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Rothschild's Spawn

http://www.vkmag.com/magazine/comments/7548/

In de comments, en daar laten jullie je dus door opnaaien wink

Profiel

Gepost: 12 juni 2006 06:56 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Rothschild's Spawn
iqnull - 12 juni 2006 06:17 PM

In de comments, en daar laten jullie je dus door opnaaien wink

hahahaha, ze lijken net op mensen he tongue laugh

Profiel

Gepost: 12 juni 2006 07:15 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Rothschild's Spawn
iqnull - 12 juni 2006 04:50 PM

Petra heeft ook veel meer verstand van geitenneukende Amerikanen (serieus). Daar schreef ze laatst de hele voorpagina van VK mee vol, heeft ze minstens een uur aan besteedt. Geeft wel aan waar ze vandaan komt en waar haar interesses liggen toch?

iqnull.

Als jij denkt dat ik 1 uur voor nodig heb voor wat gedachten over een geitenneuker dan zegt dat meer iets over jou vaardigheid met de tekstverwerker dan over mij.

Secundo, ik maak VK en dus ook Zapruder al jaren onveilig met posts die beogen uit te nodigen van de platgetreden paden af te wijken.

Mijn bijdrage hierboven wAs on topic en ter zake doend.

Ik stelde ter discussie waarOm de, als volstrekt afhankelijk bekend staande, Italiaanse media met zo een brede aandacht voor dit verhaal komt. Als er in Italie iets politieks gebeurd, is dat geautoriseerd. Er zit dus iets achter deze media-aandacht.

Maar weer bewijs je, wat ik hier al eerder stelde: “De aanhangers vande CT mogen alles ter discussie stellen behalve de bronnen die de CT ondersteunen. En dat verwijt ik jullie inderdaad, omdat het op die manier met waarheidsvinding niets te maken heeft.

Het is niet ik die zich laat kennen als een met oogkleppen uitgeruste wereldverbeteraar, maar jij.

Groetjes,

ps.
Dat mijn stijlfiguren jou niet bevallen is een andere zaak.  Maar ik vind het echt nogal weird dat jij als beschermer van de Vrije Wereld, de Vrije Gedachte en meer van dat moois meent een persoonlijkheid aan 1 post op te kunnen hangen. Dat je die dan ook nog eens gewoon aan de kant schuift op basis van die observatie is natuurlijk compleet de limit. Lekker tolerant en open minded wel. VK is meligheid, VK is hard. Dat geitenneuken was een gedachte over wat zich in een mens afspeelt vOOr hij tot het verkrachten van een schaap overgaat. Als jij de fout maakt dat een schrijver de geschreven gedachten ook zelf aanhangt kom je angstig dicht bij McCarthy, die tenslotte iedere filmmaker over klassenstrijd een communist noemde. Zo ben ik dan ook geen geitenneuker.

Voor diegenen die de diversiteit van menselijke persoonlijkheden wel waarderen, en voor diegenen die onderkennen dat personen meerdere interesses en buien kunnen hebben hier wat meer links naar posts van mijn hand.  Blijft u vooral zelf oordelen en volg geen valse leiders.

http://vkmag.com/index.php/weblog/comments/2321/

http://vkmag.com/index.php/weblog/comments/2319/

en het geitenneuken

Profiel

Gepost: 12 juni 2006 07:31 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Rothschild's Spawn

Ik ben me al een tijdje aan het inlezen in de hele 11/9 materie, ik vind de links van arie en anderen en de film een hele goede bijdrage aan dit forum, maar al inlezend kom ik steeds weer ,voor mij, nieuwe dingen tegen. Er zijn zoveel complottheorien op het web dat ik bijna denk dat alles een complot is en uiteindelijk ook in hetzelfde complot zit, denk aan H.A.A.R.P. , S.D.P. (sdp. wat ze nu toegeven wat een volkomen mislukking is, ik geloof er geen barst van) maar ook verhalen als de 5e zon (tijdsversnelling,2012 einde van de wereld) en ook nog eens bij een John Titor(hoax?). Alles bij elkaar lijkt het mij eigenlijk helemaal niet meer leuk. Maar mijn grote vraag?: ‘Wat wil je hier eigenlijk mee bereiken?’ Oke , je krijgt de waarheid boven tafel, maar wat dan, vervolg? Gaan we dan de burgeroorlog krijgen die John Titor heeft voorspelt, 2008? De aanval op Iran?(kwestie van tijd) China die Europa aanvalt vanwege het gebrek aan olie? De nucleare allesvernietigende oorlog? Is dan alles en iedereen losgeslagen door het grote bedrog? Gaan we ons in Nederland dan alsnog wreken op de ‘echte moordenaars’ van Theo van Gogh en Pim Fortuin? Wat is de optie als je alles hebt bereikt en de grote leugen tot waarheid hebt gemaakt? Het zijn voor mij zo maar een paar vragen waar ik nu nog ff niets mee kan en waarschijnlijk ook nooit iets mee zal kunnen, maar toch, voor mij moet het bedrog bekent gemaakt worden...... maar dan......

Profiel

Gepost: 12 juni 2006 07:42 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Rothschild's Spawn

Wees kritisch Rik, geloof niet alles wat je leest. Als jij weet dat 9/11 een inside-job is hoef je niet te geloven in het einde van de wereld in 2012 of in graancirkels. Dat doe ik ook niet smile En er zijn sites die alles op 1 hoop gooien, vermijd die of blijf heel kritisch. Stuur er in ieder geval geen newbies naar toe. Dit is namelijk precies de associatie die de media proberen op te roepen (ufo’s, bigfoot, loch ness...)

9/11 leidt tot een grote confrontatie tussen het westen en de islam. Door 9/11 te ontmaskeren laat je de hele wereld zien hoe corrupt onze overheden/banken/bedrijven zijn. Wat er dan gebeurt? Als er niets gebeurt leven we over een paar jaar in nazi-europa. Het kan alleen maar beter worden.

Profiel

1 van de 4
1