Wachtwoord vergeten?

4 van de 4
4
Who Killed John O’Neill? AANRADER (9/11 FILM)
Gepost: 09 juni 2006 06:21 PM   [ Negeer ]   [ # 46 ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

de DVD versie is 3,5 GB....ik heb niet zo’n snelle upload. Ik wil eerst de AVI gaan seeden. Zal vanavond eens kijken. Voor de meeste trackers moet je tegenwoordig registeren om het bestand te downloaden. Ik heb net even gezocht en bij thepiratebay schijnt het niet nodig te zien, daar hoeft alleen de uploader te registeren.

Uploaden naar een nieuwsserver heb ik nog nooit gedaan (en ik heb al zoveel uitgezocht de afgelopen dat ik even geen zin heb om me daarin te verdiepen). Laat me even denken...ik kom hier vanavond op terug.

Ik wil volgende week ook best een aantal DVD’s versturen via de post, ze moeten eigenlijk nog getest worden op compatibiliteit.

Profiel

Gepost: 09 juni 2006 08:02 PM   [ Negeer ]   [ # 47 ]  
Rothschild's Spawn
arie_kanarie - 09 juni 2006 06:21 PM

de DVD versie is 3,5 GB....ik heb niet zo’n snelle upload. Ik wil eerst de AVI gaan seeden. Zal vanavond eens kijken. Voor de meeste trackers moet je tegenwoordig registeren om het bestand te downloaden. Ik heb net even gezocht en bij thepiratebay schijnt het niet nodig te zien, daar hoeft alleen de uploader te registeren.

Uploaden naar een nieuwsserver heb ik nog nooit gedaan (en ik heb al zoveel uitgezocht de afgelopen dat ik even geen zin heb om me daarin te verdiepen). Laat me even denken...ik kom hier vanavond op terug.

Ik wil volgende week ook best een aantal DVD’s versturen via de post, ze moeten eigenlijk nog getest worden op compatibiliteit.

ik wil je best mn adres sturen, dan zou je m naar me kunnen posten…

als iemand me dan uitlegt hoe ik dat bestand (film) kaan rarren en parren…
dan doe ik m uploaden naar eennieuws server, geen punt, graag zelfs…

heb je toevallig ook een dvd versie van evrybody’s gotta learn sometime?

Profiel

Gepost: 09 juni 2006 08:57 PM   [ Negeer ]   [ # 48 ]  
Rothschild's Spawn
arie_kanarie - 08 juni 2006 07:57 PM

Hmmmm...er zijn een hoop mensen die graag films kijken en geen documentaires. Dit is veel meer een film dan een documentaire. Beginnersfilm? Ik denk dat de inhoud van iedere 9/11 film/docu schokkender is dan de vorm. Misschien dat dit een manier is om mensen te bereiken die afknappen op Loose Change?

Mensen die afknappen op Loose Change die knappen hier helemaal op af volgens mij.

Ik zie deze film wel vertoond worden in filmhuizen terwijl ik dat bij Loose Change niet zo snel voor me zie. Misschien heb ik het mis en is mijn blik vertroebeld door de enorme hoeveelheid 9/11 materiaal die ik inmiddels al gezien heb. Ik blijf erbij dat het een ontzettend goeie film is.

Je hebt al zo veel gezien dat je niet meer overtuigd hoeft te worden van wat er gebeurd is, of hoe, maar eigenlijk alleen nog geïnteresseerd bent in het wie en het waarom.
Interessante vragen natuurlijk, maar enkel voor degenen die (voldoende) ingevoerd zijn in de materie en niet meer overtuigd hoeven te worden. Het verhaal van O’Neill spreekt natuurlijk tot de verbeelding, maar de paranoide sfeer die in de film tot uiting komt lijkt (de scepticus) rechtstreeks te verwijzen naar het domein van Niburu (’alien obductions’, UFO’s en graancirkels).

Zeer knap geproduceerd ook, 1 regisseur, 1 acteur, 1 cinematograaf en 1 musicus.

Deepthought, ik zou je willen aanraden de film helemaal te kijken. Hij wordt steeds beter en indringender naar het einde toe.

Kun je me het door O’neill geschetste complot niet even uitleggen ...of me vertellen wanneer (in de film) er dieper wordt ingegaan op het schema aan de muur?

Profiel

Gepost: 09 juni 2006 09:08 PM   [ Negeer ]   [ # 49 ]  
Rothschild's Spawn

Kun je me het door O’neill geschetste complot niet even uitleggen ...of me vertellen wanneer (in de film) er dieper wordt ingegaan op het schema aan de muur?

even uitleggen...nou nee, want daarvoor is het complot te groot. Kijk nou gewoon die film, het heeft niet zoveel zin om het over een film te hebben als hem niet gezien hebt.

Profiel

Gepost: 09 juni 2006 10:05 PM   [ Negeer ]   [ # 50 ]  
Rothschild's Spawn

hier is ie Nederlands ondertiteld op google video:

http://video.google.com/videoplay?docid=-3781113200636275190

Ik moet nog steeds een goede publieke tracker hebben....iemand die er verstand van heeft?

Profiel

Gepost: 09 juni 2006 11:00 PM   [ Negeer ]   [ # 51 ]  
Rothschild's Spawn

Hartelijk dank arie_kanarie!
Ik heb deze film bekeken, de eerste keer vond ik hem chaotisch en snel. Maar nu met Nederlandse ondertiteling kijkt het toch wat lekkerder, ben er denk ik gewoon aan gewend geraakt die ondertiteling.
Ben het wel een met bartholomeus00 eens dat het zeker geen ‘beginnersfilm’ is. Wil je het kunnen volgen moet de basis zeker gelegd zijn. Ben zelf de DVD’tjes en link van LC2E Dutch aan het rondstrooien, dat is m.i. een laagdrempelig documontaire die een goede trigger kan zijn voor nieuwsgierige mensen om verder op zoek te gaan naar informatie.

Profiel

Gepost: 09 juni 2006 11:12 PM   [ Negeer ]   [ # 52 ]  
Rothschild's Spawn

Ok, het misschien geen ‘beginners’ film maar het is wel een film en ik denk dat daarmee een nieuw publiek te bereiken is. Dat is ook de reden dat ik de moeite heb genomen om deze jongen te ondertitelen. Ik ben nog steeds op zoek naar een publieke torrent tracker....als hij ergens te downloaden is post ik het

Profiel

Gepost: 09 juni 2006 11:48 PM   [ Negeer ]   [ # 53 ]  
Rothschild's Spawn

okee....als iemand kan checken of ie nu hier te downloaden is:

http://www.bt-chat.com/?mode=details&info_hash=1d79e1ef5dd20f3dfb096cdb4a17e7d256a1753d

Profiel

Gepost: 10 juni 2006 12:03 AM   [ Negeer ]   [ # 54 ]  
Rothschild's Spawn

okee het werkt...zal straks even een mooie post typen smile:):):)

Profiel

Gepost: 10 juni 2006 12:04 AM   [ Negeer ]   [ # 55 ]  
Rothschild's Spawn

Ik maak inmiddels dankbaar gebruik van één seeder.  wink

Profiel

Gepost: 10 juni 2006 01:13 AM   [ Negeer ]   [ # 56 ]  
Rothschild's Spawn
arie_kanarie - 09 juni 2006 10:05 PM

hier is ie Nederlands ondertiteld op google video:

http://video.google.com/videoplay?docid=-3781113200636275190

Ik moet nog steeds een goede publieke tracker hebben....iemand die er verstand van heeft?

tnx a lot arie! nice job!!!!
nu kan ik mooi een dvd met 5 films gaan verspreiden smile

van torrents heb ik echt geen kaas gegeten, dus kan ik je helaas niet helpen daarmee…

wel weet ik dat je een bestand kunt downloaden via de google site, en als je die opent in je google player, dan slaat het automatisch een .gvi op…
die .gvi kun je veranderen naar .avi
dat werkt perfect!!

tevens kun je gebruik maken van http://videogglred.orgfree.com/
je vult de google link in, klik op download, dan rechtermuis knop en opslaan als…
werkt ook prima.

het zal alleen niet je bedoeling zijn, want ik snap dat je met torrents gewoon makkelijk veel mensen bereikt.

mogen ga ik even op promotie tour wink

Profiel

Gepost: 14 juni 2006 02:35 PM   [ Negeer ]   [ # 57 ]  
Rothschild's Spawn

Arie, de DVD doet het perfect. Menu’s, ondertitels, alles. Thanx.

Profiel

Gepost: 14 juni 2006 05:18 PM   [ Negeer ]   [ # 58 ]  
Rothschild's Spawn
iqnull - 14 juni 2006 02:35 PM

Arie, de DVD doet het perfect. Menu’s, ondertitels, alles. Thanx.

same here, tnx a lot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Profiel

Gepost: 15 juni 2006 08:49 AM   [ Negeer ]   [ # 59 ]  
Rothschild's Spawn

Er ligt een verdacht bruin pakje in de brievenbus wink

Profiel

Gepost: 16 juni 2006 01:21 AM   [ Negeer ]   [ # 60 ]  
Rothschild's Spawn

ik heb zojuist de film met mn vriendin gekeken…
ze vond het leuk door de manier van brengen, maar het was veel te veel, en te snelle info voor haar om het allemaal op te nemen…
en ze heeft uiteraard door mij als flinke voorkennis…
dus voor een “beginner” is het echt te hoog gegrepen denk ik. maar het aantal beginners begint natuurlijk wel steeds kleiner te worden. daarbij denkik zeker dat het in een filmhuis past.

morgen ga ik m kijken met eenmaat van me. ben benieuwd wat hij ervan denkt. hij weet er een stukje meer vanaf als mn vriendin…

iemand anders al ervaringen opgedaan met de film vertonen?

Profiel

4 van de 4
4