nou bart, hoe ik er tegenaan kijk, en wellicht ben ik zo para als een chute
de VS hebben 911 zelf in elkaar gezet. van te voren wisten ze dat ze een zondebok nodig hadden.
dit is afgesproken met Osama Bin Laden.
Hij zou de schuld krijgen, maar niet claimen…
zijn familie (we weten dat het geen onbekenden van elkaar zijn) werd in veiligheid gebracht.
ondertussen wordt een oorlog gestart tegen terreur onder het mom van OBL.
OBL wordt natuurlijk NOOIT gepakt, ondanks dat ze ALLE middelen tot hun beschikking hebben.
als OBL gepakt wordt… dan is dat het zelfde als dat de russen de handdoek in de ring hadden gegooid in 1976…
dreiging is dan weg…
oorlog is dan over....
geen $$$ meer in het la-tje…
OBL zit rustig in zn tent, of onder een palmboom met een cocktail, betaald door de VS.
ondertussen wordt we oorlog verplaatst van OBL naar wereldwijde terreur.
OBL raakt (lees: is) out of the picture.
maar de oorlog gaat door, en de $$$ rollen binnen.
ofwel, ALS OBL deze verklaring zelf heeft gemaakt, dan sterkt dit zowel de oorlog tegen terreur, als de jihad vanuit de islam.
ofwel, in een tijd van twijfel wereldwijd, worden er weer even kolen op het vuur gegooid…
sluwe shit!!!!!!!!!!!!!!!!
****OPMERKING****
als ik naar de spannende hollywood films kijk, en er is een lijk vermist… dan gaan ze MET ZN ALLEN op zoek.
wanneer ze bijvoorbeeld bij een weiland aankomen, dan gaan ze bijna hand in hand, als een slinger door het gehele veld heel.
mocht het lijk in het veld liggen, dan weten ze ZEKER dat ze het vinden.
OBL zat in afghanistan, daar was geen twijfel over.
nu willen ze ons doen geloven dat hij niet te vinden is, ondanks de vele troepen (en er haden er nog veel meer wereldwijd af kunnen reizen, want 100% steun haden ze), de wapenvoorsprong, de financiele voorsprong en de technologische voorsprong.
met de sateliet OBL opsporen, met je manschappen omsingelen, en vervolgens een DU bom de berg in rammen… toch?
maar nee hoor, na 5 jaar is hij nog steeds niet gepakt, en weten we niet eens waar hij zit, en OF HIJ EIGENLIJK NOG WEL LEEFT!!!!!
OSAMA BIN LADEN WORDT NOOIT GEPAKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! daar geloof ik al niet eens meer in…
gewoon een vraagje:
hoeveel manschappen zijn op dit moment in irak? en in afghanistan? en in omringende landen?