Men doet wat men kan...simple as that. Ik kan mij overigens wel nog herinneren dat er iemand was hier op dit Zappie die vroeg om te blijven posten aangezien het (my topics) WEL degelijk gelezen werd......(copy/paste.... with or without personal comment)
-
Ik moet toen op het punt hebben gestaan om er mee te kappen. Wel....als het inderdaad was zoals ik mij kan herinneren dan heb ik toen geluisterd naar deze ene stem en....ik ben er nog steeds. Het Brabants blok heeft inmiddels al wel Harakiri gepleegd. Dat houdt waarschijnlijk wel in dat er minder op de lauweren van MOKEYMAN gerust zal gaan worden....
Ik op mijn beurt vraag dus aan 1 v/d last MOHIKANERS ...jij dus...of het mogenlijk is om wat extra aandacht te geven aan dit forum....voor zover possible of course. Ik neem je niets kwalijk indien not possible. No worries. Zat je wel een beetje te jennen/plagen, dat wel....vergeving aub.....lol......niet gemerkt? Ik schijn erg goed te zijn in het kruipen under peoples skin. Sommigen woorden daar helemaal niet goed van.... The more intelligent once should actually find it amuzing and know that only the one who fits she shoe can get real mad/pissed of from it.
---
Nu ff ON TOPIC...Hier in China...volgens zeggen....kan men GEEN tandpasta krijgen ZONDER FLUOR.