Zijn het nou die Moslims , Rechtse gefrustreerde sukkels of toch onze betrouwbare overheid ?
Waar moet ik bang voor zijn ?
Een blik vandaag in het archief van de Voorpagina en Zaplog merk ik dat we Zapruder niet mee hebben voor 10 jaar 9-11.
Dat is betreurenswaardig in een tijd waar ik niet meer weet waarvoor ik bang moet zijn,dat een site kapot gegaan is aan interne twisten daar en spambots hier.
Sluit je je niet aan bij een beweging doe dan om elk geval zelf iets.
Door dergelijke mensen die dit soort filmpjes opnemen en deze boodschap naar buiten brengen krijg ik bijna het idee dat er inderdaad meer mensen aan het wakker worden zijn.
Laten we hopen dat dat genoeg is....
Zijn het nou die Moslims , Rechtse gefrustreerde sukkels of toch onze betrouwbare overheid ?
Waar moet ik bang voor zijn ?
Voor nog meer terreur waardoor de massa steeds meer een gaat worden.
Dus voor de overheid die op sluwe wijze op dan deze massa inspeelt.
Dit zie je bijvoorbeeld in Noorwegen gebeuren momenteel.
Eliten en regeringen zijn altijd bezig proberen controle over de massa te krijgen.
Morpheus.nl -
Sluit je je niet aan bij een beweging doe dan om elk geval zelf iets.
The End of Fear - September 11th 2011
Zoveel mogelijk mensen waarschuwen voor iets als massabeheersing, via ‘mind control’ richt men alle hoofden al sinds 9/11 een kant op, gebruikmakend van drie ideologische hoofdkleuren, rood, wit, zwart (dit zie je in veel media en online toenemen)
Tirannie daar valt al deze ellende onder, komt altijd van boven, van het super georganiseerde en machtige (schatrijke) systeem.
Aansluiten bij een beweging door het systeem veroorzaakt (dus politiek of een massa demonstratie of laten ophitsen door provo’s of revolutionairen die uit het systeem komen) moet je nooit meedoen.
Ik zag gisterenavond een joetjoepie over ‘revolutie’in de wereld..ahum u kent de beelden.
Daarin lieten ze beelden zien van Tunesië,Egypte,Syrië,stenen gooien in Griekenland beetje Frankrijk,Duitsland en Engeland maaarrrr daar tussen zaten ...
Jawel, beelden van grote groepen mensen die vreedzaam met 9/11 truth banners liepn en dus totaal maar dan ook totaal niets te maken hebben met stenen gooiers en heftige revolutie.
Het betreffende videoclipje ga ik hier dus fijn niet posten en ik hoop dat de meeste hier een beetje meer wakker zijn dan de gemiddelde westerling deze agent provocateurs zal je wel meer tegenkomen deze maanden zoals ook in de reguliere media.
Voor de goede orde, ik kwam meer vid’s tegen maar die zijn in een chaos map verdwenen,veel alex jones geschreeuw en vreemd geweld in beelden.
In onderstaand clipje zie je dus wat ik al een tijd vrees, N.W.O. trollen in de ‘beweging’ die nu uit de kast komen.
Correct me if I am wrong maar echt ik zie alleen maar beelden van oproerpolitie vs radikalen met op het eind een vreedzame demonstartie voor 9/11 Truth.
Beetje vreemd want dit kreng zit met een opzwepend “we will rock you” in een wel erg kort clipje van krap 58 seconden,shock and awe.
Laat niemand het onfrisse idee krijgen dat je met stenen gooien het publiek kan bereiken als je de waarheid wilt,de politie is ook mijn vriend niet meer maar agressie is niet de methode.
Het publiek weet nog maar half waar “9/11 Truth” voor staat en ziet het nu misschien in het licht van oproer en gedoe die men elke dag op de pokke TV ziet.
1 en 1 = 5 ... fout in de oorlog,mensen denken niet na en zijn kort van geheugen.
Just don’t burn local homes and businesses, rape, or loot. I think the UK rioters where not out for justice, they just wanted to riot to steal and cause damage. In fact they where a bunch of cowards for not storming their capital and demanding justice they said they wanted.
InfantryGeek 1 week geleden
Rock on and count this family in!!!!!
Peggies118 3 weken geleden
WE WILL ROCK YOU !! . Ohh yea we will rock u allright , lol Its time for REVOLUTION !!