Beste mensen, daar ik nooit meer mijn beroep van computerprogrammeur mag uitoefenen ben ik ten einde raad maar journalist en reporter geworden. Sommigen onder U zullen mij wel kennen. Ik zal nu vertellen waarom ik letterlijk en figuurlijk niet meer achterom kijk. Ik vraag U een video op liveleak te bekijken, klik op de link. Later na het lezen van mijn verhaal vraag ik U nog een keer te kijken.
3 Microsoft Programmers Found Dead at Seattle HQ
Zoals ik ettelijke malen heb aangegeven word ik sinds 5 mei 2005 dagelijks met de dood bedreigt en heeft de politie samen met andere mensen (AIVD medewerkers) mij zwaar lichamelijk letsel toegebracht doch ik leef nog wel maar ben 3 jaar lang uitgeschakeld geweest. (ernstig vergiftigt, wettelijke term is verstoren) Inmiddels ben ik zo gewent om dagelijks met de dood bedreigt te worden dat ik U van harte een kijkje meegeef en voorbeelden aandraag waarom en hoe ik met de dood bedreigt word. Als voorbeeld haal ik een post op liveleak aan, ik hoop dat je het commentaar wilt doornemen, mijn beleid is dat ik de doodsbedreigingen niet weghaal maar gewoon laat staan.
Ik hoop dat U begrijpt dat ik mensen in groepen heb ingedeeld. Er zijn globaal een aantal groepen.
* De ik kan het niet geloven groep.
* De ‘het is normaal’ dat mensen vermoord worden groep.
* De mensen die het geloven.
* De mensen die twijfelen.
* De groep die mij dagelijks angst aan wil jagen, door groffe bedreigingen te uitten.
De ik kan het niet geloven groep laat ik altijd met rust, en ik zeg ‘je hoeft het niet te geloven’. De ‘het is normaal’ en ik bedoel ‘normaal’ dat een bedrijf jonge mensen vermoord groep beschouw ik als verloren, want ‘het zal jouw familielid’ maar zijn die het overkomt. De mensen die twijfelen daar richt ik me op. Ja de mensen die hun Aluhoedje opzetten en reeds weten dat sommigen zo in en in slecht zijn.
En de groep mensen die me met de dood bedreigt? Zoals ik aangaf ik weet niet meer beter dan bedreigt te worden door justitie, politie en AIVD en onbekenden. Deze groep is zeer klein in verhouding, maar zeer volhardend. Maar zal je zeggen, dan lees je wat ze zeggen toch gewoon niet? Of dan doe je alsof ze niet bestaan? In reallife is het erg moeilijk als je bij een supermarkt komt er een agent voor de deur gaat staan en zegt dat je niet naar binnen mag, of als je achterom kijkt en je merkt dat die ene man overal gaat waar je naartoe loopt. In reallife is het voor mensen niet te begrijpen dat een agent zomaar klappen geeft, omstanders hebben altijd het idee dat ik terecht geslagen werd. Dus altijd negeren kan niet. Maar de bedreigingen op internet tegenover mij kan ik grotendeels ontlopen.