Wachtwoord vergeten?

The Zapruder Film: Truth or Deception? 
Gepost: 11 juni 2009 12:00 AM   [ Negeer ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  131
Geregistreerd  2007-02-27

Zijn er in die beroemde filmbeelden waar te zien is dat JFK de dodelijke schoten krijgt in geknipt en gerommeld?… en waarom?
misschien al een oudje, maar ik zag deze korte docu hier niet zo snel staan, en dus dacht ik deze mag hier niet ontbreken!! wink

The Zapruder Film: Truth or Deception?

Does this amateur film of the JFK assassination really show the truth of what happened, or has it been altered? You decide.

Profiel

Gepost: 12 juni 2009 10:28 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

Als je dat filmpje op werkelijke snelheid afspeelt dan beweegt dat hoofd van Ladybird Johnson abnormaal snel van rechts naar links. En weer terug.
Dus ja, het lijkt erop dat er met het filmpje geknoeid is.

Het lijkt erop dat getuige Jean Hill de waarheid sprak: (vrij geciteerd): “de chauffeur trapte op de rem. De wagen stopte. Geen idee wat die man bezielde.” ("JFK," 1991, Oliver Stone.)

Wat ze niet konden verhullen:

hoeveel lijfwachten zien jullie ingrijpen tijdens de aanslag? Laten we eens tellen… 1… 1!
1 lijfwachten grijpen in tijdens de beschieting en proberen het leven van de president te beschermen.
Maar geen hond die dat opvalt omdat we niet geïnstrueerd zijn om daarop te letten.
Clint Hill, de geheim agent in kwestie, was geen lid van het plaatselijk beveiligingsteam en was op persoonlijk verzoek van Jackie Kennedy vanuit Washington meegereisd. Dus hij was van te voren uiteraard niet gebriefd over de aanslag. ("Jongens… als er tijdens de presidentiële stoet iets opmerkelijks gebeurt, gewoon voorbij laten gaan. Ga niet de held uithangen, ik herhaal: ga niet de held uithangen. Als alles meezit hebben we gauw een nieuwe president i.p.v. een communist sympathizer.

http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=jfk+assassination+realtime&aq=0

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 13 juni 2009 03:03 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  20
Geregistreerd  2009-04-16

The lamp post @5:03. Frappant.

Profiel

Gepost: 13 juni 2009 11:53 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

Secret Service standdown:

http://www.youtube.com/watch?v=XY02Qkuc_f8&feature=fvst

Maar dat is natuurlijk negatieve spin! Ik zou zeggen dat die SS-kapo in de volgauto gewoon bezorgd is om het welzijn van zijn ondergeschikten. “Jongens, wegwezen daar want ik zou niet willen dat jullie een kogel in de rug krijgen.”

[ : 13 juni 2009 11:56 PM Audie]
 Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel