Na 40 jaar stevig roken is er van mijn longen niet veel meer over… Zo op het oog functioneer ik nog normaal maar ik moet niet willen meedoen aan een sprintje naar de hoek van de straat. De straat hier loopt van nummer 1 t/m 8 en ik woon ongeveer op de helft… Gelukkig hou ik van wandelen en fietsen en dat doe ik dan ook veel. Bij voorkeur door de bossen hier. En dat helpt me bij het stabiliseren van de longemfyseem…
Maar goed. Roken is ongezond. Ik gun iedereen de vrijheid maar ergens vind ik het jammer dat tabak zo enorm verkrijgbaar is… Hasj en wiet heb ik ook altijd in ruime mate tot mij genomen. Heerlijk en in menig opzicht verhelderend en inspirerend. Maar voor mij is de dichtstbijzijnde koffieshop helemaal in Emmen, 17km. verderop. En omdat ik vrij recent mijn auto heb verkocht haal ik tegenwoordig nog hooguit eens per maand 5 gram en ik moet zeggen: Ik knap van die reductie op mijn THC-gebruik flink op! Nu de tabak nog onder de knie krijgen…
De elite wil ons om zeep helpen. Slaven zijn leuk maar je moet er niet te veel van hebben. Het door de elite opgelegde: “Ga en vermenigvuldig u” werkte prima om de industrialisatie op gang te helpen en welvaart te creĆ«ren maar nu de industrialisatie een soort hoogtepunt heeft bereikt en er voor een beetje moderne welvaart veel grondstoffen nodig zijn, zijn de meeste slaven (aldus Kissinger) overbodige magen geworden…
De accijnzen op tabak blijven stijgen (ten bate van de de elite) en teksten als “Roken kan de bloedsomloop verminderen en veroorzaakt impotentie” hebben een ongunstige invloed op het zelfbeeld van de roker, vooral als die het roken niet kan laten… Iemand hierboven schreef het al: Van die Goebbles-achtige mantra’s gaat een suggestieve werking uit en mensen met een negatief zelfbeeld worden eerder ziek en gaan sneller dood.
Andere effectieve slavenkillers zijn: Radio-actieve straling, electro-smog, chemtrails, uitlaatgassen, chemicalieƫn in aarde, water, lucht en voedsel, angst aanpraten, oorlog, honger, vervreemding van de werkelijkheid, giftige medicijnen, tweedracht zaaien, enz.
Maar ik blijf wel zitten met de vraag: Hoe beschermt de elite zichzelf tegen dit alles?… Is er hier iemand die daarover iets zinnigs kan zeggen?