Wachtwoord vergeten?

2 van de 2
2
Roken, ongezond of toch wel? 
Gepost: 24 mei 2010 09:21 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  3
Geregistreerd  2009-07-30

Na 40 jaar stevig roken is er van mijn longen niet veel meer over… Zo op het oog functioneer ik nog normaal maar ik moet niet willen meedoen aan een sprintje naar de hoek van de straat. De straat hier loopt van nummer 1 t/m 8 en ik woon ongeveer op de helft… Gelukkig hou ik van wandelen en fietsen en dat doe ik dan ook veel. Bij voorkeur door de bossen hier. En dat helpt me bij het stabiliseren van de longemfyseem…

Maar goed. Roken is ongezond. Ik gun iedereen de vrijheid maar ergens vind ik het jammer dat tabak zo enorm verkrijgbaar is… Hasj en wiet heb ik ook altijd in ruime mate tot mij genomen. Heerlijk en in menig opzicht verhelderend en inspirerend. Maar voor mij is de dichtstbijzijnde koffieshop helemaal in Emmen, 17km. verderop. En omdat ik vrij recent mijn auto heb verkocht haal ik tegenwoordig nog hooguit eens per maand 5 gram en ik moet zeggen: Ik knap van die reductie op mijn THC-gebruik flink op! Nu de tabak nog onder de knie krijgen…

De elite wil ons om zeep helpen. Slaven zijn leuk maar je moet er niet te veel van hebben. Het door de elite opgelegde: “Ga en vermenigvuldig u” werkte prima om de industrialisatie op gang te helpen en welvaart te creĆ«ren maar nu de industrialisatie een soort hoogtepunt heeft bereikt en er voor een beetje moderne welvaart veel grondstoffen nodig zijn, zijn de meeste slaven (aldus Kissinger) overbodige magen geworden…

De accijnzen op tabak blijven stijgen (ten bate van de de elite) en teksten als “Roken kan de bloedsomloop verminderen en veroorzaakt impotentie” hebben een ongunstige invloed op het zelfbeeld van de roker, vooral als die het roken niet kan laten… Iemand hierboven schreef het al: Van die Goebbles-achtige mantra’s gaat een suggestieve werking uit en mensen met een negatief zelfbeeld worden eerder ziek en gaan sneller dood.

Andere effectieve slavenkillers zijn: Radio-actieve straling, electro-smog, chemtrails, uitlaatgassen, chemicalieƫn in aarde, water, lucht en voedsel, angst aanpraten, oorlog, honger, vervreemding van de werkelijkheid, giftige medicijnen, tweedracht zaaien, enz.

Maar ik blijf wel zitten met de vraag: Hoe beschermt de elite zichzelf tegen dit alles?… Is er hier iemand die daarover iets zinnigs kan zeggen?

Profiel

Gepost: 05 oktober 2010 11:03 AM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  40
Geregistreerd  2009-05-23
MeMeBot - 21 april 2010 01:51 PM

Ik ben het helemaal met je eens dat verbrande stoffen inademen, welke dan ook, niet goed is voor de gezondheid.
Ik had al eens wat gelezen over een Vaporizer, ik ga eens kijken waar ik zo’n ding kan halen, klinkt als iets wat ik als full time smoker toch eens geprobeert moet hebben! wink
Ik vraag me verder ook eigenlijk af…
Of er onder de complotdenkers relatief veel of weinig mensen zijn die wiet/hasj roken.
Het is namelijk zo dat het mij en meerdere vrienden tot gespreksstof heeft doen komen die ik als geniaal beschouw.
De inzichten die het me op bepaalde punten heeft gegeven, ik vraag me af of ik precies zo zou denken als ik nooit wiet gerookt zou hebben.
Het hoort bijna een beetje bij het complot denken heb ik het idee.
Dus, wie roken het en wie niet?

Ik ben zelf een wietroker. Wiet is zowieso beter als tabak voor je

Signature 

What is weird in a bad world?

Profiel

Gepost: 05 oktober 2010 11:10 AM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  212
Geregistreerd  2010-03-29

@ Mr. Brunott:

Ik denk dat die mensen meer zelfonderhoudend zijn dan wij.
Wellicht dat ze mensen hebben die het voedsel voor hun kweken enzo en dat dus niet zelf doen, maar ik vermoed dat ze hun voedsel op meer natuurlijke wijze verkrijgen als wij denken. Als ze ervan op de hoogte zijn tenminste.

Overigens erg appart dat mensen zoveel moeite hebben met stoppen met roken, ik moet eerlijk zeggen dat ik het stoppen met wiet roken als lastiger ervaar dan het stoppen met sigaretten.
Ik ben onlangs weer begonnen met sporten en ik merk dat ik een stuk minder rook dan voorheen, dus dat werkt voor mij op t moment erg goed.

Signature 

What makes you think it’s the way you think it is?

Profiel

Gepost: 19 oktober 2010 11:56 AM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15
Jveight - 05 oktober 2010 11:03 AM

Ik ben zelf een wietroker. Wiet is zowieso beter als tabak voor je

Als je een vaporizer gebruikt wel, ja. Joints zijn net zo schadelijk vanwege de tabak die erin zit. Sowieso is het inademen van rook van iets dat in de hens staat niet zo goed voor je, maar dat lijkt mij nogal logisch (toch?).

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 19 oktober 2010 12:17 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  212

Ik moet nog steeds eens een vaporizer gebruiken, tot op heden rol ik t gewoon in papier rasberry
Ben benieuwd hoe dat is, roken met een vaporizer....

Signature 

Profiel

Gepost: 19 oktober 2010 12:58 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

Het is geen roken. Met een vaporizer verhit je de wiet zonder het te verbranden en inhaleer je pure THC (waar je high van wordt en dus het enige wat je binnen wilt krijgen). Het grote voordeel is dat er geen schadelijke stoffen bij vrijkomen en dat de wiet tot 2 maal opnieuw te gebruiken is omdat niet alle THC na 1 gebruik eruit is. Er is genoeg informatie over vaporizers te vinden online:

* http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaporizer
* http://www.vaporizer-info.com/nl/what_is/
* http://www.vaporiser.nl/vaporiser-uitleg.htm
* http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/5575-Welke-Vaporizer

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 21 oktober 2010 06:01 PM   [ Negeer ]   [ # 22 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  212

oeh thnx..
Iets zegt mij dat je uit ervaring spreekt wat betreft de vaporizers wink
Ik was al even wezen kijken bij de coffeeshop hier in de buurt maar daar koste een goede 100 (!) euro…
En eigenlijk was ik niet van plan nog lang te blijven roken… maar toch een mooi alternatief op een normale joint rasberry

Signature 

Profiel

Gepost: 25 oktober 2010 04:31 PM   [ Negeer ]   [ # 23 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

Ik heb geen vaporizer. En ze zijn te koop voor rond de 10/12 euro, bullet model.

Signature 

Profiel

2 van de 2
2