Wachtwoord vergeten?

2 van de 2
2
NWO = Hoax van de islam. 
Gepost: 23 juli 2009 01:23 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  27
Geregistreerd  2009-06-30

Islamisering van de wereld, baha, je laat mij toch even wel lachen, de wereld gaat er volgens mij een stuk leuker uitzien als we eindelijk eens van al die negatieve shit vanafgeraken, en wat meer met het positieve terug bezig zijn…

Profiel

Gepost: 18 september 2009 02:04 AM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  529
Geregistreerd  2007-07-12

Bijna iedereen is in deze scene bezig met de NWO, waardoor men niet meer kijkt naar de islamisering van de wereld en dan met name van de EU. Als het zo door gaat komt Turkije bij de EU en dan is Eurabiƫ een kwestie van tijd.

Wakker worden!

Me dunkt dat je zelf ligt te slapen. Alle religie, zonder uitzondering , is een voortzetting van de Sumerische religie, met die koning-god en zijn moeder, die tegelijk zijn vrouw was. Die religie was de eerste belangrijke daad van de Babylonische Broederschap/Illuminati/NWO-scum, om ons te verwijderen van de basis (elkaar).

Dus het blijft een pot nat, je kan in de samenleving geen kant opkijken, of we zijn geinfiltreerd door NWO/vrijmetselarij/religie/media enzoverder.

Kruip maar snel terug naar je bureau, CIA-operative, I know what you’re trying to do.

Signature 

We are the revolution!
Mijn Forum

Profiel

Gepost: 27 september 2009 02:11 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374
Geregistreerd  2007-05-29

ik heb een andere mening, volgens mij is er geen god maar het is wel gemakkelijk om de mensen op een niet bestaande god te laten vertrouwen, dan blijven ze rustig.  Ik heb lang geleden een fataal verkeersongeluk overleefd en als gevolg daarvan wordt ik niet goed behandelt, de huisarts kon mij geen goede medicijnen geven, en nu val ik wat vaker, gisteren nog, ik lag toen in mijn tuin naast de workmate en nu heb ik wat last van mijn rug, er lagen wat stenen. Maar dat zal weer snel over zijn ondanks dat die kant van mijn lichaam wat minder ontwikkeld is. Niets om je druk over te maken.

Profiel

2 van de 2
2