Wachtwoord vergeten?

2 van de 2
2
Islamitische Sheikh: 9/11 Insidejob
Gepost: 02 maart 2009 03:25 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  37
Geregistreerd  2009-02-26

Mijn bronnen zeggen tot 1943 Vichy frankrijk . Hierna maar wel in zeer goede condities Sanatorium Berlijn, vervolgens Saschenhausen . In februari 45 Dachau en in April 45 Tirol.
Natuurlijk VIP behandeling. En in hoeverre spijt betuigingen van dit soort mensen serieus moet worden genomen is nog maar de vraag. Kijk maar eens naar IG farben.Of neem Albert Speer als voorbeeld. Zijn bekentenis was ook niet gemeend. Koele berekening .
Fritz Thyssen is een van de voorbeelden van een kliek die alleen maar uit is op winstbejag ten koste van alles. En de meeste van hen gebruiken krokodillen tranen om er zelf beter van te worden. Zijn uitspraak over peace is weer zo n leuke. Tekent deze meneer heel goed. 

Een luxe villa in Zuid-Frankrijk, nou, dat hadden vele holocaust-slachtoffers en politieke tegenstanders van Hitler cs. ook wel graag gewild!

Profiel

Gepost: 02 maart 2009 04:24 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Ja ik denk ook dat het een proces is dat al veel eerder op gang was gezet. De Kennedy clan was niet gepland, en hetzelfde gold/geldt ook voor de Clintons. Ik claim niet dat het een 100% Duitse operatie is, die machtsovername in de VS. Er waren, zoals gezegd, ook groot-industriëlen uit de VS zelf bij betrokken (de namen zijn al voorbij gekomen: J.P. Morgan, Henry Ford, Prescott Bush, Averall Harriman, de Dulles broers, Charles Lindbergh, noem ze allemaal maar op). Zelfs Nederland komt voorbij als een spil in het netwerk (de Bank voor Handel en Scheepvaart N.V., de in Nederland geboren Cornelis Lievense die directeur was van de Union Banking Corporation). Je moet ook niet in termen van landen of zelfs continenten denken - deze mensen denken globaal en handelen daar ook naar. Staatsgrenzen zijn voor hen nooit een belemmering geweest en politieke ideologieën al helemaal niet.

George Bush Sr. was inderdaad al veel eerder actief bij de CIA dan dat hij publiekelijk heeft toegegeven en was waarschijnlijk betrokken bij de moord op Kennedy. Volgens mij is zijn betrokkenheid bij Operation Zapata (hij werkte toen voor Zapata Oil, een CIA front-organisatie) al uitgebreid besproken op diverse websites. En dan is er nog Project MONARCH, bekend geworden door de ‘Franklin Cover Up’ waar Bush Sr. ook tot z’n nek bij betrokken was. Die hele Warren Commissie was natuurlijk een poppenkast. Welk weldenkend mens zet daar een man als Dulles in, die net een paar maanden ervoor door Kennedy ontslagen was? Gerald Ford heeft één zinnetje veranderd in het rapport, waardoor de hele interpretatie ervan radicaal veranderde. Als dank mocht ‘ie ook even President zijn (en Nixon een pardon verlenen zodat ‘ie niet vervolgd zou worden). Tuurlijk waren leden van de Kennedy familie geen heilige boontjes maar van zowel Jack als Bobby heb ik toch altijd de indruk gehad dat ze daadwerkelijk iets goeds wilden doen voor het land: Bobby pakte de georganiseerde misdaad aan, Jack probeerde iets te doen aan de armoede, de oorlog in Vietnam en de Koude Oorlog te beëindigen en wilde met de Russen gaan samenwerken in het ruimtevaartprogramma. En alle smears aan het adres van de Clintons ten spijt blijf ik het goede politici vinden. Naar mijn mening had Hillary een betere keuze geweest dan Obama, al was het maar omdat zij in ieder geval wilde gaan proberen om overheidsuitgaven weer transparant en publiekelijk toegankelijk te maken (iets wat de Amerikaanse regering volgens de Grondwet verplicht is trouwens). En ja, daar was Defensie natuurlijk niet zo blij mee, want dan zou het Amerikaanse volk zien hoeveel al die oorlogen (en Blackwater) nou echt kosten… Niet dat ik wonderen van haar had verwacht - sinds Kennedy kan dat gewoon niet meer zonder dat je een kogel door je kop krijgt. En zelfs Obama zal wel de intentie hebben om zijn ambtstermijn(en) te overleven, dus ook hij krabbelt nu weer terug op wat dingen en zien we weer een geval van same shit, different asshole.

Het is frappant, je komt elke keer dezelfde namen tegen in de geschiedenis - en ook in de geschiedenis van complotten. De NSDAP werd in de jaren dertig erg geïnspireerd door de Eugenetica beweging die zijn wortels heeft in de staat Californië (waar nu opper-nazi Schwarzenegger de hele boel aan het verstieren is) in de jaren ‘20. Wie financierde die beweging? De familie Bush, de familie Harriman, de familie Rockefeller, meneertje Gamble (die van Proctor & Gamble).... Toeval? Ik dacht het niet! Deze namen zijn allemaal leden van de elite die tracht de wereld naar zijn hand te zetten. En daar hoort Bilderberg Bea ook bij. Reken maar dat die zich rotlacht: Martin Bormann neemt (o.a.) 16 miljoen geroofde Nederlandse Guldens mee naar Argentinië, Evita Perón pikt 3/4 ervan in “voor de armen” (yeah right!) en wij krijgen Maxima die er voor ons een paar troonopvolgers uitpoept. Voor Argentinië een goede deal - en het Nederlandse volk is er nog content mee ook. De Duitsers spelen het spelletje fijn mee door Bormann dood te verklaren en informatie van de CIA dat ‘ie toch echt nog leeft vooral in de wind te slaan. Want stel je voor, dan gaan we misschien ons geld terugvragen! Nee, laat die Nederlanders maar gewoon “Ich will mein Fahrrad zurück!” blijven roepen en niet teveel laten graven naar de dubieuze praktijken van die misdadige Oranjes, want daar kan nog wel eens narigheid van komen. Wat niet weet, wat niet deert.

Ik ben zo’n 2,5 jaar geleden begonnen met het onderzoeken van de Manson Family moorden (wat een beerput is dat!) en uiteindelijk bij dit soort dingen uitgekomen. Het is allemaal met elkaar verbonden op de een of andere manier. Wonderlijk.

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 02 maart 2009 06:47 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  37
Geregistreerd  2009-02-26

Dat viel mij ook op. Eerst dacht ik aan stom toeval, maar naarmate ik meer opzocht en ging lezen werd mij als snel duidelijk. Nee dit is absoluut geen toeval. De namen die je noemt zag ik ook steeds weer naar voren komen. Idem bij het verhaal over eugenetica en de werkelijke oorsprong.
Bilderberg is een ander prachtig voorbeeld. Of Benno zijn rol. Zelfs Balkenende die daar regelmatig de deur plat loopt en het Irak onderzoek vertraagt. Zou ik ook doen als mijn broer pijpleidingen in het crisisgebied middenoosten verzorgt.

Bij de Kennedy clan is vooral Joe Kennedy de man met een enigzins dubieus beurs verleden. Ook zijn rol als ambassadeur in Engeland in 1939 verdient geen schoonheidsprijs. Maar vergeleken met wat Bush, Rockefeller en Harriman bij elkaar zwendelden is Kennedy een koorknaap. Joe Kennedy meende Hitler te kunnen uitkopen , zich niet realiserend wat deze man zijn werkelijke drijfveren waren. Over Robert en John zul je mij geen trash zien schrijven. Als gedreven politici hebben zij ondanks hun korte tijd toch een geprobeerd het een en ander te bereiken. Dat de geschiedenis twee maal een andere wending nam is een van de meest tragische gebeurtenissen.
Vergeleken met Nixon, Ford, Carter, Reagan en de Bush clan is Clinton een uitzondering. Daarom zijn de Clintons onderuit gehaald. De republikeinen en de daaraan verbonden lobbyisten hadden geen geduld. Niets te gek. Een droogstoppel als Kenneth Starr werd opgedragen het vuile werk op te knappen. Opnieuw een jurist die onder George Bush sr gewerkt had. 
De Clintons zijn zich veel meer bewust dat er grenzen bestaan binnen het witte huis. Wil je daar als president teveel overheen stappen speel je met vuur.
Obama is volgens mij een mediashow. Bush was iedereen zat. Dus weer iets nieuws. Ik denk dat je gelijk hebt en Obama heel goed weet in feite weinig te kunnen bereiken. Als ik lees wat zijn achterban is ben ik bang dat hij zijn beloftes niet waar kan maken. Misschien een tweede Jimmy Carter. Ik weet het niet. Voorlopig zie ik geen change.

De Manson familie lijkt mij een interessant spoor.Bijna een gordiaanse knoop. En wederom bekende namen die blijven opduiken. Het Bush verhaal is redelijk snel te reconstrueren. Manson is deep deep shit. Net zoals Lee Harvey Oswald. Heel veel rommel op het internet of in boeken, maar heel weinig tastbare feiten. En altijd dwaalsporen. Een frappant detail in het Manson verhaal. De electrische stoel heeft hij nooit gekregen. 

Het is frappant, je komt elke keer dezelfde namen tegen in de geschiedenis - en ook in de geschiedenis van complotten. De NSDAP werd in de jaren dertig erg geïnspireerd door de Eugenetica beweging die zijn wortels heeft in de staat Californië (waar nu opper-nazi Schwarzenegger de hele boel aan het verstieren is) in de jaren ‘20. Wie financierde die beweging? De familie Bush, de familie Harriman, de familie Rockefeller, meneertje Gamble (die van Proctor & Gamble).... Toeval? Ik dacht het niet! Deze namen zijn allemaal leden van de elite die tracht de wereld naar zijn hand te zetten. En daar hoort Bilderberg Bea ook bij. Reken maar dat die zich rotlacht: Martin Bormann neemt (o.a.) 16 miljoen geroofde Nederlandse Guldens mee naar Argentinië, Evita Perón pikt 3/4 ervan in “voor de armen” (yeah right!) en wij krijgen Maxima die er voor ons een paar troonopvolgers uitpoept. Voor Argentinië een goede deal - en het Nederlandse volk is er nog content mee ook. De Duitsers spelen het spelletje fijn mee door Bormann dood te verklaren en informatie van de CIA dat ‘ie toch echt nog leeft vooral in de wind te slaan. Want stel je voor, dan gaan we misschien ons geld terugvragen! Nee, laat die Nederlanders maar gewoon “Ich will mein Fahrrad zurück!” blijven roepen en niet teveel laten graven naar de dubieuze praktijken van die misdadige Oranjes, want daar kan nog wel eens narigheid van komen. Wat niet weet, wat niet deert.

Ik ben zo’n 2,5 jaar geleden begonnen met het onderzoeken van de Manson Family moorden (wat een beerput is dat!) en uiteindelijk bij dit soort dingen uitgekomen. Het is allemaal met elkaar verbonden op de een of andere manier. Wonderlijk.

Profiel

Gepost: 19 maart 2009 12:53 PM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  164
Geregistreerd  2009-03-11

Tot in de jaren ‘30 waren er in de Amerikaanse politiek twee belangrijke fracties : de oude conservatieve elite vertegenwoordigd door de republikeinen en de nieuwe “progressieve” elite vertegenwoordigd door de democraten. Tijdens het regime van FDR hebben de oude en de nieuwe elite echter de handen in elkaar geslagen en zo werd de VS de facto een éénpartij-staat met het uiterlijk van een twee-partijstaat.

Jullie obsessie om de nazis bij dit alles te betrekken is gewoonweg hilarisch, gezien het vooral Joden waren die achter de schermen aan de touwtjes trokken. Tot op de dag van vandaag vormt een Joodse kliek de kern van de macht in de VS en de nazis waren daar niet de medestanders van maar haar grootste vijanden.

Signature 

Speaking the Truth in times of universal deceit is a revolutionary act. (George Orwell)

Profiel

2 van de 2
2