Wachtwoord vergeten?

2 van de 2
2
Link naar Stormfront White Nationalist Community op Zapruder ? Hoezo dat? 
Gepost: 12 februari 2009 09:17 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Geregistreerd  2008-03-17
Audie - 11 februari 2009 11:50 PM

Renatus:

De Stormfronters en alle extreem rechtse splinters die er zijn, werden hoogstwaarschijnlijk ook in het leven geroepen door de elite. Omdat alles wat zij zeggen direct racistisch, anti-semitisch en extreem intolerant is, maakt de elite op deze manier alle oprechte kritiek op het zionisme en Israël bij voorbaat onschadelijk. En joodse mensen die kritiek durven te hebben op Israël etc. worden in de ban gedaan en afgeschilderd als “zelfhatende jood.”

Net zoals dat sensatieblaadjes af en toe echt een scoop hebben maar niemand die het serieus neemt (behalve mensen met een alu-hoedje). Acteur Brian Dennehy maakte hiervan slinks gebruik toen bekend ging worden dat hij helemaal niet in de Vietnam Oorlog was geweest als combatant. Wel was hij in Vietnam geweest maar dat was voor de oorlog uitbrak. Voordat de reguliere pers het kon melden, liet Dennehy een sensatieblaadje een “exlusief interview” met hem afnemen waarin hij bekende gelogen te hebben over zijn “roemruchte” Vietnamverleden.

Extreem Rechtsen waren onbereikbaar voor de elite.. maar dat hebben ze nu opgelost door de zionisten pop Wilders neer te plempen… echter.. alleen nog verstandelijke en intellectuele extreem rechtsen doorzien dat.. trouwens.. jij bent toch atheïst? Nou… gefeliciteerd.. you are merely a product of the New Secular Wordly Order....

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 13 februari 2009 12:13 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Dat zie ik compleet anders. Ik denk dat de extreem rechtse mensen juist heel makkelijk te manipuleren zijn voor de NWO elite. De verdeel en heers tactiek werkt namelijk perfect op deze lui.

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 15 februari 2009 01:57 AM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Ellen Ripley - 13 februari 2009 12:13 PM

Dat zie ik compleet anders. Ik denk dat de extreem rechtse mensen juist heel makkelijk te manipuleren zijn voor de NWO elite. De verdeel en heers tactiek werkt namelijk perfect op deze lui.

Extreem Rechtsen zijn bij mijn weten voor eenheid onder het volk, dus geen partijen systemen..

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 16 februari 2009 11:27 AM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

Eenheid my ass. Ze willen om te beginnen een pure blood arisch volk. Zum kotzen.

Daarnaast zijn ze voorstander van een totalitaire regering, à la NSDAP. Dat is naar mijn mening een zeer slecht systeem (nogal zwak uitgedrukt). En laat dat (totalitaire regering) nu nét zijn wat de NWO graag wil invoeren… Dus: extreem rechts is inderdaad het voetvolk voor de NWO en zeer manipuleerbaar, zoals ik al zei.

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 16 februari 2009 02:11 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Ellen Ripley - 16 februari 2009 11:27 AM

Eenheid my ass. Ze willen om te beginnen een pure blood arisch volk. Zum kotzen.

Daarnaast zijn ze voorstander van een totalitaire regering, à la NSDAP. Dat is naar mijn mening een zeer slecht systeem (nogal zwak uitgedrukt). En laat dat (totalitaire regering) nu nét zijn wat de NWO graag wil invoeren… Dus: extreem rechts is inderdaad het voetvolk voor de NWO en zeer manipuleerbaar, zoals ik al zei.

Maar lieve schat, de NWO is geen totalitaire regering, het is een schijn democratie met meerdere partijen.. hoe denk je anders dat ze het volk kunnen intomen?

Signature 

Profiel

Gepost: 16 februari 2009 03:04 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

Ik heb het niet over de NWO nu, maar die van de (nabije) toekomst. De VS is nu al een fascistische staat, de EU is er hard mee bezig er een te worden. De rest van de wereld zal ongetwijfeld nadien volgen.

Signature 

Profiel

Gepost: 19 februari 2009 10:58 AM   [ Negeer ]   [ # 22 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10

Engeland loopt volgens mij met afstand voorop.

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 19 februari 2009 10:09 PM   [ Negeer ]   [ # 23 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

Engeland staat op de tweede plaats maar is hard op weg om de VS in te halen, inderdaad. Ik denk dat als er in Engeland niet al teveel tegenstand is, de rest van Europa (EU) in een rap tempo het voorbeeld zal volgen.

Signature 

Profiel

Gepost: 11 maart 2009 02:52 AM   [ Negeer ]   [ # 24 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374
Geregistreerd  2007-05-29

Engeland staat op de tweede plaats maar is hard op weg om de VS in te halen
pardon, aardigde dame. wat bedoelt U??? oja, eugenica, maar ze hebben hun toch ook geboren laten worden, waarom hebben ze dan van abdere wat te zeggen???

Profiel

Gepost: 11 maart 2009 05:42 PM   [ Negeer ]   [ # 25 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  164
Geregistreerd  2009-03-11
Renatus - 03 februari 2009 06:50 PM

Dit creëert dus de idiote situatie dat wij Zapruders in vele opzichten hetzelfde denken over onderwerpen als Stormfronters, alleen zij gaan vijftien stappen verder in het zoeken naar de oorzaak en de oplossing. Waar wij stoppen bij zionistische mafketels als Dov Zakheim als primaire verdacht voor 9/11, beschuldigen zij gewoon het hele Joodse ras en willen ze Israël veranderen in een parkeerplaats van glas. En dat is wel degelijk anti-semitisch en idioot.

Stormfront wordt vooral bevolkt door Europese Skinheads en Amerikaanse “white nationalists”. Ze is zeker niet representatief voor heel “extreem-rechts”.

Verder kun je wel degelijk een lijn trekken tussen Zionisme en Judaïsme. Beide stromingen zijn extreem ethnocentrisch. Beide groepen bepleiten de suprematie van de Joden als een volk dat uitverkoren is om de wereld te runnen. Zo vergezocht is het dus allemaal niet wat die idioten op Stormfront vertellen.

Renatus - 03 februari 2009 06:50 PM

Ik vermoed dat mensen die uitwijken naar extreem-rechts/nazisme dezelfde vermoedens en gevoelens hebben over het onrecht, alleen dat zij over het geheel genomen de wat minder intellectuele kant zijn. Ze doorzien niet het geheel en zoeken naar een zondebok. Ze kiezen voor agressie in plaats van dialoog. Zapruders lijken mij meer de “linkse” activist/demonstrant.

Zowel bij “extreem rechts” als “extreem links” bestaat de meerderheid uit oppervlakkige idioten die figuren als Michael Moore (in geval van “links") of William Pierce (in geval van “rechts") blindelings volgen en is er een kleine minderheid van intellectuelen die verder kijkt dan hun neus lang is. Het werkelijke verschil tussen “extreem-links” en “extreem-rechts” bestaat vooral uit interpretatie van de feiten en verschillende bronnen.

Hoe dan ook, de verdeeldheid tussen “links” en “rechts” is artificeel. Als enigen die nog verzet plegen tegen de NWO zouden we beter een radicale monsteralliantie tegen de NWO vormen dan elkaar te bevechten.

Audie - 11 februari 2009 11:50 PM

De Stormfronters en alle extreem rechtse splinters die er zijn, werden hoogstwaarschijnlijk ook in het leven geroepen door de elite. Omdat alles wat zij zeggen direct racistisch, anti-semitisch en extreem intolerant is, maakt de elite op deze manier alle oprechte kritiek op het zionisme en Israël bij voorbaat onschadelijk.

Het tegendeel is waar. Niemand wordt zo hard door de NWO bestreden als “extreem-rechts”. “Extreem-links” wordt meestal met rust gelaten, maar “extreem-rechts” wordt op alle fronten (propaganda, wetten, drukkingsgroepen, ...) bestreden.

Uiteraard vind je bij “extreem-rechts” ook soorten van “gecontroleerde opositie”, net zoals je die bij “extreem-links” vindt (Geert Wilders is een typisch voorbeeld). De harde kern van “extreem-rechts” bestaat echter uit idealisten, net zoals bij “extreem-links”. Hun visie van een ideale wereld verschilt gewoon van die van “extreem-links”.

Ellen Ripley - 13 februari 2009 12:13 PM

“Verdeel en heers” werkt even gemakkelijk aan beide zijden van het politieke spectrum.

Eenheid my ass. Ze willen om te beginnen een pure blood arisch volk.

Een typisch verkeerd beeld, verspreid door de propaganda-organen van de NWO.

Daarnaast zijn ze voorstander van een totalitaire regering, à la NSDAP. Dat is naar mijn mening een zeer slecht systeem (nogal zwak uitgedrukt). En laat dat (totalitaire regering) nu nét zijn wat de NWO graag wil invoeren…

Trotsky-isten worden gewoonlijk onder “extreem-links” geplaatst, maar zijn zeer totalitair. Nationaal-anarchisten en anarcho-libertarische paleo-conservatieven worden gewoonlijk onder “extreem-rechts” geplaatst maar zijn extreem anti-autoritair. Weeral hanteer je een indeling die enkel bestaat in de perfide geest van de leiders der NWO-propaganda en de vele simpelen van geest die deze klakkeloos overnemen.

Ik wil trouwens opmerken dat ik doorheen mijn post “extreem-links” en “extreem-rechts” tussen “” zet, omdat dit pejoratieve Orwelliaanse Newspeak-termen zijn voor verschillende varianten van politieke dissidentie.

Signature 

Speaking the Truth in times of universal deceit is a revolutionary act. (George Orwell)

Profiel

Gepost: 11 maart 2009 05:43 PM   [ Negeer ]   [ # 26 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  164
Geregistreerd  2009-03-11

dubbel

Signature 

Speaking the Truth in times of universal deceit is a revolutionary act. (George Orwell)

Profiel

2 van de 2
2