Renatus - 03 februari 2009 06:50 PM
Dit creëert dus de idiote situatie dat wij Zapruders in vele opzichten hetzelfde denken over onderwerpen als Stormfronters, alleen zij gaan vijftien stappen verder in het zoeken naar de oorzaak en de oplossing. Waar wij stoppen bij zionistische mafketels als Dov Zakheim als primaire verdacht voor 9/11, beschuldigen zij gewoon het hele Joodse ras en willen ze Israël veranderen in een parkeerplaats van glas. En dat is wel degelijk anti-semitisch en idioot.
Stormfront wordt vooral bevolkt door Europese Skinheads en Amerikaanse “white nationalists”. Ze is zeker niet representatief voor heel “extreem-rechts”.
Verder kun je wel degelijk een lijn trekken tussen Zionisme en Judaïsme. Beide stromingen zijn extreem ethnocentrisch. Beide groepen bepleiten de suprematie van de Joden als een volk dat uitverkoren is om de wereld te runnen. Zo vergezocht is het dus allemaal niet wat die idioten op Stormfront vertellen.
Renatus - 03 februari 2009 06:50 PM
Ik vermoed dat mensen die uitwijken naar extreem-rechts/nazisme dezelfde vermoedens en gevoelens hebben over het onrecht, alleen dat zij over het geheel genomen de wat minder intellectuele kant zijn. Ze doorzien niet het geheel en zoeken naar een zondebok. Ze kiezen voor agressie in plaats van dialoog. Zapruders lijken mij meer de “linkse” activist/demonstrant.
Zowel bij “extreem rechts” als “extreem links” bestaat de meerderheid uit oppervlakkige idioten die figuren als Michael Moore (in geval van “links") of William Pierce (in geval van “rechts") blindelings volgen en is er een kleine minderheid van intellectuelen die verder kijkt dan hun neus lang is. Het werkelijke verschil tussen “extreem-links” en “extreem-rechts” bestaat vooral uit interpretatie van de feiten en verschillende bronnen.
Hoe dan ook, de verdeeldheid tussen “links” en “rechts” is artificeel. Als enigen die nog verzet plegen tegen de NWO zouden we beter een radicale monsteralliantie tegen de NWO vormen dan elkaar te bevechten.
Audie - 11 februari 2009 11:50 PM
De Stormfronters en alle extreem rechtse splinters die er zijn, werden hoogstwaarschijnlijk ook in het leven geroepen door de elite. Omdat alles wat zij zeggen direct racistisch, anti-semitisch en extreem intolerant is, maakt de elite op deze manier alle oprechte kritiek op het zionisme en Israël bij voorbaat onschadelijk.
Het tegendeel is waar. Niemand wordt zo hard door de NWO bestreden als “extreem-rechts”. “Extreem-links” wordt meestal met rust gelaten, maar “extreem-rechts” wordt op alle fronten (propaganda, wetten, drukkingsgroepen, ...) bestreden.
Uiteraard vind je bij “extreem-rechts” ook soorten van “gecontroleerde opositie”, net zoals je die bij “extreem-links” vindt (Geert Wilders is een typisch voorbeeld). De harde kern van “extreem-rechts” bestaat echter uit idealisten, net zoals bij “extreem-links”. Hun visie van een ideale wereld verschilt gewoon van die van “extreem-links”.
Ellen Ripley - 13 februari 2009 12:13 PM
Dat zie ik compleet anders. Ik denk dat de extreem rechtse mensen juist heel makkelijk te manipuleren zijn voor de NWO elite. De verdeel en heers tactiek werkt namelijk perfect op deze lui.
“Verdeel en heers” werkt even gemakkelijk aan beide zijden van het politieke spectrum.
Ellen Ripley - 16 februari 2009 11:27 AM
Eenheid my ass. Ze willen om te beginnen een pure blood arisch volk.
Een typisch verkeerd beeld, verspreid door de propaganda-organen van de NWO.
Ellen Ripley - 16 februari 2009 11:27 AM
Daarnaast zijn ze voorstander van een totalitaire regering, à la NSDAP. Dat is naar mijn mening een zeer slecht systeem (nogal zwak uitgedrukt). En laat dat (totalitaire regering) nu nét zijn wat de NWO graag wil invoeren…
Trotsky-isten worden gewoonlijk onder “extreem-links” geplaatst, maar zijn zeer totalitair. Nationaal-anarchisten en anarcho-libertarische paleo-conservatieven worden gewoonlijk onder “extreem-rechts” geplaatst maar zijn extreem anti-autoritair. Weeral hanteer je een indeling die enkel bestaat in de perfide geest van de leiders der NWO-propaganda en de vele simpelen van geest die deze klakkeloos overnemen.
Ik wil trouwens opmerken dat ik doorheen mijn post “extreem-links” en “extreem-rechts” tussen “” zet, omdat dit pejoratieve Orwelliaanse Newspeak-termen zijn voor verschillende varianten van politieke dissidentie.