Kan je daar duidelijker over zijn Signs ?
Ik zie niets bij de zoekfunktie maar ben wel benieuwd over welk topic je het hebt.
We zitten inderdaad niet op extremisten te wachten,lijkt me zo.
Stond nét nadat ik de link zag op het punt even een screendumpje te maken… as bewijs. Vond het toch weer wat overdreven en dus toch niet gedaan.
De link was overigens ook weer nét weg nadat ik deze topic geopend had. Daar is dus iemand verantwoordelijke voor geweest.
Het zou van openheid getuigen als de verantwoordelijke daarvoor op deze topic zou reageren.
“Er bestaat geen censuur op een complot site.. ik zie niet in waarom niet.”, aldus het commentaar van de Slaz, hierboven. Een antwoord dat voor mij meer vragen oproept als antwoorden.
Het werpt voor mij ineens een ‘licht’ op een complotsite als deze, zoals ik hem nog nooit gezien hebt. Een onaangenaam licht sotosay.
Het zou betekenen dat wanneer ik andere agenda’s achter de diverse machthebbers vermoed, dat dat dan een gelijksoortige bedenkelijkheid zou betekenen, als het actief onderscheid maken tussen menselijke ‘rassen’..?! Getver.
“Er bestaat geen censuur op een complotsite” is een uitspraak die ik totaal niet onderschrijf.
Ik hanteer de redenatie, dat men onder de catagorie -links- op een site, de verantwoordelijke links plaatst die hij of zij als zijnde aanvullend ziet t.a.v. de content van zijn/haar eigen site…
Als daar een obvious rascistische site onder staat, zie ik dat als onderschrijving van de doelstelling, in dit geval rascisme.
Ik hoop dat er nog iemand de Zapruder kern met een reactie komt.. een reactie die mij kan overtuigen dat het hier toch niet zó eng is als het licht wat er nu op schijnt..!
Racisme.. Discriminatie.. Antisemitisme… allemaal censuur worden.. kap daar nou is mee en leer zelf denken en denken voor jezelf of dat wat gezegd wordt waar is of niet.
Slaz, de manier waarop je reageert is nou precies de minst zinvolle manier van het uitwisselen van ideeën op een forum, wat mij betreft.
“Leer zelf denken en denken voor jezelf”, wat is dat voor loze opmerking..?
Vertel, uit welke woorden in mijn topic maak je op dat ik iemand anders voor me laat denken..?
Onder de Toplinkers op Zapruder staan sites die inhoudelijk nagenoeg dezelfde materie behandelen als Zapruder zelf.
Als ik daar de link naar White Nationalist Community (zwaar overtuigd racistisch in mijn beleving) tussen zie dan zet dat mij aan het denken (maw ik denk voor mijzelf).
Wanneer Zapruder, een site die ik graag bezoek, een racistische organisatie als White Nationalist Community als zijn/haar gelijkaardige zustersite gaat beschouwen, dan is het heel goed mogelijk dat de tijd voor mij gekomen is in te gaan zien dat Zapruder een weg ingegaan is die totaal niet overeenkomt met een zeer fundamentele opvatting van mijzelf. Het is wel eens gezond vraagtekens te zetten bij datgene waar je in je leven voor kiest..
Ja kijk die link is al snel na het openen van deze topic verwijderd…
Vind het weinig zinvol hier een sub-topic te openen om te gaan discuzeuren over het al-dan-niet aanwezig (geweest) zijn van die ‘onbewuste’ link... Als de link er niet geweest is.. weet ik ook genoeg.
Ik zou degene die verantwoordelijk is voor de content van de Top Doorlinkers (daar it was) willen vragen even in deze topic in te stappen om:
1. te zeggen dat de link er was, maar verwijderd is. Of er nooit geweest is.
2. wat de aanleiding was van het plaatsen van deze link naar deze obvious verkeerd gekleurd gelinkte community..?
We leven in verwarrende tijden het moge duidelijk zijn; Het communicatie tijdperk..
Ah. Stond bij de top-doorlinkers. Ach, sommige mensen vinden het grappig om weirde sites omhoog te klikken. Ieder zijn hobby. Kunnen we ook weinig aan doen. Het is een vrij internet.....
Het spijt me maar ik zie geen links naar “stormfront”.
btw: I fucking hate nazis…
Illinois Nazi’s?
Signs, als je zoals je zegt vaker Zapruder bezoekt dan zie je dat we hier discriminatie of racisme niet onderschrijven, in tegendeel. Wel zijn we van mening dat je hier vrij moeten discussiëren binnen bepaalde grenzen zonder dat je meteen het labeltje “anti-semiet” of “moslimhater” krijgt opgeplakt (dat gebeurt nogal snel tegenwoordig).
White Power, stormfront, Huffschmidt en al dat soort shit onderschrijven wij niet en zien we zeker niet als “zuster-gedachtegoed” dus daar drijf je wat over. We kunnen niet alles zien en alles in de gaten houden, dus als je content ziet waarvan je denkt dat deze hier niet hoort dan kun je een pb sturen naar één van de admins hier.
Antagonizer bedankt voor je reactie.
Nee, alles in de gaten houden dat is niet mogelijk… alleen voor God . Maar aanpassingen in de navigatie van een site is -in principe- alleen toegankelijk voor heel overzichtelijke groepje mensen…
Maar voor wat mij betreft is deze topic gesloten. Hoor.
Het probleem met dit soort sites is dat mensen soms niet verder kijken dan een paar onderwerpen die op die sites langskomen.
Dat Huffschmidt opeens 9/11 ging omarmen zonder gehinderd te zijn door enige kennis (blijkbaar is dat alleen op te merken door mensen die iets meer dan niets weten) en dat er soms onderwerpen langskomen die op zich wel interessant zijn (Eisenhower death camps, Dresden bombardement) neemt nog niet weg dat het gewoon een onzalig white power figuur is met racistische praatjes en ideeën. Iemand die niks van joden moet hebben, maar ook niet van moslims, eigenlijk van niemand anders dan de Arische “good christian” American.
Sommigen trappen erin en sommigen onderschrijven dit gedachtengoed. De zogenaamde truth movement trekt lui uit alle gelederen aan en helaas dus ook uit extreem rechtse en linkse hoek.
Ik was net een beetje aan het surfen over de achtergrond van de Bijlmerramp en toen kwam ik op Stormfront terecht. Heb daar een tijdje zitten lezen. Het idiote geval is als volgt: op Stormfront zitten mensen die denken dat Joden en/of Moslims de oorzaak van alle problemen zijn, geloven in de supremacy van het blanke ras en zouden het liefst de NSDAP en het Derde Rijk in alle glorie hersteld willen zien. Pure idiotie waar niemand op Zapruder achter staat, incl. ikzelf.
Echter, ze schrijven ook over samenzweringen, 9/11, preparedness, illuminati, NWO en vele andere onderwerpen waar de gemiddelde Zapruder over nadenkt. En wat wil nou het toeval: veel van deze problemen in de wereld zijn inderdaad direct of indirect te herleiden naar zionisten. Joodse bankiers, Joodse hollywood bazen en acteurs, agressie door Israël, AIPAC, neoconservatieven, etc. Ook dit zal niemand ontkennen.
Daarnaast valt op dat er anti-revisionistische wetten zijn (ook in Nederland) die het twijfelen aan het “officiële holocaust verhaal” strafbaar maakt. Dit is een grote rode vlag! Dat maakt eigenlijk het holocaust-verhaal zwakker, want er mag niet aan getwijfeld worden. Hoezo mogen wij niet twijfelen en onderzoeken? Heb je wat te verbergen dan?
Dit creëert dus de idiote situatie dat wij Zapruders in vele opzichten hetzelfde denken over onderwerpen als Stormfronters, alleen zij gaan vijftien stappen verder in het zoeken naar de oorzaak en de oplossing. Waar wij stoppen bij zionistische mafketels als Dov Zakheim als primaire verdacht voor 9/11, beschuldigen zij gewoon het hele Joodse ras en willen ze Israël veranderen in een parkeerplaats van glas. En dat is wel degelijk anti-semitisch en idioot.
Ik vermoed dat mensen die uitwijken naar extreem-rechts/nazisme dezelfde vermoedens en gevoelens hebben over het onrecht, alleen dat zij over het geheel genomen de wat minder intellectuele kant zijn. Ze doorzien niet het geheel en zoeken naar een zondebok. Ze kiezen voor agressie in plaats van dialoog. Zapruders lijken mij meer de “linkse” activist/demonstrant.
Ik was net een beetje aan het surfen over de achtergrond van de Bijlmerramp en toen kwam ik op Stormfront terecht. Heb daar een tijdje zitten lezen. Het idiote geval is als volgt: op Stormfront zitten mensen die denken dat Joden en/of Moslims de oorzaak van alle problemen zijn, geloven in de supremacy van het blanke ras en zouden het liefst de NSDAP en het Derde Rijk in alle glorie hersteld willen zien. Pure idiotie waar niemand op Zapruder achter staat, incl. ikzelf.
Echter, ze schrijven ook over samenzweringen, 9/11, preparedness, illuminati, NWO en vele andere onderwerpen waar de gemiddelde Zapruder over nadenkt. En wat wil nou het toeval: veel van deze problemen in de wereld zijn inderdaad direct of indirect te herleiden naar zionisten. Joodse bankiers, Joodse hollywood bazen en acteurs, agressie door Israël, AIPAC, neoconservatieven, etc. Ook dit zal niemand ontkennen.
Daarnaast valt op dat er anti-revisionistische wetten zijn (ook in Nederland) die het twijfelen aan het “officiële holocaust verhaal” strafbaar maakt. Dit is een grote rode vlag! Dat maakt eigenlijk het holocaust-verhaal zwakker, want er mag niet aan getwijfeld worden. Hoezo mogen wij niet twijfelen en onderzoeken? Heb je wat te verbergen dan?
Dit creëert dus de idiote situatie dat wij Zapruders in vele opzichten hetzelfde denken over onderwerpen als Stormfronters, alleen zij gaan vijftien stappen verder in het zoeken naar de oorzaak en de oplossing. Waar wij stoppen bij zionistische mafketels als Dov Zakheim als primaire verdacht voor 9/11, beschuldigen zij gewoon het hele Joodse ras en willen ze Israël veranderen in een parkeerplaats van glas. En dat is wel degelijk anti-semitisch en idioot.
Ik vermoed dat mensen die uitwijken naar extreem-rechts/nazisme dezelfde vermoedens en gevoelens hebben over het onrecht, alleen dat zij over het geheel genomen de wat minder intellectuele kant zijn. Ze doorzien niet het geheel en zoeken naar een zondebok. Ze kiezen voor agressie in plaats van dialoog. Zapruders lijken mij meer de “linkse” activist/demonstrant.
De Stormfronters en alle extreem rechtse splinters die er zijn, werden hoogstwaarschijnlijk ook in het leven geroepen door de elite. Omdat alles wat zij zeggen direct racistisch, anti-semitisch en extreem intolerant is, maakt de elite op deze manier alle oprechte kritiek op het zionisme en Israël bij voorbaat onschadelijk. En joodse mensen die kritiek durven te hebben op Israël etc. worden in de ban gedaan en afgeschilderd als “zelfhatende jood.”
Net zoals dat sensatieblaadjes af en toe echt een scoop hebben maar niemand die het serieus neemt (behalve mensen met een alu-hoedje). Acteur Brian Dennehy maakte hiervan slinks gebruik toen bekend ging worden dat hij helemaal niet in de Vietnam Oorlog was geweest als combatant. Wel was hij in Vietnam geweest maar dat was voor de oorlog uitbrak. Voordat de reguliere pers het kon melden, liet Dennehy een sensatieblaadje een “exlusief interview” met hem afnemen waarin hij bekende gelogen te hebben over zijn “roemruchte” Vietnamverleden.