Wachtwoord vergeten?

JFK
Gepost: 30 november 2008 08:21 AM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  45
Geregistreerd  2007-05-29

Mijns inziens steekhoudend!

there is a theory that claims JFK was killed by Jackie see http://www.realityreviewed.com/JFK%20murder.htm
Others claim the Zapruder film is a hoax
http://www.assassinationscience.com/johncostella/jfk/intro/index.html

Profiel

Gepost: 01 december 2008 01:25 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Ik vind de theorieën van Mae Brussell nog steeds erg briljant:

* The Nazi Connection to the John F. Kennedy Assassination: Evidence of link between Nazis still in operation after World War II to the still unsolved murder of John F. Kennedy (from the short-lived Larry Flynt publication The Rebel, January 1984).

* The Last Words of Lee Harvey Oswald (from The People’s Almanac #2)

* Why Is the Senate Watergate Committee Functioning As Part of the Cover-Up? (part 1)

* Why Is the Senate Watergate Committee Functioning As Part of the Cover-Up? (part 2)

En dit artikel van Paul Krassner wil ik jullie ook niet onthouden: Lee Harvey Oswald Meets Suzanne Somers (from Spin magazine, February 1989)

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 15 januari 2009 10:32 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  77
Geregistreerd  2007-05-09

De speech van Kennedy vind ik nog steeds een van de meest aangrijpende toespraken van een USA president:

http://nl.youtube.com/watch?v=zlghYpDx0f4

Niet lang erna werd Kenndy vermoord. Voor de rulerende elite werd deze man een gevaar. Is naar mijn mening weinig twijfel over.

http://nl.youtube.com/watch?v=7_rB4mZv3sg

Signature 

You’re imprisoned in matter in a virtual reality. Your spirit is captured in a body, within this artificial created universum

Profiel

Gepost: 16 januari 2009 11:05 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Volgens mijn grote held L. Fletcher Prouty waren de redenen voor de moord op Kennedy de volgende:

* Kennedy wilde de Amerikaanse troepen weg hebben uit Vietnam voor het einde van 1965 (terwijl de CIA nog niet eens goed en wel begonnen was met de escalatie van die oorlog)
* Kennedy wilde een einde maken aan de Koude Oorlog (het enige bestaansrecht van de CIA op dat moment)
* Kennedy wilde samenwerken met de Russen in het ruimtevaartprogramma (dat staat zo’n beetje gelijk aan vloeken in de kerk)
* Kennedy wilde de CIA opheffen en compleet vernietigen (tja, dat vindt de CIA zelf waarschijnlijk niet zo’n geweldig plan)

Zijn broer Bobby is vermoord omdat hij, als hij president zou worden, bovenstaande plannen van zijn broer alsnog zou gaan uitvoeren en de moordenaars van zijn broer zou identificeren, vervolgen en berechten.

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 12 maart 2009 04:40 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  164
Geregistreerd  2009-03-11
Ellen Ripley - 16 januari 2009 11:05 AM

Volgens mijn grote held L. Fletcher Prouty waren de redenen voor de moord op Kennedy de volgende:

* Kennedy wilde de Amerikaanse troepen weg hebben uit Vietnam voor het einde van 1965 (terwijl de CIA nog niet eens goed en wel begonnen was met de escalatie van die oorlog)
* Kennedy wilde een einde maken aan de Koude Oorlog (het enige bestaansrecht van de CIA op dat moment)
* Kennedy wilde samenwerken met de Russen in het ruimtevaartprogramma (dat staat zo’n beetje gelijk aan vloeken in de kerk)
* Kennedy wilde de CIA opheffen en compleet vernietigen (tja, dat vindt de CIA zelf waarschijnlijk niet zo’n geweldig plan)

Zijn broer Bobby is vermoord omdat hij, als hij president zou worden, bovenstaande plannen van zijn broer alsnog zou gaan uitvoeren en de moordenaars van zijn broer zou identificeren, vervolgen en berechten.

.
Kennedy was de eerste president sinds Lincoln die het weigerde om zich als een marionet te laten gebruiken. Daarom is hij vermoord.

Signature 

Speaking the Truth in times of universal deceit is a revolutionary act. (George Orwell)

Profiel