Oke, naar aanleiding van Antagonizer zal ik hier alvast een stukje melden.
Sinds kort heb ik veel gelezen over de seks energie en het belang daarvan voor de
man. Ik zal een korte een aantal punten hoofdpunten geven:
- De energie van de man wordt voor een groot deel bepaald door zijn seks energie.
- De seks energie van een man maakt religieuze ervaringen mogelijk.
- De kundalini energie/seks energie zorgt ervoor dat je spiritueel ontwikkelt
- De seksenergie is een grote bron van “chi” voor je lichaam
- Bijna alle religies/filosofiën hebben het over dat je je seksenergie moet sparen of dat
het een zonde is (Taoisme, Christendom, Hinduisme, Buddisme, Suffisme)
- Na de daad schijnt je dopamine te verlagen en prolactine te verhogen
- Testosteron daalt na de daad
- Testosteron stijgt na een week onthouding
- Sommige sporters doen express aan onthouding om hun prestaties te verbeteren
- Vrouwen wiens partners geen condooms dragen staan gemiddeld veel “gelukkiger” in het
leven dan vrouwen wiens partners wel een condoom dragen. In het “goedje” zitten veel mannelijke
hormonen/vitaminen/mineralen (en volgens mij ook chi) die daar voor zorgen ( http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/2067223.stm )
- het transcedente van meditatie wordt erg versterkt door onthouding, hieronder heb ik
enkele filmpjes staan van grote “meesters” die paranormale gavens hebben opgebouwd door
onder andere een grote hoeveelheid aan chi
Heb je het werk van Wilhelm Reich over orgone energie gelezen? Dat is ook erg interessant en komt op sommige vlakken overeen met wat je hierboven uiteenzet.
Ja ik ben er bekend mee. Sommige vlakken komen inderdaad overeen
met de nog onontdekte seks energie/chi energie. Maar ik heb er niet heel
veel over gelezen.
Persoonlijk vind ik het erg overrated en begrijp ik niet waarom bij sommige mensen hun hele leven er omheen draait. Sex is ook een machtsmiddel, in meerdere opzichten. Dus ik ben blij dat ik er persoonlijk niet al te veel geobsedeerd door ben.
@ VitamineB17: Je kunt The Mass Psychology of Fascism hier in PDF downloaden. Dat is het enige volledige boek dat ik tot nu toe van Reich gelezen heeft en hij legt in dit boek heel goed uit hoe het fascisme sex gebruikt als een manier om mensen te onderdrukken. Dit gebeurde overigens in samenwerking met de kerk, die wezenlijk hetzelfde doet (snap je ook gelijk waarom het Vaticaan zo met de nazi’s heulde). Je kunt hier ook andere boeken van Reich bestellen. Het is qua prijs best schappelijk.
Ik heb ff wat gelezen en als ik het goed begrijp is dit de hoofdzaak:
In real life, the religious individual has become altogether helpless, for the repression of his sexual energy has
deprived him of the capacity for happiness and of the aggression necessary to master the difficulties of real life.
The more helpless he is in reality, the more is he compelled to believe in supernatural forces which give him
support and protection. We thus understand how he may, in certain situations, develop an unbelievable strength of
conviction, even to the extent of sacrificing his life. He derives this strength from his love of his own religious
conviction which, as we know, is based on highly pleasurable somatic excitations. He believes, it is true, that this
strength comes from “God.” His longing for God, then, is in reality the experiencing of his fore-pleasure
excitations which call for release. The “delivery” can be but one thing: the delivery from intolerable somatic
tensions which can be pleasurable only as long as they find a phantasy gratification in an imaginary union with
God.
Bedoelt hij dus dat doordat religie eigenlijk het “orgasme” moet geven, mensen onder
autoriteit van de religie komen en daar hun orgasme zoeken in de vorm van union met God?
Deze autoriteit zal dus wel het fascism zijn als het fascisme samenwerkt met de kerk?
Ik denk wel dat dit klopt, als je ervan uit gaat dat God echt niet bestaat.
Echter, het opvallende is dat in het Oosten de leer zegt, dat je inderdaad
een bepaalde periode geen verlichting meer zoekt na het orgasme. Zij
zeggen dat dit komt doordat je je energie verloren bent en je
eigenlijk niks meer kan/bent. Je hebt gefaald.
De religies in het Oosten vallen niet onder autoriteit. Veel yogis & taoisten
gaan alleen mediteren in grotten/wilde natuur etc. Zij zeggen hetzelfde.
Veel krijgen “paranormale gaven” en ervaren echt union met God.
God is eigenlijk het grote bewustzijn, net als dat ieder mens ook in zich bewustzijn heeft.
Net als dat een druppel water zich mengt in de oceaan.
Seks is lekker, maar er zijn hogere vormen van genot.
Als je echt verliefd bent bijv. “being in love”
Dit gevoel verdwijnt na de daad. In hormonen taal is dit als volgt
uit te leggen: Je prolactine in je bloed stijgt
en dopamine daalt na de daad. Dopamine is een neurotransmitter
dan je “blij” maakt. Prolactine heeft eigenlijk alleen de
bekende functie dat je je gaat ontspannen en je lichaam kunt herstellen.
Volgens de wijsheid uit het Oosten, moet je ook weken herstellen
na de daad, je hebt namelijk je “parels” verloren.
Daarnaast zijn er vele andere spirituele attainments mogelijk,
zoals union met de Source (God). Een spirit body maken(of rainbow body)
paranormale gavens ontwikkelen etc.
Dit is wat mysticm doet en heeft gedaan over de hele wereld, d.m.v.
je seks energie.
Kortom, hoe meer orgasmes hoe beter is niet zo. De seks energie (chi) is niet
zo maar snot, wat door voorplantings mechanisme moet worden gespoelt. Het is de essentie
van je zijn. Het gene wat een spiritueel leven mogelijk maakt. Veel mensen denken
materialistisch tegenwoordig, wat hierdoor goed veroorzaakt kan zijn.
In China zeiden ze dat sexs-addicts “ghosts” zijn. Over bijna de hele wereld
werd verteld dat orgasmes je drainen etc.
Toen je nog klein was, was je leven zonder problemen in een grote bliss.
Dit kwam doordat je nog verprutst was in de wereld van seks tegenstrijdigheid (duality)
Je eigen lichaams energieën worden door seks je lichaam uitgejaagd, waardoor
je perceptie van de wereld verandert.
Je ziet de wereld niet meer zoals toen wanneer je verliefd was. Veel zapruders zien
de wereld als een grote samenzwering tegen hen. Maar ze weten ook wel dat er 1000 en een kanten
van het verhaal zijn. Waarom blijven zij maar de negativiteit zien? Als je verliefde bent
ga je dan ook nog verhaaltjes op internet zoeken over de illuminati? Zoveel dingen hebben invloed op je perceptie van
de wereld (drugs/muziek/gezondheid etc)En seksverslaving of meer dan 1 orgamse in de maand heeft ook zeer negatieve effecten
op de perceptie van jouw wereld. Daarnaast zie je als je spirituele attainment heb behaald dat het leven
hier op aarde maar een droom is en echt niet zo belangrijk.
n het oosten zeggen ze: the world is your own. Als jij je eigen
energiën weer in balans krijgt en opbouwt, zie je de wereld weer net als toen je klein was
of zoals toen je verliefd was. Je ziet de eenheid van de wereld en bent er niet apart van.
Wat de stelling dat Oosterse religies niet onder autoriteiten vallen aangaat, moet ik je helaas uit je droom helpen: de Dalai Lama is hooogstwaarschijnlijk een CIA pion die de Boedhistische leer gebruikt (of misbruikt) als een manier om Tibet arm te houden en om de CIA’s spelletjes in Azië goed mee te spelen:
Ik zal de stukjes straks beter lezen, maar
deze religies zijn duizenden jaren oud.
Ik heb het niet alleen over Tibet, ook in China,
en Zuid Amerika etc. Ze zijn praktisch allemaal spiritueel
ingesteld en niet materialistisch. Ze ontwikkelden zich dus
ook niet materialistisch. Bij ons is het precies andersom.
De seksenergie is de link naar het spiritualisme.
Ik heb boeken gelezen over Tibet. De lamas doen al duizenden jaren
hetzelfde. Bidden/zingen/paranormale gavens ontwikkelen/God tevreden stellen,
zorgen dat ze genoeg te eten hebben en een dak boven hun hoofd hebben.
Ik zie hier geen samenzwering in om die mensen arm te houden.
Dat nu een CIA nu de boel gaat opblazen daar verbaasd me niks. Ze zullen
er vast geld mee verdienen.
The Dalai Lama’s administration acknowledged today that it received $1.7 million a year in the 1960’s from the Central Intelligence Agency, but denied reports that the Tibetan leader benefited personally from an annual subsidy of $180,000.
The decade-long covert program to support the Tibetan independence movement was part of the C.I.A.’s worldwide effort to undermine Communist governments, particularly in the Soviet Union and China.
Het gaat dus helemaal niet over een groot geldbedrag. 1,7 miljoen, kan je een mooi huis van kopen, maar meer niet.
Daarnaast probeerde de C.I.A. het communistische China te ondermijnen. Het had niks te maken met autoriteit van religie.
Sorry hoor, maar het is gewoon een politiek spelletje en de Dalai Lama speelt het net zo hard mee als alle andere religieuze leiders. Ook blijkt uit andere links die ik gepost heb dat onder de Dalai Lama’s het Tibetaanse volk niet (veel) beter af was/zou zijn dan onder het huidige bewind van de Chinezen: ze zijn en blijven compleet uitgebuit en arm gehouden. De CIA betaalt niet zomaar mensen, daar staat iets tegenover. De Dalai Lama staat nu in hetzelfde rijtje als Augusto Pinochet, Saddam Hussein, Osama Bin Laden en Benazir Bhutto, to name a few. Die zijn/waren namelijk ook allemaal gefinancierd door de CIA. Ben ik dan zo’n doorgedraaide complotter dat ik het gevoel krijg dat er heel veel mis is met het feit dat de Dalai Lama in dat rijtje staat? De rest van de mensen in dat rijtje waren niet echt pluis (nee ook Bhutto niet), dus waarom is het vreemd om te denken dat de Dalai Lama dan ook geen heilig boontje is? Let wel, dit is de man die met 60 miljoen z’n volk in de steek liet en warmpjes in India is gaan zitten in de jaren ‘50. En ondertussen maar die mensen aanmoedigen, het lijkt Koningin Wilhelmina wel! Ik snap wel waarom die man altijd lacht, zou ik ook doen als ik hem was. En het volk maar creperen. Ja, da’s echte verlichting!
En wat het boedhisme zelf betreft: dat verschilt niet veel met het Christendom en de Islam. Of welke andere geloofsvorm dan ook. Alle al dan niet heilige religieuze geschriften zijn 1 pot nat en stellen allemaal dat materialisme compleet onbelangrijk is. En dat is nu precies hoe mensen al eeuwenlang door georganiseerde religie (wat meer wegheeft van georganiseerde misdaad, zeker wat het Vaticaan aangaat) getrickt wordt om van geld en ieder materieel bezit af te zien. Des te meer blijft er over voor de elite, die heeft dat namelijk allemaal wél graag. Armoede is hardstikke tof joh! Daar word je na je dood voor beloond in de hemel!
Allemaal gelul om jou maar arm, dom, hongerig en onder de duim te houden.Ik heb niets tegen religie an sich (al geloof ik zelf niet in een mannetje in de hemel die politieagentje over ons speelt), maar georganiseerde religie zou verboden moeten worden. Religie moet weer een individuele geloofsbeleving worden. Misschien dat die “vrede op aarde” die alle religies prediken er dan eingelijk eens een keertje komt. (Ik ben dan ook een rasoptimist )
Pff je bent echt doorgedraaid, dit meen ik echt.
Die religies hadden helemaal geen contact met elkaar, hoe kan er dan een elite zijn?
Daarnaast is er ook niet echt een elite, de monniken, priester etc, leefden zelf allemaal een
sober leven.
In de protocols of zion (het grote samenzweerings plan) staat dat ze materialisme zullen
promoten. Dit is het tegenovergestelde van wat jij zegt.
In Tibet zijn ze duizenden jaren gelukkig geweest en de meeste nu nog steeds.
Dat ze het even wat minder hebben nu door de oorlog met China niks met een complot te maken.
De dalai lama zegt dat je alleen maar compassie moet hebben, niet haat met haat bestrijden.
Een aparte manier, maar voor de rest, wat kan hij doen?