Belgo stelt de juiste vraag in mijn ogen…
Hier op deze site en alle andere “alternatieve sites” zijn de mensen min of meer bewust wat er gaande is rond de wereld, en beseffen hopenlijk dat bijna niets gebeurt in de samenleving als het niet een onderdeel zou zijn van “de agenda” om de “utopia” te vormen van de elite, waarbij ze 100% controle hebben over het doen en laten van de mensheid en iedereen zal met totale efficientie werken voor hun wereld regering zonder rellen en bewust zijn onder hun slaven natuurlijk.
Nadat ik zelf onderzoek ging doen en eindelijk “wakker” ben geworden is er niks verandert aan de agenda om de maatschappij stap voor stap te “upgraden” naar hun “new” world order. En daar zit ik mee. Juist omdat ik wel wat wil betekenen en verandering wil brengen zodat volgende generaties niet onder deze shit komen.
Ik vraag me af hoeveel mensen in ons Nederland eigenlijk bewust zijn van het feit dat er een agenda speelt in hun leven die verder in realiteit word gebracht door hun kinderen. En ik ben benieuwd hoeveel mensen die wel weten dat er meer gaande is dan dat ze vertelt word om de agenda te veranderen.
Want zoals ik al duidelijk maakte zie ik niks veranderen. Ik zie veel artikelen over deze president heeft dit weer getekent en die heeft ons zo weer genaaid. Het is allemaal nutteloze data in mijn ogen als je weet wat de agenda is. Want als die president er niet was zou iemand anders wel gekkozen worden om als voorgrond te spelen en te doen voor het belang van de “elite”.Het is alsof mensen bevestiging zoeken voor het geen wat ze al geloven of weten, om daarna met vrienden te praten online of offline, van kijk gister is dit of zus weer ondertekent.
Ik zou denken dat mensen me nu aan zouden vallen omdat ik bijna stel dat alternatieve sites nuttelose data presenteert wat ik niet zo bedoel ik vind ze juist heel belangrijk want hoe moeten mensen anders in deze tijd van dagen een meer objectieve mening kunnen vormen en mischien naar waarheid kunnen leiden. Wat ik probeer te zeggen is dat er een punt moet komen wanneer mensen niet tevreden meer zijn om elke dag in te tunen om te lezen wat ze al weten, maar een keer zover komen dat ze er iets tegen willen doen.
En zelf zou ik ook niet weten wat we kunnen doen hoewel iedereen simpele dingen kan verzinnen om alleen maar een beetje bewust zijn te creeren bij mensen op een bepaalt onderwerp. Maar zeggen ik weet het niet vind ik niet goed genoeg ook niet voor mijzelf. Ik ben verveelt om elke keer weer bevestigd te krijgen van de media over dingen wat ik al weet. En ik dacht bij mijzelf ik zou heel mijn leven kunnen studeren over de NWO, occult societies, technieken om het volk te lijden naar een agenda zijzelf al gepland hebben. Maar het blijft gewoon een hard feit dat erover leren het niet verandert.
Zelf denk ik dat het probleem is dat de mensen die iets beters voor iedereen willen in de wereld en bewust zijn dat er een macht werkt die het alleen beter wil maken voor de elite, niet georganiseerd zijn terwijl onze vijand dat wel is. Wij zijn allemaal zo verdeeld naar welke sites we onze informatie vandaan halen of naar welke “guru” we luisteren voor waarheid. En de 1 wijst naar de kerk de ander wijst naar de internationale bankieren, en weer andere wijzen zelfs naar Bush. Devide and conquer is 1 van de oudste technieken wil je een empire opbouwen. En verdeelt is wat we zijn en zelfs onder de mensen die zich min of meer bewust zijn. Maar we kunnen toch onder 1 ding het wel eens zijn?… deze agenda moet stoppen! Wijzen gaat daarin niet helpen, eindeloos data opvangen gaat ook niet helpen, heeft protesteren nog zin? Neem nou de 9/11 truth movement in amerika waar mensen nog steeds eisen dat de overheid of welke instelling dan ook de waarheid naar buiten brengt. En wat hebben ze bereikt in het stoppe van de agenda in het midden oosten 7 jaar na de aanslagen?
1 ding viel me op nadat ik behoefte had om contact op te nemen met mensen die lid zijn van dit soort sites.. ze hebben geen msn of wat dan ook ik hun profiel staan. Waarom is dit? als we ons niet eens kunnen netwerken dan gaat er nooit verandering komen ben ik bang.
Ik ben bereid om alles te geven om verandering te brengen en deze dooms scenario te keren zonder ergens bang voor te zijn. Maar als de opositie een man met een megafoon die op de straten van new york staat te blerren dan kunnen we maar meteen gelijk een chip in onze brain inplanteren.
Ik ben benieuwd naar reacties over mijn gedachte die ik getypt. Zullen meerdere mensen deze gedachte hebben? Zullen er meerdere mensen willen om iets te doen en niet stoppen na de gedachte ik weet niet wat te doen.
Als iemand contact wil opnemen en wil praten of wat dan ook. Mijn msn is
bedankt voor de tijd.