Wachtwoord vergeten?

Wat kunnen/moeten we doen ? 
Gepost: 14 september 2008 05:36 PM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  12
Geregistreerd  2008-08-31

Hallo mensen,ik ben nieuw hier dus ik zal me in het kort ff voorstellen.Ik ben 22 jaar en sinds een jaar ongeveer vrij actief bezig met m’n ‘eigen research’ naar wat er nou werkelijk aan de hand is in deze wereld, daar zal ik nooit achter komen maar ik wil zo dicht mogelijk bij de waarheid zitten.Toen in 2001 de ‘aanslagen’ gepleegd werden en wij thuis de torens live zagen instorten vonden we het eigenlijk allemaal wel een wazig verhaal hoe dit nou kon gebeuren.Dat kan toch nooit zo instorten hoor ik m’n moeder nog zeggen.Maar de andere kant van het verhaal opzoeken hebben we eigenlijk nooit gedaan..Daar kwam voor mij verandering in toen ik voor het eerst via een ouwe vriend lose change op dvd kreeg.Vanaf dat moment ging er eigenlijk een nieuwe wereld voor me open..Inmiddels heb ik al heel veel gelezen een veel video’s gekeken over de NWO,religies,de politiestaat,big brother,het zionisme,films van david icke,alex jones(wat een irritante hillbilly is dat zeg..)natuurlijk 11 september etc etc..
Ik kijk eigenlijk nooit meer geen tv,alleen een DVD’tje af n toe en de krant lees ik ook bijna niet meer.Het voelt soms alsog ik op een andere ‘level’ zit in vergelijking met de mensen om me heen,dit kan soms vervelend en deprimerend zijn. Maar als een onbewuste mongool aan de kant blijven staan en toe kijken hoe de wereld word gemanipuleerd door een stel facisten(of aliens wat zijn het eigenlijk..) is toch ook nix.Het is me in ieder geval wel duidelijk dat een bepaalde groepering de mensheid ‘te pakken’ wil nemen en ons een chip in de reet te douwen. zipper

Mijn vraag is eigenlijk wat kunnen we nou doen om dit te voorkomen? Wat moeten we eigenlijk met al die info? Zullen we ooit een (spirituele) revolutie krijgen?

Belgo..

Signature 

We need a REVOLUTION

Profiel

Gepost: 14 september 2008 10:04 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

Beste Belgo,

Geen idee wat we hieraan kunnen doen.

Zelf vind ik het best om te weten dat het systeem niet deugt en als anderen liever blijven dromen dan moeten ze het zelf weten. Wij kunnen ze slechts de sleutel aanreiken met vriendelijk advies om ‘s achter dat deurtje te kijken.
Gewoon 1 op 1 persoonlijk advies geven om bijvoorbeeld Zeitgeist, 911 Press for Truth en misschien 9/11 Mysteries te gaan kijken.
En inderdaad, Alex Jones is nogal irritant voor beginners en niet altijd aan te raden.
David Icke kun je voorzichtig aanraden als je d’r meteen bij zegt dat ie zo gek als een deur is (reptielen) maar voor de rest gewoon gelijk heeft.  cool smile
Dat van die reptielen moet je er wel bij vermelden vind ik want vroeg of laat komen ze er zelf achter en dan slaan ze misschien subiet die deur weer dicht.

Verder, welkom op het forum.

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 15 september 2008 03:21 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  529
Geregistreerd  2007-07-12

Ik raad je alvast Marcel Messing aan, zijn boek heet ’Worden Wij Wakker‘.  wink

Signature 

We are the revolution!
Mijn Forum

Profiel

Gepost: 15 september 2008 06:47 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  12
Geregistreerd  2008-08-31
Arwin Rummel - 15 september 2008 03:21 AM

Ik raad je alvast Marcel Messing aan, zijn boek heet ’Worden Wij Wakker‘.  wink

Mhhh..Ik heb een docu/interview van die man gezien.Daarin verteld ie ook over de ‘ingreep’ op de mensheid van ‘buitenaf’.En de micro chip....erg interessant, ik zal het boek es bestellen.

Signature 

We need a REVOLUTION

Profiel

Gepost: 25 september 2008 07:27 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  1
Geregistreerd  2007-10-08

Belgo stelt de juiste vraag in mijn ogen…

Hier op deze site en alle andere “alternatieve sites” zijn de mensen min of meer bewust wat er gaande is rond de wereld, en beseffen hopenlijk dat bijna niets gebeurt in de samenleving als het niet een onderdeel zou zijn van “de agenda” om de “utopia” te vormen van de elite, waarbij ze 100% controle hebben over het doen en laten van de mensheid en iedereen zal met totale efficientie werken voor hun wereld regering zonder rellen en bewust zijn onder hun slaven natuurlijk.

Nadat ik zelf onderzoek ging doen en eindelijk “wakker” ben geworden is er niks verandert aan de agenda om de maatschappij stap voor stap te “upgraden” naar hun “new” world order. En daar zit ik mee. Juist omdat ik wel wat wil betekenen en verandering wil brengen zodat volgende generaties niet onder deze shit komen.

Ik vraag me af hoeveel mensen in ons Nederland eigenlijk bewust zijn van het feit dat er een agenda speelt in hun leven die verder in realiteit word gebracht door hun kinderen. En ik ben benieuwd hoeveel mensen die wel weten dat er meer gaande is dan dat ze vertelt word om de agenda te veranderen.

Want zoals ik al duidelijk maakte zie ik niks veranderen. Ik zie veel artikelen over deze president heeft dit weer getekent en die heeft ons zo weer genaaid. Het is allemaal nutteloze data in mijn ogen als je weet wat de agenda is. Want als die president er niet was zou iemand anders wel gekkozen worden om als voorgrond te spelen en te doen voor het belang van de “elite”.Het is alsof mensen bevestiging zoeken voor het geen wat ze al geloven of weten, om daarna met vrienden te praten online of offline, van kijk gister is dit of zus weer ondertekent.

Ik zou denken dat mensen me nu aan zouden vallen omdat ik bijna stel dat alternatieve sites nuttelose data presenteert wat ik niet zo bedoel ik vind ze juist heel belangrijk want hoe moeten mensen anders in deze tijd van dagen een meer objectieve mening kunnen vormen en mischien naar waarheid kunnen leiden. Wat ik probeer te zeggen is dat er een punt moet komen wanneer mensen niet tevreden meer zijn om elke dag in te tunen om te lezen wat ze al weten, maar een keer zover komen dat ze er iets tegen willen doen.

En zelf zou ik ook niet weten wat we kunnen doen hoewel iedereen simpele dingen kan verzinnen om alleen maar een beetje bewust zijn te creeren bij mensen op een bepaalt onderwerp. Maar zeggen ik weet het niet vind ik niet goed genoeg ook niet voor mijzelf. Ik ben verveelt om elke keer weer bevestigd te krijgen van de media over dingen wat ik al weet. En ik dacht bij mijzelf ik zou heel mijn leven kunnen studeren over de NWO, occult societies, technieken om het volk te lijden naar een agenda zijzelf al gepland hebben. Maar het blijft gewoon een hard feit dat erover leren het niet verandert.

Zelf denk ik dat het probleem is dat de mensen die iets beters voor iedereen willen in de wereld en bewust zijn dat er een macht werkt die het alleen beter wil maken voor de elite, niet georganiseerd zijn terwijl onze vijand dat wel is. Wij zijn allemaal zo verdeeld naar welke sites we onze informatie vandaan halen of naar welke “guru” we luisteren voor waarheid. En de 1 wijst naar de kerk de ander wijst naar de internationale bankieren, en weer andere wijzen zelfs naar Bush. Devide and conquer is 1 van de oudste technieken wil je een empire opbouwen. En verdeelt is wat we zijn en zelfs onder de mensen die zich min of meer bewust zijn. Maar we kunnen toch onder 1 ding het wel eens zijn?… deze agenda moet stoppen! Wijzen gaat daarin niet helpen, eindeloos data opvangen gaat ook niet helpen, heeft protesteren nog zin? Neem nou de 9/11 truth movement in amerika waar mensen nog steeds eisen dat de overheid of welke instelling dan ook de waarheid naar buiten brengt. En wat hebben ze bereikt in het stoppe van de agenda in het midden oosten 7 jaar na de aanslagen?

1 ding viel me op nadat ik behoefte had om contact op te nemen met mensen die lid zijn van dit soort sites.. ze hebben geen msn of wat dan ook ik hun profiel staan. Waarom is dit? als we ons niet eens kunnen netwerken dan gaat er nooit verandering komen ben ik bang.

Ik ben bereid om alles te geven om verandering te brengen en deze dooms scenario te keren zonder ergens bang voor te zijn. Maar als de opositie een man met een megafoon die op de straten van new york staat te blerren dan kunnen we maar meteen gelijk een chip in onze brain inplanteren.

Ik ben benieuwd naar reacties over mijn gedachte die ik getypt. Zullen meerdere mensen deze gedachte hebben? Zullen er meerdere mensen willen om iets te doen en niet stoppen na de gedachte ik weet niet wat te doen.

Als iemand contact wil opnemen en wil praten of wat dan ook. Mijn msn is

bedankt voor de tijd.

Profiel

Gepost: 08 oktober 2008 12:38 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  1
Geregistreerd  2008-10-04

Praat met mensen in je omgeving; mede-studenten, collega’s, vrienden, familie.
Zorg dat je -verifieerbare- feiten op een rijtje hebt en geen ongeloofwaardige onzin verkoopt.
De mensen wéten niet dat hun GSM wordt gebruikt als peilbaken voor het KLPD, wat vervolgens 18 maanden lang locatiegegevens kan opvragen bij providers.

Daarom heb ik geprobeerd een toegankelijke site te maken die ik aan mensen geef, als ze meer willen weten. Zoiets kun je ook doen.

FIGHT IGNORANCE!

Signature 

Ministerie van Privacy

Profiel

Gepost: 08 oktober 2008 02:04 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  529
Geregistreerd  2007-07-12

Ik heb alvast een geheim genootschap opgericht (is eigenlijk niet geheim dus). Jullie weten me te vinden, mailbox via persoonlijk bericht, waar ik gerust meer uitleg wil geven. Suggesties ook welkom natuurlijk…

cool smirk

Signature 

We are the revolution!
Mijn Forum

Profiel